Wychowalo sie na wowiku dobre
caly wowa nie lezy w jego "idealnej" konstrukcji ale z tego ze naprawde tyle czasu nie mial dobrej konkurencji, nie ukrywam ze gralem dluzszy czas, ale za nim to wyszlo mialem duzo z mmo do czynnienia
Blizzard wiedzial kiedy wypuscic to i nikomu nie przeszkadzalo ze zerznol swiat i konflikt z warhammera ( dla nie wtajemniczonych prosze o zapoznanie sie z historia wara)
-nikomu nie przeszkadzalo ze taki bugoland byl na premierze ze zaden tytul nawet niszowy na ta chwile tego nie pobił
po tylu latach gra jest na tyle doszlifowana ze teraz ciezko jest wystartowac innym. Raczej juz sie nie zdarzy w histori mmo zeby okolo miliona albo i 2 graczy oplacalo i gralo w niedopracowany projekt tak jak to z wowem bylo (kasa leciala i stac na poprawki bylo ich )
teraz kazdy ma alternatywe tyle tytulow na horyzoncie albo powrot na stare smieci ze kto bv tam siedzial, testował i jeszce placił,raportowal, czekal na zmiany
(tak umierał Age of Conan i prawdopodobnie Warhammer)
Osobiscie czekam na 2 tytuly Rift i Tere
Co do Riftu nie mozna mowic o innowacji, ale czemu zmienic sprawdzone sytemy skoro potrafia przyciagnac graczy( taki RoM tani klon Wowa F2p a 5 milionow graczy)
Tera inna bajka i zdecydowanie klimat manga, ale czy mamy miec za zle ze jedni sie wychowywali na Reksiu a inni na Dragon Ball oni maja takie pojecie fantasy co nie zmienia faktu ze mocno Zeuropeizowaną wersje robia dla nas, inny sytem expa, fabuła itp w porownaniu z Azjatycka wersja
tu akurat postawione jest na innowacje system walki , polityka, pvp grafika.........
i tu sedno obie wychodza podobnie jak to bylo jakis czas temu z AOC i Warem
jeden tytul bardziej utrzymuje standart jak to war, drugi innowacje jak to mial AoC a gora pojdzie ten tytul ktory w dniu premieery bedzie na tyle dopracowany aby zatrzymac $$$$$$$$$$ i dalej rozwijac sie bo texty typu jaki to End Game itp nie nam oceniac bo nigdy tego nie wiemy nawet na tym etapie majac wiekszosc podstawki moze zaskoczyc rozszerzenie szybciej niz sie moglo wydawac