mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2011, 23:16 
Cytuj  
ale się wkurwiłem
swtor i origin ma sync hasła
muszą być takie same nie da się mieć innych

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7480074.page
"EA_NinotheRobot...
Developer
[Avatar]
Joined: 05/24/2011 13:46:24
Messages: 661
Offline

Hi all,

Your SWTOR password and Origin Password are synced. If you change your swtor password, try logging into Origin with your new password.

Let us know if that helps.

-Origin Live Ops
The Origin Live Operations Team"


_________________
psn

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 gru 2011, 00:05 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Lubisz SW? Kupuj, bedziesz sie dobrze bawil. Nie lubisz? Olej.

A bedzie to gra na wiecej niz 1 miesiac?

Ja sprawdze triala jak wyjdzie.

SWTOR to gra w stylu WoW, EQ2 czy Lotro spotykająca Kotora. Z tym, że jest jeszcze bedziej solo friendly (tak o dziwno da się jeszcze mocniej), sporo jest phasingu, instancjowania i są voice overy.

Jak lubisz themeparki, robienie dungeonów i battlegroundów + questowanie, to "będzie pan zadowolony" (prawdopodobnie), bo gierka chula, działa i tam wielkich problemów chyba nie ma (oprócz tego, że cienie, AA, itp biorą wydajność za mordę w dół dużo bardziej niż powinny imho).

Jak taka forma ci się przejadła to nie podchodź bo nie ma po co imo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2011, 00:36 
Cytuj  
Dzieki, raczej przejadla, wiec odpuszcze :)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2011, 08:44 
Cytuj  
Postanowilem sobie chwilowo odpuscic TOR'a.
Z dwoch prostych powodow :
- za 2 miechy wiekszosc graczy sie wykruszy ( co za tym idzie pewnie gra stanieje )
- nagralem sie w BETE i jakos nie mam ochoty wszystkiego robic od nowa

Wiec, jak ktos nie ma mega cisnienia na ten tytul, radze poczekac :D


_________________
Obrazek

Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2011, 10:06 
Cytuj  
Compton napisał(a):
- nagralem sie w BETE i jakos nie mam ochoty wszystkiego robic od nowa


świetny powód, zwłaszcza do radzenia komuś czy ma w coś grać czy nie


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2011, 10:55 
Cytuj  
Po pierwszym miesiącu wielu przypadkowych graczy odpadnie, wróci do wow-a itp lub stwierdzi ponownie że mmorpg jest nudne, czy ta gra będzie dobrze stała okaże się za jakieś 2-3 miesiące czy przybywa graczy czy nie.
SW i ta gra ma wielu haterów, więc nie sugerowałbym się postami na forach już teraz.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2011, 12:37 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
Compton napisał(a):
- nagralem sie w BETE i jakos nie mam ochoty wszystkiego robic od nowa


świetny powód, zwłaszcza do radzenia komuś czy ma w coś grać czy nie


Gdybys posiadl umiejetnosc czytania "miedzy wierszami" wiedzialbys co mialem na mysli.

Pozwol ze Cie oswiece

Granie w BETE pozwolilo mi ocenic gre na tyle, ze aktualnie jestem nia poprostu znudzony. Ot kolejny WoW'o podobny tytul w innej otoczce.
Wszystko fajnie ... ale na 1-2 miesiace max.

Kazdy ma prawdo do wyrazenia swojej opini ... a Twoja kompletnie nic nie wnosi do tematu.


_________________
Obrazek

Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 gru 2011, 12:37 
Cytuj  
embe napisał(a):
Po pierwszym miesiącu wielu przypadkowych graczy odpadnie, wróci do wow-a itp lub stwierdzi ponownie że mmorpg jest nudne, czy ta gra będzie dobrze stała okaże się za jakieś 2-3 miesiące czy przybywa graczy czy nie.
SW i ta gra ma wielu haterów, więc nie sugerowałbym się postami na forach już teraz.

