mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 15:56 
Cytuj  
Hmm mam rozumiec ze Rift ma statyczne tragetowanie i jazda skillami 1 2 3 4?? Czy w finalnej wersji jest zapowiedziany jakis system combo czy cos ? Bo jesli insty beda kilkudziesiecio osobowe i boss z pierdylionem Hp grajac range dps to znowu - kawka papierosek i 1 2 3 4 1 2 3 4

*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 16:10 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=TzptkU6W ... re=related oh no :/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 16:13 
Cytuj  
Tak dokladnie. RIFt to sticky target i naciskanie skilli. Nie ma w tym nic zlego bo to taki typ gry.

Jesli chcesz cos rownie z fajna grafa na poziomie i dynamicznym combatem to mysle ze TERA przyjmie cie z otwartymi rekoma.

*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 16:29 
Cytuj  
Mam TERE na uwadze ale tylko newsy z wesji zapowiedzianej dla Eu combat combatem oby caloksztalt wypalil i te cale obietnice mialy faktyczne odzwierciedlenie.

Co do Rifta targetowanie nie jest znowu az tak zle pod warunkiem ze walka nie bedzie w finalnej wersji np 1v1 dwoch warow i kto komu szybciej hp zjedzie stojac w miejscu bez zadnej taktycznej strony.



Obie gry robią nowe studia ale doświadczeni ludzi (MINIMALNIE moze na korzysc Tery z budzetem i doswiadczeniem)

wyszystko sie okaze po 1 miesiacu po premierze i kto naprawde zwroci uwage graczy tradycyjne rozwiazania czy innowacyjne (majac na uwadze ze oba tytuly beda podobnie dopracowane a nie alfy :P )

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 17:07 
Cytuj  
Ehh, kolejny nieprzespany weekend ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:08 
Cytuj  
Masz juz zaproszenie? :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:11 
Cytuj  
ja nic nie dostalem ;/

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:17 
Cytuj  
@Kabraxis: po prostu przyznaj, że jesteś fanboyem i moczysz się z myślą o Rifcie - co wcale nie jest jednoznaczne z dobrym mmorpg.
Bo argumentacji poza "LAWL", "LOL", "nie będę dyskutował" żadnej nie widziałem z Twojej strony.

Mnie np. grzeje czy ty wolisz szwedzkie porno czy anime oglądać, ale skoro rozmawiamy o konkretnej grze to skupmy się na niej a nie na tym że masz uraz do klikania myszką (jakkolwiek by to nie zabrzmiało ;P).

Za moich czasów w mmorpg bardziej chodziło o mmo i rpg niż bieganie jak małpa z WSAD'em, headshotowanie z łuku i odpalanie tysiąca skilli za pomocą obu rąk, nosa i lewej nogi kolegi. Od małpowania są typowe gry akcji które robią to 100x lepiej. Zresztą o jakiej akcji my tu rozmawiamy...

Główny feature Riftu to same rifty... które są identyczne i nudzą się jak widać w 2 dni. Co z tego, że jest ich kilka rodzajów, że różny lev mob'stwa z nich wyskoczyć może, że w dowolnym miejscu skoro zawsze wygląda to tak samo. Tępe do granicy bólu moby stojące w miejscu albo atakujące punkt XZY.

I tak właśnie event na kilkuset graczy jest świetnym miejscem aby pokazać coś więcej niż kołka na 2 ekrany który stoi i nic nie robi. I każdy z tych "kilkuset" graczy robi to samo... przez 30min klepie po kolei skille 1, 2, 3, 4 i od nowa. To już biedne nie mające nic wspólnego z mmo Diablo było ciekawsze. Choć dziś to i Diablo było by nazwane mmorpgiem ale to już inna bajka. W Ultimie można było tak klepać moby a nie w "zajebistym" Rifcie z 2011r.

