mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 139
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 12:06 
Cytuj  
tylko eng i po jakimś czasie mają dać patcha spolszczającego.
Głosy mają być oryginalne w językach każdego kraju, więc spolszczenie tylko txt.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 14:12 
Cytuj  
http://www.civilization5.com/#/community/feature_manual

W US wychodzi juz we wtorek, yuppi :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 18:17 
Cytuj  
Cytuj:
ja widzialem na razie 1 steam key na allegro, za 120 zl, wiec sie nie oplaca. Jeszcze chyba porządnie nikt nie ruszył ze steam keyami. Najtansze pudelkowe na allegro 109 zł bez przesyłki.


Pudełka też są Steamowe. Także możesz kupić za 109zł i napisać do kolesia by przesłał ci sam kluczyk.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 19:41 
Cytuj  
A co takiego epickiego jest w nowej civce? Grafika? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 19:48 
Cytuj  
hexy :P

w sumie ta, moge poprosic o samego keya, ale chyba juz wolalbym doplacic te 10 zl ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 20:00 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
A co takiego epickiego jest w nowej civce? Grafika? :P


Grafika, hexy, brack stackowania się jednostek, Giant Death Robot.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 20:22 
Cytuj  
Wg mnie najlepsza zmiana w stosunku do Civ4 jest wprowadzenie ograniczonej liczby jednostek (kazda jednostka wymaga iles tam surowcow). Hexy to takze ruch w dobrym kierunku. Reszta zmian jest lagodnie mowiac dyskusyjna.

Co mnie wkurza:
- brak religii
- uproszczony system dyplomacji
- skrocony tech tree
- uproszczony transport morski
- brak znacznika zdrowia (zostal tylko :))
- uproszczone civics
- nierealni lucznicy i artyleria
- brak korporacji
- GDR
- tylko 1 przywodca/cywilizacje
- platne DLC co jakis czas

Trzeba bedzie poczekac na jakies konkretne mody. Tworca Rise of Mankind napisal, ze wersja RoM na CiV wyjdzie najwczesniej za pol roku.
Nie wiem jak goscie of Fall from Heaven, Dune, TAM no Rhye.

Edit: dla nie mogacych sie doczekac pozostaje:
http://www.youtube.com/watch?v=A_ZHTtMv2us

Podobny poziom zaawansowania co CiV :P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 20:25 
Cytuj  
Dokladnie, chcialem napisac to co pan powyzej, bo skoro CIV IV zyskuje sporo z dodatkami a zwlaszcza modem( Rise of Mankind ftw!), to piątka może zyskać jeszcze więcej. Ja narazie nie zamierzam sie na V przesiadac, bo denerwuje mnie troche skrocenie tech tree, brak religii i ogolne uproszczenie gry, ale w momencie gdy wyjda dodatki lub konkretne mody to ta gra moze rzadzic. Zreszta nawet i w dniu premiery moze byc bardzo konkret gra, bo oprocz trojki kazda kolejna civilizacja to byla coraz lepsza gra.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 20:39 
Cytuj  
Najszybciej powstana pewnie scenariusze. Jesli powstana jakies fajne (cos na ksztalt 1000AD z Civ IV) to skusze sie na kupno tuz po premierze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 21:36 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Wg mnie najlepsza zmiana w stosunku do Civ4 jest wprowadzenie ograniczonej liczby jednostek (kazda jednostka wymaga iles tam surowcow). Hexy to takze ruch w dobrym kierunku. Reszta zmian jest lagodnie mowiac dyskusyjna.

Co mnie wkurza:
- brak religii
- uproszczony system dyplomacji
- skrocony tech tree
- uproszczony transport morski
- brak znacznika zdrowia (zostal tylko :))
- uproszczone civics
- nierealni lucznicy i artyleria
- brak korporacji
- GDR
- tylko 1 przywodca/cywilizacje
- platne DLC co jakis czas

Trzeba bedzie poczekac na jakies konkretne mody. Tworca Rise of Mankind napisal, ze wersja RoM na CiV wyjdzie najwczesniej za pol roku.
Nie wiem jak goscie of Fall from Heaven, Dune, TAM no Rhye.

