mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2010, 22:09 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
O, natknalem sie na filmik walki z ruchomym bossem (w przeciwienstwie do np. Shatterera, ktory mimo ze troche podskakuje i podfruwa to jednak w plaszczyznie poziomej jest przykuty do 1 miejsca). No moze jest to bardziej mini boss, bo jakiegos strasznego spustoszenia nie czyni ale zawsze cos. Tak okolo 4 minuty:


To oczywiście jest jedynie gdybanie, uważam jednak, że na PvE w GW2 powinno się patrzeć z zupełnie innej strony. Szczerze wątpię, że w otwartym świecie umieszczą faktycznie jakiegoś trudnego bossa. Mam wrażenie, że otwarty świat zostanie zaprojektowany w ten sposób, by każdy mógł zalogować się na ile chce, podziubać trochę i mieć z tego frajdę.

W GW PvE nie polega na zbieraniu gearu, lecz na abieraniu achievementów. A co za tym idzie - nie polega na biciu bossów. I zdziwiłabym się, gdyby w GW2 było inaczej. Devsi wspomnieli kiedyś, że dungeony będą miały kilka 'trybów' - łatwiejsze, trudniejsze, na mniej osób, lub na więcej (nie wiem, czy tak jak w DDO).
I gdybym miała obstawiać, to mam wrażenie, że właśnie tutaj powinniśmy szukać wyzwań na PvE.

Nie mam zielonego pojęcia jak będą wyglądały dungeony w GW2. Wiem jednak jak wyglada end-game PvE w GW. Ci, którzy znają grę wiedzą, że najtrudniejszą instancją jest Underworld. Community ściga się miedzy sobą, kto ukończy ją szybciej, wydajniej - kto będzie bardziej pomysłowy, kto pierwszy wymyśli build działający po danym updejcie, itd.
To samo dotyczy innych lokacji oraz liczby osób w party.

Nie zdziwiłabym się, gdyby się okazało, że w GW2 będą konkretne achievmenty za zrobienie instancji w X osób, w danym trybie trudności, lub coś podobnego.

Osobiście mam nadzieję, że dostaniemy instancje w stylu UW właśnie: czyli nie taką, gdzie X czasu bijemy trashe, a potem X czasu zaliczamy wipe'y na bossie. W GW w UW czy w łatwiejszym FoW zawsze jest wóz albo przewóz - party pada - do widzenia. Ponadto instancja nie jest zbudowana tak, że przez godzine czy dwie ziewamy bijąc moby, tylko robimy tam questy - eskorty NPC-ów, którzy nie mogą zginąć, itd itp.
W GWEN ArenaNet od tego odeszła, wprowadzając standardowe dungeony z bossami na końcu - w którym kierunku zdecydują się pójść - zobaczymy później.

Ja będę zadowolona, jeśli najtrudniejsze części PvE będą zaprojektowane podobnie do obecnych, ale z uwzglednieniem achievementów za ukończenie ich w wielu trybach itd.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2010, 22:35 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Szczerze wątpię, że w otwartym świecie umieszczą faktycznie jakiegoś trudnego bossa.


Padlo stwierdzenie ze beda eventy latwiejsze i trudniejsze... jak trudne beda te 'trudniejsze' to sie zobaczy.

Cytuj:
Mam wrażenie, że otwarty świat zostanie zaprojektowany w ten sposób, by każdy mógł zalogować się na ile chce, podziubać trochę i mieć z tego frajdę.


Calkiem mozliwe.

Cytuj:
Nie mam zielonego pojęcia jak będą wyglądały dungeony w GW2. Wiem jednak jak wyglada end-game PvE w GW.


No wiadomo jedno. Maksymalna liczba osob w dungeonie bedzie 5.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2010, 09:42 
Cytuj  
http://www.arena.net/blog/live-and-let- ... dye-system

Bardzo fajny post opisujący system farbek w GW2. Szczerze polecam :D
A na okrasę parę modeli armorów dla ludzi, nornów i charrów.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2010, 12:07 
Cytuj  
Obrazek

Ta śmieszna rasa na concept artach wygląda całkiem przyzwoicie, mam nadzieje ze coś zrobią z modelami do premiery


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2010, 12:34 
Cytuj  
Asury, choć wyglądają, delikatnie mówiąc, dyskusyjnie, są bardzo ciekawie i kompleksowo opracowaną rasą. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać w GW2 - ja sama na pewno zrobię sobie jakąś Asurę. W GW hero Asury mają świetne animacje, do tego zawojowały serca graczy dzięki swoim charakterkom.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2010, 13:29 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Asury, choć wyglądają, delikatnie mówiąc, dyskusyjnie, są bardzo ciekawie i kompleksowo opracowaną rasą. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać w GW2 - ja sama na pewno zrobię sobie jakąś Asurę. W GW hero Asury mają świetne animacje, do tego zawojowały serca graczy dzięki swoim charakterkom.

