mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 141
Dołączył(a): 27.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 10:40 
Cytuj  
D3 to bylaby chyba jedyna gra dla ktorej moglbym zaplacic za kluczyk do bety;)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 10:50 
Cytuj  
No ja tez, w sumie bylaby to pierwsza beta w ktorej bym chcial brac udzial, tyle lat czekania. Diablo to jedyna gra ktora naprawde udala sie Blizzardowi i nie jest kopia warhammera :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 10:51 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Ok.... milo ze wreszcie znalazles odpowiedni topic, zeby sie tym pochwalic.

;/

Mam wrazenie, ze on wymysla te historie, zeby miec o czym pisac.


_________________
Χ Ξ Σ

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 10:53 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
No ja tez, w sumie bylaby to pierwsza beta w ktorej bym chcial brac udzial, tyle lat czekania. Diablo to jedyna gra ktora naprawde udala sie Blizzardowi i nie jest kopia warhammera :P


E tam ;)

A Lost Vikings i Blackthorne? :p


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 20:01 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Z ciekawszych: wydawalo mi sie ze byl potionek do podnoszenia zabitego party membera w inventory.


Nie wydawało Ci się, jest ewidentnie Vial of Ressurection (4:08). Z innych potionów to ja tam widziałem jeszcze Health potion, Major Health potion i Potion of Willpower III (znaczy się będą tymczasowe buffy do statsów).

Statystyki przedmiotów w miarę podobne choć część nazwana na nowo, możliwe, że o zmienionej mechanice działania.

Na co zwróciłem uwagę - w tym filmie widać, że kasa nie leci jakoś specjalnie rzadko tak jak to ostatnio zapowiadali. Gościowi wypadało po 70-110 golda z co 3-5 moba. Porównując to z wartością przedmiotów w jego inventory (magiczne i rzadkie) ~60-70g to ten gold drop nie jest jakiś tragiczny. Chyba, że to tak na potrzeby dema było i w obecnym buildzie jest już inaczej (na co liczę prawdę mówiąc).


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2010, 22:34 
Cytuj  
Przeciez tak czy siak gold w multi bedzie bezwartosciowy tak jak w dwojce i tak jak wlasciwie w kazdym HnS w jakiego gralem. Ten gold w tych grach jest tylko dlatego ze glupio zrobic gre bez golda, no i robi jako "blank drop" z bossow hehe (Run na Balla na hellu i jako drob dwa blue i 4 kupki zlota - priceless). Tak wiec gold = /care.

A z nowych affix/sufix widzialem na tym filniku bodajze "Spell cost decreased by X (Witchdoctor and Wizard Only)".
Mam nadzieje ze bedzie wiecej "klasowych" modyfikatorow.

Z drugiej strony nmie moge dalej przebolec tego ze bronie sa przypisane do klas. Fajne w D2 bylo to ze jak sobie chcialem zrobic Paladyna z daggerem to moglem, bywalo ze biegalo sie czarodziejka z mieczem, itp....
Brak rozdawania cech i ich wymagan na itemach tez mnie drazni. No ale jesli gra bedzie fajna to moge to pzebolec.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 07:22 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Przeciez tak czy siak gold w multi bedzie bezwartosciowy tak jak w dwojce i tak jak wlasciwie w kazdym HnS w jakiego gralem. Ten gold w tych grach jest tylko dlatego ze glupio zrobic gre bez golda, no i robi jako "blank drop" z bossow hehe (Run na Balla na hellu i jako drob dwa blue i 4 kupki zlota - priceless). Tak wiec gold = /care.

A z nowych affix/sufix widzialem na tym filniku bodajze "Spell cost decreased by X (Witchdoctor and Wizard Only)".
Mam nadzieje ze bedzie wiecej "klasowych" modyfikatorow.

Z drugiej strony nmie moge dalej przebolec tego ze bronie sa przypisane do klas. Fajne w D2 bylo to ze jak sobie chcialem zrobic Paladyna z daggerem to moglem, bywalo ze biegalo sie czarodziejka z mieczem, itp....
Brak rozdawania cech i ich wymagan na itemach tez mnie drazni. No ale jesli gra bedzie fajna to moge to pzebolec.