Edit: dla nie mogacych sie doczekac pozostaje:
http://www.youtube.com/watch?v=A_ZHTtMv2us

Podobny poziom zaawansowania co CiV :P


Jedne zmiany sa lepsze, inne gorsze (mi sie podoba np. ulatwiony transport morski, usprawniony interfejs, a troche dziwi brak religii), ale najwazniejsze jak sie bedzie w to grac. Jak dla mnie hexy i zupelnie nowy system walki to sa potezne zmiany, ktore praktycznie redefiniuja integralne elementy calej serii i np. w koncu zabawa w wojne w Civ bedzie miala rece i nogi - nienawidze po prostu 'stack of doom'.
A tak poza tym to:
- skad wiesz, ze dyplomacja jest uproszczona?
- co masz na mysli piszac nierealni lucznicy/artyleria
- czemu brak korporacji to zly pomysl?
- GDR? A coz to? :)

A co do modow, to jak beda dorownywac jakoscia tym z Civ4, to czeka nas strategiczne niebo, a nowa wersja Fall of Heaven to imho bedzie w koncu prawdziwy nastepca Master of Magic. Can't wait!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 21:42 
Cytuj  
na gametrailers nie narzekali na uproszczenia.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2010, 22:54 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
- skad wiesz, ze dyplomacja jest uproszczona?


Dosc spore recenzje z gry mozna znalezc na civfanatics. Dyplomacja wylania sie z nich lekko obcieta w stosunku do IV. Brak handlu technlogiami (zastapiony dziwnym systemem wynalazkow). Wasale tez zostali usunieci (zastapiony puppet state, ale dotyczy on tylko podboju cywilizacji). Nie jestem pewien co do Defence Pact, ale tez chyba brak. Na dyplomacje nie beda mialy wplywy ustroj jaki posiadasz oraz religia (bo jej wogole brak :P). Pewnie bedzie tak jak w CivIII gdzie sie poprostu cala dyplomacje opieralo na kasie i podkupowaniu AI.

raggnarok napisał(a):
- co masz na mysli piszac nierealni lucznicy/artyleria


Lucznicy/katapulty moga ostrzeliwac pola oddalone o 2 hexy. Ludzie pisza, ze wyglada to tak, jakbys z Paryza stzelal z luku do Londynu.


raggnarok napisał(a):
- czemu brak korporacji to zly pomysl?


Korporacje moze byly lekko upierdliwe (szczegolnie ich rozprowadzanie), ale dodawaly ciekawy element (walki o surowce na przyklad) pod koniec rozgrywki.

raggnarok napisał(a):
- GDR? A coz to? :)


Giant Death Robot. Mogli dac troche wiecej tych technologi i jednostek przyszlosci.

Zapomnialem dodac, ze usuneli tez random eventy :(
Nie bedzie juz poszukiwan Holy Mountain czy budowy stadionow na zblizajace igrzyska :P

Jako plus mozna dorzucic to, ze liderzy porozumiewaja sie z toba w swoim jezyku ojczystym. No i nie wygladaja jak karykatury z IV.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 05:18 
Cytuj  
Cytuj:
Brak handlu technlogiami (zastapiony dziwnym systemem wynalazkow).


Jest research agreement. Kiedy zawierasz ten pakt, obydwa państwa dostają bonus do research.
Sam nigdy nie korzystałem z opcji handlu technologią, ale usunięcie jej wydaje się dziwne, szczególnie w perspektywie multi.

Cytuj:
Nie jestem pewien co do Defence Pact, ale tez chyba brak.


Jest, kiedy zaatakują ciebie, sojusznik z którym podpisałeś pakt automatycznie wypowiada wojnę agresorowi.

Pełna lista opcji dyplomacji wygląda tak:

-Declare War
-Negotiate Peace
-Trade
-Demand
-Discuss
*Ask the leader to work together.
*Ask the leader to work against another civilization.
*Ask the leader to go to war against another civ.
*Request that the leader not build any more new cities near you.

I po zdobycie odpowiedniego techa:
-Open Borders
-Research Agreement
-Defensive Pact

Cytuj:
Wasale tez zostali usunieci (zastapiony puppet state, ale dotyczy on tylko podboju cywilizacji).


