mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 20:55 
Cytuj  
@powyższe posty

Spoko ja nie muszę mieć standardowego fantasy , kreatywność jest spoko , ztechnicyzowana rasa też jest spoko i wcale takim novum też nie jest wielkim w fantasy. Też mi się zdarzało czytać książki gdzie fantasy bardzo pomieszane odmienne od schematów albo fajnie zmiksowane z s-f.

Nic mnie u Asur nie razi w tym jaką są rasą ,etc - tylko ta jedna drobnostka z ciekłokrystalicznymi czy holograficznymi wyświetlaczami pokazującymi coś co wygląda jak dane z komputerów. Ee jak komputery i wyświetlacze są to gdzie samoloty ,czołgi, granatniki automatyczne czy komórki albo samochody? Bo z tego co wyczytałem to całe to miasto Asury od podstaw zbudowały po ucieczce?

Bo w światach gdzie się fantasy i s-f miesza , bo jak coś tak przerastającego technikę innych ras jest to albo wszystkie inne są podnóżkami albo są to jakieś stare relikty , które wiadomo jak używać ,ale nie umie się budować ,etc - w każdym razie drobiazgowo jest to wytłumaczone. A jak nie jest to dla mnie jest to imho duży minus no ,ale koniec już nie narzekam.


To mi tylko trochę nie pasuję ale dobra już się nie czepiam :p

Po prostu nie będę się na siłę logiki doszukiwał i nie będę już mędził.

@Lorath a ja wcale nie mówie ,że nie ma rozbudowanego lore, nie mówiłem o rozmachu czy wielkości tego lore.
Tak na marginesie to voiceover akurat mi zwisa i powiewa to w ogóle nie rozumiem ,że to taki super feature, i to ,że np. Swtor tak się tym szczyci.
Mi to nie pomaga klimatu budować , czasem wręcz przeszkadza (jak w np.w DA2 ) , - nie wiem może jakieś zboczenie co mi zostało po staruteńkich rpg typu stare Ultimy , BG, Arcanum , Fallout 1&2 ,etc wolę fajnę i duże tekstowe dialogi / opisy. Nie mówiąc ,że takich rozbudowanych dialogów jak w grach tekstowych np. w Planescape Torment w żadnej grze z voice overem nie widziałem , bo po prostu by to było za drogie tyle dialogu nagrać.

No ,ale tego w prawie żadnym mmorpg nie ma , bo jest tekst typu zabij 5 banitów za pagórkiem bo tak :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 21:15 
Cytuj  
To jest super feature. Zupelnie inaczej sie odbiera sciane tekstu a inaczej dobrze napisany i odegrany dialog. Mnie na przyklad po latach siedzenia w MMO gra w DA1 po prostu powalila na kolana. Oczywiscie scenariusz musi byc dobry, postacie ciekawe, dajace sie lubic (lub nienawidziec) ale jesli to juz mamy, udzwiekowienie naprawde wiele dodaje. Jesli tego nie mamy, wyjdzie drogi, udzwiekowiony gniot :P

W przypadku SWTORa obawiam sie ze wlasnie developerzy za bardzo sie napalili na dialogi a za malo zadbali o grywalnosc. Z drugiej strony gra jeszcze nie wyszla. Moze mnie zaskoczy.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 21:30 
Cytuj  
To już zależy od preferencji imho. Grałem też w gry z voiceover-em.

Zgadzam się ,że się inaczej odbiera. Ja wolę dobrze napisany , rozbudowany dialog w tekście z klimatyczną muzyką niż jakąś gadkę typa z wkurzającym głosem , a jak jeszcze jest parafrazowanie to mnie trzęsię dosłownie.

W mmorpg był taki problem ,że tam nie ma/było dialogów tylko ściana tekstu i przycisk accept albo cancel. Po prostu nie było dialogów , albo jakieś mega szczątkowe. To czy jest czy nie ma dialogu akurat z voice nie ma nic wspólnego.

Voice jest jeszcze ok , jak po prostu czyta to co jest napisane lub w cinematicsach, ale jak już jest parafrazowanie i durnowate cut-scenki co 5 minut jak w DA2 to jakaś dla mnie tragedia.

W DA1 jeszcze to było w miarę ok zrobione , chociaż dużo bardziej wolałem mega rozbudowane dialogi tekstowe z fallouta 1&2 czy baldurów / planescape.


