mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 09:19 
 
W sumie slaby ten news. Nawet nie podali gdzie i kiedy niby tak powiedzial. A ten tekst padal przy kazdej okazji juz wczesniej na zmiane z tym, ze gra sie z powodu tych problemow nie pojawi. Wiec imo sie rozpedzaja piszac, ze bedzie, nawet jezeli tylko "kiedys".

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 09:20 
 
Gokulo napisał(a):
W sumie slaby ten news. Nawet nie podali gdzie i kiedy niby tak powiedzial. A ten tekst padal przy kazdej okazji juz wczesniej na zmiane z tym, ze gra sie z powodu tych problemow nie pojawi. Wiec imo sie rozpedzaja piszac, ze bedzie, nawet jezeli tylko "kiedys".

gram.pl - czego ty oczekujesz :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 09:37 
 
W sumie nie wiem po co sie produkowalem z tym postem nawet :D

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 11:18 
 
No dobra, pogralem troszke (o ile graniem mozna nazwac meczarnie na sprzecie nie spelniajacym min wymagan i grafice ktora zalewa mnie artefaktami). Nie sprobowalem wszystkeigo co beta oferuje, to pewne, ale wspomagajac sie waszymi tekstami i ostatnim "wywiadem" podziele sie moimi odczuciami :P

Newsy z Gamescon chyba ostatecznie rozwialy nadzieje na jakis magiczny mega-wypasiony retailowy patch gry. Jedyne co otrzymamy w retailu to tak naprawde tylko wiecej lokacji... wyglada na to ze chlopaki jedynie nad poprawieniem bugow pracuja... Mamy miesiąc do premiery, jesli mieliby jakies asy w rekawie to jest to ostatnia szansa by je wyłożyć na stół. Wyglada na to ze ich nie maja.... To juz nie jest alpha, to beta 3, a niebawem zawita do nas Open, za pozno by bawic sie w tajemnice.

Dziwne ze ta gre wypuszczaja w takim stanie, bardzo dziwne... tak jakby ktos z gory ich pocisnal ze jak nie wydadza tej gry teraz to zamkna projekt, ktory ciagnie sie chyba kilka ladnych lat heh

Ktos kto pisal ze robia FFa dla hamburgerow z zachodu mocno poplynal. JEDYNY uklon w strone ofiar fast foodow to singlowy content. Cala reszta to japonski hardkor i konserwatyzm.

Caly swiat, skille i efekty sa bardzo.... "normalne". Malo w tym fantastyki i widowiskowosci, na ktora tworcy gier moga sobie pozwolic, a nawet ktora powinni stosowac by przyciagnac graczy. Naprawdę przypomina to charakterem 11ke. Mapy nadal sa nudne, puste i martwe. Ale mimo to potrfi sie podobac taki styl.

Nie wiem jaki cwiercmozg projektujac 3D MMO na 2010r+ zabrania skakania. W czasach gdy w Aionie mozna glidowac z kazdej nierownosci, w FF nie mozna nawet przeskoczyc kraweznika by skrocic sobie sciezke! Frustrujące na maxa.

O UI i kontrolsach juz wszystko zostalo powiedziane... designerska masakra.

Naprawde nie wiem po co udziwniaja z physical lv. W 11ce system jobow byl przezajebisty! Niech zlikwiduja ten physical lv i uzaleznia statsy jedynie od lv danej profesji. W tej chwili dostajemy jakies punkty ktore przydzielamy nie wiadomo po co bo nie wiadomo co daja. Caly system powoduje ze mozliwosc zmiany joba w dowolnym momencie jest tylko złudzeniem powodującym kolejne frustracje. Jakies resetowanie punktow, ustawianie traitow do przeliczania statystyk, wtf? Naprawde niech sobie daruja te udziwnienia, zrezygnuja z physical lv i pozwola na zmiane klasy np tylko przy aetherite jesli boja sie zbyt duzego exploitowania tej mozliwosci w terenie. W obecnej formie, jeden z najbardziej zajebistych motywow FFa jest spieprzony....

Posiadanie własnego sklepikarza marzyło mi sie od czasów Ultimy Online (tam można bylo mu nawet własny domek postawić :) ) ale nie wyobrażam sobie skakania po 15 instancjach by znaleźć cos czego potrzebuje... nie można by zamiast tego ustawiac straganów na uliczkach miast? jaki dalo by to klimat i zagospodarowało puste przestrzenie!
Zwłaszcza ze będziemy musieli sie obyć bez AH przez jakis czas...

