mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 12:31 
Cytuj  
Wykupilem sobie druga role (zestaw talentow), ale mam do wyboru tylko te soule, ktore wybralem sobie w czasie questow. Kiedy i jak bede mial dostep do pozostalych?


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 12:33 
Cytuj  
czy ja wiem czy warfront slabo wykonany. da sie na nim grac - a plusem jest to, ze jest nieduzy wiec jak padniesz to dosc szybko zdazysz wrocic do akcji.

co do spawnowania mobow to sie zgodze chociaz wystarczy troche cierpliwosci zeby zrobic questy. albo poczekac na event - wtedy robi sie pusto na spotach :)

no /general to niestety porazka. 90% rozmow to porownania wow'a i rifta, przeradzajace sie w awantury.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 12:34 
Cytuj  
Embe: mojego kompa nic nie zatyka, nawet raid zerowy, ba, nawet jak sie 3 rajdy spotkaly :)

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 12:37 
Cytuj  
nom jak pisalem, wiekszosc rzeczy na high, shadows tylko wylaczone,
windowed mode i w trakcie eventu dalo sie grac bez problemow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 12:40 
Cytuj  
IMO ten dzisiejszy patch mocno podniósł wydajnosc. Mzoe wiecej fps nie ma, ale za to jest bardziej stabliny.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 12:57 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Dana napisał(a):
Haha, I moja przygoda z Rift się skończyła bo nie mam 8 giga wolnego by zaaplikować pacz :D

Tez to mialem, zostalo mi niecale pol gb do sciagniecia i nagle jeb dup musze sciagac od nowa... rozwiazanie jednak jest prostrze niz sciaganie wsystkiego od nowa -> wejdz do folderu z RIFTem/Download i przenies pliki z TEST-23-14-D-351648 do TEST-23-15-D-352374.


W pierwszym folderze nie mam żadnych plików, w drugim tylko txt.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 13:22 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no /general to niestety porazka. 90% rozmow to porownania wow'a i rifta, przeradzajace sie w awantury.


no i ktora gra lepsza w.g. ciebie ?


_________________



*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 13:43 
Cytuj  
Oh no pls tylko nie takie pytania : na ta chwile kazdy nowy tytul prezentuje sie lepiej niz wow pod wzgledem pomyslow, systemu walki pvp, grafiki ale co z tego..

Najwieksza nadzieja do tej pory mial byc AoC swego czasu przyciagał okolo miliona graczy na sama bete:
Grafika, Pomysł, Extra Pvp , Fabuła (Funcom pomysły ma zajebiste gorzej z ich wykonaniem i to od strony technicznej)

I co sie okazalo silnik graficzny niedopracowany ciezko bylo nawet zajebistym PC go ciagnac (wrzalo o tym ze mega kompa trzeba kupic,a co dopiero ludzie wowika co nawet nie musza kompa zmieniac od tylu lat bo nawet na netbooku leci gra na grafice GM950)

Mega cisnienie wydania w terminie a po premiera wygladalo jak by w wersje Beta sie grało

zawsze o kase chodzi jak na dziendobry sie nie uda nie ma co liczyc na gre chyba ze pozniej w F2P pojdzie i bedzie reborn :P



Ten Fail spowodowal ze 80% graczy w pierwszych miesiacach odeszlo tym samym straty poniesione spowodowaly ze gra juz nie miala takiego tepa rozwoju

A wiem po AOC ze beta i Trialem nie ma co oceniac gry po calosci
Akurat AOC triala ma mega wypas dopracowanego nawet engin tam na 1 lokacji jest zoptymalizowany (do 19 lvl a potem ...... )

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 13:53 
Cytuj  
Ale bełkot. Nic nie zrozumiałem.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:20 
Cytuj  
lepsza? ja nie oceniam co jest lepsze a co gorsze.
tak jak pisalem - wow dawal fun przez pierwsze pol roku, dopoki ludzie nie bali sie wychodzic z safe zone.

rift to jak na razie (lvl11) dobre polaczenie levelowki z szybkim pve, dobrymi pq i grywalnymi bg.
eventy, ktore sie pojawiaja robia niezle wrazenie - co wiecej bylem w malym szoku, ze tak szybko zebralo sie tylu graczy zeby je robic.

