mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2010, 20:09 
Cytuj  
ale za to dzieki takim PvP staje się ciekawsze i humorzastsze ^^


_________________
Free your brain of your mind

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2010, 21:04 
Cytuj  
Plutonka, WoW jest ciekawym zjawiskiem socjologicznym - czego swietnym przykladem jest to forum.
Sama gra jest mimo krzykow permanentnych przeciwnikow jedna z lepszych jakie istnieja. Community jak to w zyciu prawdziwym 90% idiotow 10% normalsow.
Czym sie rozni od innych gier i czemu zawsze wszyscy kazda nowa gre porownuja do niej? Moim zdaniem dlatego ze jest dopracowana w szczegoloach. To moje zdanie jakby sie kto pytal ;)
Gra daje duzo frajdy - wierz mi, jesli masz zyczenie sprubowac moge Cie przez gre poprowadzic. Trial nic nie kosztuje.


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2010, 21:38 
Cytuj  
Pierwsza dzialka darmo ;)

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2010, 06:51 
Cytuj  
Bardzo dziękuję za zachętę. Niestety, nie skorzystam raczej, gdyż pracuję 8h przy komputerze, a jestem w ciąży - i ograniczam czas spędzony przy biurku jak tylko mogę.

Co do społeczności WoWa - ciekawym zjawiskiem jest każda społeczność gier online.
Myślę, że napiszę prawdę, jeśli stwierdzę, że pierwsza gra, w której się spedziło masę czasu odciska na graczu swoje piętno. I pod tym względem WoW ma właśnie przewagę - o ile inne gry zwykle są już drugimi, trzecimi, czy czwartymi - dla wielu osób WoW był właśnie pierwszy. I czasami ostatni.
To właśnie dlatego każdy tytuł porównuje się właśnie do WoWa i uważam to za naturalne.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2010, 08:03 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Bardzo dziękuję za zachętę. Niestety, nie skorzystam raczej, gdyż pracuję 8h przy komputerze, a jestem w ciąży - i ograniczam czas spędzony przy biurku jak tylko mogę.

Co do społeczności WoWa - ciekawym zjawiskiem jest każda społeczność gier online.
Myślę, że napiszę prawdę, jeśli stwierdzę, że pierwsza gra, w której się spedziło masę czasu odciska na graczu swoje piętno. I pod tym względem WoW ma właśnie przewagę - o ile inne gry zwykle są już drugimi, trzecimi, czy czwartymi - dla wielu osób WoW był właśnie pierwszy. I czasami ostatni.
To właśnie dlatego każdy tytuł porównuje się właśnie do WoWa i uważam to za naturalne.


Jak jestes w ciazy to powinnas spedzac przed komputerem 4h ;) Heheheh, wedlug prawa oczywiscie. No i zostalo by troche na mmorpg ;)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2010, 08:58 
Cytuj  
ale ona jest hardkorowym pracownikiem i robi 8h, a potem idzie na hardkorowa arenke w gw na hardkorowe pvp!

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2010, 09:04 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):
ale ona jest hardkorowym pracownikiem i robi 8h, a potem idzie na hardkorowa arenke w gw na hardkorowe pvp!


Weź przymknij mordę bo czytać tego nie idzie.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2010, 09:40 
Cytuj  
Shador von Dal: prawo w tym względzie jest dość mętne. Zasada jest taka, że powinnam dostać stanowisko pracy, gdzie mogłabym siedzieć przy komputerze 4h, albo nic. Ale jeśli nie jest to możliwe, to nie jest to wskazaniem do otrzymania zwolnienia, bo samo siedzenie przy komputerze nie ma wpływu na dziecko, tym bardziej teraz, kiedy używa się monitorów lcd.
Pytałam lekarza, pytałam innych - sam problem jest z siedzeniem, po prostu trzeba co godzinkę sobie wstawać.

