mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2011, 09:14 
Cytuj  
Trzeba bedzie poczekac do kwietnia 2012 i zobaczymy


_________________
Turbot

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 22:34 
Cytuj  
Pojawiły się wywiady z pokazów dla prasy. To, w co grali pismaki, to to samo co było w pierwszej szerokiej becie, czyli start templarów, Nowa Anglia i dungeon Polaris. Lista linków do artykułów- klik Recenzje są mówiąc oględnie dość entuzjastyczne, a przecież to tylko początek, bez większości mięsa. Ciekawe jest między innymi opis szukania książki telefonicznej. Redaktor wyszedł z założenia, że wygląda to jak w typowym mmo - więc biegał i zabijał zombiaki w nadziei że któryś dropnie książkę. Dopiero jeden z devsow zwrócił mu uwagę, że książki telefoniczne zazwyczaj można znaleźć w budkach telefonicznych, albo recepcjach, a ludzie (no, ex ludzie) rzadko noszą coś takiego przy sobie. Smaczków i informacji jest sporo, warto poczytać.
Poza tym trochę info dot. PvP się potwierdziło - będzie exp w PvP, będą tokeny na gear PvP o podobnych parametrach jak ten z PvE. Warzone (24/7 FvFvF zona PvP) będzie miał pop capa/ frakcję (prawdopodobnie 40-50 ppl). Druga szeroka beta(która miała się skupiać na bg i wz) została odwołana ze względu na problemy techniczne z tworzeniem shardów. Ale ma niedługo ruszyć, więc zobaczymy jak wygląda strzelanie się w 3 frakcje.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 5 gru 2011, 01:02 
Cytuj  
Mam nadzieje że TSW zmieni poglad na mmo. Bo ostatnio next gen to co druga produkcja. A szczerze mowiac mam już głęboko w 4 literach całe te wowo podobne produkcje, bo sie rzygać chce nimi. SWTOR to już w ogóle jakaś masakre zrobił . Po 2 godzinach bety jako fan SW usunołem nie chce mieć z tym nic wspolnego.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2011, 21:57 
Cytuj  
Egipt, pamiętnik z wakacji


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 19:33 
Cytuj  
http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=EmbedLayer&MovieID=1105163
Filmik z ekranu wyboru frakcji/postaci. w tej becie są dostępne po 3 template'y lumi i templar. Dla bystrego obserwatora - nagroda. Są suty ;)

Ed:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=EmbedLayer&MovieID=1108376
Nowy filmik z NYC. Animacja biegu, oświetlenie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2012, 23:23 
Cytuj  
Kurwa, kogoś to interesuje?
Staram się jak idiota, najlepsze kąski i wieści z pierwszej ręki
A wy nawet "chuj to kogo obchodzi frajerze"
Troche mi smutno.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sty 2012, 23:53 
Cytuj  
Pisz, pisz, nie zagladam nawet na inne site'y o TSW, bo wiem ze sledzisz jako fanboi i sie podzielisz.

Ciezko narazie cokolwiek powiedziec - niech wypuszcza cos konkretnego na siec, bo narazie to wiemy ze maja pomysl na marketing, fajne 3 frakcje i chyba kiepski system walki. Przynajmniej pamietam ladne fimiki i kawalek crapowatego footage z zerowa dynamika (nawet gorzej niz w AoC).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 sty 2012, 23:57 
Cytuj  
Mnie trochę odrzucił kurewski biznes model tej gry , oprócz abo chcą wrzucić sklepik ,który ma dawać 35% dodatkowego przychodu :/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 4 sty 2012, 18:07 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Kurwa, kogoś to interesuje?
Staram się jak idiota, najlepsze kąski i wieści z pierwszej ręki
A wy nawet "chuj to kogo obchodzi frajerze"
Troche mi smutno.


