mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 17:06 
 
Gokulo napisał(a):
Huckster napisał(a):
nie wiem czemu się tym podniecacie - bazując na tym z czym startowało FF11 a czym teraz jest to na pewno będzie to 100x zmieniane.

Po co się stresować (poczytajcie sobie tę listę update'owych historycznych).


Nie wiem co ma piernik do wiatraka. Jezeli nawet system mialby zostac zmieniony to dopiero po dluzszym czasie, jak juz bedzie end game content i wprowadzony wiekszy cap, bo w chwili obecnej S-E trzyma akurat twarda pozycje co do wprowadzenia tego tak jak jest. Niestety, ale przez to gra moze stracic naprawde wielu graczy (juz zreszta stracila, bo masa ludzi wycofala pre-ordery). Nadzieje mozna miec tylko na to, ze w praniu ten system nie bedzie tak bolesny jak brzmi na papierze, lub, ze gra bedzie oferowala wiele dodatkowego contentu do umilania czasu (na co narazie sie nie zapowiada, S-E ma rozne plany dla mini gierek itp. ale z zadna "nie zdaza do premiery"... ogolnie to oni w ogole chyba z niczym nie zdazyli przez te wszystkie lata, poza wymysleniem "innowacyjnego" systemu Guildleve lol).

1 rok produkcji
-no panowie zaczynamy kodzic, contentu nie da sie produkować bo ten Zbrush jakis nietaki, to chociaz napiszaemy
2 rok produkcji
-ej ty, co ten kod wlasciwie ma robic ?
2 rok 50 dzien
Panowie mam genialny pomysl! Dodamy w naszej grze questy! ale takie fajne, zeby to nie wygldalo zwyczajnie nazimy je guildleve, bedzie ich mozna wziasc tylko 8, robic co 2 dni!!!1on1o1!1 genialne prawda ?
2 rok dzien 80
Mam kolejny genialny pomysl! Endgame to tez beda guildleve, z tym, ze najpierw trzeba bedzie zdobyc 100 punktow aby moc je robic. Latwo je zrobic wiec nie bedziemy musieli sie przemeczac!
3 rok produkcji
Zaczynamy jechac z contentem,
3 rok dzien 20
ej ale jak wlasciwie sie uzywa tego zbrusha ?
3 rok dzien 40
Ej a jakie sa limity na ilosc poly ?
Nie wiemy, jeszcze nie skonczylismy tej czesci silnika na pc.
3 rok 100 dzien produkcji
No dobra, sterowanie klawiatura mozna olac, myszke w sumie tez, wszyscy nasi testerzy i tak graja na padach.
3 rok 200 dzien produkcji
Servery dzialaja jak trzeba. Spokojnie wytrzymuja obciazenie 500 lludzi, kod jest calkiem dobry.
Ej ale ta gra najpierw wyjdzie na PC. lozesz kuwa, musismy zaczac zmieniac kod..
4 rok produkcji
4 rok dzien 10
No dobra, ale co on wlasciwie robi, jak sie oblsuguje DirectX, czy kots na sali wie ?
4 rok dzien 20
Decyzja zapadla, wszystko piszemy sami. Przeciez nie bedziemy kupowac licencji na zachodni szmelc, sami potrafimy zrobic lepiej!
5 rok trzy miesiac przed premiera
Ludzie domagaja sie zmian w UI
Ale my niemozemy tego zmienic! Wszystko jest hardcoded i jak je ruszmy to sie reszta moze posypac

Ludzie domagaja sie sprzetowej myszy.
Aleee... Ejj panowie znalazlem na MSDN ze DirectX obsluguja ja odrazu, tylko niemamy teraz jak tego zmienic...

Testrze chca sterowania myszką. No panowie na to nie ma rady. Musi byc.
Ok. mniejmy nadzieje ze to nic nie zepsuje.
5 rok miesiac przed premiera
Panowie jest problem. Przez 5 lat, nie zrobilismy zadnego end-game, a levelowanie jest za szybkie. Musimy cos z tym zrobic. Ograniczmy ilosc expa jaki mozna zdobyc w ciagu tygodniai nazwijmy do ulatwienie dla casuali i wyrownanie szans. Da nam to ze 3-4 miesiace dodatkowe czasu.


tak sobie mniej wiecej wyobrazam developing tej gry ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 26 sie 2010, 23:25 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 17:18 
 
Podpisuję się pod tym co napisał iniside.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania


Posty: 39
Dołączył(a): 11.07.2006
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 23:17 
 
Cała paranoja tego pomysłu polega nie na tym, że oferuje on usprawnienia dla graczy mających mniej czasu na grania tylko na tym, że karze sie tych którzy tego czasu mają sporo i mogą sobie pozwolić na dłuższe seanse z grą.

Swoją drogą nic a nic mnie to nie dziwi skoro SE już w FF11 preferowało takie rozwiązywanie problemów które zamiast karać tylko oszukujących karało po równo tych co oszukiwali jak i tych co byli uczciwi.