A że pracuję jako grafik komputerowy, to ciężko mi znaleźć takie stanowisko pracy, gdzie nie będę siedziała przed komputerem :P


_________________
http://karolinacianciara.pl/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2010, 20:06 
Cytuj  
Do mnie akurat ten schemat Plutonka nie pasuje, 40 lat na karku - a WoW jest dla mnie 7 czy 8 gra po latach spedzonych w Asheron's Call, Anarchy online i innych przygodach na pol roku max. I ciagle sadze ze WoW jest najbardziej dopracowany :)
Ale rozumiem jesli nie masz jak sprubowac - jak zmienisz zdanie daj znac


_________________
Sathorn#2230

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2010, 07:55 
Cytuj  
Jakby powiedział Kruzer, jesteś starym wazonem który ze starości nie ogarnia więc gra w prostackiego wowa


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2010, 08:07 
Cytuj  
Sathorn 40 lat i nie grales w uo???? Tak mi przykro... :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2010, 08:13 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Jakby powiedział Kruzer, jesteś starym wazonem który ze starości nie ogarnia więc gra w prostackiego wowa


Ehhh... Ogarnia, ogarnia ;) To jest jeden z lepszych graczy ktorego spotkalem grajac w wowa. I z pewnoscia jeden z lepszych ktory bedzie w stanie "wkrecic" kogos w wowa.

No ale gw2 bardzo smakowicie sie reprezentuje, sam Sathorn zasmakujesz?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2010, 14:16 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Jakby powiedział Kruzer, jesteś starym wazonem który ze starości nie ogarnia więc gra w prostackiego wowa


Pffft, 40 to nic. Nie martw sie. My przez pewien czas mielismy w ekipie 72-letniego warlocka ktory doslownie niszczyl pozostalych naszych lockow w dpsie... a i w PvP tez niezle wymiatal. Do tego glos mial taki ze spokojnie moglby robic dubbing czarnych charakterow z kategorii evil mastermind :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2010, 11:33 
Cytuj  
Ja jestem GW2 baaardzo zywotnie zainteresowany! Czekam z niecierpliowscia, fantastycznie dynamiczna walka oraz ciekawy design przyciagnie mnie na pewno na dlugo. Natomiast co do UO, mam konto zalozone w 1997 ale gralem kilka razy dokladnie - bo na modemie motoroli 28800 :D
I powiem ze byl to slideshow przez duze S - wiec nawet nie wspominam tego ze gralem w UO :)

SvD - Dzieki :)


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2010, 11:25 
Cytuj  
http://www.polycount.com/forum/showthre ... 004&page=2

O troche renderow od goscia ktory pracuje przy GW2 ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 17:20 
Cytuj  
Posted September 20th, 2010
Game Designer Izzy Cartwright answers questions submitted by TTH readers



Question Submitted by Kitsunegirl: We know that you’ll be able to jump in Guild Wars 2, but will players also have the ability to toggle between running and walking?

Game Designer Izzy Cartwright: It’s something we definitely want but as you can see we have a lot of animation stuff in our game, and a lot of races and things like that. So it’s something that we want and are going to look at and evaluate, but I don’t think we’ve decided just yet whether we’re going to have it or not. Right now it’s not a priority since we’re trying to get combat going and so we’ll see where that ends up.

Question Submitted by Fatemaster: Will Alliances make a return in Guild Wars 2?

Izzy: Our guild systems really haven’t been announced. We’ve mainly been focused on getting this demo out and really didn’t push to get certain things in for it. You probably saw we didn’t have parties turned on, because it’s really hard for anyone just jumping in to be checking all that stuff out.

We do recognize that it’s fun to do a lot of those things, especially since world vs. world PvP is a big part of our game. It’s something we’re going to have to evaluate when we get into that aspect of the game, and then we can decide how this works in Guild Wars 2. But we recognize that it was a fun aspect of Guild Wars and something that everyone likes, but it’s something we’re not really talking about so we don’t want to make any commitments one way or the other just yet.

Question Submitted by KM9K: Will customizable guild capes return in Guild Wars 2?

Izzy: I think capes were a really important part of Guild Wars 1. It was the most iconic piece, so I think whatever we do we’re going to have to capture that essence somewhere in Guild Wars 2. I’m not exactly sure if it’s going to be capes or if it’s going to be something else. Like I said it really hasn’t been our focus so it’s hard for me to even talk about it, but it’s definitely important to us to capture that essence and to make sure that, as a guild, you care about something visually.