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że można mieć aż takie klapki na oczach i nie dostrzegać tak ewidentnych braków.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:28 
Cytuj  
krzyk napisał(a):
Masz juz zaproszenie? :)

Mam Vip Key. Zaproszenie jeszcze niedotarlo, ale dotrze ;p.

Cytuj:
Za moich czasów w mmorpg bardziej chodziło o mmo i rpg niż bieganie jak małpa z WSAD'em, headshotowanie z łuku i odpalanie tysiąca skilli za pomocą obu rąk, nosa i lewej nogi kolegi. Od małpowania są typowe gry akcji które robią to 100x lepiej. Zresztą o jakiej akcji my tu rozmawiamy...

No wiec
M - Massive - jest jak najbardziej. RIFT to jedna z najbardziej massive gier ostatnich lat
M - Multiplayer - no prosze cie
O - Online. Rly ?

RPG - jest. Rozwoj postaci jest. Exp jest. Itamz sa. CZegoz wiecej chciec od RPG online ?

Cytuj:
Główny feature Riftu to same rifty... które są identyczne i nudzą się jak widać w 2 dni. Co z tego, że jest ich kilka rodzajów, że różny lev mob'stwa z nich wyskoczyć może, że w dowolnym miejscu skoro zawsze wygląda to tak samo. Tępe do granicy bólu moby stojące w miejscu albo atakujące punkt XZY.

Ano widzisz. Mnie nie znudzily po dwoch dniach, tylko mialo ochote na wiecej, wiecej, wiecej, az jakis chuj kabel od serwerow wyciągnął ;/

Cytuj:
I tak właśnie event na kilkuset graczy jest świetnym miejscem aby pokazać coś więcej niż kołka na 2 ekrany który stoi i nic nie robi.

Jak to nic nie robi? A graczy i innych NPC to kto atakuje ?

Cytuj:
I każdy z tych "kilkuset" graczy robi to samo... przez 30min klepie po kolei skille 1, 2, 3, 4 i od nowa.

A czegos zes sie spodziewal. Ja pierdole, Anarchy Online z zajebistym PvE ?

Cytuj:
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że można mieć aż takie klapki na oczach i nie dostrzegać tak ewidentnych braków.

Niechce mi sie wierzyc, ze ktos wpada na forum, pisze o Auto-facing, Auto-Run i auto-sramto i narzeka na to ze trzeba olaboga recznie skile wciskac na hotbarze! ZGROZA!!!>!!>!

Czegos ty oczekiwal od tej gry ? Ja dostalem dokladnie to czego oczekiwalem + troche wiecej (zone eventy). Dostalem swietna gre PvE, w ktora moge spokojnie, bezstresowo pograc, bo zawsze jak sie zalogouje to jest cos do roboty innego niz stanie i wciskanie jednego buttona.
Do tego ciekawy rozwoj postaci, ladna grafike, ciekawy fluff. DOSTALEM TO CZEGOS SIE SPODZIEWALEM I JEST COOL.

A ty chyba oczekiwales jakiejs rewolucji, podczas, gdy nikt nigdy o zadnej cholernej rewolucji nie mowil.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 4 sty 2011, 18:35 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:35 
Cytuj  
Kurwa... jeden wiecznie niezadowolony i oczekujacy ze nowe MMO zrobi mu kawe i zaplodni corke poszedl sobie to przypelzl nastepny.

Napisze co to samo:

1. Zmien hobby

2. "Pierdoli mnie twoje zdanie" (c) Mendol

3. Mnie i wielu innym i tak sie podoba i jebie mnie jakie ty zauwazasz "braki". Pomijajac fakt ze twoje "braki" sa poprostu norma i standardem w MMO a ty jestes poprostu kolejnym oczekujacym Bog wie czego.

