mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 lip 2010, 00:35 
 
Samotnik napisał(a):
No ja fanbojem FFXIV nie mogę być, ponieważ takowej gry jeszcze nie wydano, ale grałem już od alphy i widziałem róznice po wyjściu bety na tyle duża aby przestałem mówić, że z wersją końcową się do grudnia 2011 nie wyrobią. Co do tego jak będzie wyglądała w dniu wydania i na ile później się zmieni zadecydują testerzy i gracze w pewnym choć pewnie niewielkim %.
Masz tyle uwag do FFXIV, mam nadzieję, że napisałeś porządny feedback na stronie bety, w końcu po to się do niej zapisałeś. Jeśli nie to Twoje wywody tutaj to zwykła hipokryzja, a jeżeli system całkowicie Ci nie odpowiada to nikt nie każe Ci grać. Ja nie gram w wow, aion, warhammer etc. bo to nie dla mnie, ale nie jestem na tyle egoistyczny, żeby uważać iż jak coś nie dla mnie to jest to marnotrawstwo lol.

Przeciez on po wszystkich dzialach lazi i chyba tak dla sportu wszczyna bezsensowne dyskusje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2010, 09:37 
 
Vercin napisał(a):
Samotnik napisał(a):
No ja fanbojem FFXIV nie mogę być, ponieważ takowej gry jeszcze nie wydano, ale grałem już od alphy i widziałem róznice po wyjściu bety na tyle duża aby przestałem mówić, że z wersją końcową się do grudnia 2011 nie wyrobią. Co do tego jak będzie wyglądała w dniu wydania i na ile później się zmieni zadecydują testerzy i gracze w pewnym choć pewnie niewielkim %.
Masz tyle uwag do FFXIV, mam nadzieję, że napisałeś porządny feedback na stronie bety, w końcu po to się do niej zapisałeś. Jeśli nie to Twoje wywody tutaj to zwykła hipokryzja, a jeżeli system całkowicie Ci nie odpowiada to nikt nie każe Ci grać. Ja nie gram w wow, aion, warhammer etc. bo to nie dla mnie, ale nie jestem na tyle egoistyczny, żeby uważać iż jak coś nie dla mnie to jest to marnotrawstwo lol.

Przeciez on po wszystkich dzialach lazi i chyba tak dla sportu wszczyna bezsensowne dyskusje.

Pff. Gonie Mendola.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 122
Dołączył(a): 21.08.2006
Offline
PostNapisane: 16 lip 2010, 21:58 
 
Cytuj:
Service accounts for FINAL FANTASY XIV and the FINAL FANTASY XIV Collector's Edition can only be added for the same region as your Square Enix account (Japan, North America, or Europe). The game cannot be played if the product region is different from the Square Enix account region, so be sure to check the region for which the product is intended before making a purchase.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2010, 00:10 
 
Cytuj:
Test Schedule

Wednesday, July 21, 2010 at 2:00 to Thursday, July 22, 2010 at 00:00 (GMT)


Cytuj:
* We will be conducting maintenance on each world in order to further investigate the issue.
The following is the maintenance schedule for each world:

 Shadowlord World and Garland World
  From July 21, 2010 at 6:00 to 8:00 (GMT)

 Emperor World and Golbez World
  July 21, 2010 from 9:00 to 11:00 (GMT)

 Exdeath World and Kefka World
  July 21, 2010 from 12:00 to 14:00 (GMT)

 Sephiroth World and Ultimecia World
  July 21, 2010 from 15:00 to 17:00 (GMT)

  Jecht World and Gabranth World
  July 21, 2010 from 18:00 to 20:00 (GMT)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 17:24 
 
Kefka World? :D Chyba wiem na jakim serwerze będę grał :D


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 18:45 
 
Nazwy serverow moga ulec zmianie do premiery (tak bylo w wypadku XI, beta miala inne nazwy niz te w retailu)


Ostatnio edytowano 19 lip 2010, 07:00 przez Gokulo, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 119
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 02:56 
 
i jak z tymi testami gra warta uwagi ? czy kolejny grind bez sensu :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 18:28 
 
Wrzuccie jakies wrazenia z bety.

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 19:35 
 
mrynar napisał(a):
Wrzuccie jakies wrazenia z bety.


Trudno się wypowiedzieć, bo grałem może z 2h łącznie, lagi karty graficznej utrudniają miarodajną ocenę, ale coś już można wywnioskować.

