mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 maja 2010, 10:26 
 
Huckster napisał(a):
A mnie się to spodobało:
"Players are having a hard time acquiring gil. "

LOL :) to nowość w Finalu! :)


Mowiac szczerze to mi sie podobalo w FFXI. W takim LOTRO mam kupe kasy i nie mam co z nia zrobic.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 maja 2010, 10:47 
 
No z tym mooglem to fajna sprawa, w ogole swoboda dzialania jest kewl. Ciekaw jestem czy sa jakies krysztaly teleportu, aby moc sie szybko przemieszczac po swiecie lub cokolwiek innego?


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 maja 2010, 11:44 
 
Bodziu napisał(a):
Ciekaw jestem czy sa jakies krysztaly teleportu, aby moc sie szybko przemieszczac po swiecie lub cokolwiek innego?

Sa. Nazywaja sie Aetheryte i ogolnie odgrywaja spora role w grze. W Alphie mozna sie teleportowac za darmo, w pelnej grze bedzie jakas tam mala oplata.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 28 maja 2010, 12:16 
 
jestem ciekawy czy zrobią jakieś połączenie światów - jeżeli mają zamiar prowadzić 2 światy równolegle - to przez np Abyssea powinna być jakaś możliwość transferu rzeczy (np quest w FFXIV, że zdobywasz jakiś przedmiot, potem on staje się częścią questu w FFXI).

Od strony utrzymania 2 subskrypcji równolegle - na pewno byłby to dobry ruch :)

Abyssea wygląda na takie miejsce "między światami" :
http://www.playonline.com/ff11us/addon/ex1.html


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2010, 11:45 
 
I jak, dostał ktoś zaproszenie z nowej fali? U mnie w skrzynce pustki :<


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 maja 2010, 14:11 
 
Keii napisał(a):
I jak, dostał ktoś zaproszenie z nowej fali? U mnie w skrzynce pustki :<


Niestety nic... :(


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 maja 2010, 08:19 
 
http://www.youtube.com/watch?v=QZnEKVzUaBk

http://www.youtube.com/watch?v=t1rxgPitZDs

http://www.youtube.com/watch?v=O1YT-3NF0Ho

http://www.youtube.com/watch?v=IzCjZkKfh2Y

http://www.youtube.com/watch?v=wzh7bRF8gvo

Have fun. Mnie sie nie podoba. Wyglada jak walka w turach -;-.

edit: Ok. Musze powiedziec ze grafika jest cłkiem fajna. Z tym ze kazdy czar wyglada prawie tak samo i go praktycznie nie widac co robi, no chba ze osc ciagle uzywa tylko dwoch, trzech ale ja tam roznicy i tak nie zobaczyłem..).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 31 maja 2010, 08:23 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 31 maja 2010, 08:23 
 
Toź napisali, że chcą w becie przyspieszyć/zmodyfikować system walki, bo ludzie narzekają że jest mało dynamiczny.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 31 maja 2010, 08:23 
 
Repose = Bind? hmm..


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 maja 2010, 08:27 
 
Keii napisał(a):
Toź napisali, że chcą w becie przyspieszyć/zmodyfikować system walki, bo ludzie narzekają że jest mało dynamiczny.

Uwierze jak zobacze (sorr ale jestem sceptycznie nastawiony do kazdej firmy oprocz ArenaNET i Blizzarda atm ;p).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 31 maja 2010, 08:34 
 
iniside napisał(a):

edit: Ok. Musze powiedziec ze grafika jest cłkiem fajna. Z tym ze kazdy czar wyglada prawie tak samo i go praktycznie nie widac co robi, no chba ze osc ciagle uzywa tylko dwoch, trzech ale ja tam roznicy i tak nie zobaczyłem..).


