Gokulo napisał(a):
Huckster napisał(a):
nie wiem czemu się tym podniecacie - bazując na tym z czym startowało FF11 a czym teraz jest to na pewno będzie to 100x zmieniane.
Po co się stresować (poczytajcie sobie tę listę update'owych historycznych).
Nie wiem co ma piernik do wiatraka. Jezeli nawet system mialby zostac zmieniony to dopiero po dluzszym czasie, jak juz bedzie end game content i wprowadzony wiekszy cap, bo w chwili obecnej S-E trzyma akurat twarda pozycje co do wprowadzenia tego tak jak jest. Niestety, ale przez to gra moze stracic naprawde wielu graczy (juz zreszta stracila, bo masa ludzi wycofala pre-ordery). Nadzieje mozna miec tylko na to, ze w praniu ten system nie bedzie tak bolesny jak brzmi na papierze, lub, ze gra bedzie oferowala wiele dodatkowego contentu do umilania czasu (na co narazie sie nie zapowiada, S-E ma rozne plany dla mini gierek itp. ale z zadna "nie zdaza do premiery"... ogolnie to oni w ogole chyba z niczym nie zdazyli przez te wszystkie lata, poza wymysleniem "innowacyjnego" systemu Guildleve lol).
1 rok produkcji
-no panowie zaczynamy kodzic, contentu nie da sie produkować bo ten Zbrush jakis nietaki, to chociaz napiszaemy
2 rok produkcji
-ej ty, co ten kod wlasciwie ma robic ?
2 rok 50 dzien
Panowie mam genialny pomysl! Dodamy w naszej grze questy! ale takie fajne, zeby to nie wygldalo zwyczajnie nazimy je guildleve, bedzie ich mozna wziasc tylko 8, robic co 2 dni!!!1on1o1!1 genialne prawda ?
2 rok dzien 80
Mam kolejny genialny pomysl! Endgame to tez beda guildleve, z tym, ze najpierw trzeba bedzie zdobyc 100 punktow aby moc je robic. Latwo je zrobic wiec nie bedziemy musieli sie przemeczac!
3 rok produkcji
Zaczynamy jechac z contentem,
3 rok dzien 20
ej ale jak wlasciwie sie uzywa tego zbrusha ?
3 rok dzien 40
Ej a jakie sa limity na ilosc poly ?
Nie wiemy, jeszcze nie skonczylismy tej czesci silnika na pc.
3 rok 100 dzien produkcji
No dobra, sterowanie klawiatura mozna olac, myszke w sumie tez, wszyscy nasi testerzy i tak graja na padach.
3 rok 200 dzien produkcji
Servery dzialaja jak trzeba. Spokojnie wytrzymuja obciazenie 500 lludzi, kod jest calkiem dobry.
Ej ale ta gra najpierw wyjdzie na PC. lozesz kuwa, musismy zaczac zmieniac kod..
4 rok produkcji
4 rok dzien 10
No dobra, ale co on wlasciwie robi, jak sie oblsuguje DirectX, czy kots na sali wie ?
4 rok dzien 20
Decyzja zapadla, wszystko piszemy sami. Przeciez nie bedziemy kupowac licencji na zachodni szmelc, sami potrafimy zrobic lepiej!
5 rok trzy miesiac przed premiera
Ludzie domagaja sie zmian w UI
Ale my niemozemy tego zmienic! Wszystko jest hardcoded i jak je ruszmy to sie reszta moze posypac
Ludzie domagaja sie sprzetowej myszy.
Aleee... Ejj panowie znalazlem na MSDN ze DirectX obsluguja ja odrazu, tylko niemamy teraz jak tego zmienic...
Testrze chca sterowania myszką. No panowie na to nie ma rady. Musi byc.
Ok. mniejmy nadzieje ze to nic nie zepsuje.
5 rok miesiac przed premiera
Panowie jest problem. Przez 5 lat, nie zrobilismy zadnego end-game, a levelowanie jest za szybkie. Musimy cos z tym zrobic. Ograniczmy ilosc expa jaki mozna zdobyc w ciagu tygodniai nazwijmy do ulatwienie dla casuali i wyrownanie szans. Da nam to ze 3-4 miesiace dodatkowe czasu.
tak sobie mniej wiecej wyobrazam developing tej gry ;p.