mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 11:39 
 
Wystarczy, ze glowny watek bedzie przywoity, tzn. lepszy od Obliviona, i juz bedzie pure win :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 11:49 
 
combat nieco przypomina dark messiah, co jest na +. Ale sama postac w fpp w trakcie "chodzenia" wyglada jakby przesuwała się a nie chodziła... grafa zajebista, upadanie trupow ssie ;p walka ze smokiem - masakra. Czy duzo bedzi eloading screenow?

tanie hirosy i m&m na gog
http://www.gog.com/en/promo/might_magic ... agic_promo


_________________
.


Ostatnio edytowano 7 sie 2011, 13:08 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 11:57 
 
Mnie sie nie podoba konsolowe UI.

Mam nadzieje ze wersji PC dadza jakiś hotbar zeby sobie na niego mogl spele wrzucic i szybko sie pomiedzy nimi przełączać ;/.

Edit:
I menu skili tez jest meh. Osobiscie wołałbym jakiś tradycyjny wielki sheet, na którym wszystko widać niż to omg wtf.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 12:07 
 
A mi sie podoba interfejs, przynajmniej jest inny nie zwykle w crpgach, glownie ten wylgad skilli - bardzo fajny pomysl imho. Jesli tylko zarzadzanie calym menu bedzie na PC sensowne to jestem na tak.
A spelle/itemy na pewne bedziesz mogl sobie zbindowac na klawce, tak jak to bylo w Oblivionie.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 12:22 
 
http://www.youtube.com/watch?v=0B_K4CAMEdU

Tribes: Ascend gejmplej.

Obawiam sie tylko tego, ze gra bedzie "darmowa".

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 12:31 
 
raggnarok napisał(a):


Mi sie nie podoba, obliviona 2 tu widze, a graficznie sie nie wypowiem bo 360dpi to wiesz..

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 13:28 
 
A czego sie spodziewales? Anyway, Oblivion byl bardzo fajna gra. Mial kilka powaznych bledow, ale Skyrim powienien je naprawic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 13:32 
 
a to nie bylo czasem tak, ze wiekszosc gier bethedy mialo powazne bledy, ale reszte zalatwialy mody?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 13:39 
 
raggnarok napisał(a):
A czego sie spodziewales? Anyway, Oblivion byl bardzo fajna gra. Mial kilka powaznych bledow, ale Skyrim powienien je naprawic.


Zobacz sobie tą sztuczną animacje walki, przecież to wygląda jak kołek w tyłku i nic więcej. Nie sądzę że ta gra będzie jakaś rewolucją, wręcz przeciwnie. Zamiast zrobić wreszcie konkret RPGA na PC, to zrobili to samo co było z ładnniejszą grafika ale interfejs tak uprościli, by ładnie na konsole również wszedł.

Po prostu mi się totalnie nie podoba i tyle. Krzyżówka obliviona z dragon'a age 2 (interfejs). Spodziewałem się czegoś innego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 13:53 
 
Wole takie animacje walki niz turlajacego sie Geralta. Z reszta Skyrim wyglada zajbiscie na te chwile, od lat nie mialem takiego hype'a na cRPG.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 13:57 
 
Dobry argument, no zobaczymy, na razie czekam na jakiś gameplay konkretny w 1080p wtedy ocenie, na razie średnio.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 14:09 
 
Highlander napisał(a):
a to nie bylo czasem tak, ze wiekszosc gier bethedy mialo powazne bledy, ale reszte zalatwialy mody?

Było. Pfff ja barziej niż na Skyrima czekam na mody które do niego wyjda.

Mam nadzieje ze nowym toolsecie który udostępnia łatwiej będzie robić nowe obszary gry :E. Bo to w zasadzie jedyne czego mogle sie przyczepić w modach oblivienia, za malo bylo takich które by rozszrzały otwarte obszary..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 14:13 
 
Super giera, jeden z użytkowników czeka na tytuł Elder Scrolls żeby później czekać na mody :D zajebista giera się zapowiada.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 14:17 
 
Skończ pierdolić Sobtainer, nie masz nawet pojęcia jakie zajebiste mody powstają do gier Bethesdy. Nehrim o którym wspomniałem już miliony razy ma lepszą fabułę, niż dowolna gra twojej wspaniałej i ukochanej firmy od początku jej istnienia imo, więc tak - czekanie na mody w przypadku gier tego studia nie jest niczym nienormalnym.

Ich gry część popularności zawdzięczają właśnie dzięki wspaniałym możliwościom modowania i dodawania nowych features do gry.

Nie podoba ci się grafika? Ok przyjeliśmy. Przy okazji wychodzi zajebista stronniczość, bo grafika w Diablo 3 jest chujowa jak nieszczęście a i tak robi ci się mokro na samą myśl o nowych wypocinach Blizzarda.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 7 sie 2011, 14:18 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 14:17 
 
Razoth napisał(a):
Skończ pierdolić Sobtainer


this


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 14:29 
 
Razoth napisał(a):
Skończ pierdolić Sobtainer


Ok już się nie odzywam, czekajcie sobie na grę która po premierze musi być zmodowana bo twórcy Wam dogodzić nie potrafią.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 14:34 
 
Dlaczego niby musi być zmodowana ? Oblivion szału nie robił, ale bez modów się grało przyjemnie. Głównie explorując i robiąc side questy, bo główny quest line był najsłabszą stroną gry.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 14:42 
 
Sobek teraz tu przyszedl truc? Zaraz wam napisze ze jestescie chorzy bo czekacie na mody.
Idz Sobciu do tematu o Diablo tam nie bedziesz mial problemu bo mody sa przez Blizzarda zabronione.

