mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 08:16 
 
roball napisał(a):
fallout with dragons! ;]


Good enough :) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 09:01 
 
Steamworks.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 10:28 
 
Sobtainer napisał(a):
Czy ktoś się orientuje, czy to będzie chodzić z Games for Windows? bo widzę na okładce ten badziew... tyle razy się sparzyłem że naprawdę grubo się zastanawiam czy to kupię z tego powodu.


Z tego co wiem, to Ty mówisz o Games for Windows LIVE. Games for Windows jest jedynie oznaczeniem, że działa na najnowszych systemach operacyjnych itd.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 10:48 
 
"Jak podaje znany już nam rosyjski portal , ścieżka dźwiękowa Skyrim składa się z 236 różnych utworów - od krótkich, po długie. W każdym regionie i o każdej porze dnia ma rozbrzmiewać inna muzyka! Wygląda na to, że i w tej materii gra poczyniła znaczne postępy w stosunku do poprzedniczek."

Mhm, chyba wliczając wstawki 5 sekundowe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 11:02 
 
Mendol napisał(a):
no tylko niestety ja sie powoli zgadzam z insidem.
od dobrej fabuly to mam ksiazki :)

Jesli chodzi o fantasy to tak wiele tych ksiazek nie ma znow. Czy dobre crpg nie jest ciekawsze niz srednia ksiazka? Akurat DS oprocz walki ma jeszcze kapitalny klimat i imo to razem stanowi esencje tej gry.

A propos muzy to mam nadizeje na cos rownie zajebistego jak w Morrowindzie. Do dzis mi te motywy tkwia w glowie.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 11:05 
 
Szkoda że większość książek nie jest interaktywna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 11:10 
 
Robo napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Czy ktoś się orientuje, czy to będzie chodzić z Games for Windows? bo widzę na okładce ten badziew... tyle razy się sparzyłem że naprawdę grubo się zastanawiam czy to kupię z tego powodu.


Z tego co wiem, to Ty mówisz o Games for Windows LIVE. Games for Windows jest jedynie oznaczeniem, że działa na najnowszych systemach operacyjnych itd.


Ok thx, uświadomiłeś mnie :) bo jestem tak urażony tym zakładaniem idiotycznego konta pod Games for Windows, że już wszędzie widzę LIVE :)

P.S
Zamówione, raz się żyje, zobaczymy czy było warto.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 11:13 
 
Razoth napisał(a):
W takim razie Skyrim nie jest grą dla ciebie.

Jeżeli nie interesuje cię fabuła, świat, npc, to nie sięgaj po grę fabularną. Proste jak drut.


Nie bardzo wiem, jak wogole od Skyrima można oczekiwać fabuły ?
Ta gra to przecież taki prawie-sandbox.

Jak dla mnie to mogliby sobie wogole odpusic wątek główny, którego pewnie i tak nie przejde, a skupić się na dopracowaniu świata/interakcji/walki/małych wątków np. gildii.

Cytuj:
Szkoda że większość książek nie jest interaktywna.

Jeszcze by tego brakowało. Interaktywne książki.
Ale spokojnie. W ciągu 10 lat możemy się spodziewać interaktywnych ksiązek, które same nam będą mówić co mamy o nich myśleć ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 12:06 
 
iniside napisał(a):
Nie bardzo wiem, jak wogole od Skyrima można oczekiwać fabuły ?
Ta gra to przecież taki prawie-sandbox.

Jak dla mnie to mogliby sobie wogole odpusic wątek główny, którego pewnie i tak nie przejde, a skupić się na dopracowaniu świata/interakcji/walki/małych wątków np. gildii.



Nie byłeś, nie jesteś i nigdy nie będziesz wyznacznikiem tego co chce ogół community jakiejś gry. Masz spaczony pogląd na gatunek gier fabularnych, w których nie liczy się dla ciebie fabuła a bicie levelków - ok, ale skończ już ze swoim "bezproduktywnym pierdoleniem". Bo nie ma w tym za wiele sensu.