No ale powiedzmy sobie szczerze: w ktorym mmo juz poczatkowe czary wygladaja jakos fajnie? Bo poza Aionem gdzie jeszcze jako takie bajery sa, to nie kojarze raczej. Np. w takim WoW to poza animacja castowania to czasem musze w ogole sie dopatrywac czy na mobku cos sie pojawia - mowie tu oczywiscie caly czas o poczatkach gry, AoC hmm nie moge sobie teraz przypomniec za bardzo, ale mega wodotryskow nie bylo tez chyba.

Na dodatek mysle, ze jakosc filmikow tez robi swoje. Umiejetnosci meele Lancera czy Maraudera wygladaja dosc spoko jak ogladalem je na filmikach dobrej jakosci. Niestety nie bylo chyba zadnego takie z casterem.

Co do predkosci walki: tak jak powiedzial Keii S-E juz zapowiedzialo zmiany ze wzgledu na zbyt duza krytyke predkosci walki. Do Bety napewno bedzie to inaczej wygladac.

*

Posty: 96
Dołączył(a): 8.07.2008
Offline
PostNapisane: 31 maja 2010, 20:30 
 
Moim zdaniem prędkość walki jest do zniesienia. Mam nadzieje ,że go zbytnio nie przyśpieszą. W FFXI właśnie mi się podoba ,że w walki nie polegają na jak najszybszym wciskaniu przycisków od 1 do 9 (przez co robi się tylko bajzel na ekranie).


_________________
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Co do tej pierwszej są jednak pewne wątpliwości.....

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 31 maja 2010, 20:46 
 
Nawet jak przyspiesza to nie na tyle, zeby sie podobalo lubiacym dynamiczna rozgrywke. FFXI i FFXIV zapewne tez, sa bardziej taktyczne.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 cze 2010, 14:56 
 
Cytuj:
Beta Test and Server Expansion

Thanks to the efforts of all our testers, we have received a wealth of invaluable feedback and information regarding server balancing and gameplay.

The problems we encountered with the servers were more numerous than we originally anticipated. We were, however, able to make improvements throughout the course of the alpha test phase, and as a result we can now head into beta testing under far better conditions and with a concrete grasp of what areas still require attention.

We also took all your opinions and suggestions to heart, and have incorporated a number of alterations into the upcoming beta, from complete overhauls to minor tweaks. Testers can expect to see significant changes to areas in which we received the greatest amount of feedback, including, but not limited to, the user interface and battle system.

Considerable changes to the server setup and gameplay will continue to be made. These will not be worked into upcoming alpha tests, but will instead be implemented for the beta test phase.

We will, however, be introducing a number of new Worlds throughout the remainder of the alpha test. This will be a gradual process as we work to ensure that no connection issues arise while multiple game servers are running simultaneously.

Unfortunately, a World selection feature will not yet be available. We understand the inconvenience this causes, as many of you no doubt wish to create characters on the least-populated Worlds or on the same Worlds as your friends. For now we apologize for not having this option ready, and ask for your understanding and patience for the time being.

Your feedback has already contributed greatly to bettering FINAL FANTASY XIV, and we are striving to incorporate as much of it as possible into the beta and release versions of the game. We welcome all new testers, and hope that they can work together with our “old guard” to continue providing useful and enlightening feedback.

Enjoy your time in Eorzea!

Final Fantasy XIV Director
Nobuaki Komoto

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 cze 2010, 18:52 
 
Czy jest już jakieś info kiedy rusza beta na PS3?


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 3 cze 2010, 01:20 
 
Targaryen napisał(a):
Czy jest już jakieś info kiedy rusza beta na PS3?


Nope, narazie nic. Jak tylko cos bedzie to dam znac of course.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 09:15 
 
Cytuj:
We would first like to express our appreciation for your interest in
FINAL FANTASY XIV, and thank you for your application. It is our
pleasure to inform you that you have been selected for the role of
FINAL FANTASY XIV Alpha and Beta Tester.



:o itp itd

Cytuj:
* To PlayStation 3 Version Applicants:
This test phase will deal only with the Windows version of the software.
Details regarding the test schedule for the PlayStation 3 version will
be released by email at a later date. If possible, we still ask and
encourage you to take part in the testing on a Windows PC.