Powtarzam - paranoja.

****

Posty: 1115
Dołączył(a): 27.07.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2010, 23:24 
 
Pozostaje mieć nadzieję, że S-E zrozumie swój błąd (nie liczę na "swoje liczne błędy") i wycofa się w porę z tego poronionego pomysłu. Wychodzi z tego godzina z hakiem dziennie normalnego expowania. WTF. Nie każdy jest no-liferem, ale na litość boską... Może zlikwidują to, gdy podniosą lvl cap na maksa...-_-'


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 09:33 
 
Cytuj:
The FINAL FANTASY XIV Open Beta Test begins on Wednesday, September 1, 2010 at 2:00 (GMT)! We hope to see everyone participate!


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 874
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 09:45 
 
A można ściąć już klienta do Bety?


_________________
FF XI - Torell , Elvaan - WAR 75 // RNG 75 // NIN 40 *Dead*

FF XIV - Torell Aho , Au'Ra ♂ - WAR 50 // DRG 50

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 09:57 
 
Prerelease trailer:

http://www.youtube.com/finalfantasyxiv# ... W-dfDTruMQ

Quarama client jest dostepny na stronie dla testerow narazie tylko, wiec jak nie masz dostepu do CB to nie sciagniesz. Chyba, ze poszuksz w necie pliczku, bo to tylko jakies 100MB, reszcze sciaga w czasie instalacji.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 11:15 
 
Gokulo napisał(a):
Prerelease trailer:

http://www.youtube.com/finalfantasyxiv# ... W-dfDTruMQ

Quarama client jest dostepny na stronie dla testerow narazie tylko, wiec jak nie masz dostepu do CB to nie sciagniesz. Chyba, ze poszuksz w necie pliczku, bo to tylko jakies 100MB, reszcze sciaga w czasie instalacji.


trochę nowych renderów i csów w trailerze. :)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 11:20 
 
Players will be able to transfer their character names from the FINAL FANTASY XIV Open Beta Test to the official release. As long as the Worlds selected in the open beta test and the official release are the same, the character name used in the open beta test will be usable in the official release.

If a different World is selected, the player will be unable to transfer the character name, and possibly unable to create a new character with that name.

Please note that only the character's name can be transferred. Other data such as physical levels and items cannot be transferred.

*Upon the transfer of player character name, both selection of the world and character name input need to be done properly. Please make sure to remember both the world you belonged to and the name of the character you used during the Open Beta Test.
*With the character name that has been determined to be improper by Square Enix, the transfer may not be done.
*After the open beta test has concluded, the character names still existing on the account will be transferrable.

Examples:
  World in the Open Beta Test Character Name World in the Official Release
Transferrable AAA Ccc_Ddd AAA
Untransferrable AAA Ccc_Ddd BBB
*Even if a character name is untransferrable, as long as another player is not using the name, Ccc_Ddd will be usable in World BBB.


czyli - tylko imiona można przenieść, na ten sam serwer.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 11:33 
 
troche wiary ludziki!
wiele rzeczy wydaje sie glupie/bez sensu/bez uzyteczne do czasu az sie ich nie zrozumie.

ludzie nie znajacy 11ki zawsze traktowac beda ta gre z punktu widzenia przecietnego mmo, a FF przecietny nie jest

a wszystkim zycze wiecej wiary, cierpliwosci i otwartego umyslu

no ale nikt nikogo nie bedzie zmuszal do gry :)
nie kazdemu musi sie gra podobac

I zeby nie bylo.
Mnie tez wiele rzeczy sie w 14ce nie podoba lub denerwuje i moj zapal znacznie ostygl :P

Glowa do gory!

*

Posty: 119
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 12:40 
 
opłata miesięczna / a jakość gry.... jeżeli darmowe mmo są lepsze jakościowo po co płacić ?:D robić grę tylko pod fanów gry ? będzie jeden serwer na EU i US i wszyscy będą zadowoleni :D wiele osób nie będzie grało z powodu wymagań gry a kompa nie zmienią pod tą grę :) osobiście uważam że gra powinna sprawiać frajdę wszystkim fanom FF i normalnym graczom mmo a technicznie żeby gra była dopracowana a nie że myszką czy klawiaturą nie mogę sterować o.o pada pod grę nie będę kupował by tylko nacieszyć się jedną grą. w sumie by porządnie grać wyjdzie na to że będe musiał kupić pada kupić grę opłacać abonament opłacać dodatkowe usługi jak te coś niby alty czy co tam. A niektórzy kompa nowego ^^ a okaże się ze po miesiącu grać w tą grę już nie będę bo nie spełni moich wymagań technicznych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 12:54 
 
