iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Erm to tak jak mana - przecież ona też się non stop regeneruje(przynajmniej w grach w któórych grałem). Obstawiam po prostu ,że w GW1 nie było rozróżnienia na wolny regen (w czasie walki) i szybki (poza walką) ?
A ilość strzałek to szybkość regeneracji?
Nie było. Energia zawsze regenerowała się ze stałą prędkością (dość szybko).
Tak ilość strzałek = szybkość regeneracji.
Jak nie grałeś, to nie uchwycisz różnicy pomiędzy tym rozwiązaniem a mana z innych gier ;p.
Nie trudno sobie to wyobrazić. Wolniej niż w innych grach poza walką dużo szybciej niż w innych grach w walce.
Grałem w sporo single i mmorpg gier gdzie była mana ,energia , stamina czy whatever i różnice w szybkości regeneracji były kolosalne czasem pomiędzy tytułami.
Summa summarum i tak pomysł many czy podobnych sprowadzał się do tego ,aby ograniczyć spam skilli. Oczywiście były też pomysły ograniczające to w inny sposób ( skończona ilość rzuceń czarów w przypadku casterów w BG , ID ,etc) lub jeszcze inne.
W GW2 - z tego co piszecie nie będzie żadnego ograniczenia z wyjątkiem ewentualnego cooldown?
Szczerze mówiąc nie bardzo mi się to podoba.
Choć i tak oczywiście teoretyzować sobie można - okaże się podczas właściwej gry jak w praktyce się to sprawdza.