mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 15:25 
Cytuj  
sula napisał(a):
a) brak skillcapa - jest to dla mnie jakieś zupełne nieporozumienie , jak się dowiedziałem o tym po raz pierwszy to pomyślałem wtf?

Podejrzewam ,że gracze RP się szybko zmyli przez to po paru góra miesiącach z gry

Skillcapa nie ma ale są długie miesiące koxu i makrowania. Skillcap jest ok gdy możesz szybko "zrobić" postać i wybrane skile. RP w darkfallu nie zauważyłem, może dla tego, że trudno o RP przez chata :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 15:44 
Cytuj  
Havok napisał(a):
sula napisał(a):
a) brak skillcapa - jest to dla mnie jakieś zupełne nieporozumienie , jak się dowiedziałem o tym po raz pierwszy to pomyślałem wtf?

Podejrzewam ,że gracze RP się szybko zmyli przez to po paru góra miesiącach z gry

Skillcapa nie ma ale są długie miesiące koxu i makrowania. Skillcap jest ok gdy możesz szybko "zrobić" postać i wybrane skile. RP w darkfallu nie zauważyłem, może dla tego, że trudno o RP przez chata :)

Z tym RP to wiem ,że nie ma , ktoś tam wcześniej twierdził ,ze ponoć gracze RP czy crafterzy byli zaraz po release Darkfalla.

Wiesz w UO (no przynajmniej do momentu jak ja grałem) robienie skillu na 100% to też trwało długimi miesiącami , ale nie wyobrażam sobie tam braku skillcapa.

Wcale też nie uważam ,że jak by nie było skillcapa to wtedy musi być szybko ,ale jak się robi skilla wolno to wtedy bez skillcapa.

To już prędzej sens by miało ,że jak można skilla robić szybko to bez skillcapa (chociaż i tak bym nie chciał grać) , a jak wolno to ze skillcapem.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 16:01 
Cytuj  
Tu rolę skillcapa ma pełnić sprzęt, który się nosi. Piszę ma, bo niby w dfo 2.0 mają wejść dedykowane armory. Obecnie im cięższa zbroja tym większy "minus" do magii i łuku. Są jeszcze dodatkowe skile uniemożliwiające korzystanie z części magii.
O ile dobrze pamiętam, za czasów UO (freeshard ale to w sumie bez wielkiego znaczenia) miałem dużo wolnego czasu i długie robienie postaci mniej mnie bolało (chociaż było irytujace). Obecnie ten etap gry nie bawi mnie w ogóle, bo w każdej grze sprowadza się do tego samego - grind, grind, grind.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 16:05 
Cytuj  
Havok napisał(a):
O ile dobrze pamiętam, za czasów UO (freeshard ale to w sumie bez wielkiego znaczenia) miałem dużo wolnego czasu i długie robienie postaci mniej mnie bolało (chociaż było irytujace). Obecnie ten etap gry nie bawi mnie w ogóle, bo w każdej grze sprowadza się do tego samego - grind, grind, grind.

Ok tylko co to ma wspólnego ze skillcapem?

@ Co do DF 2.0 , no zobaczymy tym bardziej ,że chyba szybko nie wyjdzie , narazie gra juz ma pare latek i jest jak jest

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 16:08 
Cytuj  
Co ma wspólnego:
1) w DFO skillcapa nie ma ale jego rolę pełnią armory i dodatkowe skile (obecnie w nieco ograniczony stopniu)
2) w grze ze skillcapem zmiana wojaka na maga wymaga mniejszego lub większego grindowania.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 16:15 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Co ma wspólnego:
1) w DFO skillcapa nie ma ale jego rolę pełnią armory i dodatkowe skile (obecnie w nieco ograniczony stopniu)
2) w grze ze skillcapem zmiana wojaka na maga wymaga mniejszego lub większego grindowania.

1) no póki co nie działa z tego co mówisz i widziałem na filmikach z pvp

2) Ee w każdej normalnej grze musisz wybrać w taki czy inny sposób czy to przez to ,że są klasy albo przez to ,że jest skillcap.
O to chodzi , żeby właśnie nie można było sobie co pół godziny zmieniać czym grasz.

Zresztą brak skillcapa prowadzi do wojowniko-łuczniko-magów , przecież jak widzę film z Darkfalla ,że dwie grupy napierdalają się czarami , a potem ci sami gracze ida w ciężkich zbrojach waląc toporami się po głowach i szyjąc z łuków i różdzek - to jedyne co mogłem zrobić to /facepalm

Dobra kłócić się nie będę , mi nie odpowiada tobie odpowiada. Spoko.