Generalnie ZNACZNIE lepiej niż ALPHA (w która grałem z 4h)

- grafika super, znacznie poprawiona, ale do pełni szczęścia potrzeba niezłego sprzętu

- walka ZNACZNIE lepsza, bardziej intuicyjna i dynamiczna, natomiast wkurza przełączanie z passive na active mode - z punktu widzenia grania magiem zrobienie postaci, która bazuje na MP a nie ma możliwości odzyskania MP między walkami (np rest, refresh itp) to jakaś porażka (porównując melee bazuje na staminie która odradza się jak dzika oraz na hp które odnawia się szybko miedzy walkami i jeszcze są healerzy) - musza to poprawić. Wierzę, że poprawią to zarządzanie MP bo bardzo dużo wypowiedzi na forum w tym temacie.

- questy/misje - fajny styl FF, długie CSy. Z cs'a dowiadujemy się się co dalej (motem jeszcze jest wpis w journalu). W porównaniu do 11 dokładniej wyjaśnione co zrobić ale nie prowadzi za rączkę jak np wow. Generalnie super klimat wprowadza. Poziom skomplikowania znacznie bardziej zaawansowany niż ubicie 5 szczurów

- leve - to takie questy jak w większości mmorpg - krótko, łatwo i przyjemnie a na koniec nagroda - np zabij 5 szczurów. Mobki popuja tylko dla Ciebie nikt inny nie może ich claimnac. Nowość - widać na mapie dokąd trzeba iść.

- sterowanie - dla nie konsolowców i nie graczy ff11 - masakra. Forumowicze wieszają psy na systemie sterowania - żądają takiego jak w WOW - i moim zdaniem słusznie. Ja na razie podłączyłem pada do PC i będę testował w środę padzika.

- system jobów - pomysł bardzo fajny z jedną dziurą w systemie ale moim zdaniem bardzo istotną. System składa się z poziomu fizycznego, który odpowiada za MP, HP (podnoszone automatycznie) i INT, PIETY, DEX i inne takie, które samemu się dodaje po każdym level upie.
Drugą częścią systemu jest poziom umiejętności władania bronią im wyższy poziom tym więcej WSów i innych umiejętności (np. czarów).
Zmianiając broń na inną ma się dostęp do innego joba ale również do niektórych umiejętności z wylewelowanych wczesniej innych jobów (system wyboru umiejętności/czarów bardzo podobny do BLU w ff11 - masz pulę punktów i wybierasz umiejętności o różnym koszcie punktowym).
Generalnie fajne, ale problem jest taki, zę jak w lewelu fizycznym wpompujesz w magowe statsy to zmiana na melee będzie mega failem - co jednoznacznie wyklucza lewelowanie różnych jobów na tej samej postaci. Problem oczywiście napiętnowany na forum i mam nadzieję, że to poprawią.

Ogólny feeling - może być bardzo, bardzo fajnie.... ale muszą słuchać community - ludzie na prawdę odwalają kawał dobrej roboty.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 19:49 
 
zet napisał(a):
Generalnie fajne, ale problem jest taki, zę jak w lewelu fizycznym wpompujesz w magowe statsy to zmiana na melee będzie mega failem - co jednoznacznie wyklucza lewelowanie różnych jobów na tej samej postaci. Problem oczywiście napiętnowany na forum i mam nadzieję, że to poprawią.



To moze byc celowy zamysl, zeby postacie nie byly zbyt uniwersalne.

Jesli chodzi o sluchanie community to po XI wiemy, ze to nie jest mocna strona SE>

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 20:13 
 
mrynar napisał(a):
To moze byc celowy zamysl, zeby postacie nie byly zbyt uniwersalne.


Na pewno taki był i jest cel, ale efekt końcowy to zbyt dużo minusów - ludzie sa perfekcjonistami i nawet jak ja zrobię thaumaturge a jako drugi conjurera to pewnie inne proporcje między INT. MND i PIety są potrzebne więc jak zmienię na CON to nikt nie bedzie chciał ze mną partować a na HNMy sam nawet nie będę chciał chodzić bo będę robił z super sprzętem mniej dmg niż ktoś z optymalnym setupem i z cienkim sprzętem. A tu mówimy o różnicach między mag <> mag a różnice mag <> melee będą ogromne.