oczywiscie, pozniej moze sie to wszystko zmienic - ale pomimo wczesniejszego marudzenia - stwierdzam, ze rift nadaje sie do grania.
itemki sa z questow, golda nie brakuje.
ciekawe jak to bedzie wygladalo pozniej - bo jesli trzeba bedzie po 20 razy robic te same dungeonki zeby zdobyc okreslone buty to strace ochote do gry.

nie wiem tez jakie znaczenie bedzie mial gear w pvp.
nie udalo mi sie rowniez przetestowac pvp w jakis otwartych zonach.

ale mozliwosc kombinacji klas jest naprawde pozytywna bardzo - mozna zrobic sobie marksmana z dobrym melee i jeszcze rzucac bomby na dodatek.

duzy plus za poprawe wydajnosci i to, ze jak na razie 'wszystko' dziala.
gra, przynajmniej w startowej zonie wyglada na calkiem niezle dopracowana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:23 
Cytuj  
Co do performance jak ktos narzeka to wylaczcie cienie. Ja z cieniami mam 20fps a bez chwilami nawet 70. :) Chyba wszytko w tej grze rzuca cien i mi shadowsy zabijaja GPU i CPU (uj wie czemu btw).

Moge z tym zyc (bez cieni) tylko problem jest taki ze niektore miejsca bez cieni wygladaja "pusto".
Musze im dac na forum topic aby wprowadzili wielostopniowa regulacje cieni jak w WoW (same postacie, sam landscape, static, dynamic, itp...) albo regulacje kazdej pierdolki osobno jak np. w LOTRO (cienie postaci, cienie budynkow, zasieg kazdego rodzaju cieni, rozdzielczosc cieni).
A przedewszytkim mozliowsc wylaczenia dynamic shadows dla drzew/otoczenia (na statyczne Dx9) - tak jak w LOTRO.

Takie cos mocno wyczerpaloby temat whinu na stosunek preformance/wyglad gry bo kazdy by sobie ustawil te cienie ktore mu mnie zrzeraja FPSow a gra dalejby wygladala fajnie.

Obecna opcja "Shadows ON/OFF" to jakas porazka. Dziwie sie ze tego nie ma bo innych opcji cuztomizacji grafiki jest od groma.

PS. Wypowiem sie tylko co do skopiowania systemu Souli do WoW'a przez Blizzard.... Are you fuckin kidding me? 90% by ragequitnelo. :) Blizz dazy do jak najwiekszych uproszczen w rozwoju postaci (nie wiem zreszta czy dalej to mozna nazwac rozwojem postaci). Teraz wybierasz drzewko i zapominasz o talentach na 60lvli, potem wsadzasz gdzies 10 i finito... koniec kombinowania. Nawet POTT wywalili bo pewnie zbyt "ambitne" bylo. To co jest teraz w WoW jest mniej skomplikowane od Diablo 2 i tbh tego oczekuje klient Blizarda, nigdy czegos takiego nei wprowadza. Moze jakby to byly czasy vanilli to.... moze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:26 
Cytuj  
Kabra masz troche racji z tymi klasami ale tez nie do konca.
w kazdym mmo niby sa rozne drogi rozwoju - ale tutaj tez za chwile bedzie wiadomo co sie najlepiej sprawdza w pvp, co jest najlepsze do pve.
oczywiscie bedzie grupka zapalencow, ktorzy wybiora wlasna sciezke, ale wiekszosc pewnie pojdzie na latwizne.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:34 
Cytuj  
Tak jest z kazdej grze - nawet w skill based sandboxach... skilluj najpierw to do XX, potem to do X, a na koncu to do XXX - idz zabijac. :)

Problem z WoW jest i jego "systemem" jest taki ze wyboru nie ma praktycznie zadnego i chocbys chcial to nie mozesz. :)