Kto chcę kupić :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 cze 2010, 00:52 
 
Poniżej tekst mojego znajomego dotyczący FF14, ja niestety nie miałem okazji przetestować ale być może wniesie coś do dyskusji na temat FF14.

"Tak szczerze mówiąc to trochę nie rozumiem polityki SE. FF14 to tytuł ewidentnie dla graczy FF11, wątpię aby gra ściągnęła na dłuższą metę innych graczy. Ale od początku...
Graficznie tytuł prezentuje się w gruncie rzeczy całkiem nieźle. Trochę na początku rażą tekstury otoczenia, które są powiedzmy "dziwne", ale po jakimś czasie człowiek przestaje zwracać na to uwagę. Limsa Lomsa prezentuje się bardzo klimatycznie. Miasto znajduje się we fiordzie na skałach wystających z wody połączonych mostami i kładkami. Sprawia wrażenie bardzo dużego, może dużo większego niż jest w rzeczywistości ze względu na duże otwarte przestrzenie, ale zgubić się w nim można W porcie stoją statki morskie, które w porównaniu do łupinek z FF11 robią duże wrażenie wielkością i designem. Cały teren dostępny aktualnie w grze jest otwarty, sesje instancjonowane są tworzone jedynie na potrzeby questów i/lub cutscenek. SE zastosowało powszechny zabieg "im dalej tym mniejsze detale" ale muszą to jeszcze dopracować bo efekt wymieniania tekstur jest bardzo widoczny, szczególnie w Limsa Lomsa gdzie dosłownie widać przesuwającą się z każdym krokiem linię szczegółowości otoczenia. Super prezentuje się ogień (ogniska, pochodnie), tu wyrazy uznania, podejrzewam, że elementale czy Infrit będą wyglądały nieziemsko.
Avatary prezentują się bardzo fajnie, najlepiej chyba pudziany i kocice (którymi niestety na tą chwilę grać nie można - pewnie nad animacja ogona pracują ) W porównaniu do FF11 większa jest konfiguracja wyglądu, ale na dobrą sprawę szału nie ma. Można zmieniać wzrost, kolor skóry, kolor włosów, pasemka włosów, kolor oczu, twarz, fryzurę, głos. Na tą chwilę jest to jeszcze under development i może to rozbudują bo wyraźnie brakuje advanced opcji znanej np z AION, gdyż na dłuższą metę ludzie wybierają bardzo podobne opcje wyglądu jako że nie ma możliwości stworzenia niepowtarzalnej postaci. Docelowo na dostępne opcje konfiguracji będzie miał też wpływ wybór miejsca pochodzenia (obecnie ta opcja jest nieaktywna), nie wiadomo jak daleko pójdzie tutaj SE ale możliwości są duże no pudziany z północy mogły by mieć futro, a mithry z głębokiego lasu dredy i pazury.... mam nadzieję, że tutaj nie skończy się jedynie na innych kolorach skóry. Animacje ruchu też dają radę. Postać trochę szybciej biega poza trybem ataku - nie pamiętam czy w FF11 tak było.
I tu dochodzimy do samej walki... Jest po prostu beznadziejna. Statyczna, wolna, nieciekawa. Walka w FF11 też jest wolna, ludzie sobie więc wmówili, że rozgrywka w je grze jest bardziej taktyczna w stosunku do innych i tak musi być. Jest to oczywiście total bzdura bo innych tytułach skupiających się na PvE jak np lotro czy wow brak taktyki także = wipe a przy tym nie zatracono dynamizmu rozgrywki. Wracając jednak do tematu, to walka w FF14 sprawia wrażenie jakby SE robiło ją pod 50letnich niedowidzących japańców, mam nadzieję, że to zmienią bo aktualnie jest to, lekko mówiąc, mało grywalne.
Kolejna rzecz to UI, które idealne nie jest ale ma bardzo dużą zaletę - jest lepsze niż to z FF11. SE w dalszym ciągu upiera się przy swoich patentach zamiast po prostu skopiować sprawdzone rozwiązania, jednak obiektywnie patrząc postęp jest duży. Minimapa i radar bezsprzecznie lepsze. Możliwość przesuwania elementów UI też na plus (brakuje jednak locka). Statusy gracza dalej wyświetlają się na samej gorze ekranu, nie da się tego zmienić i tak jak było to beznadziejne tak jest nadal. W FF11 niby funkcję toolbarów pełniły paski macro ale obecne UI ma to w znacznie lepszej formie, bo m.in. każdy skill na toolbarze jest reprezentowany ikoną i ma pasek recastu. Jest kilka rozwiązań psujących ogólny efekt, wymaga to wszystko dopracowania, ale jest nadzieja.