Brak rozdawania punktów awansu na cechy bardzo mi się podoba. Można w całości skupić się na budowaniu swojej postaci w oparciu o jej umiejętności (i runy do nich). Do korygowania atrybutów będzie talizman oraz gemy, które trafią do socketów. Niemniej jednak sądzę, że wpływ będą miały znacznie mniejszy niż poprzednio - raczej większą rolę odgrywać będą inne parametry magiczne przedmiotów (prędkość ataku, szansa na crit, obniżenie kosztu użycia skilla). Atrybuty wprowadzały tylko niepotrzebny zamęt, wahania czy dać tu czy tu i czy przypadkiem nie jest to zły wybór. Tu masz ustaloną ścieżkę progresji charakterystyczną dla danej klasy i masz spokój.

Sztywny przydział broni do klas - hm.. nie wiem czy to źle, generalnie nie widzę w tym nic złego. Nie jestem amatorem wściekania się tylko dlatego, że czegoś mi w grze nie wolno, a w rzeczywistości w życiu bym z tego nie skorzystał. Barbarianem nie będę biegał z różdżką tylko z 2h mieczem lub toporem. Widok cherlawego wizarda z 2h maczugą tylko by mnie rozbawił. Bo w skuteczność tej opcji wątpię - to gra oparta na skillach, których wizard akurat do obsługi broni białej nie ma.

Gold na pewnym etapie gry może stać się bezwartościowy - ale dopiero na bardzo późnym etapie gry (blisko osiągnięcia level capa). Choć i to nie jest pewne bo nie znamy progresji kosztów rozwoju postaci w endgame. Jeśli ceny zmieniają się drastycznie wraz z progresją postaci to może się jednak okazać, że lepiej było uciułać te parę groszy. Tym razem Blizzard zaserwował całą masę gold sinków więc nie jestem do końca przekonany czy gold tak samo szybko straci na wartości jak w poprzednich częściach. Gold drop ma być dużo mniejszy, przedmioty znajdowane będzie się dzielić do rozmontowania i na sprzedaż (a w multi i na wymiane/handel z innymi graczami). Płacić będziemy za naprawy, za upgrade artisanów, za socketowanie, za crafting i na pewno sporo za respec'a. Gracze na battle.net na pewno też dużo będą brać za runy i gemy. Jeśli Blizzard dobrze ustawi krzywą wzrostu cen to może być ciekawie (i biednie, na co liczę - dodatkowa trudność w grze).


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 12:43 
Cytuj  
No bez przesady, jaki zamet wprowadzaly statystki? Dawaly rozne mozliwosci i mozna bylo sie pobawic, ale zamet? nigdy takowego nie odczulem. Srednio inteligentny kilkulatek ogarnial d2 bez problemu. Rownie dobrze powinny byc sztywne skille i runy, mialbys spokoj.. bo przeciez wprowadza to zamet, co wybrac, na czym sie skupic. W ogole powinien byc bot wbudowany w gre zeby miec spokoj.

Itm przypisane do klas to imo tez minus, sam lubilem sie bawic z nudow w d2 w rozne dziwne kombinacje. Aczkolwiek to nie ma wplywu na ogolny gameplay tylko na ta odrobine radochy ktora dawala taka mozliwosc.

Co do golda, zobaczymy co wykombinuja. Zapowiadaja ze ma byc waluta w handlu, wiec musi jakas wartosc miec w przeciwienstwie do poprzednich czesci.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 13:28 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
No bez przesady, jaki zamet wprowadzaly statystki? Dawaly rozne mozliwosci i mozna bylo sie pobawic, ale zamet? nigdy takowego nie odczulem. Srednio inteligentny kilkulatek ogarnial d2 bez problemu. Rownie dobrze powinny byc sztywne skille i runy, mialbys spokoj.. bo przeciez wprowadza to zamet, co wybrac, na czym sie skupic. W ogole powinien byc bot wbudowany w gre zeby miec spokoj.


No widzisz, a Blizzard też uznał, że swobodny rozdział statystyk wprowadzał zamęt. Coś w tym musi być.. ;) A tak na poważnie, to oni projektują tę grę i mają pewien zamysł jak ma wyglądać. Ich pomysł to gra bazująca na skillach - doborze, rozwoju, treningu, timingu odpalania itd. Diablo 3 ma mieć nacisk położony na skille, a nie na zabawę statystykami. Koniec, kropka. Może kiedyś zrobią Diablo 5k, które będzie mieć pierdyliard statystyk i będziesz mógł w nim się bawić dołączonym arkuszem excela i obliczać parametry postaci. Na razie tworzą inną grę, mi ich projekt pasuje.