To tak jak ja bym wszedł do tematu Dark Souls i zapytał się "po co w tej grze taka skomplikowana walka i czemu nie ma rozbudowanego wątku głównego? Walkę to ja mam w Street Fighterze/Tekkenie"

Morrowind był sandboxem, miał dużo świetnych pobocznych questów oraz super wątek główny, który był swoistym spoiwem i zachęcał do podróżowania po świecie. Jak się nie miało pomysłu gdzie iść to zawsze można było zrobić jakąś misję i bum - jesteśmy na drugim końcu wyspy. Na coś podobnego liczę w przypadku Skyrim. Obliviona pomijam, bo main quest był żałosny.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 12:26 
 
iniside napisał(a):
Jeszcze by tego brakowało. Interaktywne książki.


O "paragrafówkach" nie słyszałeś ? Smutne :( Wojownik Autostrady i Samotny Wilk to moje dzieciństwo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 12:38 
 
No przeciez w Sandboxach fabula niepotrzebna. Pewnie dlatego all GTA, Mafia czy Red Dead Redemption czy wlasnie Morrowind maja takie plytkie zaplecze fabularne... :) Juz o cPRG nie mowie - liczy sie tylko bicie lvl... :/

Serio jak juz ktos napisal.... jesli nie chcecie grac w gre FABULARNA to nie siegajcie po nia i nie pierdolcie.

Kto jak kto ale gracze MMO powinni doskonale wiedziec co zostaje z sandboxa jak zabierze sie ciekawy, szczegolowo opisany swiat, Lore i fabule i wogole to wszytko co przeciez wogole jest niepotrzebne bo przeciez liczy sie combat jak z DS lol. Porownajcie sobie Darkfall/Mortal Online czy inne dzisiejsze "sandboxy" ze stara Ultima pod tymi wzgledami - moze sie taki iniside troche ogranie wtedy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 12:40 
 
a combat sie nie liczy? nie bylem nigdy fanem obliviona ale wydaje mi sie, ze combat stanowil jakas tam czesc gry.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 12:41 
 
Liczy sie, ale nie jest najwazniejszy, jak w takim DS, na ktorym to opiera sie cala gra.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 13:52 
 
http://www.ustream.tv/recorded/18256183

Cytuj:
Pewnie dlatego all GTA, Mafia czy Red Dead Redemption czy wlasnie Morrowind maja takie plytkie zaplecze fabularne...

Nie wiem. GTA mi się nudziło zawsze po 10 minutach, Mafia to nawet nie mówie bo te klimaty wieja dla mnie nuda straszliwa a w RDR nie grałem ;p.
A Morrowind, też nigdy nie skończyłem wątku głównego, nawet już nie wiem o czym był. /care.
Pozatym jakbyście się minimalnie wyślili a nie przeczytali pierwsze i ostatnie zdanie, to byście zauwazyli, że napisałem, że zamiast skupiać na głównym watku, powinni skupić się na pobocznych zadaniach, która imo zawsze i tak były ciekawsze.
Cytuj:
Kto jak kto ale gracze MMO powinni doskonale wiedziec co zostaje z sandboxa jak zabierze sie ciekawy, szczegolowo opisany swiat, Lore i fabule i wogole to wszytko co przeciez

Jak to co.
Grafika.
Itemki.
Progress.
Już widze jak przeciętnego gracza MMO interesuje dlaczego bije jakiegoś tam bosa. Jego interesuje zeby w końcu ten jebany epax dropnął ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 14:17 
 
Nie wiem. GTA mi się nudziło zawsze po 10 minutach, Mafia to nawet nie mówie bo te klimaty wieja dla mnie nuda straszliwa a w RDR nie grałem ;p.

Czyli nie grales w nic, gowno sie znasz na sandboxach ale bedziesz uczyl tworcow jak je robic i na czym sie skupiac? PRO

A Morrowind, też nigdy nie skończyłem wątku głównego, nawet już nie wiem o czym był. /care.

Trudno. Duzo tracisz. I po raz kolejny przyznajesz ze nie wiesz o czym piszesz.

Pozatym jakbyście się minimalnie wyślili a nie przeczytali pierwsze i ostatnie zdanie, to byście zauwazyli, że napisałem, że zamiast skupiać na głównym watku, powinni skupić się na pobocznych zadaniach, która imo zawsze i tak były ciekawsze.