4. Rzucilem okiem na dzialy w ktorych postujesz i widze FF, Aion, Lineage, Lineage, Lineage... kurwa gracie nalogowo w gry w ktorych jedynym sensem jest klepanie smiesznych mobkow a zarzucacie innym to samo. Wiekszosc "krytykow" jedzie po RIFT ze nieoryginalny, ze znowu bicie mobow, itd... po czym z usmiechem na ustach wracaja do mozolnego grindu w swoim ulubionym korean grinderze.
Chcesz krytykowac? Podaj inne argumenty niz to ze w MMO uzywa sie skilli i bije moby. I ze cos jest nudne bo jest powtarzalne - powtarzalnosc to wlasciwie synonim MMO. A rifty nie sa nudne, przynajmniej dla mnie. Wlasnie to jest mila odmiana po statycznych do bolu zonach w reszcie MMO.

PS. Tez mam VIP i jeszcze nie ma inva. W nocy pewnie dojda.


Ostatnio edytowano 4 sty 2011, 18:41 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:35 
Cytuj  
czyli jak ktos ma vip keya np. z fileplanet to ma duza szanse dostac invite?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:38 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
czyli jak ktos ma vip keya np. z fileplanet to ma duza szanse dostac invite?

Jak ktos ma VIP keya to ma 100% szansy na dostep do wszystkiego.

Anyway. Invity wysyłają od Srody do piątku, nie wiem na jakiejs zasadzie ale dla mnie to wyglada jakby prawie kazdy dostawal ;e


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:40 
Cytuj  
Sylvian napisał(a):
Za moich czasów w mmorpg bardziej chodziło o mmo i rpg niż bieganie jak małpa z WSAD'em, headshotowanie z łuku i odpalanie tysiąca skilli za pomocą obu rąk, nosa i lewej nogi kolegi.


Znaczy się w Lineage 2? Ja myślałem, że ta gra to esencja grindu w najczystrzej postaci, trzepanie w kółko tych samych mobów, over and over again.

Kabraxis napisał(a):
Kurwa... jeden wiecznie niezadowolony i oczekujacy ze nowe MMO zrobi mu kawe i zaplodni corke poszedl sobie to przypelzl nastepny.



Tak jak inwazje w RIFT - nie ma spokoju. Kończy się jedna, zaczyna druga.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 4 sty 2011, 18:45 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:42 
Cytuj  
Gdyby RIFT był fajny to bym w niego grał ergo jest chujowy


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:46 
Cytuj  
ty w nic nie grasz bo nie masz internetu

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:48 
Cytuj  
Swoja droga jesli po RIFT ludzie oczekuja uj wie jakich cudow to az sie boje jaki placz zaleje internet przy becie GW2, kiedy okaze sie ze to poprostu fajna gra do casual pogrania/pobiegania/porobienia questow z fajnym lore, ladna grafika plus dynamiczny content i calkiem spoko PvP. Czyli dokladnie to samo czym jest RIFT.

Ja niczego wiecej ne oczekuje po GW2 i wiem ze sie nie zawiode. Ale i oczywiscie beda "rozczarowani" i pewnie wrecz "zniesmaczeni" tym ze GW2 nie zrobi im laski.

I pisalem juz jak nie chcecie sticky targetu - zainteresujcie sie TERA. Gra wyglada na AAA MMO tylko ze korean style. Takiemu Sylvanowi powinno spasowac.

Sam jestem TERA dosc zainteresowany ale sam combat mnie nie przekona jesli gra okaze sie tak bezplciowa jak Aion czy reszta MMO made in korea. MMO to nie tylko combat i wciskanie skilli.


Ostatnio edytowano 4 sty 2011, 18:53 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:49 
Cytuj  
Sylvian napisał(a):
(...)przez 30min klepie po kolei skille 1, 2, 3, 4 i od nowa.(...)
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że można mieć aż takie klapki na oczach i nie dostrzegać tak ewidentnych braków.