Natomiast sterowanie to porażka a w połączeniu z UI to już po prostu tragedia. Podejrzewam, że gdyby SE produkowało auta to by się nimi sterowało rurą wkładana w odbyt... bo nie pojmuję czemu FF14 nie ma normalnego sterowania myszka + klawiatura, które jest sprawdzone i intuicyjne wręcz do poziomu fizjologii. Może to co jest obecnie jakoś daje radę przy sterowaniu padem, ale ja nie chcę grać padem na PC ja chcę grać na tym na czym jest mi najwygodniej, czyli na klawiaturze i myszce. Każdy producent daje możliwość przystosowania sterowania gry "pod siebie" a nie wymaga zmiany przyzwyczajeń bo ma taki kaprys. SE tutaj ssie pałe tak bardzo, że się chce płakać. Wstrzymam się z ostateczną oceną do czasu jak pojawią się jakiekolwiek opcje konfiguracji, ale już widzę, że raczej cud się nie zdarzy.
Rozwój postaci jest trochę dziwny i niekonsekwentny, ale daje dużą swobodę. Co jakiś czas dostaje się pule punktów które można włożyć w co tylko chcemy. Można zarazem w STR, VIT.... jak i w health/mana pool. Jednak, co dziwne, przykładowo 100 punktów dodaje taką samą wartość do STR jak i health poola, czyli teoretyzując 1 punkt możemy wydać na 1 STR albo na 1 HP. Resta jako takiego nie ma, ale postać regeneruje HP/MP gdy tylko wyjdzie z trybu walki lub schowa broń (tego nie udało mi się na 100% potwierdzić ale chyba tak jest). Część skilli melee ma jedynie recast, ale niektóre wymagają określonej ilości LP (nie zerują paska jak w FF11, chyba że wymagają jego całkowitej wartości). Skille magiczne mają recast i wymagają MP czasem też LP.
Harvesting ma wide scan po użyciu którego w logu (sic! >.>) wyświetla nam się info w którym kierunku i ile kroków jest do złoża. Samo wydobywanie (akurat górnictwo testowałem) to taka mini gra. Podchodzimy do złoża czyli szeroko znanego i lubianego "???" pojawia się opcja harvestowania i zaczynamy zabawę. Może to gdzieś było na filmach więc nie będę się rozpisywał powiem tylko, że wymaga naciśnięcia w odpowiednim momencie Enter
Z innych denerwujących rzeczy, to podobnie jak w FF11, trzeba biegać dokładnie tymi ścieżkami które zaplanowali twórcy. Przeskoczyć się nie da nawet małego płotka a dochodzi do takich skrajności, że trzeba omijać nawet kałuże albo inne przeszkody, które teoretycznie i praktycznie nie powinny postaci zatrzymać. Druga sprawa to sztuczne wydłużanie rozgrywki poprzez wszechobecną enigmatyczność. Dobrze, że chociaż jest journal bo można jakoś się zorientować gdzie mamy w queście iść albo z kim pogadać. Obecnie ludzie biegają i błądzą, pytają jeden drugiego, a skończy się tak, że po retailu 99,9% graczy będzie spędzać ponad połowę playtime na ffXIVpedia jak to ma miejsce w przypadku FF11. Moim zdaniem jakiś chociaż prosty tracker by nie zaszkodził w obliczu faktu, że i tak jego funkcję przejmą serwisy www. Podobnie sprawa ma się z samą mechaniką, czemu SE robi takie tajemnice wokół tego. Mi by wystarczyło, że otwieram character stats najeżdżam kursorem na np. melee critical i mi się otwiera chmurka z info, iż moje 200 melee critical = DEX + 20% STR * 8% AGI, jak to ma miejsce w wielu innych mmo. Nie potrzebna mi wtedy żadna stronka www.
Co do wydajności to nie grałem na jakiejś kosmicznej specyfikacji jak na dzisiejsze czasy. Komputer z przed ponad roku, idealnie płynna gra, loadingi stosunkowo krótkie (powiedzmy 10-30sec):
i7 9200 2,67GHz
6GB RAM 667GHz
HD 4890 1GB
Vista Ultimate 64
No i teraz epilog. Gra się będzie głównie podobać fanom i fanbojom FF11. Jeśli SE dopracuje UI, zrobi sterowanie bardziej ludzkim i przyśpieszy/przemodeluje combat to mają szansę przyciągnąć do siebie nowych odbiorców, ale nie zmienia to faktu, że robią grę głównie pod swoich klientów. Nie wiem czy nie lepiej by było odświeżyć po prostu FF11 niż robić mu sztuczną konkurencję. Blizzard z tego powodu nie zdecydował się na sequel WoWa, woli wprowadzić Cataclysm, który zmieni na tyle grę, że praktycznie będzie to nowy tytuł i to jest chyba lepsza droga... i tu zaznaczam, że nie jestem fanem Blizza, ani antyfanem SE, tylko wyrażam własną opinię."


