Templair napisał(a):
Chodzilo mi o to, ze za ambitne projekty moga brac sie tylko niezalezne studia bo nie sa nastawione na glowny nurt/rynek gier mmo gdzie dominuje WoW/EQ like trend. Nastawiaja sie raczej na zagospodarowanie niezadowolonej mniejszosci graczy mmo ...
Anyway o jakiej technologii mowisz? ...
T.
O takiej, zieki której w gre da się grać w momencie premiery. Gdzie nie ma lagów, zapadania się pod ziemie, crashy, etc etc etc.
Innymi słowy gdzie wszystko działa.
Jakby nie patrzeć opracowanie czegoś takiego to nie jest pierdnięcie, i kosztuje dużo.
Popatrzmy na MO. Pomysł świetny, nie można mu odmówić, że tego nie mieli.
Teraz spójrz na to co napędza servery.
Teleporty, lagi, problemy z celowaniem, ogólnie problemy czysto techniczne pogrążyły te gre totalnie.
Dlaczego ? Dlatego, że małe studio nie może sobie pozwolić na poświecienie 5 lat na opracowanie tego co te gre będzie napędzać. Musi jednoczesnie pracować nad grą. A efekt, jest taki jaki widać..
Bioware na ten przykład, też nie ma pojęcia jak takieg coś robić kupiło HeroEngine.
Z kolei ci od WoT kupili Big World Technology, zamiast wynajdywać koło od zera.
Panowie od MO kupili Unreal Engine a reszte zrobili sami. Efekty widać.