mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 495 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 paź 2010, 11:05 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Jeszcze musisz z kasą do tego vendorka podjechać. I jak powiedziałeś - wrócić z itemkiem. Czyli gra nie warta świeczki. Za duże rydzyko.


Wcale nie musisz jechac z kasa. Placisz 5% drozej i kase Ci z banku pobiera.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 8 paź 2010, 12:17 
Cytuj  
no wlasnie, mozna kupic za kase z banku.
Lamoon narzeka a sam nie ma pojecia... :]


_________________
Mormo Blastbeat DFO

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 paź 2010, 18:24 
Cytuj  
noasz napisał(a):
Nie rozumiem dlaczego zakladasz ze mob ktorego solowales kiedys bedziesz mogl dalej solowac ;)

Bo uważałem że utrudnianie pve nie przyniesie nic dobrego. To nie był jakiś top mob raczej coś ze średniej półki.
Azdul napisał(a):
Problemem było mob-dropped full plate sypiące z wielu mobków, i niszczące handel i crafting. I PvP w 0.5 durability full plate.

Teraz full plate wyprodukowane przez craftera powinno być równie dostępne, co full plate pochodzące z PvE.

A moby dropiące masowo GA r50 czy r60, GS czy łuki nie niszczą handlu? Generalnie ta zmiana mi nie podeszła.

Co do handlu zgodzę się niestety z lamoonem. Tak zjebanego systemu trade nie ma chyba w żadnej grze. Nawet w eve handel jest "bezpieczny". Tu nie wiem jak np. kupić domek (już postawiony) jeśli nie należy do jakiegoś znajomego z gildi. Zeby kupić coś innego muszę gibać do jakiejś wioski ryzykując oklep albo drałować pół godziny do jakiegoś miasta...

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 07:24 
Cytuj  
Havok napisał(a):
A moby dropiące masowo GA r50 czy r60, GS czy łuki
nie niszczą handlu?


W sprawie mobów dropiących R50 / R60 jest sporo płaczu na oficjalnym forum:

"They used to drop r50 1 handed swords, but now they only drop r40s. Other mob spawns that players used to farm a lot were made shitty since patch."

"so, they nerfed gnoll vilegaunts and replaced hordegaunts. this makes me very mad. what do i kill for r60 bows now? thainlords have too low of a drop rate for my liking. "

Shiva Firewing nudził się w pracy (jak zwykle), i napisał na forum długi post, jak ulepszyć ekonomię DF: mniej łatwo dostępnych gotowych produktów, więcej łatwiej dostępnych surowych materiałów.

W ramach dyskusji padały pomysły, jak wprowadzić owe materiały do ekonomii, i z tego, co słyszę od innych, mój pomysł na veilron ore w veilron chest, neithal ore w neithal chest itd. - przeszedł 8)
Ale nie jest to jedyne nowe źródło materiałów.

Po 2-3 tygodniach powinniśmy zobaczyć skutki tych pomysłów - czy rzeczywiście crafting i handel stały się trochę bardziej atrakcyjne.

Oczywiście aby dogonić i przegonić gospodarkę EvE, potrzebujemy DF 2010 - z tysiącami nowych przedmiotów, i dziesiątkami nowych "crafting skills". Vendorzy NPC, którzy tworzą produkty "z powietrza" i robią nieuczciwą konkurencję na rynku reagentów, tkanin i skór - w ramach DF 2010 zostaną zprywatyzowani, i zastąpieni przez vendorów klanowych handlujących w miastach NPC.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 08:00 
Cytuj  
niestety po tym 'patchu' zupelnie stracilem wiare, ze uda im sie cokolwiek zrobic zanim dfo umrze.
za duzo rzeczy jest do poprawienia, zmiany zeby dali rade. nie maja pomyslu co zmienic w grze, zeby zyskala wieksza popularnosc - i moga liczyc tylko coraz mniejsza liczbe fanatykow w stylu Daka :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 09:54 
Cytuj  
Oczywiście aby dogonić i przegonić gospodarkę EvE, potrzebujemy DF 2010 - z tysiącami nowych przedmiotów, i dziesiątkami nowych "crafting skills". Vendorzy NPC, którzy tworzą produkty "z powietrza" i robią nieuczciwą konkurencję na rynku reagentów, tkanin i skór - w ramach DF 2010 zostaną zprywatyzowani, i zastąpieni przez vendorów klanowych handlujących w miastach NPC.

obawiam sie ze tutaj to nie przejdzie AV zabiera sie za zmiany w tempie zolwia. wprawadzaja funhulki oraz nowe textury, balansowanie magi zabiera im dlugie miesiace a wystarczylo by posluchac kilku bardziej ogarnietych graczy i mieli by produkt doskonaly w calosci, a nie tylko w pvp


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 10:27 
Cytuj  
ano, wystarczyloby poswiecic troche czasu, poczytac propozycje graczy i zaryzykowac.
bo niestety ich pomysly zadowalaja niewielu.

o ile jeszcze 2 tygodnie temu bylem pewien, ze resubne po 'expansion' - to niestety nie widze wiekszego sensu po tym co zaprezentowali.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 10:35 
Cytuj  
W sumie gra bardziej zmienila sie po patchu na ray/ nefie r50. Ale powraca zabawa w odkrywanie swiata, co powoduje duzo spotkan "na szlaku".

