sula napisał(a):
a) brak skillcapa - jest to dla mnie jakieś zupełne nieporozumienie , jak się dowiedziałem o tym po raz pierwszy to pomyślałem wtf?
wojowniko-łuczniko-mag będący jednocześnie kowalo-górniko-drwalo-krawcem to jakiś idiotyzm zupełny. Nie mówiąc ,że może być biegły w skillu do każdej brini , do walki bez broni ,etc
To jest duży atut tej gry. Brak szablonów. Możliwość pełnej customizacji postaci.
Sam decydujesz jak chcesz grac, czym masz w chuj skilli do wyboru kombinacji jest multum.
Nie ma 2 takich samych graczy. Każdy kładzie nacisk na coś innego. Trzeba wypracować swój styl gry. Jak ktoś nie ma pomysłu na grę i lubi szablonową papkę to nie dla niego.
Zawsze można coś ulepszać w swojej grze, taktyce, zmieniać, kombinować. Nie ma tu zwalania żali za przegraną na to "że łucznik jest OP" bo jeśli się przegrywa to nie dlatego, że nie ma balansu... tylko, że się ssie.
sula napisał(a):
Podejrzewam ,że gracze RP się szybko zmyli przez to po paru góra miesiącach z gry
Ta gra obecnie oferuje praktycznie pure PVP więc bez żyłki PvP-owca i gdy jest się miękką fają to odpadasz szybko.
W realiach PvP full lootu nie ma miejsca na sentymenty.
sula napisał(a):
b) ponoć masę hacków i ekspoitów - też raczej nie zachęca do gry
Dawno i nie prawda.
Było do okołu pierwszego roku gry. Obecnie gra jest w 95% wolna od tego.
sula napisał(a):
d) FPP - gadajcie co chcecie mi się nie podoba - no ale byłbym w stanie przełknąć może
To też wielki + wreszcie nie ma lamerskiego TAB TAB TAB
Tylko pure skill + aim i pomysłowość
sula napisał(a):
w miare dużo i w chuj exploitów i hacków / botów.
W tej grze nie ma botów, bo dzięki FPS, poziomowi trudności mobów, full pvp lootowi jest to niemożliwe.
Pewnie gdzieś coś istnieje co kopania i ścinania drzew, ale szybko takiego delikwenta ktoś zacznie "farmić" i lootować