Isengrim napisał(a):
Z magiem jest problem, bo w PvE jest ok- bardzo mocny dmg, najlepsza pet klasa na solo(na niespodziewanego ganka też ma niezłą odpowiedź),niezły healer. Brakuje mu jednak przeżywalności w PvP, każdy ogarnięty przeciwnik da natychmiast na niego focus, bo schodzi błyskawicznie, a dmg generuje spory. No i ten dmg jet też jakimś wyznacznikiem - "patrzcie zrobiłem pierdyliard dmg!" tyle że od dmg jest ważniejsza ilość killsów. AoE rzucone na 5playerów tikając za 200 da 1k ,ale każdy cel ma trochę więcej niż 200HP. Pusty dmg. Rozumiem że devsi nie chcą przepakować maga, żeby nie wyszedł z tego drugi BW (zajebiście OP klasa w WAR, głownie ze względu na "bombsquady" czyli odpalanie AoE na zesnarowane/stunowane cele), ale jak widzę, co robi ze mną war/rogal to jest nie fajnie.
Ale mag i tak mi się podoba, na PvP Rift się nie kończy.
Bullshit. Ilosc kilow nie ma znaczenia. Kiedy walisz AoE, wrogim Healer jest duzo trudniej utrzymac cala grupe przy zyciu, bo musza sie skupia na wiekszej ilosci osob jednoczesnie. Nie wspominajac o tym, ze Stormcaller ma takie uber AoE, ktore zaklada 50% snare. JAk dobrze tym wycelujesz, to mozesz urznac 10 przeciwnikow jednoczesnie -;-.