Mendol napisał(a):
no wildfire, opportunity, insta cinder sa useless na pewno ;p
groundingow nie uzywam w instancji, a przy dobrym polaczeniu pyro i locka mozna wyciagnac niezly dps.
necro/lock - solo pve/pvp
W instancji liczy sie maksymalizacja DPS. Zeby wycisnac maks MUSISZ miec grounding power i w nim stac.
Po drugie pyro ma dlygie cast time'y, co tez na encounterach gdzie trzeba sie sporo ruszac (czyli notabene calkiem sporej ilosci) mocno ogranicza jego dps.
Instant Cinder Burst pocuje zbyt zadko zeby mial jakikolwiek wplyw na calosc DPS, szczegolnie w dluzszym rozkladzie czasu.
Wildfire ma lepszy stosunek mana/dmg niz fireball ale robi mniejszy DPS.
Necro/Lock jest lepszy w instancjac na single target. MAsz doty ktore tickaja bez wzgledu gdzie jestes, masz OP self-heala, masz debuffy zmniejszajace dmg przeciwnika - zwiekszajce twoj.
I im dluzsza walka tym Necro/Lock jest lepszy.
Zreszta jak bedziez robil experty to sie sam przekonasz ;p.
Storm/Lock na AoE trash
Edit:
I na sam koniec. Warlock duzo lepiej skaluje sie z NEcro. Soul Purge to DoT. A Caly tree Warlocka zwieksza dmg dotow, zewzrostem SP, doty skaluja sie lepiej. A pyro ? No coz Poza dwoma talentami nie ma tam za wiele dmg scale z Lockiem.