Zauważyliście, że po włożeniu run w miecz po jego wyciągnięciu pojawiają się przy rękojeści znaki run? fajnie to wygląda.
"Na pohybel skurwysynom!"
hehe....
Tez wczoraj walczylem z kejranem i zaliczylem (kolejny juz w tej grze) opad szczeki. Walka mimo ze krotka to wykonana jest jak walki z bossami w AAA grach akcji - a to jest cRPG.
Masakra.
Tak narzekacie na tez system walki a mi tymczasem sie podoba i wcale nie trza sie turlac (mozna ale nie trzeba) - mozna walczyc jak sie lubi (juz teraz wiem a mam dopiero 10lvl ze na lajcie moge przejsc cala gre nie inwestujac ani punktu w drzewko miecza i chyba tak zrobie). Ja sobie ulepszylem ten znak co przejmuje kolesia na 2lvl, biore sobie tego nieszczesnego tarczownika na swoja strone (dostaje buffa +50% do HP i DMG) i on mi wybija motloch nieopancerzony. : )
Zreszta jeszcze raz napisze ze petardy i pulapki + znaki sa o wiele bardziej zabojcze (imho) niz turlanie sie i szermierka. 2ma Kartaczami zabijesz grupke slabych wrogow czy tam nekkerow, kombinacja Smoczy Sen (latwopalny gaz) + znak Igni rowniez wymiata, itp... itd....
Mnostwo tego jest - ja teraz laze po Flotsam, zbieram smieci i zabijam potworki dla lootu i sprzedaje go zeby pokupowac recepty na potki, petardy i pulapki wszytkie od kupcow a jest tego kilkadziesiat spokojnie. Pierdolic turlanie sie - choc jak ktos chce i nie ma glowy do kombinowania to pewnie mozna sie przeturlac przez cala gre.
PS. Wiecie czego mi w grze brakuje? KONI. W ksiazkach dla Geralta pelnily dosc wazna role a tu ani pol konia w grze. Wogole zwierzat ni ma chyba (oprocz odglosow - bo slyszalem kaczki np...).
PS2. Co do nie wchodzacych znakow to kazdy znak ma szanse procentowa na zadzialanie i szanse procentowa na krytyk. NIe wiem tylko gdzie to sie sprawdza i jakie staty odpowadaja za znaki. Tzn.. Igni to napewno stat podpalenie, Aaard to powalenie ale np. Yrden czy Axii nie mam pojecia.