"Dlaczego niby musi być zmodowana ? " Nie MUSI ale MOZE. I to jest ogromny plus gier Bethesdy.

Srsly z Obliviona albo z Morrowinda mozna zrobic takie cos ze az strach sie bac i w to grac bo ciezko ogarnac. :)

JEsli beda mogl cos takiego jak tutal ze Skyrim to bede w siodmym niebie (ofc czesc rzeczy idpadnie bo juz beda normalnie w grze):

viewtopic.php?p=881642#881642


Cytuj:
Odpowiadajac sam sobie (a moze tez komus sie przyda) to tak.... dziala ta paczka graficzna z wlasciwie kazdym innym modem. Zrobilem sobie "Ultimate Morrowind Experience" i folder z gra zajmuje 13GB. Dla porownania Vanilla to ~700MB a z dodatkami to ok. 1,5GB.

Oto spis all moich wrzuconych modow. Wszytko wczytuje sie z doslownie JEDNYM bledem (brak jakiegos topicu dialogowego ale juz teraz nie zlokalizuje z ktorego to moda) i dziala bez problemu (tylko trza mocnego kompa bo potrafi zamulic). Gra jest geograficznie rozszerzona o jakies 200%-300% (Tamriel Rebuilt i Wizards Island) i wlasciwie kazdy element gameplayu i grafiki zostal zmieniony.

Z gameplayu min. walka z combosami i finisherami (dla roznych broni inne kombinacje), skryptowane nowe spelle, zmiany systemu levelowania i trudnosci gry i doslownie setki innyc hmniejszych zmian. Doadnie kilkuset nowych mobkow i chyba kilklu tysiecy itemkow itp...

Z grafiki takie funkcje jak FSAA, Anizotropia, Zwiekszony (moooocnooo) Draw Distance, animowana trawa (z animacja poruszania sie gdy postac idzie przez nia), Podwodny Blur i inne bajery, odbicia w wodzie (woda jest bosko zrobiona - lepiej niz w Oblivionie), fale i water ripples przy plywaniu, HDR, Bloom, Sun god raysy, SSAO (poprawia grafike o jakies 100%), widok znad ramienia postaci jak w Gears Of War itd, zmienione wszystkie vanilla tekstury (z dodatkow tez) na ladniejsze, itd...

Do tego nowe frakcje, rozszerzenia juz istniejacych, nowe obszary, questy, itemki, wrogowie, czary, skladniki alchemiczne, domy do kupienia, overhaule: combatu, alchemii, enchantingu, systemu magii, rozbudowany system craftingu z chyba 17toma profesjami (od fishingu i cookingu po blacksmithing) i much more. (min. dwa mody dodajece kazdy po ponad 30h gameplayu i watki dluzsze niz main quest Morrowinda), ze 20 nowych znakow zodiaku i setki podobnych nowych pierdol.

Spis modow:
Tu jest lista 168 modow, ktore smigaja ze soba az milo. :)

Gra sie swietnie, wszytko dziala. Czasem mam crashe do pulpitu ale w niemodowanym Morku tez mam.
Z przyczyn oczywistych nie podam zbiorczego linka do takiej paki bo on nie istnieje. Zrobienie tego zajelo mi lacznie kilkanascie godzin. Natomiast moge powiedziec ze nakladka graficzna to ta do ktorej linka podal Katoneo i naprawde jest to POTEZNE narzedzie.

PS. Wiekszosc uzytych modow znajduje sie na Planet Elder Scrolls w dziale "Halls Of Fame", zostaly tez uzyte programy MLOX, MorrowindAnimKit, Morrowind Script Extender, Morrowind Graphics Extender, Morrowind Enchanced. TESTool i Leveled List Resequencer.

PS2. Zainstalowanie i zmergowanie tego wszytkiego zeby dzialalo i tak bylo latwiejsze i mniej problematyczne niz instalacja FCOMa do Obliviona (nie mowiac juz o pozniejszym wrzucaniu innych modow do Obka po FCOMie - to jest masakra).



JEsli podobnie bede mogl pobawic sie w Skyrim ale moze nawet na jeszcze wieksza skale to juz sie nie moge doczekac. Kocham mody do gier Bethesdy i wolnosc jakie one daja.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 14:58 
 
E tam, ja z modami grać nie lubię, a gry Bethesdy też mi się podobały zaczynając od Daggerfalla (z Areną i tymi spinoffami Elder Scrolls - Redguard i Battlespire styczności nie miałem), a kończąc na New Vegas.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 7 sie 2011, 21:41 
 
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165, ... kyrim.html


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.