No nic do czasu DF 2.0 jeżeli kiedyś wyjdzie , to nie będę się zastanawiał czy grać czy nie w każdym razie.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 16:38 
Cytuj  
sula napisał(a):
1) no póki co nie działa z tego co mówisz i widziałem na filmikach z pvp

Na chwilę obecna działa to jak widać i większość graczy biega jako hybrydy. W zasadzie tylko na siege można spotkać graczy nastawionych np. tylko na meele. Do tego dochodzi jeszcze kwestia leczenia - jest tylko magia (butle mają długi delay)
sula napisał(a):
2) Ee w każdej normalnej grze musisz wybrać w taki czy inny sposób czy to przez to ,że są klasy albo przez to ,że jest skillcap.
O to chodzi , żeby właśnie nie można było sobie co pół godziny zmieniać czym grasz.

Klasy ok. niech będą. Natomiast czemu nie miałbym sobie pograć raz magiem a drugiego dnia wojakiem? Pomijając RP, nie ma to uzasadnienia. Sensowne wydają się jedynie ograniczenia w craftingu. Chociaż od czego są alty.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 19:00 
Cytuj  
sula napisał(a):
a) brak skillcapa - jest to dla mnie jakieś zupełne nieporozumienie , jak się dowiedziałem o tym po raz pierwszy to pomyślałem wtf?
wojowniko-łuczniko-mag będący jednocześnie kowalo-górniko-drwalo-krawcem to jakiś idiotyzm zupełny. Nie mówiąc ,że może być biegły w skillu do każdej brini , do walki bez broni ,etc


To jest duży atut tej gry. Brak szablonów. Możliwość pełnej customizacji postaci.
Sam decydujesz jak chcesz grac, czym masz w chuj skilli do wyboru kombinacji jest multum.
Nie ma 2 takich samych graczy. Każdy kładzie nacisk na coś innego. Trzeba wypracować swój styl gry. Jak ktoś nie ma pomysłu na grę i lubi szablonową papkę to nie dla niego.
Zawsze można coś ulepszać w swojej grze, taktyce, zmieniać, kombinować. Nie ma tu zwalania żali za przegraną na to "że łucznik jest OP" bo jeśli się przegrywa to nie dlatego, że nie ma balansu... tylko, że się ssie.

sula napisał(a):
Podejrzewam ,że gracze RP się szybko zmyli przez to po paru góra miesiącach z gry

Ta gra obecnie oferuje praktycznie pure PVP więc bez żyłki PvP-owca i gdy jest się miękką fają to odpadasz szybko.
W realiach PvP full lootu nie ma miejsca na sentymenty.

sula napisał(a):
b) ponoć masę hacków i ekspoitów - też raczej nie zachęca do gry

Dawno i nie prawda.
Było do okołu pierwszego roku gry. Obecnie gra jest w 95% wolna od tego.
sula napisał(a):
d) FPP - gadajcie co chcecie mi się nie podoba - no ale byłbym w stanie przełknąć może

To też wielki + wreszcie nie ma lamerskiego TAB TAB TAB
Tylko pure skill + aim i pomysłowość

sula napisał(a):
w miare dużo i w chuj exploitów i hacków / botów.


W tej grze nie ma botów, bo dzięki FPS, poziomowi trudności mobów, full pvp lootowi jest to niemożliwe.
Pewnie gdzieś coś istnieje co kopania i ścinania drzew, ale szybko takiego delikwenta ktoś zacznie "farmić" i lootować ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 19:26 
Cytuj  
botow nie ma, za to co patch pojawiaja sie nowe bugi do wykorzystywania :)
i z tym 'ssaniem' bym nie przesadzal. bo koks ze wszystkimi skillami i magia jest OP w porownaniu do innej osoby.
bylby to atut tej gry, gdyby byla mozliwosc szybkiego 'dojscia' do czegos dla nowych graczy.
i tak wiem, ze na mobach teraz szybko sie skilluje itd. itp.
ale 'noob' nigdy nie bedzie mial szans w tej grze.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2011, 19:32 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale 'noob' nigdy nie bedzie mial szans w tej grze.

