mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 43  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 17:29 
Cytuj  
iniside napisał(a):
tomugeen napisał(a):
A to nie ma? AAa... ikonka w miescie hyhyhy. Po co nam miasto, swiat etc. Battlenet mial fajny czat i dolaczanie do gier. Zrobmy drugi WoW ;[


Abstrahując od RIFTa, to pomysl zrobienia gry w ktorej jest tylko lobby, character preview etc. jest poprostu genialny. Same dungeony/areny, brak abonamentu i regularne updatejdy dodajce shiny itamz.
IMO lud by to kupił, jakby było zrealizowane na dobrym technicznie poziomie :D.


Vindictus, Guild Wars, Two Worlds II, nadchodzący Mythos,


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 19:14 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Nie rozumiem, teraz jak się znajdzie grupę to wystarczy jedna osoba przy wejściu do instancji i reszta grupy teleportuje się bez problemu.


Ale najpierw ta jedna musi tam dotrzec :>


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 19:16 
Cytuj  
Cytuj:
RIFT™ OPEN BETA EVENT SCHEDULED TO START FEBRUARY 15TH

On February 15th Trion will lift the veil on their upcoming MMORPG Rift™ with a six-day open beta event, giving all would-be Defiants and Guardians the opportunity to preview the epic world of Telara before the game launches worldwide on March 1st. Servers are scheduled to be open from 10 AM PST on Tuesday, February 15th to 10 AM PST on Monday, February 21st, giving users a taste of Telara, including two playable factions, the first 42 levels of play, three PvP warfronts, and several zones and dungeons to explore.

Sign up now at www.riftgame.com/betasignup for a guaranteed spot in the “Telara the Merciless” beta event, and secure your spot in the Rift head start period (February 24-March 1) by pre-ordering the game now at http://www.riftgame.com/preorder.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 19:21 
Cytuj  
Tylko jak ja do 15stego wytrzymam ale yay ze 6 dni :P wypróbuje co mam wypróbować :>


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 19:42 
Cytuj  
Ja tam sobie odpuszczam Rifta ze wzgledu na animacje i combat - kompletnie nie dawal mi zadnej przyjemnosci.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 19:54 
Cytuj  
Animacja dwarfow i bahmi jest w tej grze tragiczna. Bahmi to poruszaja sie jak jakies beczki. Strasznie nienaturalnie. Inne rasy na tym tle wypadaja duzo lepiej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 20:04 
Cytuj  
No i jeszcze jeden z elementów w większości mmo - wygląd gearu, dla mnie powinno być tak, że jak wkładam na postać coś np. z 2x lepszymi statami, większą ilością armoru to powinno też skalować się z wyglądem. Mój rogal lepiej wyglądał na 1 lvl niż teraz na 14, pół-naga zbroja, jakieś majty itp. i tak zwracam uwagę na wygląd swojego charka, nie tylko cyferki. ;>

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 20:07 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
No i jeszcze jeden z elementów w większości mmo - wygląd gearu, dla mnie powinno być tak, że jak wkładam na postać coś np. z 2x lepszymi statami, większą ilością armoru to powinno też skalować się z wyglądem. Mój rogal lepiej wyglądał na 1 lvl niż teraz na 14, pół-naga zbroja, jakieś majty itp. i tak zwracam uwagę na wygląd swojego charka, nie tylko cyferki. ;>


Ale trzeba przyznać, że wyglądają bardzo realistycznie, nie to co bajkowa kreskówka wowa z oczojebnymi badziewiami.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 20:08 
Cytuj  
Istnieje teleportów - nie mówiąc o możliwości wprowadzenia lfg toola jeśli płacz debili będzie kontynuowany - to kolejny nóż w plecy. Teraz w wowie już nie da się nawet raidom przeszkadzac "Summons all raid or party members to the caster's current location. Unlimited range, 6 sec cast / Channeled, 2 hr cooldown " chuje pedały :(


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 20:18 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Istnieje teleportów - nie mówiąc o możliwości wprowadzenia lfg toola jeśli płacz debili będzie kontynuowany - to kolejny nóż w plecy. Teraz w wowie już nie da się nawet raidom przeszkadzac "Summons all raid or party members to the caster's current location. Unlimited range, 6 sec cast / Channeled, 2 hr cooldown " chuje pedały :(


W LOTRO hunter ma przed kazda instancja ognisko i moze portowac ludzi do tego ogniska. Inaczej ludzie by ich pewnie nie brali do party ;)

Za taxi robi tez Cpt, a Guard moze porozdawac wszystkim swoje orzeszki i miec darmowy transport.

