mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 20:48 
Cytuj  
Niech zrobia tez Asure :D

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 14:04 
Cytuj  
http://www.flickr.com/photos/41457662@N00/6060127378

Mam nadzieję, że będzie w edycji kolekcjonerskiej. Lepszy taki pluszowy charr niż plastikowa figurka lub inne cary. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 14:51 
Cytuj  
Wiadomo coś o mounta w guild wars 2? Bo gdzieś wyczytałem że będzie dało się latać ?


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 14:56 
Cytuj  
Nie bedzie mountow (masz system map travel do szybkiego poruszania sie). Beda latajace statki w ramach DE ale nie beda to pojazdy osobiste ani transportowe.

Pewnie bedziemy bomby Zhaitanowi na leb zrzucac :P


Ostatnio edytowano 22 sie 2011, 14:57 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 14:57 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
Wiadomo coś o mounta w guild wars 2? Bo gdzieś wyczytałem że będzie dało się latać ?

Nie będzie mountów. Może w jakimś dodatku. Zamiast tego są teleporty, którymi można przemieszczać się po całej mapie za odpowiednią opłatą. Są też specjalne magiczne wrota, które przenoszą graczy między 6 wielkimi miastami - po jednym dla każdej z pięciu ras i Lion's Arch. Nie można latać. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 16:14 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
Wiadomo coś o mounta w guild wars 2? Bo gdzieś wyczytałem że będzie dało się latać ?

Będą środku transportu powietrznego, ale to AFAIR tylko jako część fabularna.
Mountow żdanych w GW2 nie będzie. I wątpie, zeby byly. System teleportów, jest całkowicie wystarczający.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 16:23 
Cytuj  
I bardzo dobrze, że nie będzie fly mountów


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:08 
Cytuj  
Czy jeśli tak gra jest presisted world ,do tego brak zwaśnionych frakcji to world pvp wogule istnieje? Bo jak nie ma open pvp to komu flyin mounty przeszkadzaja?


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:12 
Cytuj  
Mi przeszkadzaja, bo psuja feeling swiata.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:14 
Cytuj  
Też jestem przeciwny. Szkoda ,że normalnych mountów nie ma, a te instant teleporty wszędzie mimo ,że na pewno wygodne , to nie jestem do nich przekonany imho.

Flying mounty z kolei dobrze ,że nie ma - niecierpie tego gówna w grach.
Mam do tego taki sam negatywny stosunek jak do makr, dungeon finderów, dps,agroo, healing meters (btw będzie to w GW2?) i innych tego typu rzeczy , które imho więcej szkody niż pożytku przynoszą.


Ostatnio edytowano 22 sie 2011, 18:16 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:14 
Cytuj  
Pozwalaja omijac content, redukuja odczuwalny rozmiar swiata i jego "epickosc" (gora nad ktora mozesz na luzie przeleciec nie jest juz tak majestatyczna jak niezdobyte szczyty np.), redukuja PvE do latania od spotu do spotu bez zadnego poczucia zagrozenia, koniecznosci znania topografii zony, jakis moze ukrytych drog czy przejsc, omijania mobow itp.. to samo robia ze zbieractwem matsow zreszta..., sprowadzaja exploracje do wlasciwie stanu non-existant (przelec nad zona i voila - jak w WoW... /rzyg), itd... itd...

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:23 
Cytuj  
Spyke napisał(a):
Czy jeśli tak gra jest presisted world ,do tego brak zwaśnionych frakcji to world pvp wogule istnieje?

Jest tryb WvW. Można w nim levelować od 1 do 80 poziomu i zdobywać loot. Rozgrywa się na 4 specjalnych mapach. 3 serwery walczą przeciwko sobie by osiągnąć korzyści dla swojego serwera. Walki te trwają nieprzerwanie przez okres 2 tygodni. Wtedy gracze z tych serwerów mogą brać udział w tych bitwach kiedy tylko chcą. Na każdej z tych 4 mapach może przebywać określona maksymalna liczba ludzi, chociaż limit ten jest tak wysoki, że dobicie do niego ponoć ma w ogóle nie występować.

Jeżeli chodzi Ci o PvP na terenach PvE to takiego nie ma i raczej nie będzie.


sula napisał(a):
Flying mounty z kolei dobrze ,że nie ma - niecierpie tego gówna w grach. Mam do tego taki sam negatywny stosunek jak do makr, dungeon fiderów3:), dps,agroo, healing meters (btw będzie to w GW2?) i innych tego typu rzeczy , które imho więcej szkody niż pożytku przynoszą.

Agro w "GW2" - potwory atakują najbliższego gracza.

Healing meter - wątpię. Po co to komu w "GW2"? Najlepsze heale to te, który każdy gracz będzie miał pod klawiszem numer 6. W "GW2" nie ma tak, że możesz targetować innego gracza. Skille leczące, które są skillami broni lub utility skillami są z reguły AoE.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:24 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Pozwalaja omijac content, redukuja odczuwalny rozmiar swiata i jego "epickosc" (gora nad ktora mozesz na luzie przeleciec nie jest juz tak majestatyczna jak niezdobyte szczyty np.), redukuja PvE do latania od spotu do spotu bez zadnego poczucia zagrozenia, koniecznosci znania topografii zony, jakis moze ukrytych drog czy przejsc, omijania mobow itp.. to samo robia ze zbieractwem matsow zreszta..., sprowadzaja exploracje do wlasciwie stanu non-existant (przelec nad zona i voila - jak w WoW... /rzyg), itd... itd...


