Zamieszczam kopie mojego listu do ACN i odpowiedz jaka otrzymalem. Wnioski wyciagnijcie sami.
-----Oryginalna wiadomość-----
Od: [imie i nazwisko ocenzurowano
] [ mailto:
[email protected] <mailto:
[email protected]> ]
Wysłano: 13 10 2002 19:15
Do:
[email protected]
Temat: Jakos uslug w sieci Astercity Net
Witam,
W tym liscie chcialem wyrazic moje niezadowolenie z poziomu uslug w sieci
ACN. Od ponad miesiac jakosc polaczen w ACN jest po prostu smieszna. Wyjscie
na swiat przez Telie wiaze sie z pingiem 1500ms i packet loss siegajace do
80%. O ile moge zrozumiec przejsciowe trudnosci wynikajace z usterek
sprzetu - co bardzo czesto zdarza sie szczegolnie przy duzym ruchu w sieci,
to ponad miesieczna przerwa wydaje mi sie drwina. Dzwonilem na hotlinie
firmy Astercity, jednak nikt nie jest w stanie udzielic mi zadnej sensownej
odpowiedzi.
Prosze o podanie informacji, kiedy aktualny stan rzeczy ulegnie poprawie.
Jesli termin nie jest znany, to co robia panstwo w tej sprawie, gdyz nie
zamierzam placic za mrzonki i obietnice. Jestem w tak komfortowej sytuacji,
iz moge skorzystac z uslug innego providera, dlatego oczekuje sensownej
odpowiedzi.
Zalaczam wyniki Trace route z dnia 13.10.2002 r., godzina 19:10. Aczkolwiek
nawet pozno w nocy (3-4am) sytuacja wcale nie ulega poprawie.
Host Name IP Address Hop
Ping Time Ping Avg % Loss Pkts r/s Ping best/worst
gw-goc.astercity.net 212.76.34.161 2 7ms
9ms 18% 63 / 77 5ms / 39ms
do-piekna.astercity.net 212.76.32.190 3 8ms
34ms 5% 73 / 77 7ms / 496ms
war-b1-atm1-0-1.telia.net 213.248.68.97 4
1385ms 1383ms 7% 70 / 76 1346ms / 1431ms
Z powazaniem
[imie i nazwisko ocenzurowano
]
uzytkownik 2 pakietu ACN
[email protected]
Odpowiedz:
Witam
Oto nasz oficjalny komunikat.
Szanowni Państwo,
W ostatnim czasie odnotowujemy bardzo znaczny, przewyższający nasze
prognozy, przyrost ruchu generowanego przez wąską grupę Klientów usługi
szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tego typu sytuacja prowadzi do
tymczasowego przeciążania serwerów obsługiwanych przez Aster City.Zapewniamy
jednak, że sytuacja ta ma charakter przejściowy. Aster City poczyniło już
odpowiednie działania w celu przywrócenia satysfakcjonującego poziomu
funkcjonowania usług internetowych. Prace zakończą się w ciągu 2-3 tygodni
(tj. ok. 25 października br.).
z poważaniem
Piotr Szpiler
Departament Obsługi Klienta
tel 0800-114-114 lub 4-114-114
[email protected]
[email protected]