mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 09:31 
Cytuj  
No i co z tego że ma 5 lat ? Nadal jest solidną grą w którą gra mnóstwo ludzi. Bioware mówiło przecież, że chcą zagrozić pozycji WoWa a jak mają to zrobić jak nie wzorując się właśnie na nim ? Nie sądzę aby im się to udało ale taki jest ich cel.

Poza tym gameplay to nie jest coś co się bardzo starzeje. Co do animacji jak już mówiłem, w mmo nie musi to wyglądać jak Crysis (tak wiem, że masz super komputer i chcesz aby wszystkie gry tak wyglądały). A styl graficzny jednemu będzie się podobać a drugiemu nie :/

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 09:41 
Cytuj  
@up

Styl graficzny jedno a koslawe animacje to drugie :(


_________________
Obrazek

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 09:42 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
Co do animacji jak już mówiłem, w mmo nie musi to wyglądać jak Crysis (tak wiem, że masz super komputer i chcesz aby wszystkie gry tak wyglądały).


ta i później wychodzą takie kwiatki jak w who

Makaan napisał(a):
A styl graficzny jednemu będzie się podobać a drugiemu nie :/


Styl graficzny można różnić na:
- dobry
- zły


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 09:43 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
No i co z tego że ma 5 lat ? Nadal jest solidną grą w którą gra mnóstwo ludzi. Bioware mówiło przecież, że chcą zagrozić pozycji WoWa a jak mają to zrobić jak nie wzorując się właśnie na nim ? Nie sądzę aby im się to udało ale taki jest ich cel.
Pomijając już samo SWTOR, właśnie przez takie myślenie stało się powodem paru faili na rynku MMO.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 09:46 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
No i co z tego że ma 5 lat ? Nadal jest solidną grą w którą gra mnóstwo ludzi. Bioware mówiło przecież, że chcą zagrozić pozycji WoWa a jak mają to zrobić jak nie wzorując się właśnie na nim ? Nie sądzę aby im się to udało ale taki jest ich cel.

Poza tym gameplay to nie jest coś co się bardzo starzeje. Co do animacji jak już mówiłem, w mmo nie musi to wyglądać jak Crysis (tak wiem, że masz super komputer i chcesz aby wszystkie gry tak wyglądały). A styl graficzny jednemu będzie się podobać a drugiemu nie :/

Gameplay z ranged weapon, polegajacy na staniu w miejscu i wciskaniu skili. Huehuehu, nierozsmieszaj mnie. To wyglada jak STO, a STO wyglada naprawde gownianie ;p. (co notabene jest dziwne bo Champions Online, juz takie tragiczne nie jest).

Niestety to wlasnie gameplay w polaczeniu z aniacjami w tej grze wydaje sie byc strasznie chujowy i nudny ;e. Juz nie bede porownywal do wiadomo jakiej gry pokazywanej na tych smaych targach ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 09:50 
Cytuj  
Czym bardziej będą chcieli zagrozić blizzowi tym większego faila zalicza


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 09:57 
Cytuj  
Ehh... większość tutaj widzę, potrafi przewidywać przyszłość :/

Co jak co, ale Bioware myślę, że jest w stanie stworzyć coś takiego co choćby częściowo zagrozi pozycji Blizza a przynajmniej też zyska pokaźną liczbę graczy.

Animację to powtórzę jeszcze raz, styl graficzny wymusza częściowo aby same animacje były trochę sztuczne i odrealnione. Przy kreskówkowej stylistyce realistyczne animacje wyglądałyby co najmniej dziwnie :/

Iniside, widzisz, mi akurat GW2 się zbytnio nie podoba. Przychodzę i płaczę co chwila do tamtego tematu ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 10:08 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
Ehh... większość tutaj widzę, potrafi przewidywać przyszłość :/

Co jak co, ale Bioware myślę, że jest w stanie stworzyć coś takiego co choćby częściowo zagrozi pozycji Blizza a przynajmniej też zyska pokaźną liczbę graczy.

Animację to powtórzę jeszcze raz, styl graficzny wymusza częściowo aby same animacje były trochę sztuczne i odrealnione. Przy kreskówkowej stylistyce realistyczne animacje wyglądałyby co najmniej dziwnie :/

Iniside, widzisz, mi akurat GW2 się zbytnio nie podoba. Przychodzę i płaczę co chwila do tamtego tematu ?

Bo wiadomo z doswiadczenia, ze kazda gra ktora chce zagrozic wowy, jednoczesniej go kopiujac jest skazana na faila.

W GW2 nie ma za bardzo co krytykowac, pod wzgledem technicznym, ta gra wyglada zajebiscie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 10:13 
Cytuj  
A ile było tych doświadczeń ? Która gra tak naprawdę chciała zagrozić WoWowi ? WHO ? AoC ? coś jeszcze ? (mówię tu o zapowiedziach twórców a nie to że ci się wydaje, że miałobyć klonem wowa) Dwa przypadki to jeszcze żadne doświadczenie aby mówić o pewności, że jakaś gra będzie failem :/

Mi w GW2 zupełnie nie podchodzi design...

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 10:17 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
Mi w GW2 zupełnie nie podchodzi design...


A co z nim nie tak? :roll:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 10:19 
Cytuj  
A co jest nie tak w animacjach TOR ? konkretnie ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 10:24 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
A ile było tych doświadczeń ? Która gra tak naprawdę chciała zagrozić WoWowi ? WHO ? AoC ? coś jeszcze ? (mówię tu o zapowiedziach twórców a nie to że ci się wydaje, że miałobyć klonem wowa) Dwa przypadki to jeszcze żadne doświadczenie aby mówić o pewności, że jakaś gra będzie failem :/

Mi w GW2 zupełnie nie podchodzi design...