System walki... Dla przywyczajonych do koreanskich i amerykanskich produkcji bedzie meganudny! Poprawcie mnie jesli sie mysle ale tutaj nie ma nawet czegos takeigo jak cios z autoataku? Nasz autoatack to mashowanie naszego podstawowego skilla -_-; Do tego calosc daje wrazenie braku reaktywnosci. Licze na to ze w party play daje zupelnie inne wrazenie i daje wiecej satysfakji przy skillchainach .
Lockowanie targetow, chowanie/wyciaganie broni powodujace przestoj to jakies mega archaizmy. Zarzadzanie MP na razie mnie nie zrazilo...

Guildleve sa fajne! Pomysl z frakcjami u których zdobywa sie repa tez jak najbarzdziej na miejscu. Tylko ze.... poza questami z glownego scenariusza i bodajze klasowymi? to sa jedyne questy w grze? Nie ma NPCow z ikonkami nad glowa ktorzy zadadza ci jakies durne zadanie bys sie nie nudzil? Ok... Nie liczac unikalnych questow, daje nam to 8 questow do zrobienia na 48h! OSIEM QUESTOW NA CZTERDZISCI OSIEM GODZIN. Te dalsze sa zapewne bardziej ciekawe ale i tak mozna bedzie je zrobic w ciagu 2? I niby co mamy robic przez pozostaly czas... niby mozna crafcic, grindowac i pomagac innym w leve ale opcji jest zdecydowanie zbyt malo... Do tego wszystkei leve mozna zrobic w wersji solo?

Chlopaki teraz sie poca nad tym by byl jakis sens partowania... totalna odwrotnosc 11ki Mozna mowic rozne rzeczy, ale to ze w 11 nie bylo praktycznie mozliwosci rozwoju bez druzyny, (najlepiej zgranej), bylo swietnym mechanizmem powodujacym ze czulo sie ze to MMO, dzieki ktoremu my sie bardziej zzylismy, a rozgrywka dawala sporo satysfakcji gdy druzyna dzialala jak dobrze naoliwiona maszynka. Gra oczywiscie wymagala wiekszego poswiecenia, ale mi nie podoba sie to ze teraz prawie wszedzie mozna zdobyc max lv i wiekszosc sprzetu solo....

Crafting i harvesting wydaje sie bardzo spoko. Craftowanie przypomina uproszczona wersje Vanguarda. Fajnie ze gracz ma wplyw na jakosc produktow i nie zalezy to jedynie od slepego losu.

Nie mniej....
Mimo ze gra "nie wychodzi na przeciw współczesnym standardom", a w swojej oryginalności jest niedorobiona i nieprzyjemna w obsłudze to wierze w 14ke. Głownie dlatego ze po 11ce, wiadomo do czego są zdolni developerzy i jak bardzo gra może sie rozwinąć. My nawet nie znamy 11ki sprzed premiery w US. Na poczatku w 11ce nie bylo exp chainow, skillchainow, niziutki lv cap i nie wiadomo czego jeszcze.
Dlatego tez, mimo wszystko, zamierzam w nią namiętnie czochrac :P

Sorry za dlugi tekst, ciekawe czy ktos wszystko przeczytal :P Na pewno wszystkiego co chcialem nie napisalem i jeszcze do retaila cos sie zmieni :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 11:25 
 
Mnie sie system klas podoba ;p.
A level cap bedzie 40 albo 50. Dla mnie to bardzo duzo, i jedyne co mnie boli, to ze napewno go zwieksza, a ja strasznie nie lubie podnoszenia level capa ;p.

8gl na 48 to fakt ostre przegiecie, a tlumaczenia ze mozna robic do oporu dzieki grupowaniu to jakis.. ehm belkot. Pomagierzy dostaja duzo mniejsze rewardy, party skill i exp nie dziala w zasadzie, wiec leveluje sie duzo szybciej grindujac, gdzie masz 100% pewnosci ze skill gain bedzie, nawet jesli maly.

Zobaczym jak to bedzie w OB. Bo Limsa Lominsa to mi sie juz rzygac chce ;p.

A co do samego stylu grafiki, mnie sie podoba ze poszli w taki typowy Włoski renesans. Czary itd, moglby byc bardziej efektowne, ale plate armor wyglada jak plate, a mag jak mag (no w miare ;p),.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 11:35 
 
Co do podnoszenia level capu, to jeśli pójdą oni drogą FF11, to najcięższy boss z czasów level cap 50, nadal będzie ciężki po level cap 70.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 11:37 
 
Podnoszenie cap to dosc delikatna sprawa.

W grach takich jak WoW problem byl taki, ze nowy content momentalnie przycmiewal to co bylo wczesniej, itemy o wiele lepsze itp. Z XI dla nas bylo o tyle dobrze, ze z premiera US dostalismy gre z capem 75 i od tego czasu nie byl on juz podnoszony. (dopiero teraz przed usmierceniem XI S-E podstanowilo isc do gory i podnosza powoli do 99). Doszedl tylko system meritow jako sposob na dalszy rozwoj postaci.