To fakt, gra ma dużo haterów (mi też piana trochę na początku wyskoczyła), ale to po prostu pokłosie popularności. W końcu to największa premiera mmorpg, także medialna od czasu bo ja wiem Warhammera?

Co do oceny populacji to ja bym obstawił tak bardziej 4-6 miesięcy, po których będzie trend bardziej stały widać. EA jednak wydaję olbrzymią kasę na reklamę + jest masa ludzi, którzy zaczną grać dopiero po świętach / sylwestrze.

Gra takiego faila jak Warhammer czy AoC na pewno nie zaliczy, bo nie cierpi z takich problemów jak w/w cierpiały.
Imo bardzo ciężko prorokować, bo z jednej strony imo jedna gra nie przejmie pozycji WoW-a mimo, że WoW będzie nieubłaganie tracił graczy, poza tym zbyt dużo imo graczy, którym albo model WoW-like themeparka się przejadł albo traktują te gry jako gry "do przejścia" czyli jak pobawią się chwilę w end-game to odkładają na półkę i idą grać w jakąś inna grę(niekoniecznie mmoprg).
Z drugiej strony jeżeli jakiś mmorpg ma zacząć zdobywać naprawdę masową popularność "na zachodzie" to jest to 1 tytuł od wyjścia WoW-a, który ma szansę. Także dlatego, że Swtor przyciągnał lub przyciągnie trochę graczy, którzy w mmorpg jeszcze nie grali.


Prawdziwy test to będzie jak GW2 wyjdzie, no i nie wspominająć o mniej znaczących, ale jednak nie dających się zpełnie ignorować premierach 2012 r - TSW, TERY i nowego dodatku do WoW.

W każdym razie - model mmorpg, który powiela Swtor mi się przejadł. Dlatego ja sobie darowałem.
Dialogi to za mało dla mnie, chyba między innymi dlatego, że subiektywnie niestety nie dorastają do pięt dialogom z gier typu Planescape:Torment, Fallut 2, Arcanum, Vampire: The Masquerade, etc a bardziej mi przypominają słabe dialogi z Dragon Age 2 :/


To oczywiście mega-subiektywna ocena.

Co do "parcia" na levelling, to ja go nigdy nie odczuwałem w żadnym mmorpg, może z wyjątkiem Rift-a.

-----------------------

Jednak jak ktoś ma ochotę na standardowego themeparka i ma ochotę porobić instancjowane dungeony i pogrindzić gear , to chyba mimo wszystko najlepszy tytuł na chwilę obecną.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2011, 12:54 
Cytuj  
sula napisał(a):
embe napisał(a):
Po pierwszym miesiącu wielu przypadkowych graczy odpadnie, wróci do wow-a itp lub stwierdzi ponownie że mmorpg jest nudne, czy ta gra będzie dobrze stała okaże się za jakieś 2-3 miesiące czy przybywa graczy czy nie.
SW i ta gra ma wielu haterów, więc nie sugerowałbym się postami na forach już teraz.

To fakt, gra ma dużo haterów (mi też piana trochę na początku wyskoczyła), ale to po prostu pokłosie popularności. W końcu to największa premiera mmorpg, także medialna od czasu bo ja wiem Warhammera?

Co do oceny populacji to ja bym obstawił tak bardziej 4-6 miesięcy, po których będzie trend bardziej stały widać. EA jednak wydaję olbrzymią kasę na reklamę + jest masa ludzi, którzy zaczną grać dopiero po świętach / sylwestrze.