Taxi jest czescia gier MMO i trzeba sie z tym pogodzic. Nawet w takim starenkim AO jest Enginer ze swoim beaconem, a fixer to juz mam tylko jedno zadanie - robic za taksowke.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 20:22 
Cytuj  
1. Animacja dwarfów to jedna z lepszych w grze, serio, dwarfy to typowe worki ziemniaków na nogach i tyle, nie oczekujecie chyba dwarfa z naturalną animacją female w stylu tera ?

2. Wygląd itemów na jakiś przejściowych lvl mnie nie interesuje, liczy się to co ma być 2-3 tygodnie po premierze na max lvl, wtedy zabawa w ubieranie laleczki powinna dawać fun.

3. LFG w UI powinno być obowiązkowo do szukania party, ale stanowcze nie dla teleportacji jaka już jest w grze, to zabija world pvp na serwerze pvp.

4. Cofnięcie zmian odnośnie guardów na pvp serwerach to druga istotna rzecz bo przecież można grac na serwerze pve, co innego jakby serwery pvp były jedyne to wtedy rozumie.

5. Ostatnia rzecz jaka powinna byc zrobion i mimo że sie wydaje bardzo ekstremalna to likwidacja expa z instancji i warfront, albo bawimy się w instancje albo w world pve i pvp.
Tego nie da się połączyć sensownie i pora by devsi to zrozumieli bo po 6 latach wpychania instancji w grach mmo nawet dzieci wiedzą że albo rybki albo akwarium.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 20:30 
Cytuj  
Co do wygladu armorkow w grze to:
- troche szkoda, ze Trion nie podpatrzyl obok kolekcji takze social clothing
- z tego co widzialem, armorki i bronie ktore wypadaja z mobkow (rifty, world bossy, a czasam nawer zwykle moby) wyglada poprostu lepiej i ciekawiej niz te z questow. Musze obadac jeszcze sety z craftu bo tez moga sie okazac ciekawe.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 20:54 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
- troche szkoda, ze Trion nie podpatrzyl obok kolekcji takze social clothing


Jeszcze maja czas, ciągle dodaja cos nowego w LOTR tez nie bylo od poczatku.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 21:00 
Cytuj  
Z LOTRO z kolei mogli by podpatrzec system Bookow. Grind questo nigdy nie bedzie epicki w takiej postaci jaki jest. Co prawda same Booki w LOTRO to byly glownie normalne quest ew. proste instancje, ale wraz krotkimi filmikami nadawaly jakis rys fabularny tej grze. Prosta rzecz a cieszy :) Plus nagrody za Booki byly bardzo ciekawe :D


Ostatnio edytowano 7 lut 2011, 21:01 przez Sparth2, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 21:01 
Cytuj  
nie ma sie co oszukiwac i oczekiwac, ze na wstepie dostaniemy wszystko - zajebiste pve i pvp, sliczne armorki, piekne animacje :)
wazne co sie stanie po retailu - jesli nadal sie beda starac to moze byc tylko lepiej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 21:25 
Cytuj  
Co do wygladu armorkow i broni - mnie sie podobaja, sa w miare realistyczne i takie "sredniowieczne". Nie musze miec oczojebu na postaci.
Plus musze dodac ze te armorki, ktore sa na stronce RIFT w sekcji klas wygladaja w wiekszosci elo, elo.


Co do podpieprzania rzeczy z LOTRO - Social Clothing to chyba najlepszy feature tej gry - de facto mozna sie zajac tylko tym i masz zajecie na miesiace. Znam ludzi ktorzy graja tylko po to aby sobie odpicowywac kolejne postacie. Z checia zobaczylbym cos takiego w RIFT o ile nie zaczeliby dawac oczojebnych setow ala choinka jak w WoW.

System bookow tez jest fajny. NAmiastka w RIFT juz jest - Story Questy (te z zoltym tlem).

Ogolnie to bardzo chetnie poczytalbym zaraz w dzien headstartu cos ala "State OF The Game and plans for nearest future" z ladnym zestawianiem co maja zamiar dodac przez pierwsze pol roku.

Bo na czeste, geste i duze content updaty licze i wrecz ich wymagam - w grze jest na tyle malo major bugow ze nie ma potrzeby latania retaila przez pierwsze pol roku aby byl grywalny. Maja bardzo dobra pozycje startowa do rozwoju gry bo (co ostatnio jest ewenementem) gra juz dziala i da sie grac i miec fun.