Ale problem byl znowu odwrotny, dodatki dawaly nowe itemy, ale tylko pojedyczne byly lepsze od tego co juz mamy. Nowy content za to nie zastepowal starego, poprostu byl kolejna rzecza do robienia: z czasem stalo sie to problematyczne, bo w end-game bylo tyle roznych opcji, ze jak chcialo sie zrobic wszystko to brakowalo dni tygodnia ^^; A co dopiero juz mowic o robieniu cos dla siebie, expieniu nowego joba itd.

Z jednej strony mnogosc opcji byla swietna, z drugiej przy naszym podejsciu w tamtych czasach, ze jednak chcielismy byc pro, to trzeba bylo niezle no-lifowac :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 11:52 
 
Nigdy nie lubilem podnoszenia capu, bo strasznie mi to smierdzi pojsc po najmniejsze linii (musimy wydac dodatek, to od czego zaczniemy > podniesmy level cap!).
Juz bym wolał np. zdobywanie nowych skill na max level poprzez robienie questow albo nowych traitopw (wten sam sposob).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 11:56 
 
Eorzea - Making of a Realm #4

http://www.youtube.com/finalfantasyxiv# ... IO2gS5ZeLI

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 12:29 
 
swordsman napisał(a):
Dziwne ze ta gre wypuszczaja w takim stanie, bardzo dziwne... tak jakby ktos z gory ich pocisnal ze jak nie wydadza tej gry teraz to zamkna projekt, ktory ciagnie sie chyba kilka ladnych lat heh



Nie mam zielonego pojecia o developerce, ale mam wrazenie ze to dzialy marketingu ustalaja daty premier w mmo i maja w dupie to co mowia graficy i porgramisci. "Macie sie sprezyc" i tyle.

Pare tytulow w tym roku przejdzie na F2P, ma wyjsc GW2 bez abonementu, w Azji tez zapewne cos sie wydarzy na rynku. Moze SE sie boi, ze chetnych na placenie abonamentu bedzie coraz mniej i chca zgarnac playerbase i potem ja karmic apdejtami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 12:33 
 
mrynar napisał(a):
swordsman napisał(a):
Dziwne ze ta gre wypuszczaja w takim stanie, bardzo dziwne... tak jakby ktos z gory ich pocisnal ze jak nie wydadza tej gry teraz to zamkna projekt, ktory ciagnie sie chyba kilka ladnych lat heh



Nie mam zielonego pojecia o developerce, ale mam wrazenie ze to dzialy marketingu ustalaja daty premier w mmo i maja w dupie to co mowia graficy i porgramisci. "Macie sie sprezyc" i tyle.

Pare tytulow w tym roku przejdzie na F2P, ma wyjsc GW2 bez abonementu, w Azji tez zapewne cos sie wydarzy na rynku. Moze SE sie boi, ze chetnych na placenie abonamentu bedzie coraz mniej i chca zgarnac playerbase i potem ja karmic apdejtami.

Bardzo slaby sposob (imo), jest zbyt duzo premier, zeby przyciagnac graczy na stale, nie te czasy gdy bylo pare wartych uwagi. Pozatym jesli bedzie kiepski start, i nie poprawia tego o czym mowia gracze na forum bety, to mozna byc pewnym, ze kazdy kto gral w bete bedzie innym mowil ze nie warto kupowac i ludzie beda sluchac. OB to ostatnia deska ratunku SE. Jesli nie pokaza w jej czasie, czegos co urwie jaja to tylko najwieksi hardcorzy beda w to grac i placic ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 12:50 
 
No i prawda jest taka, ze kariera MMO (nie liczac tutaj WoW) zalezy od jego startu. Jezeli bedzie slaby i gracze zrezygnuja to pozniejsze poprawki, patche itp nie przyciagna nagle hord graczy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 12:57 
 
Gokulo napisał(a):
No i prawda jest taka, ze kariera MMO (nie liczac tutaj WoW) zalezy od jego startu. Jezeli bedzie slaby i gracze zrezygnuja to pozniejsze poprawki, patche itp nie przyciagna nagle hord graczy.


Nie przyciagna, ale moze utrzymaja tych ktorzy zaczeli grac. FF ma mase fanbojow i o ile nie widzieli innych mmo to lykna kazde bzdurne rozwiazanie.

WoW tez jechal na fanbojach na poczatku. Start gry byl naprawde koszmarny, ale w miare szybko to ogarneli.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 13:01 
 
Ale utrzymanie tej grupki, ktorzy zostana to moze byc troche malo. Mniejsza ilosc userow mniej kasy na update'y do gry itp.