Gra takiego faila jak Warhammer czy AoC na pewno nie zaliczy, bo nie cierpi z takich problemów jak w/w cierpiały.
Imo bardzo ciężko prorokować, bo z jednej strony imo jedna gra nie przejmie pozycji WoW-a mimo, że WoW będzie nieubłaganie tracił graczy, poza tym zbyt dużo imo graczy, którym albo model WoW-like themeparka się przejadł albo traktują te gry jako gry "do przejścia" czyli jak pobawią się chwilę w end-game to odkładają na półkę i idą grać w jakąś inna grę(niekoniecznie mmoprg).
Z drugiej strony jeżeli jakiś mmorpg ma zacząć zdobywać naprawdę masową popularność "na zachodzie" to jest to 1 tytuł od wyjścia WoW-a, który ma szansę. Także dlatego, że Swtor przyciągnał lub przyciągnie trochę graczy, którzy w mmorpg jeszcze nie grali.


Prawdziwy test to będzie jak GW2 wyjdzie, no i nie wspominająć o mniej znaczących, ale jednak nie dających się zpełnie ignorować premierach 2012 r - TSW, TERY i nowego dodatku do WoW.

W każdym razie - model mmorpg, który powiela Swtor mi się przejadł. Dlatego ja sobie darowałem.
Dialogi to za mało dla mnie, chyba między innymi dlatego, że subiektywnie niestety nie dorastają do pięt dialogom z gier typu Planescape:Torment, Fallut 2, Arcanum, Vampire: The Masquerade, etc a bardziej mi przypominają słabe dialogi z Dragon Age 2 :/


To oczywiście mega-subiektywna ocena.

Co do "parcia" na levelling, to ja go nigdy nie odczuwałem w żadnym mmorpg, może z wyjątkiem Rift-a.

-----------------------

Jednak jak ktoś ma ochotę na standardowego themeparka i ma ochotę porobić instancjowane dungeony i pogrindzić gear , to chyba mimo wszystko najlepszy tytuł na chwilę obecną.


Ja się obawiam, że spora część fanów kotora przejdzie story i nie będzie im się chciało dalej jebać instancji i pvp. Tak czy siak na rynku zajebista pustka, brak konkurencji w postaci nowych tytułów to ludzie mogą troszkę zagrzać miejsce.


_________________
@polygamia


Posty: 9
Dołączył(a): 13.08.2008
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 13:03 
Cytuj  
Miałem okazje zagrać w betę ale czas mi niestety nie pozwolił. Czy ta gra jest sandboxowa, można handlować podróżować dowolnie etc? Czy robimy cały czas questy + pvp

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 13:09 
Cytuj  
Compton napisał(a):
Enhu napisał(a):
Compton napisał(a):
- nagralem sie w BETE i jakos nie mam ochoty wszystkiego robic od nowa


świetny powód, zwłaszcza do radzenia komuś czy ma w coś grać czy nie


Gdybys posiadl umiejetnosc czytania "miedzy wierszami" wiedzialbys co mialem na mysli.


pozwól, że cię oświecę, twoja opinia absolutnie nic nie wnosi do tematu - sugerujesz że gra jest jak wow, a nie jest - z jednej strony jest oparta o themepark ale każdej klasie przedstawiona jest po przez questy pewna historia (w niektórych momentach bardzo epicka) a nie nowy npc, accept i biegasz za strzałkami jak w wowie. Do tego swoje doświadczenia z bety ze stwierdzeniem 'już się nagrałem i nie chce mi się tego przechodzić jeszcze raz' podajesz jako powód dlaczego ktoś miał by tej gry nie kupować

ps. przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś, a stwierdzenia z rodziny 'co autor miał na myśli' możesz sobie wsadzić.


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 15:02 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
z jednej strony jest oparta o themepark ale każdej klasie przedstawiona jest po przez questy pewna historia (w niektórych momentach bardzo epicka) a nie nowy npc, accept i biegasz za strzałkami jak w wowie.

Z tego opisu to nawet nie themepark ale zwykły singleplayer ;).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 15:30 
Cytuj  
"Ja się obawiam, że spora część fanów kotora przejdzie story i nie będzie im się chciało dalej jebać instancji i pvp"

To nie ma sie czego obawiac - to jest fakt imho.