Moim zdaniem jak zostanie taki system jak jest to jeszcze od biedy mozna lewelować na 1 koncie postaci magowe albo melee ale obydwu już nie.


mrynar napisał(a):
Jesli chodzi o sluchanie community to po XI wiemy, ze to nie jest mocna strona SE>


Na razie pokazali duże zaangażowanie (tak to to samo SE ;P ) dużo zmienili zgodnie z uwagami community - ludzie pisza, że bardzo dziękują za zmiany i prosze o jeszcze... :D

Samo SE twierdzi, ze na pewno nie są w stanie zmienić wszystkiego do premiery ale chcą kontynuować zmiany zgodnie z sugestiami nawet po starcie gry. Jak będzie czas pokaże ;)


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 20:59 
 
Nigdzie tego nie widziałem więc zapytam betujących: czy zostawili /check gracza żeby można było zobaczyć co kto nosi czy jest to zrobione w jakis inny sposób a może całkowicie to zlikwidowali?


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 21:03 
 
Targaryen napisał(a):
Nigdzie tego nie widziałem więc zapytam betujących: czy zostawili /check gracza żeby można było zobaczyć co kto nosi czy jest to zrobione w jakis inny sposób a może całkowicie to zlikwidowali?


W chwili obecnej nie ma takiej opcji. Czy bedzie? Pewnie tak...

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 22:10 
 
Targaryen napisał(a):
Nigdzie tego nie widziałem więc zapytam betujących: czy zostawili /check gracza żeby można było zobaczyć co kto nosi czy jest to zrobione w jakis inny sposób a może całkowicie to zlikwidowali?


Do tego co Gokulo dodał mogę napisać, że brak tej opcji jest mega frustrujący...

Ale na razie nie ma wielu rzeczy np nie ma:
- sea all inv 5-10
- możliwosci wpisania emotki z command linea np /wave tylko z menu


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2010, 23:57 
 
zet napisał(a):
A tu mówimy o różnicach między mag <> mag a różnice mag <> melee będą ogromne.

Ale może przynajmniej będzie inaczej niż w FF11, gdzie gra niektórymi jobami polegała na staniu 2hr cicho w kącie, aby później na 5 sekund dołączyć do pt i znowu wypad.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2010, 09:08 
 
Jeśli w retailu zostawią opcję resetowania statsów, raczej bez problemu będzie można mieć na jednym koncie maga/melee.
W takim wypadku możliwość stworzenia presetów statsowych do wyboru zaoszczędziłaby dużo czasu.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2010, 09:16 
 
Tak pomyslalem, ze wiekszosc community mmo chcialoby zeby kazda gra byla podobna do wow, ale potem i tak ja rzucaja "bo to nie wow".

Moze lepiej zeby SE sie az tak bardzo nie uginalo, poza jakimis zupelnie idiotycznymi rozwiazaniami. Zaleta WoWa jest prostota, zaleta FF jest skomplikowanie od craftu po misje, combat czy UI (czasem to skomplikowanie oczywiscie wkurwia).

To tak jak prawdziwe strategie i RTS, w pierwsze aby czerpan z nich przyjemnosc najpierw trzeba sie sporo nauczyc, czesto przegrywac, w drugie moze grac nawet debil, ale pierwsze jak juz je sie opanuje daja o wiele wieksza satysfakcje.

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2010, 13:05 
 
mrynar napisał(a):
Moze lepiej zeby SE sie az tak bardzo nie uginalo, poza jakimis zupelnie idiotycznymi rozwiazaniami.


Oczywiście!!!
Pod wieloma względami SE nie powinno się uginać np zbytne uproszczenie gry (jak dla mnie COP był mistrzostwem świata) natomiast wiele kwestii jest po prostu źle zrobionych i nie ma nic wspólnego z wyzwaniami w grze a z niedociągnięciami - vide system sterowania postacią.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2010, 18:16 
 
O co chodzi z tym sterowaniem?? Nie da sie juz grac tak dobrze na joypadzie jak w FFXI??


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2010, 18:24 
 
Caspian napisał(a):
O co chodzi z tym sterowaniem?? Nie da sie juz grac tak dobrze na joypadzie jak w FFXI??


Lol? :P Nie wiem, moze nie wyczailem ironii, ale... na padzie da sie jak najbardziej :P Tylko klawa+mycha no nadal meczarnia, a jednak wiekszosc ludzi na pc planuje/chce tak grac.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.