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 cze 2010, 09:38 
 
Fajny tekst!

Z jednym sie nie zgodze, walka w FFXI jednak zasadniczo sie rozni od tej z LOTRO czy WoW, gdzie przez wiekszosc czasu radosnie wciska sie sklille, czesto bez ladu i skladu, gdzie stun o 1 sec za pozno chyba nigdy nie skutkuje smiercia calego party. W FFXI jest jakas harmonia w tym jakich skilli gracze uzywaja grajac razem (sc, mb, debuffy), przy zbyt duzej dynamice zapewne nie byloby to mozliwe.

Reszta tekstu tylko potwierdza moje obawy jesli chodzi o FFXIV, ta gra bedzie niegrywalna dla kogos kto nie gral w FFXI, albo nie jest poprostu fanbojem FF. Bardzo denerwujaca jest "enigmatycznosc" (trafne okreslenie) FFXI i jak widac FFXIV i to w czasach gdzie granie w mmo staje sie coraz bardziej intuicyjne (kolejne tytuly coraz bardziej upraszczaja, w sensie pozytywnym, robinie questow). W FF prawie non-stop trzeba przelaczac sie miedzy gra a www, idiotyczne.

FFXIV moze miec nawet calkiem ladny wynik na starcie (sciagajac wszystkich bylych i obecnych graczy FFXI + pewnie mase ciekawskich), ale dalej to moze byc roznie (WAR czy AOC tez mialy ladne starty).
Jesli ktos nie widzial innych gier mmo to pewnie gladko sie przesiadzie z XI na XIV i bedzie mial wyjete kilka lat z zyciorysu.
Jednak jak ktos troche pogral w co innego to juz niekoniecznie bedzie lykal wszystkie dziwactwa SE.

