mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2011, 13:06 
Cytuj  
fov się akurat ustawia w opcjach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2011, 15:46 
Cytuj  
kluczmen napisał(a):
tak z innej beki pogrywam troche w tego bf3 i przypominam sobie dlaczego przerzuciłem się na quake, te wszystkie wybuchy, rozmycia, ograniczony fow (jakies 70 stopni?) ludzie spamujący granaty/mortar w przejścia, i siedzenie w oknach (właśnie grałem conquesta 64 na sequane crossing i dlatego dostałem takiej guli, chyba najgorsza miejska mapka w serii bf-a, a zapomniałem że metro też jest mega chujowe), to jednak zupełnie inne infantry niż w bf2, nie mówię nawet o rtcw i et :( żadnej czytelności gameplaya :S


To inna gra, tutaj się nie biega na pałę, nie robisz rocket jumpów, bunny hopków itp. musisz współpracować.


_________________
@polygamia

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2011, 16:12 
Cytuj  
kluczmen napisał(a):
tak z innej beki pogrywam troche w tego bf3 i przypominam sobie dlaczego przerzuciłem się na quake, te wszystkie wybuchy, rozmycia, ograniczony fow (jakies 70 stopni?) ludzie spamujący granaty/mortar w przejścia, i siedzenie w oknach (właśnie grałem conquesta 64 na sequane crossing i dlatego dostałem takiej guli, chyba najgorsza miejska mapka w serii bf-a, a zapomniałem że metro też jest mega chujowe), to jednak zupełnie inne infantry niż w bf2, nie mówię nawet o rtcw i et :( żadnej czytelności gameplaya :S


Akurat seine crossing jest bardzo fajna mapa z duzym potencjalem. Jak wszyscy nienawidzili metro po becie, to teraz chetniej w to graja niz w bzdety typu teheran highway.


_________________
Nestor#1522

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 lis 2011, 16:29 
Cytuj  
WithnesS napisał(a):
Do takiego Halo Reach, kupowałem "mapy" i miałem masę funu. Tak samo, pewnie do Gearsów też kupię dlc (ale tu już mini kampanię etc). Jeżeli gram w 2-3 gry na okrągło, to jestem w stanie wybulić kilka dolarów na dodatkowy content z tych 2-3 gier. Bo co tracę? Jedna pizza, albo jakaś używka w którą chwilę pogram i wrócę do tych 2-3 gier, bo przecież gdybym wiedział że będę długo napieprzał w daną grę to kupiłbym ją day1 a nie jako używkę. To czy jestem idiotą, "dodając" content do ulubionej gry?

Jednocześnie, jak gram w coś casualowo to mi DLC niepotrzebne. A to że ktoś będzie miał świecącą broń, pogra na dodatkowej mapie etc? Nie przeszkadza mi to. Wydał na to pieniądze. To trochę jak czepiać się że ja mam malucha a ktoś ma porshe.

Tak samo, nie kupiłbym raczej nigdy DLC do takiego CoDa bo gra ma 1year lifespan, więc imo to głupota. Ale ktoś inny kupi, i będzie miał fun. Z reguły najbardziej przeszkadzają te DLC ludziom, którzy w daną grę nie grają albo grają i mają gula, że ich nie stać.

Jednocześnie jestem przeciwnikiem DLC takich jak na przykład płatny ending w Prince of Persia. To sobie obejrzałem na youtube, niech spierdalają z wycinaniem endingu z gry kurwa.

Ps. Musicie też wziąć pod uwagę przy gadaniu o cenach DLC, że amerykańskie dziecko często dostanie na lunch w szkole 10$. To że my żyjemy w Polsce (KURTKA!) to nie wina devsów/wydawców którzy biorą pod uwagę bardziej "rozwinięte" kraje. I nie ma w tym nic dziwnego.


Ok wszystko spoko, tylko czemu jeżeli DLC są spoko (wyłączając płatne endingi, etc) to piszesz:

WinterS napisał(a):
Jakbym wypuszczał miesiąc po premierze gry DLCka z odgrzewanym kotletem za 15 dolarów to nie mógłbym se chyba spojrzeć w twarz w lustrze, no ale bussiness is bussiness, i tak to pewnie kurwa kupie :{




Piszesz, że ci się nie podoba wypuszczanie odgrzewanego kotleta za 15$ miesiąc po premierze, a w drugim poście, że kupujesz tylko te DLC, które chcesz - to czemu będziesz ten odgrzewany kotlet kupował, skoro nie podoba ci się "odgrzewany kotlet za 15$"?

Bo tak jedna wypowiedź z drugą nie współgra?

