Havok napisał(a):
A moby dropiące masowo GA r50 czy r60, GS czy łuki
nie niszczą handlu?
W sprawie mobów dropiących R50 / R60 jest sporo płaczu na oficjalnym forum:
"They used to drop r50 1 handed swords, but now they only drop r40s. Other mob spawns that players used to farm a lot were made shitty since patch."
"so, they nerfed gnoll vilegaunts and replaced hordegaunts. this makes me very mad. what do i kill for r60 bows now? thainlords have too low of a drop rate for my liking. "
Shiva Firewing nudził się w pracy (jak zwykle), i napisał na forum długi post, jak ulepszyć ekonomię DF: mniej łatwo dostępnych gotowych produktów, więcej łatwiej dostępnych surowych materiałów.
W ramach dyskusji padały pomysły, jak wprowadzić owe materiały do ekonomii, i z tego, co słyszę od innych, mój pomysł na veilron ore w veilron chest, neithal ore w neithal chest itd. - przeszedł
Ale nie jest to jedyne nowe źródło materiałów.
Po 2-3 tygodniach powinniśmy zobaczyć skutki tych pomysłów - czy rzeczywiście crafting i handel stały się trochę bardziej atrakcyjne.
Oczywiście aby dogonić i przegonić gospodarkę EvE, potrzebujemy DF 2010 - z tysiącami nowych przedmiotów, i dziesiątkami nowych "crafting skills". Vendorzy NPC, którzy tworzą produkty "z powietrza" i robią nieuczciwą konkurencję na rynku reagentów, tkanin i skór - w ramach DF 2010 zostaną zprywatyzowani, i zastąpieni przez vendorów klanowych handlujących w miastach NPC.