mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 09:55 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):

Gokulo napisał(a):


DESIGN.... tej gry jest masakryczny. Nie wiem jak oni to robia ze wszytko wyglada jak obrazek/concept art ale /respect. I ten kwiat na koncu ala World Tree z WoW'a - cos pieknego. : )
Do tego ta szczegolowosc i roznorodnosc kolorow, oswietlenia itd... i to w jednej tylko, startowej zonie. Sliczna jest ta gra. Doslownie takie slowo sie cisnie na usta - nie "ladna graficznie", SLICZNA. :)
Jak sie oglada potem takie filmiki z np. lokacjami ArcheAge, ktorymi sie tam huragan jara to az smiech bierze.

Ogolnie rasa mi sie podoba, ciekawy koncept, fajny, nietypowy wyglad, sliczna miejscowka o ile sie trawi takie lesne/fairyland klimaty itd...

Ale masz hype-a na tą grę lol.

A tak na poważniej wygląda nieźle ten filmik zgadzam się. No ale w końcu oficjalny filmik Arena-net prezentujący nową rasę promowaną jako wyjątkowa także filmik musiał być dobry nie ma siły.
Na + oprawy można chyba zaliczyć to ,że dobra kasa poszła na stworzenie modeli , dopracowanie szczegółów ,etc na - ,że miejscami widać ,że silnik jednak stary. Mimo wszystko ogólnie na + jest :)


Co do Huragana i ArcheAge , to on wrzuca po prostu filmik nie patrząc jest czy dobry czy zły. Poza tym , większość filmików jest w przeciwieństwie do GW2 robiona przez prywatne osoby z bety ,a ponad połowa oficjalnych to tech dema z 2009-2010.
Jak mi się będzie chciało to odszukam jakieś dobre filmiki z "jutuba" i wrzucę bo AA naprawdę ma dobrą oprawę graficzną.

Edit: trochę wyedytowałem posta


Ostatnio edytowano 12 sie 2011, 10:05 przez sula, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 10:01 
Cytuj  
Uwierz, zeby zrobic nz CE3 gre która będzie brzydka to trzeba się postarać ;p.
Oczywiście zrobić naprawde ładną też nie jest łatwo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 10:22 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Uwierz, zeby zrobic nz CE3 gre która będzie brzydka to trzeba się postarać ;p.
Oczywiście zrobić naprawde ładną też nie jest łatwo.

No na pewno CE3 to naprawdę profesjonalny silnik z bardzo dobrymi narzędziami dla developerów.

Tak tylko gwoli ścisłości to AA finalnie to będzie grą opartą w większości na CE3 z jakimiś elementami CE2 , bo przez długi czas była tworzona na CE2 (nawet CE3 jeszcze nie było wtedy) i dopiero jak CE3 wyszło to kupili CE3 i zaczeli portować na CE3 ,ale jakieś elementy CE2 zostaną bo nie wszystko się da przeportować w rozsądny sposób ponoć.
Póki co wszystkie filmiki i klienty bety były jeszcze na CE2. Dopiero ostatnia Closed Beta czy dopiero Open Beta (nie pamiętam) będzie już na CE3.

W każdym razie dobrze bo podobno CE3 jest duuużo lepiej zoptymalizowany od CE2 ,który zasobożerny strasznie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 12:09 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):

DESIGN.... tej gry jest masakryczny. Nie wiem jak oni to robia ze wszytko wyglada jak obrazek/concept art ale /respect. I ten kwiat na koncu ala World Tree z WoW'a - cos pieknego. : ) .


Sa gry robione przez grafikow-rzemieslnikow na zajebistym sprzecie/sofcie i sa gry robione przez grafikow-artystow na znosnym sprzecie/sofcie. GW2 to ta druga kategoria. Skill > stats :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 14:21 
Cytuj  
Troche info na temat mapki:

There are three teams; Blue, Red and Green

The castle is in the centre of the map

To the north of the castle, but not visible on the released screenshot, is the Red team's base. In order to see the darkened areas on the map, you must explore those areas.

Each team has access to a waypoint to their home base and to other significant areas of the map when you take control of them. For example the keep and castle should provide a waypoint once captured Supplies areu sed to make siege weapons.

Helping out the NPCs at the Lumber and Mine camps will provide your team with these supplies. There are small NPC towns located on the map. Helping them will enable them to aid your team. For example they will attack the enemy keeps, mines etc.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 15:58 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):


Jak zobaczylem ta rase, to mi sie skojarzylo z pewnym znanym filmem CzyDe. Teraz ogladam ten filmik, wchodzi zona (ona nie gra w nic - nie ma pojecia co to GW2), patrzy i pyta - Avatar?

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 16:15 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Gokulo napisał(a):


Jak zobaczylem ta rase, to mi sie skojarzylo z pewnym znanym filmem CzyDe. Teraz ogladam ten filmik, wchodzi zona (ona nie gra w nic - nie ma pojecia co to GW2), patrzy i pyta - Avatar?

O ile Sylvari jest w pewnym sensie nową rasą to opiera się na tym samym sprawdzonym pomyśle "rasy mającej łączność z naturą" co wiele innych.

Zazwyczaj taką rolę w grach, filamch , literaturze pełnią elfy rzadziej nimfy , driady czy wzorowane po części na kulturze rdzennych indian rasę z Avatara.