Ja czytam:) keep up the good work;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 sty 2012, 21:36 
Cytuj  
IMO, item shop + abonament nie moga wspolistniec

Jak to mowia : albo rybki albo akwarium


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 sty 2012, 05:18 
Cytuj  
Compton napisał(a):
IMO, item shop + abonament nie moga wspolistniec

Jak to mowia : albo rybki albo akwarium


moga moga :)

http://us.blizzard.com/store/browse.xml?f=c:5,c:33


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 5 sty 2012, 05:56 
Cytuj  
@UP

To nie przejdzie ... na dluzsza mete


_________________
Obrazek

Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 sty 2012, 07:22 
Cytuj  
Po wprowadzeniu do Blizzard Store Celestal Steeda, w samej tylko Europie w tydzień zarobili ponad 1 mln euro. I ciągle się sprzedaje.
Na dłuższą metę też się da, ale gra musi cieszyć się względną popularnością.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2012, 08:20 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Compton napisał(a):
IMO, item shop + abonament nie moga wspolistniec

Jak to mowia : albo rybki albo akwarium


moga moga :)

http://us.blizzard.com/store/browse.xml?f=c:5,c:33


Tylko to są nic nie znaczące pety i mounty a nie jakieś boosty do xp, bonusy do gear itp.


_________________
@polygamia

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2012, 13:30 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Huragan napisał(a):
Compton napisał(a):
IMO, item shop + abonament nie moga wspolistniec

Jak to mowia : albo rybki albo akwarium


moga moga :)

http://us.blizzard.com/store/browse.xml?f=c:5,c:33


Tylko to są nic nie znaczące pety i mounty a nie jakieś boosty do xp, bonusy do gear itp.

ta na jednym mouncie zrobili w dzień 2.5kk $ tak to bez znaczenia jest dla ludzi ;)

*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 5 sty 2012, 15:49 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Tylko to są nic nie znaczące pety i mounty a nie jakieś boosty do xp, bonusy do gear itp.



Ostatnio modne są butiki w mmo, nie mam nic przeciwko jak ktoś chce zmienić sobie wygląd stringów za 15 $ to niech zmienia mam na to wyjebane. Tak jak w HON 70 zł za to ze na czacie masz zielony nick a nie zółty (a i kupują) itp itd......

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 16:42 
Cytuj  
Zakończyła się 2 "prawie zewnętrzna" beta. Dostępna była początkowa lokacja w New England. Oraz Nowy Jork i Londyn, jednak w tych 2 widać masę placeholderów.