NIE. Obie te rzeczy powinny bez obecne i obie powinny byc dobre. Powinny byc tez "wymieszane" w odpowiednich proporcjach. Wtedy masz dobry sandbox.

No kurwa.. powinni sie skupic na misjach pobocznych bo iniside pewnie nie umial trafic z Sayda Neen do Balmory zeby pchnac Main Quest. :) Do innych sandboxow sie nie odnosze bo przeciez nie grales.

Jak to co.
Grafika.
Itemki.
Progress.
Już widze jak przeciętnego gracza MMO interesuje dlaczego bije jakiegoś tam bosa. Jego interesuje zeby w końcu ten jebany epax dropnął ;p.


Toze ciebie nie interesuje to nie znaczy ze kogos innego tez nie interesuje. Pozatym mam w dupie "przecietnego gracza MMO" bo przecietny gracz MMO to atm 13latek grajacy na zmiane w Metin2 i WoW.

Jesli dla ciebie wystarcza grafika, itemki i progress to zapierdalaj grac w Mortal Online, ktry jest wlasnie takim szkieletem sandboxa odartym z wszytkiego co glebsze i fajne albo nawet lepiej to w Pokemony na GameBoyu. Ewentualnie WoW chyba odpowiada tej "filozofii designerskiej".

Srly ostatni raz ci odpisuje iniside... SKONCZ PIERDOLIC o rpg i sandoxach bo jebiesz herezjami i masz zjebany gust. "Grafika, itemki i progress"... no kurwa...

Chcecie plytkiej napierdalanki z "grafika, itemkami i progressem" to macie slashery konsolowe... late jak GoW i trudne jak DS... ewnatualnie takie potworki slasherowo/niby HnS jak Diablo 3..... ale odpierdolta sie od cRPG PLX lub chociazby od tych popluczym ktore z gatunku zostaly. :)

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 14:23 
 
Akurat tu sie ciezko z Kabra nie zgodzic, wiec placzki i ignoranci...GTFO :lol:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...


Ostatnio edytowano 2 lis 2011, 14:37 przez Rzeznik, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 14:29 
 
Cytuj:
Czyli nie grales w nic, gowno sie znasz na sandboxach ale bedziesz uczyl tworcow jak je robic i na czym sie skupiac? PRO

Faktycznie. Nie gralem w 3 gry i w nic już nie grałem ;/.

Cytuj:
Jesli dla ciebie wystarcza grafika, itemki i progress to zapierdalaj grac w Mortal Online, ktry jest wlasnie takim szkieletem sandboxa odartym z wszytkiego co glebsze i fajne albo nawet lepiej to w Pokemony na GameBoyu. Ewentualnie WoW chyba odpowiada tej "filozofii designerskiej".

MO to na tym etapie nawet nie jest gra. Już lepiej poczekać na Archeage albo iść grać w EVE tudzież DFO (z którym tez niewiadomo co się dzieje ;o).

Cytuj:
Srly ostatni raz ci odpisuje iniside... SKONCZ PIERDOLIC o rpg i sandoxach bo jebiesz herezjami i masz zjebany gust. "Grafika, itemki i progress"... no kurwa...

Nie prawda. To o czym ty mowisz to themeparkowe RPG. Sandbox ma to do siebie ze wrzucasz gracza do gry i gracz sobie robi to co mu się podoba.
Żaden z wyżej wymienionych gier nie jest typowym sandboxem. Ma dużo elementów sandboxa.
Pewnie dlatego napisałem:
Cytuj:
Ta gra to przecież taki prawie-sandbox.


Hyhyhy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 14:54 
 
Skończ już iniside, serio.

To jest temat o Skyrim a nie o twoim oderwanym od rzeczywistości widzimisię dotyczącym gier.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 14:56 
 
więc twierdzisz, że w sandbox rpg nie ma fabuły? skończ pierdolić głupoty


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 lis 2011, 15:46 
 
back in the days nikomu nie przyszłoby do głowy, że w rpg liczy się przede wszystkim napierdalanie potworów!
Cytuj:
Masz spaczony pogląd na gatunek gier fabularnych, w których nie liczy się dla ciebie fabuła a bicie levelków

no i na tym w zasadzie powinna się ta rozmowa skończyć

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.