A przypisanie broni do klas to konsekwencja powyższych założeń tzn. gry z naciskiem na skille: Barbarian nie ma skilli do obsługi broni dystansowych ani róźdżek więc dawanie mu ich do dyspozycji mija się z celem - bo nie zrobi z nich użytku).


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 13:56 
Cytuj  
"No widzisz, a Blizzard też uznał, że swobodny rozdział statystyk wprowadzał zamęt. Coś w tym musi być.. "
Bardziej bym sie sklanial do tego ze blizard uznal ze ich przecietny dzisiejszy casualowy klient nie ogarnie 4 statystyk i zepsuje sobie postac tbh. :)

Co z tego ze robia gre oparta na skillach, switchowaniu i timingach? Jedno nie wadzi drugiemu (statystyki skillom).
Pozatym jaki excel lol.... to byly 4 staty plus przeliczniki na Atack Rating, Defense, bonus do damagu, mane i zycie... potrzebujesz do tego excela? Klikasz na plusik i patrzysz jak cyferki skacza w gore - to bylo fajne.
Ja sie boje tego z np tak jak w wowie kazdy w obrebie danej klasy bedzie mial podobne obrazenia, podobna ilosc HP - bo statystyki beda podobne itp.... (no chyba ze zrobia taka itemizacje ze bonusy beda tak kosmiczne jak w WoW +500STA o yea!). W D2 moglem sobie zrobic Barba z mala iloscia HP ale za to z takim pierdolnieciem ze hej - tu juz nie bede mogl bo ilosc HP bede mial przypisana na sztywno.

Jesli bedzie support dla modow to uwierz to bedzie jedna z pierwszych modowanych rzeczy - cos jak level scaling w Oblivionie.

A co do ograniczen w uzywaniu broni - ja nie lubie ogranicznen, zwlaszcza w takich grach. Nie mozna bylo tego rozwiazac jak w D2 ze jak ubrales bron "niekompatybilna" z klasa to np zamiast "Very fast Att SPD" miales "Very Low Att SPD" - te nozyki dla zabojczyni np., albo bonus do bloku tarcza dla Paladynow (iine klasy mialy nizsze wartosci) bo tarcza byla paladynskim featurem de facto. A nie "nie mozesz i chuj". :)

Ale to ttakie theorydiabloing :) Pogadamy po premierze i zobaczymy jak to sie sprawdza w praniu wszystko. Moze nie bedzie tak zle. Moze rzeczywiscie potrafia zrobic tak gleboki system rozwoju postaci ze bedzie fajnie za pomoca samych skilli.
Poczekajmy z klotniami do Blizzonu, ktory chyba w wiekszosci bedzie poswiecony wlasnie D3 (bo czemu innemu?) - bedzie pewnie full nowego info to pogadamy. Chetnie zobacze ten nowy system skilli, na rzecz ktorego zrezygnowali z klasycznych drzewek.

Ale podsumowujac dla mnie - weterana D1 i D2 (najlepsze gry na PC ever. Period). Osoby, ktora w D2 przegrala chyba tysiace godzin i rozbila ja wlasciwie na czynniki pierwsze (zrobilem sobie nawet pare malych modow na wlasny uzytek itp...), D3 jest dalej jedna wielka niewiadoma - min. przez w/w rzeczy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 28 sie 2010, 14:16 
Cytuj  
Ja się kłócić nie zamierzam - ani teraz ani w chwili wydania Diablo 3. Nie miałoby to większego sensu - to normalne, że jednym projekt Blizzarda się spodoba, a innym nie - o co tu się kłócić? :D

O excelu napisałem żeby uwypuklić różnicę między grami opartymi na statystykach i położeniu nacisku na projektowanie "liczbowe" postaci, a grą opartą na umiejętnościach. Czy ja pisałem, że potrzebowałem arkusza do którejkolwiek z części Diablo? :lol:

Lubisz się bawić statystykami to poczekaj na inną grę lub kolejną odsłonę Diablo za 10 lat - może inna grupa deweloperska zrobi to inaczej. Na razie Diablo 3 będzie bez rozdziału statystyk i szlus. Nie wiem jaki jest sens marudzić, że gra ma coś czego ja nie chcę czy też że nie ma czego chcę - przecież nie masz żadnego wpływu na to jakie Diablo 3 będzie :roll:

Edit:
Nie będzie żadnego supportu dla modów, Blizzard już to zapowiedział. Nie wiem czy to dobrze czy źle, zamierzam grać wyłącznie na battle.net, a tam i tak będą obowiązywały zasady oryginalne.