No ale my tu nie mowimy o arcie, tylko o to jak tosie kompnuje. Gameplay z GW2 był dynamiczny, ciekawy, po postu fajnie to wygladalo, nawet jak posadzilo sie kogos kto pierwszy raz widzi na oczy gre i nie wie co m
a robic.

A w SWTOR ? Stoi gosc, strzela, pociski leca krzywo, z karabinu, po prostu smiech.. A gosc biegnacy z bornia wyglada jakby kupe w gacie zrobil. (mam wrazenie ze oni te animacje wzieli prosto z DA, nawet nie zadajac sobie trudu zeby je poprawic..).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 10:33 
Cytuj  
No widzisz,to teraz spróbuj zrozumieć, że np. mnie ten gameplay z tym wielkim smokiem z GW2 nie zachwycił.

Zauważ, że w tym ostatnim gameplayu z TORa tak naprawdę pokazano (chyba) jakieś początkowe levelowanie, czyli grind na jakiś najsłabszych mobkach. Co w tym może być epickiego ? Ja czekam aż pokażą jak będzie wyglądać pvp, walki z jakimiś bossami (jeden chyba był ale to był jakiś mini boss).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 10:51 
Cytuj  
No na mnie tez walka z gw2 zrobila duuuzo lepsze wrazenia niz walka w sw:tor. Widzialem i troche solo gameplayu i walke z minibossem i wyglada to slaaaaaaaaaaaaaaaaabo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 12:18 
Cytuj  
Jak na 2010 rok to poziom grafiki, animacji i efektów powinien być przynajmniej taki jak w bad company 2.
GW2 wypada zdecydowanie lepiej ale nadal nie zachwyca, a sam styl jednak śmierdzi azjatyckim kaczogównem, mimo tego jest przyzwoicie.
SW za to wygląda komicznie i przypomina poziom startreka, jest słabo jak na informacje o kosztach i biorąc pod uwagę producentów/wydawców, sam styl grafiki dla starego fana sw nie jest do zaakceptowania.

Jednak obie gry to wielki znak zapytania odnośnie gameplay, contentu i mechaniki, na dzień dzisiejszy nawet nie wiemy czy to będzie mmo czy tradycyjnie wciskanie nas do klatki z zabawkami w co najwyżej multiplayer lub jakiś coop.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 13:27 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
No widzisz,to teraz spróbuj zrozumieć, że np. mnie ten gameplay z tym wielkim smokiem z GW2 nie zachwycił.

Zauważ, że w tym ostatnim gameplayu z TORa tak naprawdę pokazano (chyba) jakieś początkowe levelowanie, czyli grind na jakiś najsłabszych mobkach. Co w tym może być epickiego ? Ja czekam aż pokażą jak będzie wyglądać pvp, walki z jakimiś bossami (jeden chyba był ale to był jakiś mini boss).


No ok, tylko że problem nie leży w tym, że to początek, koniec, albo środek. Ani w tym, że to grind na mobkach i nic epickiego. Chodzi o zwykłą mechanikę, o to, że w jednej grze ważne jest poruszanie się (i można się poruszać podczas walki), a w drugiej postacie stoją jak kołki.
Możnaby to zwalić na złych graczy (jak już sugerowałam wcześniej), ale z drugiej strony gdzie te filmiki zrobione przez ludzi, którzy umieją grać?

Sorry, ale Tabula Rasa, pomijając słaby kontent i beznadziejne PvP, prezentowała się dużo lepiej, jeśli chodzi o dynamikę rozgrywki. I wiem, że to był shooter, no ale kurde, nie wierzę, że SWTOR wyglada tak, jak powinien wyglądać i nie dało się z tego wycisnąć nic więcej.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 14:05 
Cytuj  
Ok, to teraz spróbuj zrozumieć, że TOR jest produktem dla zwykłych casuali, dla amerykańskich hamburgerów, dla fanów uniwersum SW (nie dla wszystkich, jest grupa która uważa, że SW powinno skończyć się na Nowej Nadziei, ew. na pierwszej trylogii). Tacy ludzie nie potrzebują super dynamicznej rozgrywki, zupełnie wystarczy im klikanie paru skilli stojąc w miejscu, uniwersum SW i ciekawa fabuła i questy. Jeśli nie popełnią błędów np. WHO czyli wszechobecnego laga, kiepskiej optymalizacji czy po prostu nudy w end-game to gra może odnieść sukces.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 14:10 
Cytuj  
casual Kotor z opcja multi + modernizacja wlasnego stateczka ala housing to produkt dla mniie.
Lubie to i dolaczam sie do grupy amerykanskich hamburgerow.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 14:20 
Cytuj  
Sama jestem 'zwykłym casualem' i nie uważam, że przez to można mi wcisnąć każde g....., i nie zadowala mnie wciskanie paru skilli i stanie w miejscu.

Lagi nie były głównym problemem WHO. Lagi były jednym z problemów. Rozumiem, że twierdzisz, że każda gra, nieważne jak denna, jeśli wolna jest od błędów technicznych, odniesie sukces. Myślę, że to jednak nie jest tak proste.

A problemy ze zrozumieniem, to ja mogę mieć czytając książki Hawkinga, a nie Twoje posty, Makaan... 8)


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 14:26 
Cytuj  
Blizzard już od tylu lat wciska takie gówno milionom ludzi. Czas teraz na Bioware.

A jakie problemy miało WHO prócz tego co wymieniłem ? Lagów, optymalizacji i nudy ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.