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2011, 17:24 
Cytuj  
wiedziałem, że WinterS i WithnesS od zawsze będą dla tego forum wyglądać tak samo ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2011, 18:29 
Cytuj  
Dwóch gości chciało być elo i sobie zrobili zAjEfAjnY nick. ;>


_________________
@polygamia

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 lis 2011, 18:39 
Cytuj  
WinterS napisał(a):
wiedziałem, że WinterS i WithnesS od zawsze będą dla tego forum wyglądać tak samo ;)

O shit sorry, nawet do tej pory nie zauważyłem :o

Poprawie się ;p

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2011, 18:50 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Dwóch gości chciało być elo i sobie zrobili zAjEfAjnY nick. ;>


Mój ma więcej literek, więc jestem bardziej elo.


_________________
Obrazek

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 00:48 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
kluczmen napisał(a):
tak z innej beki pogrywam troche w tego bf3 i przypominam sobie dlaczego przerzuciłem się na quake, te wszystkie wybuchy, rozmycia, ograniczony fow (jakies 70 stopni?) ludzie spamujący granaty/mortar w przejścia, i siedzenie w oknach (właśnie grałem conquesta 64 na sequane crossing i dlatego dostałem takiej guli, chyba najgorsza miejska mapka w serii bf-a, a zapomniałem że metro też jest mega chujowe), to jednak zupełnie inne infantry niż w bf2, nie mówię nawet o rtcw i et :( żadnej czytelności gameplaya :S


Akurat seine crossing jest bardzo fajna mapa z duzym potencjalem. Jak wszyscy nienawidzili metro po becie, to teraz chetniej w to graja niz w bzdety typu teheran highway.


nie wiem, widocznie się nie znam, ale za dużo tam jakichś kubłów ze śmieciami, balkoników okienek za którymi sobie można siedzieć, mashtur i karkand to były dobre mapki miejskie :D

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 11:44 
Cytuj  
Ale chyba wlasnie o to chodzi zeby moc sie gdzie schowac, przygotowac zasadzke, albo rozgromic schowanego przeciwnka. To nie jest COD ani quake, nie biegnie sie na pale omijajac rakiety w locie..


_________________
Nestor#1522

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 12:15 
Cytuj  
Lol, postawic CoD'a i Quake'a w jednym rzedzie...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 12:33 
Cytuj  
Na Seine Crossing jak i innych mapach bez dużych przestrzeni rządzi podczerwień. Dla mnie generalnie gra wymiata, zaznaczam to pierwszy BF w którego gram od pierwszego praojca.


_________________
whiteman#2717

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 12:37 
Cytuj  
jak dla mnie seine crossing + supplier z mortarem wymiata ,ogolnie bronie supply sa koxy m249+ celownik na podczerwien to kara dla noobow z latarkami i sniperow w krzakach :D
a co do praojca to i tak najlepszy byl dodatek :vietnam ;)


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 12:37 
Cytuj  
Ja zauwazylem ze ostatnio w 90% przypadkow jak gine, to przeciwnik ma IRNV na broni, byly juz momenty jak ludzie mieli to przypiete na SV98..


_________________
Nestor#1522

**

Posty: 261
Dołączył(a): 21.02.2010
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 12:44 
Cytuj  
Zakładajcie ubranko Spec Ops, nie bedzie was tak dobrze widac na irnv jak w zwyklym.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 13:03 
Cytuj  
Support jest przegięty ze względu na chorą ilość amunicji w ogóle. Ja sobie assultem postrzelam 3 sekundy a ten stoi i jak rambo napierdala 3 minuty. + Generalnie celowniki optyczne na CKM-ach to śmieszne lekko.

Anyway to i tak w sumie realizm większy niż CoD.


_________________
whiteman#2717

***

Posty: 529
Dołączył(a): 30.11.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 13:06 
Cytuj  
whiteman napisał(a):
Support jest przegięty ze względu na chorą ilość amunicji w ogóle. Ja sobie assultem postrzelam 3 sekundy a ten stoi i jak rambo napierdala 3 minuty. + Generalnie celowniki optyczne na CKM-ach to śmieszne lekko.

Anyway to i tak w sumie realizm większy niż CoD.


to nie sa CKMy :<


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 13:07 
Cytuj  
whiteman napisał(a):
a ten stoi i jak rambo napierdala 3 minuty.
a potem przerywam na 15 sekund żeby przeładować :wink:


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 16:37 
Cytuj  
Strike at Karkand trailer

poprawione destruction 2.0 jest poprawione

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lis 2011, 19:31 
Cytuj  
whiteman napisał(a):
Support jest przegięty ze względu na chorą ilość amunicji w ogóle. Ja sobie assultem postrzelam 3 sekundy a ten stoi i jak rambo napierdala 3 minuty. +

Szkoda, że głównie w powietrze :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.