elitper napisał(a):
opłata miesięczna / a jakość gry.... jeżeli darmowe mmo są lepsze jakościowo po co płacić ?:D robić grę tylko pod fanów gry ? będzie jeden serwer na EU i US i wszyscy będą zadowoleni :D wiele osób nie będzie grało z powodu wymagań gry a kompa nie zmienią pod tą grę :) osobiście uważam że gra powinna sprawiać frajdę wszystkim fanom FF i normalnym graczom mmo a technicznie żeby gra była dopracowana a nie że myszką czy klawiaturą nie mogę sterować o.o pada pod grę nie będę kupował by tylko nacieszyć się jedną grą. w sumie by porządnie grać wyjdzie na to że będe musiał kupić pada kupić grę opłacać abonament opłacać dodatkowe usługi jak te coś niby alty czy co tam. A niektórzy kompa nowego ^^ a okaże się ze po miesiącu grać w tą grę już nie będę bo nie spełni moich wymagań technicznych.
Dla taego ja sobie spokojnie poczekam. Jesli sie okaze ze do premiery GW albo RIFT nie beda sobie w stanie poradzic, no coz.. Ja tam hype nie mam, a po ich ostatnich krokach odradzilbym kupowanie tej gry komukolwiek.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 13:31 
 
Manual na stronie testerow dostal update. Poza screenami odzwierciedlajacymi UI z bety (bo ciagle byly stare z alphy) dodano troche nowych text command - wszystkie /emote, /sit, /marking/ i /aoe!! (zeby zmieniac ten glupi tryb zaklec), czy tez <hp> <hpp> <t> itd.


Posty: 3
Dołączył(a): 27.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 14:21 
 
jak zwykle obudziłem się ostatni. Skoro open beta staruje 1.09 to czy nie ma już szans zalogowania się do closed bety( czyżby się już skończyła?). Po wejściu do gry i kliknięciu ikonki start wyskakuje mi błąd:13001 The lobby server connection has encountered an error. Error code:0 Status:0 TIMEOUT. Pytanie- czekać więc do OB czy jest jakaś szansa zalogowania się ?

PS: witam wszystkich jako iż to mój pierwszy post ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 14:42 
 
Closed Beta sie 2 dni temu skonczyla :P Pozostaje czekanie do OB tylko.


Posty: 3
Dołączył(a): 27.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 14:47 
 
no trudno:/ znów przegapiłem ważnego maila ;) dzięki za info.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 16:32 
 
Gokulo napisał(a):
/sit,


Przeczytalem /shit i juz myslalem, ze FF zrobilo krok to przodu hyhyhyyy ;) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 17:37 
 
Tak btw.
http://crymod.com/thread.php?threadid=60072

No to robi wrazenie ;p. (przegladnijcie caly topic, bo gosc nie zawsze uaktualnia pierwszy post).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 11:08 
 
Czy ta poczatkowa muza z Trailera jest oficjalna?? Matko normalnie ciary mi przeszly - bo ja uwielbiam jaki typ muzyki. Niestety sprawdzilem content CE - nie ma soundtracka tylko DVD z jakimis wywiadami. Nawet nie wiem jak ta piosenka sie nazywa i kto ja spiewa :(

Co do SE i podejscia do expa. Uwazam ze mozna sie bylo tego spodziewac. Contentu na poczatek poki co nie bedzie za wiele i SE moze miec obawy ze hardcorowcy mogliby odblokowac wszystko w ciagu 2 tygodni - a potem co??
Mamy do czynienia z wolna zacheta do gry w przeciwienstwie do przesytu i znudzenia. Wyglada na to ze lepiej powoli dochodzic do celu, niz osiagnac cel natychmiast i z nudow quitnac... Taka byla sytuacja z Aionem gdzie ludzie na szal grindowali osiagneli lvl 50 i quitneli bo mieli dosc robienia tego samego.
Ja gram w FFXI od chyba osmiu lat i ufam i wierze ze FFXIV to bedzie dobra gra. To co widzi sie na screenach i filmikach - regiony, miejscowki, postacie - sprawia ogromne pozytywne wrazenie. Mam zamiar grac w nia od dnia premiery i daje jej kredyt zaufania. FFXI w dniu premiery w Japonii mialo tylko glowna mape 3 lub 4 miasta zaledwie kilka regionow a misje na rank 6-10 dodawano po ponad roku raczej. Podobnie bylo ze skillami, weaponskillami i skillchainami i spellami i calym tym contentem ktory pojawial sie po ogromnym uplywie czasu. To nie jest gra dla pokolenia WoW i Aion - mega klikaczy (nie maja pojecia ze joypad mozna podlaczyc do kompa i calkiem sprawnie grac w Finala) gdzie wszystko ma sie na tacy od poczatku do konca i grinduje sie po nocach aby w tydzien miec max lvl. Tak to juz bywa z niektorymi grami online ze potrzebuja czasu. Ja poczekam :D


_________________
Obrazek

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 11:11 
 
Muzyka z trailera -> http://www.youtube.com/watch?v=Rbuto9wfEHE


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.