Tak czy siak, DFO potrzebuje revampu skilli/spelli/grindu.

Ale po raz kolejny powtorze, nie ma alternatywy w mmo obecnie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 10:36 
Cytuj  
jest final fantasy :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 10:39 
Cytuj  
ta, Czołgi i GW2 ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 10:47 
Cytuj  
o czolgi sa wypas.
tzn. jakbym wiedzial, ze pogracie dluzej to moze bym i pomyslal o resubie, ale biegac samemu po tygodniu ;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 10:54 
Cytuj  
Ale my gramy dluzej (zmienilem podejscie do skilli etc, walcze tym co lubie, skilluje jak przypadkiem mam kase), jeszcze sie bre ogarnie i bedzie full ekipa.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 13:24 
Cytuj  
No gramy gramy ;d I coraz wiecej nas jest.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 13:32 
Cytuj  
Mendol = NEW TEAM LIDER!


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 13:32 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
obawiam sie ze tutaj to nie przejdzie AV zabiera sie za zmiany w tempie zolwia. wprawadzaja funhulki oraz nowe textury, balansowanie magi zabiera im dlugie miesiace a wystarczylo by posluchac kilku bardziej ogarnietych graczy i mieli by produkt doskonaly w calosci, a nie tylko w pvp


Wszystkich nie zadowolą.

Wiele MMO upadło, ponieważ ktoś spanikował że traci klientów, i postanowił na szybko "posłuchać graczy", "zwiększyć popularność" i "ułatwić rozgrywkę", aby utrzymać subskrypcje.

PvP w Darkfallu jest fajne, i starają się tego nie zepsuć. Post-expansion PvE jest też całkiem, całkiem.

Crafting leży. Ekonomia leży. Character development prawie nie istnieje. Nie da się tego poprawić zmieniając parę współczynników. Tak jak poprawienie PvE zajęło miesiące, tak samo poprawienie innych aspektów gry zajmie kolejne miesiące.

Czy mają tyle czasu ?

EvE rozwijało się na 5 tys. subskrypcji przez lata - bo nie miało sensownej alternatywy, i przez to cały czas przyciągało nowych chętnych, mimo braku wydatków na marketing.

Jedyną sensowną alternatywą dla Darkfalla jest obecnie Mortal Online. No ale SV robi development finansowany jeszcze mniejszą liczbą subskrypcji, i jeśli chodzi o zaawansowanie prac - są 2 lata do tyłu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 13:39 
Cytuj  
DFO w porownaniu do MO jest gra dopracowana w 100%.


noah niestety wasze podejscie 'dzieci kwiatow' i wolnosc dla wszystkich nie sprawdza sie w moim modelu dowodzenia ;)

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 13:55 
Cytuj  
Darkfall jesli chodzi o ilosc graczy itp super nie wyglada ale zauwazmy ze gra dziala niewiele ponad rok;] W tym czasie nie jedno "profesjonalne" MMO zdazylo zmniejszyc swoja ilosc graczy o 90%;D

Mysle wlasnie ze patrzac na "wiek" gry no i ilosc osob ktora ja robi mysle ze mozemy jeszcze liczyc na jej rozwoj ;)

Zauwazcie ze nie bedzie Darkfalla 2. Tak jak w EVE jesli wszystko dobrze pojdzie mozna sie spodziewac ze za 4 lata polepsza engine/grafike/dzwiek itd a nie wylacza serwery i zaczna robic kolejne MMO.

Teraz najwazniejsze zeby troche kasy w marketing i reklame wpakowali zeby gra miala staly naplyw nowych graczy.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 14:06 
Cytuj  
tyle, ze z tego co widac to brakuje im kasy na zrobienie zajebiste expansion - przypuszczam wiec, ze na reklame nic im nie zostaje.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 14:35 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
tyle, ze z tego co widac to brakuje im kasy na zrobienie zajebiste expansion - przypuszczam wiec, ze na reklame nic im nie zostaje.


Ja mysle ze oni nie ogarniaja programowania i tyle:D Podobnie budowa mapy i spawny ;) A moze robia jakies poboczne projekty zeby kase zarobic i dlatego zrobienie kilku dungeonow zajmuje im tyle czasu ?

Dobrze ze kryzys w tej grecji maja bo zarabiajac w EUR/USD na pewno aktualnie lepiej na tym wychodza niz rok temu ;D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2010, 15:01 
Cytuj  
ktos tam troche musi ogarniac. co by nie patrzec problem z lagiem naprawili 3 dni po premierze - i na poczatku 'plynnosc' gry byla zajebista - nawet w wiekszych walkach.
imo i tak nadal ciagle daje niezle rade biorac pod uwage roznorodnosc skilli i to, ze to nadal jest fps.
imo raczej sie zagubili w pewnym momencie i teraz juz sami nie bardzo wiedza, w ktora strone isc.
moze tez w zwiazku z kryzysem musieli pozwalniac pare osob?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 495 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.