No Swtor może nie być zły , narazie to niewiadoma do końca.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 22:00 
Cytuj  
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

SORRY ale tu nie ma o czym dyskutowac. :)

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2011, 22:07 
Cytuj  
czym większa firma tym bardziej niewykonalne


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2011, 08:07 
Cytuj  
Tak, ewidentnie screenshoty najlepiej pokazuja co do gry wnosza udzwiekowione dialogi :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2011, 23:13 
Cytuj  
Guild Wars 2 - High Level Sylvari Necromancer Gameplay Part 2

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2011, 13:26 
Cytuj  
Guild Wars 2 - Norn Thief PvP

Rogue z dwoma pistoletami :D

Podoba mi się ten pomysł z typami uzbrojenia posiadającymi własne przypisane do nich umiejętności.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2011, 19:53 
Cytuj  
Mnie najbardziej ciekawi jak konkretnie i w jakim stopniu traity beda modyfikowac skille.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2011, 12:49 
Cytuj  
Guild Wars 2 Necromancer, Thief gameplay videos captured at Eurogamer Expo

http://massively.joystiq.com/2011/09/25 ... d-at-euro/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2011, 13:13 
Cytuj  
Dałem to wszystko powyżej przecież...

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2011, 17:17 
Cytuj  
http://www.eurogamer.net/articles/2011- ... -2-article 8)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2011, 00:13 
Cytuj  
Guild Wars - Guild Wars 2 - Norn Elementalist PvP

Guild Wars 2 - High Level Asura Guardian Gameplay - Part 1

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2011, 19:53 
Cytuj  
Fajny wywiad:

http://www.eurogamer.net/articles/2011- ... -2-preview

A w nim:

- Trochę o structured PvP:
Cytuj:
We want Guild Wars 2 to be a game like Halo or a COD: you turn it on, look at a list of games, then you get in and you play. It's all very easy to understand, and that's what we've built


- o WvWvW:
Cytuj:
Your server is matched up against two other servers in a two-week-long battle royale, including keep sieges and castle battles. This means hundreds and thousands of players fighting over maps together. At the end of the two weeks, the server that has the most points is the winner and that server gets a load of bonuses for everyone


- o dungeonach:
Cytuj:
The idea is that you should always be on the edge of your chair - you never know what's coming. That's what dungeon experiences, to us, are all about. We think the fun of content is reacting to and trying to overcome things you don't see coming. That's what all our dungeons are about.


No i:
Cytuj:
Right now, almost all of the major systems are in the game, playable and working, and we're mostly just iterating on things like how skills unlock.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2011, 22:17 
Cytuj  
Cytuj:
A Guild Wars 2 closed beta test may be only months away - developer ArenaNet said the accolade-scooping MMO will enter closed beta this year "for sure".

The last time ArenaNet talked to us about a beta was in May.

Late last week, a French site translated a Korean report (via MMOCrunch) about Guild Wars 2 being shown at Korean game show G-Star (November 10th to 13th), "following the start of the Beta West". November, then?

"We're going to go into closed beta by the end of this year for sure," lead content designer Colin Johanson reaffirmed to Eurogamer at the EG Expo 2011.

"We're in closed alpha right now. We're going to go into closed beta by the end of this year. Based on the outcome of the closed beta, that will determine our open beta schedule. Based on the outcome of the open beta, that's going to determine our release date.

"If we tear through the beta and everything's super positive then obviously it'll come out faster. And if we go into the beta process and we see things we want to change, then we have the luxury of having the time to be able to sit down and fix that stuff.

"We really don't know when release is going to be, because we want time to react to things and upgrade and everything."

Johanson said "we don't know yet" how people will be informed of the open beta. "How we're going to announce it and how to get into it - we haven't decided that yet either," he added.

The content available within the beta phases is also still being worked out.

Guild Wars 2 was playable on the Eurogamer Expo 2011 show floor. Special press PVP sessions were held, and our impressions of it will be with you soon.

Guild Wars 2 was yesterday crowned The Eurogamer Expo 2011 Game of the Show.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2011, 22:40 
Cytuj  
Premiera w pierwszym kwartale przyszłego roku. Błagam. Pieprzyć "DIII".


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2011, 22:55 
Cytuj  
Hehe, tez juz bym sobie pogral :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2011, 15:53 
Cytuj  
► Guild Wars - Guild Wars 2 - High Level Asura Guardian Gameplay - Part 2

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2011, 22:39 
Cytuj  
http://www.talktyria.net/2011/09/26/you ... -answered/

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2011, 22:05 
Cytuj  
Opis strategii teamu ArenaNet podczas turnieju - oczywiście nie ma co patrzeć na używane skille i klasy, bo jeszcze wiele się zmieni, ale można się zorientować na czym mniej więcej będzie polegać 5vs5.

http://guildwars2pvp.com/2011/09/team-a ... vp-builds/


_________________
http://karolinacianciara.pl/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.