mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 13:58 
 
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
tylko kogo komp wytrzymalby np. 100 graczy w enginie cryteka i czy w ogole da sie go do tego przystosowac ;p

BEz problemu. Srednia ilosc poly jaka renderuje ten silnik to okolo 3-4mln bez spadku fps.


Zreszta komu ptrzeba 100 graczy na monitorze jednoczesnie ? Mi sie marzy TPS steam-punk-fantasy-gothic-scifi z ta grafika w stylu skrzyzowania MAG x BC2 ;p.


czyli cryengine 3 potrafi wykrzesac niezle cuda nawet na srednich sprzetach , zeby nie powiedziec - dupiatych? :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 14:29 
 
Aldatha napisał(a):
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
tylko kogo komp wytrzymalby np. 100 graczy w enginie cryteka i czy w ogole da sie go do tego przystosowac ;p

BEz problemu. Srednia ilosc poly jaka renderuje ten silnik to okolo 3-4mln bez spadku fps.


Zreszta komu ptrzeba 100 graczy na monitorze jednoczesnie ? Mi sie marzy TPS steam-punk-fantasy-gothic-scifi z ta grafika w stylu skrzyzowania MAG x BC2 ;p.


czyli cryengine 3 potrafi wykrzesac niezle cuda nawet na srednich sprzetach , zeby nie powiedziec - dupiatych? :)

Mówiac bez ogródek działa na konsolach ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 14:34 
 
no dobrze , polycount to jedno a co z real-time shadows , particles effects i tym podobnymi bzdurami ktore sprowadzaja gpu na kolana ?


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 14:35 
 
Gdyby robili warhammera 40k na tym enginie to kurde...heh jeszcze miesiąc do prezentacji :(


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 14:54 
 
Aldatha napisał(a):
no dobrze , polycount to jedno a co z real-time shadows , particles effects i tym podobnymi bzdurami ktore sprowadzaja gpu na kolana ?

Nie wiem ;p.
Wiem tylko ze uzywaja do renderowania ulepszonej wersji deffered shading, czyli Radiance Volumes(generalnie chodzi o to ze w tradycyjnym rederingu renderuje sie całość oświetlenia naraz, nie ważne ile widzisz nawet jak jeden pixel jakiegoś obiektu to oświetlenie jest liczone dla całości w deffered shading tylko dla tego jednego pixela), co pozwala dosłownie zapełaniać scene tysiącami dynamicznych swiateł (w ten sposob jest zrealizowany global illumination, są tworzone małe obszary w których są dodawane dynamiczne światła symulujace odbicie świateł od powierchni), Czytałem design document o tym i nie ukrywam ze z matematyki która tam była to zrozumiałem raczej nie wiele ;p, ale reszte opisu działania dało się przełknąć :E.
Dynamiczne cienie to Shadows Mapy uzywane chyba w kazdej grze która jest outdoor, kwestia ich jakosci to inna sprawa, ale wpływ na wydajność to one mają raczej średnia.
Cząsteczki w przypadku konsol mogą być spokojnie liczone na CPU.


Btw. Oczywiscie nie oszukujmy się konsola sie prędzej spali niż wyrenderue płynnie 100 ruszajacych się postaci w lesie z trawą itp. Ale przeciętny PC z kartą graficzną za 600zł dałby rade.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 19:48 
 
Obrazek

Właśnie o czymś takim mówiłem ;P piękne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 20:01 
 
suprise buttrape nabralby przy tym nowego znaczenia :p


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 20:56 
 
PS6 powinno sobie dać radę ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 21:34 
 
Mark24 napisał(a):
PS6 powinno sobie dać radę ;)

Konwersja tej gry na Ps3 to kwestia jednego klikniecia.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2010, 23:33 
 
W gazecie play czy czyms widzialem pelna wersje Arcanum, gra chyba nawet dosc trudna do sciagniecia, kto chce nadrobic dobrego crpg, ma swoja szanse.

btw, jak na free gry z ijji.com to niektore wygladaja niezle ;]
http://www.youtube.com/watch?v=g4dHlqZMDRM
http://www.youtube.com/watch?v=PZiiw-7tdXk
http://www.youtube.com/watch?v=n3O3mJvP ... re=related
no i http://huxley.ijji.com/


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2010, 09:44 
 
Na gram.pl jest promocja tytułów EA na konsole może ktoś będzie zaintersowany http://www.gram.pl/sklep_grupa.asp?e=9Qfe8

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2010, 19:48 
 
Jak ktos lubi konsolowe tytuly typu Spyro the Dragon czy tez serie gierek o lisie Crash Bandicoot to polecam z calego serca pyknac sobie w Mini Nijas :) Gierka jest tak bardzo zajebista, ze mozna ja postawic na rowni z tymi ktore wymienilem poprzednio ;) Ogolnie, przednia zabawa, zaluje, ze nie mam ogromnej plazmy z konsola na ktorej bym mogl pykac w ten tytul :) Ogolnie, jesli chodzi o ten typ rozgrywki 10/10!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2010, 18:10 
 
Czy ktoś się orientuje czemu nie została wydana druga część moda do jedi academy - chodzi tutaj o Knight of the Force (KOTF).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2010, 00:22 
 
Cashasty napisał(a):
Jest może jakaś online czy też offline (o_O) gra symulująca giełdę papierów wartościowych / whatever ?

forexem mozna za free sie bawic wirtualna kasa.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2010, 06:58 
 
"DLC" i inne cuda do SC Conviction za free. Swoją drogą jest to content eksluzywny dotychczas dla kolekcjonerki, "niezły" manewr ubi :)

http://www.gamespot.com/event/codes/splintercellconviction-xbox/?ttag=mktg_splintercell_email&tag=nl.e573

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 09:50 
 

Arcania: Gothic 4 Q&A


http://www.gamespot.com/pc/rpg/gothic4/ ... Btitle%3B1
Cytuj:
GS: The Gothic series is known for letting players create a character specialized along the lines of magic, archery, and melee combat. Can you tell us about how character development will work in Arcania?

KA: Similar to the previous games, you are playing a set character. How he develops, however, is completely up to you and similar to the previous Gothic games. While unlike the previous games there is now a skill screen, it doesn't cover everything you can eventually be capable of. What we have done to improve over the previous games in this regard is better balance the rewards of choosing any of those specialties.

GS: Are there any plans to change or enhance the melee or ranged combat systems in Arcania, especially considering that the game is planned for consoles as well as for PC?

KA: It's been changed quite a few times already, actually, and is currently going through slight revisions to tighten everything up. Every form of combat is effective and intuitive on either the PC or consoles. There was a lot of blood, sweat, and tears that went into making sure that players weren't forced into using a particular form of combat because the one they wanted to use just wasn't designed properly. While ranged combat is not quite like playing a first-person shooter, it's an excellent method of combat as either a supporting or primary strategy depending on how you've developed your skills.



Obrazek
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 10:07 
 
Ładnie wygląda i się zapowiada, lecz pewnie będzie zbugowany i niezoptymalizowany jak poprzedniczki :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 10:24 
 
No właśnie tego się boje ;p Choć i tak licze, że optymalizacja będzie ciut lepsza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 10:29 
 
Dana napisał(a):
Ładnie wygląda i się zapowiada, lecz pewnie będzie zbugowany i niezoptymalizowany jak poprzedniczki :)

E teraz robi zupelnie inne studio.
A Trinigy Vision nie jest takie złe.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2010, 10:30 
 
Gothic 4 robi już zupełnie inna firma tak więc nie generalizujcie że będzie od razu zbugowana bo to Gothic.


_________________
LaMoon#2988

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.