Marne ma szanse, to prawda, ale nikt nie każe nikomu grać w pojedynkę. Zbierz drużynę (najlepiej wiedźmina) i wkomponuj w nią nooba, by i on miał zabawy trochę i pożytku z niego żeby choć trochę było (bard Jaskier, mówi Ci to coś?).
A jak będzie miał głowę na karku i doświadczenie z FPSów, to nawet jako noob w grupie będzie zabójczy. Siał śmierć będzie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2011, 09:54 
Cytuj  
No wow to to nie jest gdzie postać masz w 2tygodnie ale to też urok Czas poświęcony na kox ma wartość. Zresztą nob ze starym graczem nie ma najmniejszej szansy nawet jakby miał postac na tym samym poziomie bo to fps

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2011, 16:30 
Cytuj  
Co do explotiow to raz na jakis czas cos wyplywa, ale generalnie nie ma co narzekac naprawde nie jest zle. BTW ostatnio chyba ludzie (np pure pwnage) znalezli sposob na insta gank - tzn najpierw zalicza ganka a pozniej dopiero jest animacja.

******

Posty: 3429
Dołączył(a): 25.10.2010
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2011, 17:32 
Cytuj  
Widze ze Liandri juz sie kusi na Kviestein i Talpec.


_________________
Obrazek

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2011, 10:59 
Cytuj  
SUNLI mysleli ze jak napisza ze koniec wojny i disbanduja ally to caly server bedzie sie do tego musial dostosowac. :wtf: behehe.
Na ten sam trick wpadli kiedys DPSi i tym razem nie odpuscimy tak szybko.

Polecial Siege na Ul Hamre i poraz pierwszy w historii DFO SUNI stracili Calfadar wrecz legendarne miasto ktore trzymali od poczatku gry.

Lilandri znowu wrocilo do SUNow i jestem teraz ciekaw jak zareaguje TFK, poniewaz NATO ma wojne z HON i nie ma za bardzo komu pomoc SUNom.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2011, 11:07 
Cytuj  
w sun'ach juz praktycznie nie ma sun'ow ;)

ale fajnie widziec, ze ciagle w dfo sie cos dzieje.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2011, 13:18 
Cytuj  
Mendol dzieje sie dzieje... ludzie sa znudzeni czekaniem na DF 2.0 wiec 3/4 servera stara sie zabic czas i bez przerwy ktos sie sieguje.
Prawde mowiac to dla vetow jedyna rozrywka ktora powoli meczy i robi sie nudna. Byle szybko do df 2.0

Ostatnim czasy fajnie duzo small scale pvp, ale tak czy owak brakuje troche innego kontentu.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2011, 13:29 
Cytuj  
no wiem wiem, w sumie jedyne mmo, do ktorego ochote mam wracac co jakis czas.
ale niestety poza znajomymi (ktorych tez coraz mniej) niewiele sie zmienia w samej grze.

a szkoda, bo pomysl/realizacja/features sa masakrycznie fajne.
zjebali poczatek ;/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2011, 13:41 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no wiem wiem, w sumie jedyne mmo, do ktorego ochote mam wracac co jakis czas.
ale niestety poza znajomymi (ktorych tez coraz mniej) niewiele sie zmienia w samej grze.

a szkoda, bo pomysl/realizacja/features sa masakrycznie fajne.
zjebali poczatek ;/

Czemu właściwie nie grasz? Zagraj. Dołącz do chłopaków albo polataj solo. W tym drugim przypadku daj znać, że grasz, to chętnie czasem pobiegam z Tobą.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2011, 14:32 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
... niewiele sie zmienia w samej grze.

a szkoda, bo pomysl/realizacja/features sa masakrycznie fajne.
zjebali poczatek ;/


kilka malych udoskonalen i byloby w pyte... jak np:

- wyrzucic dungeon exit - enter to tez exit jak jestes w srodku - problem z zjebanymi strongboxami rozwiazany.
- wywalic recalla z dungeonow
- wprowadzic jakis random reward po przejeciu wioski - powstaly by nowe naziemne pvp hotspoty (10k golda albo 10 rare ore czy cos wystarczy)
- -x% Slashing Protection na roby.
- mozliwosc widzenia wszystkich aktywnych siegow dla wszystkich klanow przez przycisk Conquest a nie tylko tych w ktorych masz udzial.
.....
.....

to tylko kilka przykladow ktore powinny byc latwe w zaimplementowaniu a dalyby troche miodnosci jak na moj gust.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2011, 15:19 
Cytuj  
przede wszystkim powinni wyjebac wyspy z mapy, zmniejszyc kontynent glowny (przynajmniej na jakis czas).
dorzucic wlasnie wiecej dungeonkow, rewardy za wioski.
zrobic nawet jak w daoc'u - po przejeciu sea tower otwiera sie dla danego clanu dungeon na jeden dzien, potem juz ffa (lub cos w ten desen).
umozliwic craftowanie bankow, craft stations do domkow, zwiekszenie liczby slotow w nich.
itd. itp.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.