Robimy ostatnio misje WotG, jest fajnie bo ekipa jest fajna, ale same misje to totalna nuda, megadlugie CSy, kupe biegania z otwarta wikipedia i co jakis czas walka. Ja juz z trudem trawie taki "fun". Wszystko wskazuje ze tutaj w XIV rewolucji nie bedzie, a wystarczylby glupi marker na mapie pokazujacy gdzie isc w nastepnym kroku misji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 cze 2010, 17:51 
 
mrynar napisał(a):
Z jednym sie nie zgodze, walka w FFXI jednak zasadniczo sie rozni od tej z LOTRO czy WoW, gdzie przez wiekszosc czasu radosnie wciska sie sklille, czesto bez ladu i skladu, gdzie stun o 1 sec za pozno chyba nigdy nie skutkuje smiercia calego party. W FFXI jest jakas harmonia w tym jakich skilli gracze uzywaja grajac razem (sc, mb, debuffy), przy zbyt duzej dynamice zapewne nie byloby to mozliwe.

This. Jako czarnuch czułem się potrzebny chociażby na Khimairze czy Cerberusie. Tam głupi błąd mógł nieźle skomplikować sprawy i przede wszystkim wpływał na relacje pomiędzy community. Dla przykładu ja miałem skurwiały charakterek, ciulowo grałem jako RDM, ale jako czarnucha lubiano mnie używać. To było coś co zwiększało wartość poszczególnych graczy i potrafiło wciągnąć część casuali, by mogli dogonić tych z góry. W Aionie nie czułem potrzeby bycia lepszym, bo w praktyce niewiele to dawało. Community też praktycznie nie istniało. Czat był tak malutki, że nie chciało się tego czytać, a co za tym idzie - człowiek logował się powiedzmy na 2h, porobił swoje i nie czuł się odpowiedzialny za jakiekolwiek relacje międzyludzkie (co owocowało rozpadami party w środku jakiegoś eventu).

Cytuj:
W FF prawie non-stop trzeba przelaczac sie miedzy gra a www, idiotyczne.

Po prostu FFXI miało jedną, świetną stronę, która była przewodnikiem. W innych grach tego brakuje. Pół biedy gdy brakowało mi aionopedii, ale w wypadku dfopedii jej brak to była kompletna porażka.
Z tego samego powodu nie odnalazłem się też w LOTRO. Dla mnie FFXI było świetną gierką w czasie pracy. Można było się tabnąć na kilka minut, pocraftować, połowić czy pójść na jakiś szybki event, a wieczorkiem zasiąść na dłużej.

Cytuj:
Jesli ktos nie widzial innych gier mmo to pewnie gladko sie przesiadzie z XI na XIV i bedzie mial wyjete kilka lat z zyciorysu.

TBH bardziej liczę na SWTOR. Chyba, że wprowadzą w FFXIV ciekawy housing, połączony z ciekawym handlem. I o ile pójdą z craftem naprzód, a nie wstecz.

Cytuj:
Jednak jak ktos troche pogral w co innego to juz niekoniecznie bedzie lykal wszystkie dziwactwa SE.

Dziwactwa SE >>> nieudolne podróbki koreańców (w Aionie często widziałem rozwiązania rodem z FFXI, ale... niedopracowane).

Cytuj:
Robimy ostatnio misje WotG, jest fajnie bo ekipa jest fajna, ale same misje to totalna nuda, megadlugie CSy, kupe biegania z otwarta wikipedia i co jakis czas walka. Ja juz z trudem trawie taki "fun".

Długie CSy to przecież esencja. Grasz w fabularne RPG, a nie w FPSa.

Cytuj:
Wszystko wskazuje ze tutaj w XIV rewolucji nie bedzie, a wystarczylby glupi marker na mapie pokazujacy gdzie isc w nastepnym kroku misji.

Wolałbym podział na serwery dla leniwych i dla eksploratorów. Serio. W SWG wprowadzenie m.in. markerów ubiło tę grę. Uwierz mi, że leniwi mając przed nosem marker i tak będą irytować i pytać się jak coś zrobić. W FFXI fajne było to, że takowi byli wyeliminowani po pierwszym miesiącu gry.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.