Nie wiem co masz na myśli mówiąc o "podboju cywilizacji".
Marionetkami w Civ5 tworzy się pojedyncze miasta. I.e. podbijasz miasto i masz opcje:

-Destroy (niszczysz miasto)
-Annex (dołączasz miasto do imperium)
-Make a puppet (tworzysz marionetkowe miasto-państwo czy też satelitę)

I teraz tylko nie jestem pewien, czy jeżeli podbijesz następne miasto i zamienisz je w puppet, to czy będzie ono samodzielne czy też połączy się w jedno państwo z miastem które podbiłeś wcześniej.

Cytuj:
Lucznicy/katapulty moga ostrzeliwac pola oddalone o 2 hexy. Ludzie pisza, ze wyglada to tak, jakbys z Paryza stzelal z luku do Londynu.


I co z tego. To świetne rozwiązanie które znacząco pogłębia warstwę strategiczną.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 07:29 
Cytuj  
Cytuj:
Nie wiem co masz na myśli mówiąc o "podboju cywilizacji".
Marionetkami w Civ5 tworzy się pojedyncze miasta. I.e. podbijasz miasto i masz opcje:



W IV cywilizacje slabe, toczace wojne z silniejszym przeciwnikiem lub przegrywajace wojne z toba same sie zglaszaly do bys uznal je za wasala twojej cywilizacji. Tworzylo to naprawde fajne implikacje natury dyplomatycznej. Nie jestem tez pewien, ale w V te puppet state moga byc utworzone tylko z cywilizacji, ktorej zostalo tylko 1 miasto.

Cytuj:
I co z tego. To świetne rozwiązanie które znacząco pogłębia warstwę strategiczną.


Chciales powiedziec: taktyczna :)
Strzelanie z luku na odleglosc 200-300 km jest bzdurne. Mogli to lepiej zaprojektowac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 07:32 
Cytuj  
Cytuj:
Nie jestem tez pewien, ale w V te puppet state moga byc utworzone tylko z cywilizacji, ktorej zostalo tylko 1 miasto.


No chyba ci napisałem że nie :X

Cytuj:
Chciales powiedziec: taktyczna


Nie chciałem :(

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 08:07 
Cytuj  
Szukam i nie moge znalezc, ale gdzies wyczytalem, ze te Puppet State to bedzie taki zalezny od Ciebie City State, a te z kolei beda pojedynczymi miastami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 08:15 
Cytuj  
Nie wyrażasz się zbyt jasno. Raz mówisz o jednym, potem o drugim...

Ściągnij manual.pdf który jest już dostępny od pewnego czasu, to rozwieje twoje wątpliwości :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 09:22 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Cytuj:
I co z tego. To świetne rozwiązanie które znacząco pogłębia warstwę strategiczną.


Chciales powiedziec: taktyczna :)
Strzelanie z luku na odleglosc 200-300 km jest bzdurne. Mogli to lepiej zaprojektowac.

Podobnie jak stackowanie 30k czolgow na 100km2. Daj spokoj, to gra i musi tu byc pewna umownosc.

Jasne mogliby to zrobic jak w Total War, tylko ze w tedy pewnie bysmy czekali jeszcze z 4 lata.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 10:52 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Podobnie jak stackowanie 30k czolgow na 100km2. Daj spokoj, to gra i musi tu byc pewna umownosc.


Wystarczylo ograniczyc stacki do 1-2-3 jednostek, zostawic lucznikom/katapultom first attack tak jak w IV i dodac im ew. mozliwosc "bombardowania" hexow (kilka modow, w tym Fall from Heaven, cos takiego posiadalo). Call to Power 2 tez mial ciekawie rozwiazana walke.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2010, 11:17 
Cytuj  
Again, jakie to ma znaczenie ? Civ zawsze był w założeniu ekwiwalentem planszówki gdzie pewne rzeczy miały wartości abstrakcyjne.

Rozumem że zawsze wyrwałeś sobie włosy z głowy widząc że twoje jednostki pokonują (w zależności od posunięcia w rozgrywce) paredziesiąt kilometrów w 40, 20 czy 5 lat. Hmm ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.