Huragan napisał(a):
oj , w GW2 jest tak wiele roznic od wszystkich gier mmorpg ze trzeba by zrobic na to oddzielny topic.
Nie bedzie - GW2 to bedzie zwykle MMO. Z paskiem skilli, sticky targetem, levelowaniem, itemkami, endgame i pierdyliardem innych rzeczy ktore sa w MMO od 10 lat.
Huragan napisał(a):
w GW2 nie bedzie tradycyjnych NPCow z wykrzyknikiem nad glowa ktore daja questy !
Beda - bedzie ich duzo mniej niz w innych grach ale beda, Zmienilo sie to na pewnym poziomie developerki.
Huragan napisał(a):
Jak wiec bedziesz robil questy ?? Otoz bedziesz musial sam obserwowac swiat i wyciagac wnioski ze zdarzen, ktore sie dzieja. Np. Jesli zauwazysz w oddali wioske, ktora sie pali i okrzyki ludzi tzn. ze np. smok atakuje wioske i trzeba tam sie udac by go zabic. Nie bedziesz mial tego napisanego co masz zrobic, tylko bedziesz musial sam na to wpasc
Oczywyscie ze bedziesz mial napisane. Co wiecej gra cie sama zapyta czy chcesz tego smoka zabic i cie teleportuje do niego. Jesli smok jest zaraz obok to gra ci pieknie wypisze co masz zrobic.
Huragan napisał(a):
Dalej... w zaleznosci od tego co dany gracz zrobi to gra idzie tym kierunku a nie tak jak we wszystkich mmorpg ze kazdy gracz ma te same zadania do wykonania i jest prowadzony za raczke. Swiat w GW2 bedzie dynamiczny az do bolu. Jesli NPCe zaatakuja i zdobeda jakas wioske, to cala gra sie zmienia i inni gracze maja zupelnie nowe zadania do wykonania. Nie ma powrotu i od nowa ten sam quest :>
Jest powrot. Po odbiciu wioski ona wroci do stanu wyjsciowego. To samo z Zonami. Jedyna roznica miedzy GW2 a RIFTEM jest to z w GW2 bedzie sie to dzialo etapami. Kazda zona w GW2 ma przypisana skonczona ilosc skryptowanych eventow, ktore beda sie po pewnym czasie powtarzac. Najlepsze jest to ze jedyne przyklady jakie narazie podali devsi GW2 to wlasnie invazje mobow, przejmowanie wiosek i ich odbijanie (czyli to samo co w RIFT).
Huragan napisał(a):
Dalej, nie musisz byc w party z kims by wykonac zadanie grupowe. Wszyscy, ktorzy sa w danym rejonie swiata biora udzial w danym evencie (automatycznie).
O! Identycznie jak w RIFT.
Huragan napisał(a):
Swiat caly czas sie zmienia. Wioska, ktora zostala spalona juz sie nie odbuduje dla innych graczy
Odbuduje sie.
Huragan napisał(a):
GW2 na pewno nie bedzie takim typowo schematycznym mmo jak Rift, ze idz i zabij 20 swinek, wroc, idz zabij 20 zajaczkow i wroc.... lehehehe....tego typu gry juz sie znudzily wiekszosci graczom.
Bedzie. JEdyne co narazie zmienili to nazwe "Quests" zmienili na "events" - reszta jest narazie na papierze. To co bylo w demie wygladalo dokladnie tak samo jak wszedzie - "zabij 10 swin", tylko ze w GW2 dosytaniesz takiego Questa automatycznie po wbiegnieciu w obszar.
Mocno cie Huragan wyobraznia ponosi lol.
"W RIFCie na kazdym kroku mowisz sobie "kurwa.. przeciez to juz bylo w innych grach".. nuda w chuj. "
Nie nie mowisz sobie. To jest pierwsze MMO ever z dunamicznym contentem. I do czasu GW2 pewnie jedyne. To raz. Dwa - takiego systemu rozwoju postaci tez nigdzie nie bylo. RIFT ma swoje unikalne rzeczy. Nie wiem skad mozesz wiedziec co sobie "mowisz" jak grasz, skoro nie grales.
Ja swojego czasu przeczytalem cala strone arenaNet o GW2. Wszystkie artykuly itp... To co oni tam pisza de facto nie rozni sie wiele od RIFTa. Wiekszosc przykladow dynamicznego swiata w GW2 to wlasnie "inwazja mobow -> odbicie -> zapetl i powtorz". Dokladnie tak jak w RIFT. W demie, ktore bylo na targach event ze Shaterrerem odpalal sie identycznie jak eventy w RIFT - losowo plus to ze gra cie pytala czy sie nie chcesz automatycznie teleportowac do miejsca eventu.
Reszta tak jak pisalem narazie jest na papierze.
Mnie sie tez bardzo podoba GW2 ale narazie go nie ma i nie widzielismy NIC tbh. Jak wyjdzie chociaz beta i bedzie tak dopracowana jak beta RIFT to pogadamy. Zalozenia maja ambitne - jak to bedzie dzialac zobaczymy. Jak sie wczytasz w to co oni tam pisza to srsly nie rozni sie to specjalnie od RIFT - moze swiat bedzie wiekszy.
Tak czy siak w historii jako pierwsza gra wykorzystujaca dynamic content jako feature i glowny "szkielet" gry bedzie RIFT a nie GW2. Chociazby dlatego RIFT ma swoja doze unikalnosci.