I definitely think we’ll capture that essence one way or the other. Whether it’s capes or something else, I’m not too sure.

Ten Ton Hammer: Customizable party hats maybe?

Izzy: *laughs* It’ll definitely be hard for it to be something else I’m sure. Capes have a special place in our hearts just like they have for our fans. Like everything, we’re looking at and evaluating things to make sure that everything we do is the right thing for our game.

Question Submitted by Fatemaster: Are there going to be places where we can fall to our deaths? Or falling damage in general?

Izzy: You can! I mean, we’re pretty liberal about it. We know jumping is new and it’s fun to jump around the world and jump off of things, but if you jump off of something really tall you will die. But it would have to be something pretty tall.

Question Submitted by Fatemaster: What will be the max party size in Guild Wars 2?

Izzy: 5 players is our maximum group size. It’s a little lower than in Guild Wars 1, and we did that for a bunch of different reasons. Mainly we really wanted to make it easier for groups to be put together. We don’t have dedicated healers or that kind of thing, so it’s a lot easier to just grab any combination of characters and throw them together.

There are a lot more things that every character can do, and there are lots of cross-profession combos and things like that. It gives a lot of different possibilities, and so our group size is a little smaller this time.

Ten Ton Hammer: Will there be parts of the game or content types that expand on that core group size at all?

Izzy: We’re still working on that so I’m not 100% sure. But there are things like world PvP where larger amounts of people can do things.

Question Submitted by Annatar: How many character slots do you expect to give to players per account? For example, you have 8 unique professions in the game, so do you plan on having that many character slots to allow players to experience each of those?


Izzy:
Again, I’m not 100% sure, but I can’t imagine us not doing that type of thing. Our game has got a lot of potential for replayability. I made 3 or 4 different human characters, and they all had different stories. So I’m sure we’re going to do something along those lines. It’s definitely something we enjoyed doing in Guild Wars 1 and we enjoy people being able to have that freedom to create multiple characters.

Question Submitted by Annatar: With the underwater content, are our actions affected by the aquatic environment (water resistance’s effect on combat or certain spells being enhanced (water) or diminished (fire) etc.) or will it just be like using them on dry land?

Izzy: We’re still working out all the details, and that’s one of the big things that I’m working on right now that my team is really involved in. As such I can’t really talk about it a ton, because we’re still working out exactly how it’s all going to work out.

Ten Ton Hammer: Would you say that there’s a fair amount of underwater content in the game overall? I’d imagine certain areas like off the coast near Loin’s Arch would represent good reasons for there to be underwater content rather than being a random lake thrown in here or there.

Izzy: I think our philosophy is that if underwater play is super fun and interesting and we’re able to make it a powerful thing, then we’re going to have a bunch of it. All of those kinds of details are one of the big things we’re working on right now.

Question Submitted by KM9K: What happened to the Tengu? Will we see them in Guild Wars 2?

Izzy: I’m sure like all races and things in Guild Wars 2, 250 years is a lot of story and Jeff Grubb and those guys have probably done something with them, but I don’t know exactly what that might be.

Ten Ton Hammer: It may be too early to talk very in-depth about, but how will the server structure work for GW2? In the first game, due to instanced nature of the world it was easier to implement the idea of simply adding additional districts for a zone as more players logged on. How will you be approaching that in GW2 with the more open, persistent world?

Izzy: Well, with the persistent world, everybody can’t all go to Divinity’s Reach at the same time because it would just blow up. So it’s going to have to be divided in some way. I’m not really sure on the exact structure for that in terms of whether it will be servers or if it will be other things. We are going to have a server structure for our World vs. World things, so it’s probably going to be along those lines but we’re still working out the exact details.

It will be different than it was in Guild Wars 1 because you have to handle things a bit differently with a persistent world. But we do want to keep a lot of our main philosophies of a very contiguous community, so we’ll see how that’s handled.

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 19:45 
Cytuj  
Olaboga, po co taki wall of text - nie wystarczyłby sam link?