WoW nadal jest w stanie przyciagac pewnych ludzi. To juz specyfika gry i to im sie jakos udalo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 13:13 
 
mrynar napisał(a):
Gokulo napisał(a):
No i prawda jest taka, ze kariera MMO (nie liczac tutaj WoW) zalezy od jego startu. Jezeli bedzie slaby i gracze zrezygnuja to pozniejsze poprawki, patche itp nie przyciagna nagle hord graczy.


Nie przyciagna, ale moze utrzymaja tych ktorzy zaczeli grac. FF ma mase fanbojow i o ile nie widzieli innych mmo to lykna kazde bzdurne rozwiazanie.

WoW tez jechal na fanbojach na poczatku. Start gry byl naprawde koszmarny, ale w miare szybko to ogarneli.

Jest tylko kwestia tego czy utrzymanie gry dla garstki fanbojow, jest oplacalne ? I tak to wplywnie na pozniejszy developing tego. W japonii to pewnie bedzie sukces. Na zachodzie ? Ludzie sie odwroca pierdna i pojda grac w co innego.

Dla mnie w stanie w ktorym jest atm ta gra, to powinno byc F2P na zasadzie miniexpow platnych. Bo placic to za to nie warto ;/. Zwlaszcza, ze nawet najprostsze rzeczy pochlaniaja tu mase czasu, a to nie jest fajne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 13:29 
 
iniside napisał(a):
mrynar napisał(a):
Gokulo napisał(a):
No i prawda jest taka, ze kariera MMO (nie liczac tutaj WoW) zalezy od jego startu. Jezeli bedzie slaby i gracze zrezygnuja to pozniejsze poprawki, patche itp nie przyciagna nagle hord graczy.


Nie przyciagna, ale moze utrzymaja tych ktorzy zaczeli grac. FF ma mase fanbojow i o ile nie widzieli innych mmo to lykna kazde bzdurne rozwiazanie.

WoW tez jechal na fanbojach na poczatku. Start gry byl naprawde koszmarny, ale w miare szybko to ogarneli.

Jest tylko kwestia tego czy utrzymanie gry dla garstki fanbojow, jest oplacalne ? I tak to wplywnie na pozniejszy developing tego. W japonii to pewnie bedzie sukces. Na zachodzie ? Ludzie sie odwroca pierdna i pojda grac w co innego.

Dla mnie w stanie w ktorym jest atm ta gra, to powinno byc F2P na zasadzie miniexpow platnych. Bo placic to za to nie warto ;/. Zwlaszcza, ze nawet najprostsze rzeczy pochlaniaja tu mase czasu, a to nie jest fajne.


Moze to poprostu ratowanie nieudanego projektu.

Dla mnie od poczatku robienie z XIV - FFXI2 bylo pomylka. Powinni wziac z XI wszystko co najlepsze (system jobow, nacisk na party) i dac temu zupelnie nowa oprawe w stylu wspolczesnych mmo, a oni zrobili zupelnie odwrotnie... :har:

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 13:33 
 
Najsmieszniejsze jest to, ze elementy, ktore w XI dzialaly bardzo dobrze, tutaj nagle sprawiaja im jakies problemy, a niektorych w ogole nie ma. Przynajmniej w becie. Okropny targeting chociazby - party membersow mozna tylko tabem, czy myszka zlapac, nie da sie clickac w pt list czy F#.

Btw. Jutro maint, robia upgrade serv:

Cytuj:
* During this maintenance, we will be making adjustments to the server equipments used for the Beta Test. There will be no changes made to the game content.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 13:41 
 
Czas sie naprawde strasznie kurczy...

Jak pisaliscie o alfie to bylem prawie pewny, ze gra ukaze sie w 2011.


Ostatnio edytowano 19 sie 2010, 13:42 przez mrynar, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 13:42 
 
Gok - za pomocą F12 tabujesz między party membersami tylko :P

Problemem z targetowaniem membersów tak jak w FFXI (F1-F6) jest chyba taki, że tutaj party może mieć do 15 osoób ; p


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2010, 14:03 
 
Lord_Deshter napisał(a):
Gok - za pomocą F12 tabujesz między party membersami tylko :P

Problemem z targetowaniem membersów tak jak w FFXI (F1-F6) jest chyba taki, że tutaj party może mieć do 15 osoób ; p


No ale to sucks mimo wszystko :D cos wymyslec musza.

Btw. Desiu, poniewaz imprezy nie ma to wracam jutro po poludniu, bedziesz mial leve jakies? :P Dobiles ten rank 20? Slyszalem, ze surplus zaczal magicznie ludziom znikam :P (god, niby czlowiek na wyjezdzie, a i tak pol dnia no-lifuje przed kompem, shame on me, byle do wieczora... :P)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.