Jesli Bioware pojdzie w schemat rozwoju gry ala WoW/RIFT czyli tylko vertical i nowy raid co pol roku a w miedzyczasie instancje to F2P za rok niestety. Bo wiekszosc playerbase ma na te elementy serdecznie wyjebane.

Jesli zas skupia sie na story, nowych planetach, open PvP ala Ilum, craftingu, housingu (statki), space combacie, itp.. to gierka bedzie zyla dlugo i sam beda gral.

"Z tego opisu to nawet nie themepark ale zwykły singleplayer ."

I bardzo dobrze.. i tak w themeparki gra sie wieszosc czasu solo (przynajmniej znakomita wiekszosc playerbase ta robi) - w tego przynajmniej gra sie ciekawie.
Natomiast contentu grupowego jest w grze sporo jak na launch dla lubiacych takie rzeczy.
Mozesz sobie wylevelowac postac bijac elitki w party jak w Everquescie - nie widze problemu.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 16:01 
Cytuj  
Ze story jest taki problem, że ile tego story mogą w "paczach" dodać?

5 h gry? 10 h ? no będąc fest szczodrym 20h? raz na 2-3 miesiące?

Wystarczy spojrzeć na Lotro, nawet w czasach SoA gdzie content patche były bardzo duże czasami, to tzw. storyline się robiło afaik szybiutko po każdym update. Max parę dni i każdy miał zrobione. Nie mówiąc o tym, że łatwiej było ten content produkować bo nie było cutscenek (no trochę było, ale nie w takiej ilości ani jakości jak w Swtor) ani full VO.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 16:40 
Cytuj  
zanim ludzie zrobia story roznymi klasami to chwile im zejdzie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 16:43 
Cytuj  
Kurwa ledwo co kupiłem ten syf i już kolejki ,problemy z ustawienie suba po czym i tak pewnie wroce do jebanego wowa po 3 miesiacach ;/


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 16:53 
Cytuj  
dzieki, ze sie podziles z nami ta fascynujaca historia.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 17:27 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
zanim ludzie zrobia story roznymi klasami to chwile im zejdzie.

Wśród tych, którzy grają wieloma postaciami to pewnie tak.

W sumie znałem graczy, którzy jak tylko dobili do cap, to tydzień-dwa i nowy alt, i tak w kółko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 17:39 
Cytuj  
no jak ktos siedzi 24/7 to pewnie zrobi 50 szybko.
to nie jest gra do rushowania i mysle, ze to akurat kazdy wie :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 gru 2011, 18:04 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no jak ktos siedzi 24/7 to pewnie zrobi 50 szybko.
to nie jest gra do rushowania i mysle, ze to akurat kazdy wie :)

Wiesz co, ja żadnego mmropg nie rushowałem.

Zresztą nie chodziło mi o ludzi rushujących do cap-a w tydzień-dwa, tylko o graczy levelujących postacie, grający nimi tydzień-dwa na maksymalnym levelu i potem zaczynaniu nowego alta.

Potem mieli po np 10 postaci :) W sumie jak ktoś lubi...


W zasadzie tylko Rift tak jakoś na mnie działał, że czułem się "popychany" żeby wbijać levele jak najszybciej. Może dlatego, że był nudny jak flaki z olejem i w sumie nawet kompletnie za darmo mi się w niego grać nie chciało.

Wiesz jak komuś się story w Swtor podoba, to pewnie, że gra się pewnie fajnie - tak jak w każdego singla, który się podoba.

Mi mimo, że lubie crpg-i to po prostu story w Swtor zupełnie nie podeszło. Poza tym, że wkurzają mnie proste dialogi to w sumie nie wiem czemu.

Anyway nvm.

Niestety wydaję mi się, że Swtor pójdzie drogą WoW-a i Rift-a, choć może jestem po prostu zbyt pesymistyczny. W każdym razie nie życze tego wam, no chyba, że ktoś z grających bardzo chcę :p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.