Kingsmouth to miasteczko w którym stawiamy pierwsze kroki. Teren jest otwarty i spory - z kilkadziesiąt kilometrów kwadratowych obejmujących zabudowania miasta, port, las. Na tej mapie nie ma loadingów, pojawiają się tylko przy wchodzeniu do niektórych pomieszczeń (np. duża piwnica, duży dom itd). Podobnie jest na pozostałych mapach składających się na lokację New England - świat bez loading screena jest znacznie większy niż w AoC, nie ma też wytyczonych ścieżek poruszania się (poza, oczywiście, miastem ;) )
Grafika:
Jest na podobnym poziomie co AoC, wygląda jak poprawione Vampire: Bloodlines. Część npc dupy może nie urywa, szczególnie zwykłe zombie których watahy porozsiewane są tu i tam, ale część - miodzio! Jak z renderków na stronie tsw. I są duże. Filmiki to poprawiona wersja tych z Tortage. Nie ma dialogów, ale teksty są klimatyczne, głos spoko, kamera pracuje ok.
Dźwięk:
Nie mam jakiegoś super słuchu, ale muzyka pasowała do klimatu, dźwięki były dobrej jakości (seria z karabinu jak z BFa jakiegoś)
Questy
To chyba największa nowość w mmo. Questy są podzielone na typy (lore - przewodni, znajdź coś, odszukaj kogoś, zabij coś, przedostań się gdzieś itd). Każdy typ ma przypisaną ikonkę i nie można mieć jednocześnie więcej niż jeden aktywny z danego typu. Postęp w pozostałych się zapisuje i w dowolnej chwili można zacząć dalej misję w momencie gdzie się ją przerwało. Po zakończeniu telefon do centrali z raportem i odebranie nagrody - bez łażenia do quest givera.
No właśnie questgiver ogranicza się tu tylko do wprowadzającego filmiku (albo i nie to, w niektórych misjach klikamy przedmiot który przydziela misję - np notatnik z listą zaginionych mieszkańców), resztę robimy sami. Misje mają tire (etapy) które odblokowują się automatycznie w miarę postępów. Powiedzmy pierwsza misja na drodze do Kingsmouth - kowboj najpier nakłania nas do odesłania na spoczynek paru zombie, potem przemieszczając się szosą przywołujemy więcej zombie przez uruchomienie alarmów w porzuconych samochodach, potem ściągamy zombie w podpaloną uprzednio benzynę, wreszcie dostarczamy amunicję do oblężonego posterunku. Na mapie pojawiają się znaczniki pokazujące ogólny kierunek w którym jest rozwiązanie aktualnego tire. Rozwiązanie czasem nie jest oczywiste i proste na standardy mmo, np. żeby dostarczyć zapasy (co jest głównym celem misji) trzeba najpierw przejrzeć książkę telefoniczną żeby określić gdzie w mieście znajdują się sklepy z potrzebnymi artykułami. Albo podczas zbierania kamer trzeba się wdrapać na dach sąsiedniego budynku i z niego zeskoczyć w interesujący nas punkt. Albo szukając zaginionych mieszkańców też zaczynamy od przejrzenia książki telefonicznej, żeby poznać ich adresy zamieszkania. Słowem questy są naprawdę ciekawe, typowe wbieganie do huba i zbieranie wszystkich wykrzykników zostało zastąpione zebraniem jednego i robieniem rozbudowanej misji. Voiceover nie jest też tak powszechny jak w TOR, więc gra się jakby bardziej swobodnie.
Mechanika
Jak wiadomo 7 skili aktywnych i 7 pasywnych. Do tego 2 sloty na broń i 7 na czakry które razem tworzą gear ze statsami. Ubranie nie ma statystyk, wyłącznie funkcję estetyczną. Broń (pistolety, laleczki voodoo, młoty itd - każda "szkoła" walki(rifle,shotgun,pistols,elementalism,chaos i blood, hammers,blades,fist) ma przypisany przedmiot) jest widoczna. By korzystać z aktywnych skili trzeba mieć broń ze szkoły tego skila. A że skili jest ponad 500...W każdej szkole są skile zadające dmg i oferujące jakiś support - cc, heal, dot. Niektóre ze skili mają dodatkowe działanie ze względu na to, w jakim stanie znajduje się cel - powiedzmy że strzał z karabinu daje dmg, ale ten sam strzał w cel który ma założonego dota daje dodatkowo heal dla defensive targetu. System targetów jest rozwiązany podobnie jak w WAR - ofensywny target dla czerwonych, defensywny dla zielonych.
Skile wykupujemy za Anima Points - te podstawowe są dość tanie, te bardziej specjalistyczne dość drogie. Gear natomiast wymaga wykupienia odpowiedniego rank za Skill points, więc przynajmniej początkowo trzeba jednak się przywiązać do jakiejś szkoły.
Kombinacji tych wszystkich elementów jest od groma i nie widać jakiegoś uber przegięcia. Może leczenie z karabinu wymaga większej specjalizacji niż w przypadku blood magic, ale za to dmg lepszy niż blood :)
W chwili obecnej czuć jeszcze pewne niedoróbki, jednak same założenia gry, konstrukcja misji, czy naprawdę niezła grafika (choć nie wszędzie) bardzo dobrze rokuje. W becie nie było żadnych sklepów, ba nie było pieniężnej nagrody za questy, ale są placeholdery.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 17:01 
Cytuj  
Spoko, dzięki za sporo informacji.

Grałeś w becie czy podsuwasz nam to co ludzie, którzy grali piszą? Jak grałeś to zazdroszczę w chuj ;)))

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 17:24 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
System targetów jest rozwiązany podobnie jak w WAR - ofensywny target dla czerwonych, defensywny dla zielonych.


No, nareszcie gra z dual-targetingiem. I sa mloty. I templars.
Nadchodzi reedycja warrior priestki!


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 17:27 
Cytuj  
a wampirem mozna byc? bo wtedy to przyciagneloby fanow twilight ;d
Sam swiat imo ciekawy, bo to cale fantasy po raz enty to juz obrzydlo.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.