To juz raczej nie sa zarzuty do Rifta, tylko bardziej do gatunku MMO w ogole. Tez bym chcial rewolucje bez sticky targetu (give me Quake MMO) i persistent, seamless world. Ale wyglada na to, ze devsi najpierw musza nauczyc sie robic gry dopracowane, a potem dopiero rewolucyjne.
Zeby nie bylo, ze fanboy jestem - sam raczej Rifta nie kupie, chyba, ze pvp by mnie jakos wciagnelo.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:50 
Cytuj  
No jeżeli w GW2 będzie "całkiem spoko" PvP to też będę krzyczał jako, że w części pierwszej PvE było zaledwie dodatkiem (dobrym to dobrym - ale dodatkiem) do PvP.

Przejście z profilu gry PvP na casualową gierkę do "pobiegania, porobienia questów, z dynamicznym contentem" musi wywołać negatywne reakcje - to chyba oczywiste.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 18:56 
Cytuj  
No ale ja cos czuje ze tak bedzie. :/ Choc nic wiecej na ten temat nie pisze bo to zalatuje juz jasnowidzem embe.

Moze nie przerzuca calego ciezaru gry z PvP na PvE ale napewno nacisk na lore, swiat, PvE, itp rzeczy jest i bedzie w GW2 duuuzooo wiekszy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 sty 2011, 19:03 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
A czego wiecej oczekujesz od tej gry ? Przeciez to samo sie robi w kazdym MMO i kazdym single RPG.

A PvP rzeczywiscie jest bezsensu, ale tylko dlatego ze nie ma za niego zadnych nagrod (LOOT ze zwlok !! Blizzard wprowadz to !!).

Jesli ktos sie ze mna nie zgadza to OK.
Jesli ktos sie poczul obrazony to jego problem. :-) :-) :-)
Ale np. mi sie podoba jako sztuka dla sztuki, z podobnych powodow gram ew Enemy Territory, poprostu lubie pozabijac sobie elfy/aliantow. :-)
A WoW ma najlepszy (pod wzgledem mechaniki system walki jaki me oczy widzialy w jakimkolwiek RPG, nie tylko online).

Czytajac tem watek, nasuwa mi sie mysl ze niektorzy oczekiwali ze to nie bedzie gra tylko... wlasciwie nie wiem co. :-)
Gra oferuje to samo co kazdy MMO + kilka razy wiecej (dla mnie), a pare osob oczekuje nie wiadomo czego.

Proponuje podejscie japonczykow, oni potrafia grac w jedna gre pare lat (wlasciwie to do wydania nastepnej czesci), tylko po to aby odkryc WSZYSTKO (bonusy, ukryte rzeczy, itp..).
Ma ktos odkryte wiecej nz 60% mapy ?? nie sadze (jesli sie myle to sorry).

Jesli znudzilo sie grindowanie/farmowanie to proponuje wczuc sie w klimat, posluchac gadek npc'ow
(niektore sa swietne, np. mechaniczny "harvester": "Some day i'll be a real boy" mnie rozwalilo doszczetnie.), poprostu przestac widziec ciag cyferek i nazw itemow.

Albo postawic sobie jakic cel w grze, zdobycie epic mounta, odkrycie CALEJ mapki, zdobycie calego higl lvl setu (albo paru), nauczenie sie WSZYSTKICH receptur/przepisow/schematow z danego tradeskilla a nie narzekac ze gra jest uboga w content bo nie jest.
Tylko trzeba umiec go dostrzec (IMO content to nie tylko jak powiedzialem ciag cyferek w opisach 34723476 itemow).

A wystarczy troche wyobrazni i zwykle farmowanie harpii/pajakow/instance/czegokolwiek moze sie zmienic w fajna zabawe/przygode za kazdym razem inna.

Albo zaczac grac tylko z random party, zapewniam nudzic sie nie bedziecie (wczoraj w Razorfen Kraul mialem takie przezycia z amerykancami ze szkoda gadac - jedem instance i trzy razy zmienialem party :-)).


Dobrze pisał już w 2005 roku, a my się go czepiamy !


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 97  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.