Czytam sobie ostatnio o GW2 (zainteresował mnie ten projekt i jego ambitne założenia) i po obejrzeniu kilku filmików z ostatnich targów (PAX i Gamescon) mam jedną wątpliwość (wynik połączenia 3 informacji, które zostały już ujawnione o projekcie):

1) Twórcy bardzo rozsądnie chcą wprowadzić system gry, w którym w końcu gracz przestanie "przeszkadzać" drugiemu graczowi (chociażby poprzez wykradanie sobie mobów potrzebnych do danego questa), a każda podjęta akcja w ramach danego event'u będzie automatycznie działać na wspólne "konto".

2) Patrząc na te filmiki zauważyłam, że w event traker'ze (o ile można tak to nazwać) jest mały biały pasek, który ewidentnie odmierza czas pozostały do końca event'u (lub też jego etapu). Ponieważ świat będzie spory i gracze będą rozproszeni po nim z pewnością normalnym będzie, że gracze będą pojawiać się na miejscu danego event'u na różnych jego etapach.

3) Zostało powiedziane, że aby danemu graczowi zostało uznane wzięcie udziału w danym evencie będzie on musiał "wypracować" sobie w jakiś sposób ten udział. Powiedziane zostało również, że nie będzie to na zasadzie czasu (system ochrony przed osobami które się "wiozą") czyli zapewne ocena będzie pod kątem wkładu w tępienie przeciwnika (przykładowo)

Podsumowując:
Zastanawiam się nad sytuacją, w której gracz przybywa na miejsce event'u jeszcze w trakcie jego trwania, dołącza do innych graczy w walce i mając fizyczną możliwość wypracowania swego "udziału" w evencie zostaje go pozbawiony przez inne osoby, które wyprzedzą go (przykładowo) zabijając jako pierwsze ostatnich przeciwników w danym miejscu? Chodzi mi o działanie nie tendencyjne, wynikające z normalnego przebiegu danego wydarzenia (gracze obecni robią to czego wymaga dany event), a nie kill stealing. Mam nadzieję, że zrozumiecie co miałam na myśli i że nie zakręciłam tego za bardzo :D


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 19:54 
Cytuj  
Mi sie w takim podejsciu nie podoba jedna rzecz. Gracze beda bili w np 100 wielkiego bossa a tak naprawde kazdy bedzie robi to niejako osobno. Nie beda musieli ustalac taktyki itp itd. Jesli to bedze poprostu takie zergowanie bossa na zasadzie podlaze sobie i napieprzam nie przejmujac sie innymi nie bedac z nimi w jednej grupiei nie wspolpracujac z nimi jakos specjlanie to nie wiem czy to takie fajne bedzie. Na czym bdzie polegala trudnosc?Na tym zeby zlecialo sie wystarczajaco duzo ludzi?

**
Avatar użytkownika

Posty: 383
Dołączył(a): 9.09.2003
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 19:57 
Cytuj  
Będzie fajne bo nie będzie wymagało umawiania się, wiązania się w gildie, szukania grupy itp itd - po prostu wchodzisz kiedy chcesz do gry i grasz, a nie sprawdzasz gildiowy grafik rajdów.

A taktyka będzie tylko inna - polegająca na wyczuciu umiejętności własnej profesji oraz pożenienia tego ze zdolnościami innych klas dla wypracowania lepszych efektów tych umiejętności (np. podana przez devsów historia elementalisty który stawia przed łucznikami ścianę ognia, która podpala pociski lecące w kierunku przeciwnika).


_________________
Souvent femme varie, bien fol est qui s'y fie...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2010, 20:04 
Cytuj  
No wlasnie o to chodzi ze tak niewiele bedzie trzeba.
Wlasciwie to trzeba bedzie sie tylko znalezc w odpowiednim mjescu i czasie. Gdzie tu wyzwanie jesli do tego w evencie bedzie mogla brac dowolna liczba graczy?
Bedzie sie zbieral anonimowy zerg graczy i jazda na bossa.

No ale nie wiem wszystkiego i moze wymyslili cos aby tak to nie wygladalo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.