Dlatego free month na okielznanie serwerow i polatanie bugow a potem jedziemy z content patchami i dodawaniem feature. :)

Chcialbym rowniez zauwazyc ze duzo featurow jest dodawane juz po starcie gry w patchach/dodatkach: WoW - BG, areny, raid content, itp.. LOTRO - Social Clothing (i chyba housing tez) naprzyklad.

Jak bedzie - zobaczymy.

Co ja bym chcial to tyle zeby gra zdobyla na tyle duzy i stabilny playerbase zeby miali kase na cos wiecej niz maly patch co 3 miesiace i dodatek raz na 3 lata. Nie wiem ile subskrypcji musi miec gra aby byla rozwijana w takim tempie jak Vanilla WoW (patche czesto i kazdy dodaje duzy feature, instancje, raid, itp...) ale wlasnie tego zycze Trionowi.
Nie jako fanboj - jako gracz ktory chce miec fun z gry.

PS. Z szeroko otwartymi ramionami powitajbym rowniez system rozwoju gry ala LOTRO (tylko CZESCIEJ kurwa!!) - czyli dodawanie nowych ZON nie tylko w dodatkach ale tez w free content patchach.
Srsly nie ma nic lepszego niz po miesiacu czekania dostac cala dupna nowa zone, z setka questow, epic chainem, frakcja z nagrodami i reputacja, itp... Woel to niz instancje, ktora zrobisz piec razy jednego dnia z ofc lagami i DC bo wszyscy sie na nia rzuca i powrot do stanu "nie ma co robic".

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 21:45 
Cytuj  
Rifty i inwazje swietnie nadaja sie triggerowanych eventow angazujacych populacje serwera. W Becie bardzo duzo osob olewalo Rift raz, ze nie wiedzialo co do czego wogole to jest, a dwa im sie znudzily masowe spawny. W retailu bedzie ich chyba mniej i w koncu ludzie sie naucza jak je rozwalac, aby zgarniac najlepsze nagrody. Mam nadzieje tez, ze rifty zostana mocniej powiazane z fabula gry.

Na stronie oficjalnej mozna troche poczytac o samych riftach i planach. Moj fav to Plane of Life
http://eu.riftgame.com/en/world/planes/ ... f-life.php

Plane of Water mocno nawiazuje do Mitologii Cthulhu i Dream World :)
http://eu.riftgame.com/en/world/planes/ ... -water.php

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 21:53 
Cytuj  
W wielu wywiadach i tekstach nt gry pojawiala sie wzmianka ze bedziemy mogli zwiedzic poszczegolne plany i walczyc na terytorium Bloodstormu.
Szkoda tylko ze to pewnie material dopiero na pierwszy dodatek. :/

Moim faworytem za klimat jest bezsprzecznie Plane Of Air.

BTW. Widzial ktos in game powietrznego rifta? Ja jeszcze nie mialem przyjemnosci niestety, choc nie questowalem w Scarwood - moze tam sa.
Na filmikach prezentuja sie zdecydowanie najklimatyczniej i najladniej. :)


PS. http://www.youtube.com/watch?v=1sNG6qVO ... r_embedded

W czasie tej bety bylo sporo topicow whinujacych na podniesiony poziom trudnosci solo mobkow. Wyzej swietny filmik pokazujacy jakimi IDIOTAMI musza byc ludzie nie potrafiacy zabic moba w thempark MMO.
A naprawde takich topicow whinujacych ze questy sa NIESOLOWALNE teraz bylo sporawo.

Przypuszczam ze to tzw "spoiled WoWkids" (okreslenie nie moje), przyzwyczajone do brania healerem 8 mobow na klate.

Najchetniej wyjebalbym to cale whinujace towarzycho wpizdu "back to WoW" - tam gdzie ich miejsce. Psuja mi gre kurwa.

Imho teraz w tej becie poziom solo mobow byl super - nawet klerykowi zaczelo HP shodzic przy 2-3 mobkach. :)


Ostatnio edytowano 7 lut 2011, 21:59 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 21:58 
Cytuj  
W Scarwood jest questowy Rift który losowo przyjmuje żywioły. Raz czy dwa widziałem go jako Air Rift i prezentował się całkiem ładnie (Wygląda jak latające Kamienie pomiędzy którymi skaczą błyskawice, coś jak lewitujące kamienie na środku Winterfall Steps).


_________________
steam: Deathel

*

Posty: 59
Dołączył(a): 30.01.2011
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 21:59 
Cytuj  
Co do Air rifta to widziałem tylko tego, co miałem questa tam. Coś tam użyć na potworku z powietrznego rifta. Ale wygląda miodzio. Takie pole piorunów i latające głazy wokół. ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 43  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.