Erm... map travel robi niektore te rzeczy jeszcze skuteczniej :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:25 
Cytuj  
sula napisał(a):
Też jestem przeciwny. Szkoda ,że normalnych mountów nie ma, a te instant teleporty wszędzie mimo ,że na pewno wygodne , to nie jestem do nich przekonany imho.

Flying mounty z kolei dobrze ,że nie ma - niecierpie tego gówna w grach.
Mam do tego taki sam negatywny stosunek jak do makr, dungeon finderów, dps,agroo, healing meters (btw będzie to w GW2?) i innych tego typu rzeczy , które imho więcej szkody niż pożytku przynoszą.

Healing dps i penis mettera nie bedzie. GW2 nie ma combat loga, nie ma modow, a system aggor jest prosty jak cep.
Tzn. mob zawsze atakuje tego kto jest najblizej. Nie ma zadnego threat i innego gowna.
Pomijam juz fakt ze w GW2 nie ma tanka, supportu, dpsu, healera mdps itd. Kazdy moze robic wszystko a o wlasna dupe musisz sie zatroszysc sam ;p.

Cytuj:
Erm... map travel robi niektore te rzeczy jeszcze skuteczniej

Nie do konca. Bo po pierwsze, mozesz sie teleportowac tylko w okreslone miejsca. Co jest dobre bo bezsensowne bieganie jak idiota po mapie nie jest fun.
Ale na miejsce jakiejs akcji w dalszym ciagu musisz dobiec po ziemi, ryzykujac, ze na Numlocku cos cie po drodze zatlucze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 22 sie 2011, 18:28 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 58
Dołączył(a): 10.02.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:26 
Cytuj  
"Colin Johanson:
We're currently in closed alpa for friends and family. Closed beta will happen before the end of this year. Release date is 'when it's done' ." cytat z wywiadu w mmorpg.com
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... anson.html
ehh czekać a tu nie ma w co grać :cry:


_________________
http://zezem.salon24.pl/312090,ubu-roi-ou-les-polonais
Hic amor, haec patria est

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:28 
Cytuj  
Każdy może spełniać wszystkie funkcje z Holy Trinity tylko, że z różnym skutkiem. :)

Combat log w "GW2" na pewno będzie. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:30 
Cytuj  
Potrzeba matką wynalazków i powstania szybko programiki do wyciągania danych o dps itp jak to było np w rift, mody oficjalnie nie ale gorsze będą te nieoficjalne, a makra na skryptach lub z klawiatury/myszki to też nie problem.
Jak widać na cwaniactwo nikt nie znajdzie sposobu, więc nie wiem czy blokowanie tego oficjalnie jest lepsze od pilnowania i wsparcia ingame.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:31 
Cytuj  
I to jest kolejny powód,dla którego mam przejebany hype na guild wars 2.Od dość dawna gram w same single (wiedzmina 2 przechodzilem ponad miesiąc) to wkoncu bedzie gra mmo dla mnie.Bez zjebanego grindu ,bez polegania na niedojebanych ludziach w twoim teamie i pvp przypomnajace typowe fps co mnie sie osobiscie najbardziej podoba.A nie kurwa chce pograc BG to czekam 20 minut poczym wchodze na 10minutowe BG gdzie biega banda matołów.Już w warhammerze podobało mi sie lvlowanie stricte przez pvp,tylko tam jakoś to było średnio ciekawe.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:32 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Każdy może spełniać wszystkie funkcje z Holy Trinity tylko, że z różnym skutkiem. :)

Combat log w "GW2" na pewno będzie. :)

Rzecz w tym ze mozna pojsc gdzie w calkowicie randomowej ekipie, a nie jecze omg nie ma tanka -;-.

E faktycznie cos tam gdzies jest naskrobane, ze bedzie. Zakladalem, ze w GW1 nie bylo to i w GW2 nie bedzie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 18:37 
Cytuj  
No i to mi się podoba, że do lochu pójdzie pięciu elementalistów czy pięciu złodziei i jak gracze będą dobrzy to sobie dadzą radę. Fajnie, że twórcy chcą byśmy skupiali się na grze a nie na oglądaniu UI. Te heale pod 6 są naprawdę dobre z tego co widziałem. Gracz odzyskuje naprawdę dużą dawkę życia. Do tego uniki. Mam nadzieję, że skończą się czasy kiedy to jakiś wielki niby pros zacznie jęczeć, że przez kogoś tam nie można przejść lochu. Teraz każdy jest w miarę samowystarczalny i to wielki plus. Nie będzie już haseł typu "ale zjechany tank/healer".


Niech tylko pety rangera doprowadzą do stanu używalności, bo jak na razie to chyba będzie moja main profesja. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.