Ta. Jak male to wredne nabiera w tym przypadku nowego znaczenia ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2010, 15:59 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Bardzo fajny post opisujący system farbek w GW2. Szczerze polecam :D
A na okrasę parę modeli armorów dla ludzi, nornów i charrów.


Świetny system. Dzięki tym kolorystykom i podziałowi na poszczególne sekcje do farbowania ubrania zyskują zupełnie inny wygląd - mimo, że to te same modele. Z drugiej strony jednak mam nadzieję, że modeli też będzie dużo - lubię różnorodność.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2010, 23:00 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Ta śmieszna rasa na concept artach wygląda całkiem przyzwoicie, mam nadzieje ze coś zrobią z modelami do premiery


Problem wlasnie w tym ze cos zrobili. Poczatkowo mialo byc jak na concept artach i gw1... potem zrobili z tego anime-wow-gnomy :(

Co do artykulu o farbkach, faktycznie bardzo pozytywnie sprawa sie prezentuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 18:49 
Cytuj  
http://www.arena.net/blog/a-rewarding-e ... about-loot

Jak ktos powie ze design jest pedo-asian to chyba sie slepy ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 18:55 
Cytuj  
A bedzie Mesmer ze swoimi super-meskimi koronkami i falbankami? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 19:01 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
A bedzie Mesmer ze swoimi super-meskimi koronkami i falbankami? :P

Nie co sie czepiasz. W renesansie wszyscy faceci tak sie ubierali ;/ No dobra mowa o szlachcie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 19:16 
Cytuj  
Polowa profesji z GW1 byla mocno gejowska (z Paragonem na czele). W GW2 jest o niebo lepiej (przez Charrow :P), ale i tak ludzie i Sylvari wygladaja "podejrzanie".

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 19:19 
Cytuj  
Cytuj:
Guild Wars Principle #3: Players should look the way they want to look.


No brawo po prostu, w końcu. Jak sobie przypomne późniejsze sety z WoW'a to ciągle zbiera mnie na wymioty. W WAR już było za to zdecydowanie lepiej, tam każdy późniejszy set wyglądał lepiej.

Tutaj to bez znaczenia - jeżeli spodoba nam się item z 1 levela bez statystyk a znajdziemy jakiś epic loot, który dajmy na to będzie przypominał bliżej niezidentyfikowany obiekt latający pozaziemskiej cywilizacji skrzyżowany z meduzą, to i tak będziemy mogli zachować stary wygląd + zyskać nowe statystyki.

Coraz lepiej i lepiej.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 20:02 
Cytuj  
W sumie od tego w innych MMO jest social clothing. Nawet w takich staruszkach jak EQ2 i AO to dziala :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 20:09 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
W sumie od tego w innych MMO jest social clothing. Nawet w takich staruszkach jak EQ2 i AO to dziala :)

No. Tylko po co dokladac kolejne sloty na itemy ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 20:29 
Cytuj  
Cytuj:
With the transmutation system, you’ll be able to acquire new items known as Transmutation Stones through our in-game store that allow you to customize your appearance


czyli jednak item mall? :(


_________________
Free your brain of your mind

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 20:38 
Cytuj  
No a co, gra ma być 100% darmowa po kupieniu pudelka?
Wole cos takiego niz ten unlock wszystkich skilli.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 20:43 
Cytuj  
Karioker napisał(a):
Cytuj:
With the transmutation system, you’ll be able to acquire new items known as Transmutation Stones through our in-game store that allow you to customize your appearance


czyli jednak item mall? :(

Zreszta to nie mawplywu na gre, to pozwala tylko zmienic wyglad. Co nomen-omen dla wielu ludzi jest wazniejsze niz to ze mogliby oneshotowac bosa.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 21:29 
Cytuj  
Devi już wcześniej powiedzieli, że w online store znajdą się rzeczy 'kosmetyczne' z punktu widzenia rozgrywki. I właśnie czymś takim jest przenoszenie skinów.

Należy zwrócić uwagę na to, że same staty od setów będą miały postać upu do zbroi. Być może w takim razie w end-game i tak będziemy mogli złożyć każdy end-game skin z każdym statem, a kamienie ze sklepu będą jedynie pozwalały na użycie skinów z itemów, które do end-game nie należą, a bardzo się nam podobają.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2010, 23:49 
Cytuj  
w sumie to zaden iwinbutton, można przeboleć ;D byleby nie polecieli na kasę i po roku od premiery nie okazało się że gra zmieniła się w koreańskie ścierwo z "Rotflol Daggers of win +100" w mallu...


_________________
Free your brain of your mind

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.