Dana napisał(a):
Nie podoba mi się, za bardzo 'logiczna'. Nie ma tego feelu 'walki' i losowości. Wszystko sprawadza się do porówanywania różnych zmiennych, czy cel/ty poruszasz się, czy cel/ty celujesz, cy cel/ty kucasz, czy cel/ty znajdujesz się za zasłoną. I wsio. Kiedy dochodzi do konfrontacji, wygrywa ten kto ma więcej 'punktów'.
Jakich "punktów"?
Z tego co widziałem, to jeśli jednocześnie zobaczy się np. 2 snajperów to ZAWSZE wygrywa ten, który potrzebuje mniej czasu żeby obrócić karabin w stronę przeciwnika (a "punkt celowania" ustawia sie ręcznie).
Chyba że jeden jest za jakąś zasłoną terenową a drugi na otwartym - wtedy ten za zasłoną ma przewagę ale też nie jakąś niesamowitą (powiedzmy potrzeba dodatkowo tyle czasu co na obrócenie karabinu o 20-30 stopni)
Innymi słowy wygrywa ten, który dokładniej przewidział gdzie może być przeciwnik - jak dla mnie to logiczne.
Może fajniej by było, gdybyś przed walką mógł kupować sobie sam uzbrojenie dla swoich ludzi, podwyższać ich skile etc ale sam model zachowania tego, który jest w tej chwili w SF jest ok - wygrywa lepszy a nie ten co ma więcej szczęścia