Tu wprowadzono Sylvari czyli nie sięgnięto prosto do tej czy innej mitologii ,ale sam pomysł jest podobny.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 16:55 
Cytuj  
Tu to jest wrecz rasa bedaca natura :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 17:05 
Cytuj  
Wiem widziałem filmik o nich , było coś o tym ,że są w zasadzie roślinami tyle ,że "mimikującymi" humanodialny wygląd ,a także ,że są nowo powstałą rasą.No zobaczymy jaka będzie historia tej rasy , potencjał na historię jest.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 17:49 
Cytuj  
Sylvari to pokraki jak w większości ras "powiązanych z naturą", na filmikach od devsów to wygląda jako tako, sugerowali się mocno avatarem, jak to wyjdzie ingame to się zobaczy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 19:33 
Cytuj  
http://www.arena.net/blog/dream-and-nightmare

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 23:34 
Cytuj  
Market system:

Cytuj:
Marketplace – The Marketplace is going to be one single global economy, by that I mean you will be able to trade items with players on servers other than your own. You will be able to buy and sell items without the need to find a buyer or seller first. For those of you who are unfamiliar with Buy Orders, they work like this:

You post an order for a Sword +1 that you’re willing to pay 1,000 gold for. Someone sees your order and if your price is agreeable with them, they fill the order, the item is sent to your mailbox and money is taken from your bank.

While items can only be put up for sale when in-game, it is possible to browse, bid, or cancel auctions and offers when out of-game and logged into a web browser. A sale can be completed whilst the seller is offline, with the coin going into an account bank.
The marketplace is capable of displaying the history and trends of item values.
There’s also going to be out of game support for the Market on the web & mobile platforms such as Android & iOS(iPad & iPod support too).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 00:08 
Cytuj  
Skad to info? Wyglada fajnie, swoja droga.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 06:30 
Cytuj  
Ehh z jednej strony spoko rozwiązanie z tym marketplace , ale z drugiej strony zaczynają mnie męczyć AH w mmorpg - coraz bardziej bym chciał jakąś grę bez AH. No ,ale nic zawsze to jakaś nowość z tym ich rozwiązaniem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 06:52 
Cytuj  
sula napisał(a):
No ,ale nic zawsze to jakaś nowość z tym ich rozwiązaniem.


jaka tam nowosc, to rozwiazanie jest juz od dawna w Eve Online czy tez Perpetuum Online


_________________



**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 07:13 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
sula napisał(a):
No ,ale nic zawsze to jakaś nowość z tym ich rozwiązaniem.


jaka tam nowosc, to rozwiazanie jest juz od dawna w Eve Online czy tez Perpetuum Online

Nie wiem jak tam w Perpetuum ,ale czy w Eve Online nie ma przypadkiem regionalnych AH?Bo tak to zapamiętałem z zamierzchłych czasów jak w Eve coś tam pykałem.
Trochę "odwrotnie" niż w przypadku GW2 gdzie ma być jedno cross-serwerowe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 07:18 
Cytuj  
To nie jest AH. A przynajmniej nie tylko "AH". Na AH nie ma Buy Orders.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 07:30 
Cytuj  
sula napisał(a):
Huragan napisał(a):
sula napisał(a):
No ,ale nic zawsze to jakaś nowość z tym ich rozwiązaniem.


jaka tam nowosc, to rozwiazanie jest juz od dawna w Eve Online czy tez Perpetuum Online

Nie wiem jak tam w Perpetuum ,ale czy w Eve Online nie ma przypadkiem regionalnych AH?Bo tak to zapamiętałem z zamierzchłych czasów jak w Eve coś tam pykałem.
Trochę "odwrotnie" niż w przypadku GW2 gdzie ma być jedno cross-serwerowe.


oo , jeszcze mi sie przypomnialo, ze w Pirates of the Burning Seas tez tak dziala AH, czyli na zasadzie Buy Orders


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 08:39 
Cytuj  
Cytuj:
Activities - Every city will have activities that fit in with each unique style of a city. Activities will be games in which you can play at any level as they put everyone on an even footing. Some activities are "hot-joinable" others require you to wait in a queue. Winning activities will net you rewards such as rare skins for armor or weapons. There's about 30 activities in game currently.

Here's the ones we know:

Archery
Bar brawl
Keg Brawl
Shooting gallery
Smash ‘Em Up
Snowball fight

John Stumme:The bar brawl is, quite literally, all about downing an ale and breaking the empty bottle over someone else’s head. Ales come in several different flavors, each conveying different effects when consumed—for example, Grenth’s Grog goes down easy but comes up rough, allowing the player to belch out a noxious gas cloud. As you might imagine, this burp cloud is unhealthy to anyone foolish enough to get close, as well as unattractive to prospective dates. Be careful when imbibing ale! As characters become increasingly more drunk, their chance to land a critical hit rises… as well as their chance to totally miss with attacks. In the bar brawl, players can choose to throw an ale bottle to stun someone, or use it as a makeshift bludgeoning object. Bottles have a chance to break on impact, but if that happens, the fun isn’t over yet—you can use your broken bottle to shank people!

[…] Kick someone into a table, splintering it into pieces, then send another opponent flying by swatting them with one of the boards from the broken table. Use your surroundings to your advantage! If you see someone else engaged in a fight,why not be the opportunist and chuck a keg at them from behind? There’s no teamwork here; you’re in it for yourself, and just like an actual brawl, you’re encouraged to fight dirty in order to win.
John Stumme: For example, we’ve got an activity in Hoelbrak that’s basically a norn interpretation of basketball, so you’ve got passing, shooting, etc. The only difference is that the ball in this case is a heavy keg of ale.

Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2011, 10:43 
Cytuj  
@inside & Huragan

No mi bardziej chodziło o cross-server Ah/buy order a , nie o to czy to klasyczne Ah czy buy ordery , no ale nvm.

@Gokulo

No ok nawet spoko ,że wprowadzili coś takiego.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.