Sobek teraz tu przyszedl truc? Zaraz wam napisze ze jestescie chorzy bo czekacie na mody.
Idz Sobciu do tematu o Diablo tam nie bedziesz mial problemu bo mody sa przez Blizzarda zabronione.
Nie MUSI ale MOZE. I to jest ogromny plus gier Bethesdy.
Srsly z Obliviona albo z Morrowinda mozna zrobic takie cos ze az strach sie bac i w to grac bo ciezko ogarnac.
JEsli beda mogl cos takiego jak tutal ze Skyrim to bede w siodmym niebie (ofc czesc rzeczy idpadnie bo juz beda normalnie w grze):
Odpowiadajac sam sobie (a moze tez komus sie przyda) to tak.... dziala ta paczka graficzna z wlasciwie kazdym innym modem. Zrobilem sobie "Ultimate Morrowind Experience" i folder z gra zajmuje 13GB. Dla porownania Vanilla to ~700MB a z dodatkami to ok. 1,5GB.
Oto spis all moich wrzuconych modow. Wszytko wczytuje sie z doslownie JEDNYM bledem (brak jakiegos topicu dialogowego ale juz teraz nie zlokalizuje z ktorego to moda) i dziala bez problemu (tylko trza mocnego kompa bo potrafi zamulic). Gra jest geograficznie rozszerzona o jakies 200%-300% (Tamriel Rebuilt i Wizards Island) i wlasciwie kazdy element gameplayu i grafiki zostal zmieniony.
Z gameplayu min. walka z combosami i finisherami (dla roznych broni inne kombinacje), skryptowane nowe spelle, zmiany systemu levelowania i trudnosci gry i doslownie setki innyc hmniejszych zmian. Doadnie kilkuset nowych mobkow i chyba kilklu tysiecy itemkow itp...
Z grafiki takie funkcje jak FSAA, Anizotropia, Zwiekszony (moooocnooo) Draw Distance, animowana trawa (z animacja poruszania sie gdy postac idzie przez nia), Podwodny Blur i inne bajery, odbicia w wodzie (woda jest bosko zrobiona - lepiej niz w Oblivionie), fale i water ripples przy plywaniu, HDR, Bloom, Sun god raysy, SSAO (poprawia grafike o jakies 100%), widok znad ramienia postaci jak w Gears Of War itd, zmienione wszystkie vanilla tekstury (z dodatkow tez) na ladniejsze, itd...
Do tego nowe frakcje, rozszerzenia juz istniejacych, nowe obszary, questy, itemki, wrogowie, czary, skladniki alchemiczne, domy do kupienia, overhaule: combatu, alchemii, enchantingu, systemu magii, rozbudowany system craftingu z chyba 17toma profesjami (od fishingu i cookingu po blacksmithing) i much more. (min. dwa mody dodajece kazdy po ponad 30h gameplayu i watki dluzsze niz main quest Morrowinda), ze 20 nowych znakow zodiaku i setki podobnych nowych pierdol.
Spis modow:
Tu jest lista 168 modow, ktore smigaja ze soba az milo.
Gra sie swietnie, wszytko dziala. Czasem mam crashe do pulpitu ale w niemodowanym Morku tez mam.
Z przyczyn oczywistych nie podam zbiorczego linka do takiej paki bo on nie istnieje. Zrobienie tego zajelo mi lacznie kilkanascie godzin. Natomiast moge powiedziec ze nakladka graficzna to ta do ktorej linka podal Katoneo i naprawde jest to POTEZNE narzedzie.
PS. Wiekszosc uzytych modow znajduje sie na Planet Elder Scrolls w dziale "Halls Of Fame", zostaly tez uzyte programy MLOX, MorrowindAnimKit, Morrowind Script Extender, Morrowind Graphics Extender, Morrowind Enchanced. TESTool i Leveled List Resequencer.
PS2. Zainstalowanie i zmergowanie tego wszytkiego zeby dzialalo i tak bylo latwiejsze i mniej problematyczne niz instalacja FCOMa do Obliviona (nie mowiac juz o pozniejszym wrzucaniu innych modow do Obka po FCOMie - to jest masakra).
JEsli podobnie bede mogl pobawic sie w Skyrim ale moze nawet na jeszcze wieksza skale to juz sie nie moge doczekac. Kocham mody do gier Bethesdy i wolnosc jakie one daja.