PS. Co do ilosci skilli: http://img525.imageshack.us/f/rift2011010722022784.jpg/

Policze za was - na 20 levelu mam 22 aktywne (do klikania) skille. :) I to sa dosc rozne skille (mam knocback, snare, 2 AOE, leczenie peta, transfer agroo do peta, 3 finishery - kazdy z innym efektem, 2 DOTy, blinka, sprinta, itd...). Chyba troche wiecej niz w WoW. Jak teraz nie dawno gralem w CATA to goblinem rogalem na 10tym mialem 5 skili na krzyz a do 7ego mialem Sinister Strike i Eviscerate spam. Najlepszy wal ze na 4tym dostalem Stealth bez zadnego skilla do niego (no na 7mym dostalem Pick Pocket :) ) A punkciki ida caly czas rowno do 50tki. Jeszcze raz tyle bede mial ich do wydania.

WYBOR - to jest slowo klucz. JEdyny wybor jaki masz w WoW to czy sie zalogowac czy wylogowac. :)


Ostatnio edytowano 8 sty 2011, 14:37 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:37 
Cytuj  
no tak jak pisalem, zrobilem marksman/assasin/saboteur i na 11lvl jest juz powoli fun. jeszcze jak ogarne te role i w bg bede mogl sie szybko przelaczyc pomiedzy ranged a melee specem to bedzie fun w chuj.
i masz racje, tutaj mamy az za duzo mozliwosci wyboru :)

*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:39 
Cytuj  
A Wlasnie czy bulid i wybor podclass jest nieodwracalny ? Przyklad robie assasin mixa mam full lvl i okazuje sie ze nie bardzo grywalne polaczenie.

I od nowa lvleling czy sa jakies restarty drzewek ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:40 
Cytuj  
Ja mam Ranger/Marksman,Rifstalker i tez mi sie fajnie gra. Ogolnie tak jak w innych grach lucznicy sa nudni tio tu mam dosc duza roznorodnosc atakow i gra sie fajnie.

Tylko mysle nad wywaleniem czegos i wziecie stealth. Przydaje sie stealth lucznikowi czy i tak poprostu napierdalasz bez wlazenia w stealth? :)

UP. Oczywiscie ze jest rescpec. Wogole co to za pytanie. Brak respeca zabiloby cala idee systemu souli. :) Mozesz rescpecnac kazda role. W becie dla celow testowania masz recpec za free w stolicach i u kazdego trenera swojego callingu.


Ostatnio edytowano 8 sty 2011, 14:41 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:40 
Cytuj  
mkmiko napisał(a):
A Wlasnie czy bulid i wybor podclass jest nieodwracalny ? Przyklad robie assasin mixa mam full lvl i okazuje sie ze nie bardzo grywalne polaczenie.

I od nowa lvleling czy sa jakies restarty drzewek ?

MAsz 4 role do wypleniania, + resety kazdej roli. Resety byly tanie jak cholera, nie wiem czy tak zostanie ale pewnie tak.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:41 
Cytuj  
mozesz sobie kupic respecca skill pointow.
w becie jest za darmo ale pewnie nie bedzie to jakos duzo kosztowac.

*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 14:46 
Cytuj  
OK . i tak mam cisnienie zamiast sam sprawdzic to pytam ;/ mam zaproszenie do bety wszystko posciagane EuLa zaakceptowana niby konto grywalne a pisze ze nie mam autoryzacji do tej gry podczas wczytywania gry. Pisze supportem Trionu ale dali mi wskazowki co mam sprawdzic ale dupa zadne porty nie mam poblokowane itp :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 15:12 
Cytuj  
To że ludzie sugerują sie schematami to normalne, w WoW też nacisk jest od samego początku na itemizacje, gearscore czy teraz item lvl niszczy pewną swobodę w dobieraniu itemów.
Zmiany w talentach minimalizują różnorodność do minimum i sprowadza całośc do jednego słusznego buildu.
Kolejna sprawa to że łatwo można całość w Rift zniszczyć, wystarczy że pojawią się mody w rodzaju reqount, który wylicza dps w grupie/raidzie i mamy pozamiatane miksowanie i robienie eksperymentów, szybko powstanie grupa buildów najlepszych i koniec bo inaczej cie wykopią.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 97  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.