Edit2:
Będziesz mógł zrobić mocniejszego Barbariana poprzez dodanie mu siły z gemów oraz z talizmanu. To ma być mechanizm balansujący brak manualnego rozkładu statystyk.


_________________
For the pony!


Ostatnio edytowano 3 wrz 2010, 08:21 przez yabaddi, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 23:40 
Cytuj  
Ja mysle ze beda krecic hajp na Cataclysm, i cisnac z tego ile mozna.

Ciekawe by to bylo gdyby blizz wydal 3 gry w przeciagu jednego roku. Nie wiem czy im sie to w ogole oplaci. Zwlaszcza ze znaczna czesc graczy WoW na pewno pocisnie D3.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2010, 23:44 
Cytuj  
roball napisał(a):
http://gamersyndrome.com/2010/pc/gamestop-employee-leaks-diablo3-release-date/

Dowiemy sie juz za poltora miesiaca co i jak, ale jakos pare dni temu pisalem ze marzec 2011 to realna data hehe ;]


Fake ponieważ Dead Space 2 ma mieć premierę 25 stycznia.

*

Posty: 147
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 01:47 
Cytuj  
do marca to oni sie z beta nie wyrobia :/ a chcialbym sie mylic :(


_________________
Lumi ud rogue BL

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 31 sie 2010, 06:25 
Cytuj  
Szanse mizerne ale miło pomarzyć :) Każdy sklep ma pewnie taką datę, przy pomocy której nagania ludzi na pre-ordery, nie sądzę aby Gamestop miał być jedynym, który akurat zna fakty (a tym pewnie jest wyłącznie Blizzard).

Jak sobie liczyłem to wyszło mi mniej-więcej tak: beta maj 2011 i premiera wrzesień 2011. Swoje założenie oparłem na tym, że na tegorocznym Blizzcon'ie będzie ujawniona największa do tej pory ilość danych na temat Diablo 3 (cytuję J.Wilson'a). Zatem jeśli miałby to być ostatni Blizzcon przed premierą, a kolejny Blizzcon będzie pewnie między wrześniem, a październikiem 2011 to premiera powinna być odrobinę wcześniej.


_________________
For the pony!


Ostatnio edytowano 3 wrz 2010, 08:21 przez yabaddi, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 147
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 00:15 
Cytuj  
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... /#comments

hmm miedzy wierszami w tym wywiadzie wyczytalem, ze planuja jednak diablo 3 na 2011 rok. Tez odniesliscie takie wrazenie ?
Troche zdziwil mnie fakt, iz Jay Wilson powiedzial, ze koncowka gry (akt 4 rozumiem) bedzie nieco krotszy, tak jak to bylo w diablo 2....zeby bylo takie odczucie, ze zblizamy sie do konca
Tak jakby zaczeli sie spieszyc, chuj wie.


_________________
Lumi ud rogue BL

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 07:03 
Cytuj  
W tym samym wywiadzie Wilson powiedział, że Diablo 3 będzie rozmiarowo podobne do Diablo 2, więc nie sądzę aby wzmianka o "accelerating towards the finale" mogła sugerować, że mają zamiar coś przyciąć bo czas ich zaczyna gonić. Nie ta firma, nie ten zespół projektowy i na pewno nie Wilson.

A 2011? Owszem, możliwy - tak jak napisałem w poście wyżej.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 12:22 
Cytuj  
Battle of immortals II bedzie fajnym asian klonem D3 ;]
Krótkie Video


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 13:00 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Battle of immortals II bedzie fajnym asian klonem D3 ;]
Krótkie Video


Scenerie ładne (czytaj: ładnie skopiowane z D3 ;)), reszta do mnie nie przemawia - animacja postaci, walki, efekty - przy D3 wyglądają po prostu słabo (albo ja jestem już za bardzo nakręcony na D3 :P)

Edit:
Nowy filmik z gameplay'a Dungeon Siege III też mi przypomina Diablo 3, zaczynam bać się oglądać cokolwiek nowego... :(


_________________
For the pony!

*

Posty: 101
Dołączył(a): 1.09.2010
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 13:20 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Battle of immortals II bedzie fajnym asian klonem D3 ;]
Krótkie Video


buehehe ale beszczel


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.