mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 08:57 
Cytuj  
Kurcze czepian się sorry, koleżanka z pracy złamała rękę, miałem iść na urlop 3 tygodnie temu.
Potem rekonwalescencja - miałem iść tydzień temu.
Potem miałem iść od dzisiaj i kurrrrwwwwwaaaa znowu siedzę w pracy!!!!!!!

**

Posty: 359
Dołączył(a): 16.05.2003
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 09:12 
Cytuj  
Marku dobre mmorpg powinno dawac mozliwosc przypierdolenia irytujacemy cie gostkowi bez wzgledu na miejsce w ktorym sie znajdujecie i to czy wyraza na to zgode czy nie ...A tymczasem w wielu mmorpg jest tak ze albo sa safezony (jak np. w Neocronie sa safezony ktore mieli usunac postawiajac serwer Neptun ,tymczasem o Neptunie ,jak zreszta o DoY-u ani widu ani słychu ..) albo oponenta trzeba najpierw poprosic o zgode (duelowanie)...Bywa też ze pvp nie istnieje w ogole (EQ).Ale przeciez nie o to chodzi--czyz nie ciekawiej jest gdy niegdzie w grze nie mozesz sie czuc bezpieczny ,pewny ,wymusza to wieksza czujnosc i podnosi wartosc dzialania ,gry w grupie .. :smile:

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 09:52 
Cytuj  
Bywa też ze pvp nie istnieje w ogole (EQ).
Gowno prawda...

Pzdr
Z.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 09:55 
Cytuj  
No tak ale coś za coś.

Wtedy wymuszony jest inny sposób lvlowania, tworzenia postaci.

1. Praktycznie od razu musisz móc pkilować kogolwiek bo lvl-anie przez nawet krótki tydzień, z przerwynikami w postaci zabijania przez "kolegów" co dziesięć minut jest nudne i irytujące nie uważasz?
2. A jeżeli tak zrobią w grze to z kolei zatwardziały gracz który siedzi w tej grze od 3 miesięcy (załóżmy) też by się zirytował odganiając od siebie watahy noobów, a jeszcze bardziej wtedy kiedy jakiemuś noob-wi w końcu się udało. Bo rozumiem przegrać z graczem o równym stażu, ale irytujące jest dostać od noob-a (patrz punkt 1).

Więc IMHO - takie coś NIGDY nie powstanie.

****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 11:33 
Cytuj  
EHE... ja tam chce pograc w mmorpg w swiecie warcraft :< A to czy bedzie fajne czy nie ocenie po pierwszym miesiacu, najwyzej pierdolne to na smieci.
Napieprzanie sie od razu w kazdym miejscu to chyba nie jedyny warunek fajnosci mmorpg?:|
Pewnie, ze kazdy lubi przyjebac jakiemus annoying newb albo rozwalic przechwalajacego sie gosu. Ale to nie moze byc glownym motorem gry. Bo bedzie jak Mark pisze:
- Choose ur name
- Choose ur race
- Choose ur skills etc.
- Welcome to Azeroth
... MastahPK: "U FUCKING NEWB DIE SUCKER!"
- OoooOOooooOOOOooOOo
Patrzysz na zegarek a minelo 5 min. od zalozenia postaci. HEHE gr8:<


_________________
Nie ma fajnych mmorpg.
Muzyka relaksacyjna

***

Posty: 716
Dołączył(a): 28.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 13:55 
Cytuj  
Ja tam jestem tramelita i nie lubie jak ktos mialby mnie zabic jak zkladam rzeczy w banku.
Mi sie jednak nie podoba mmo wogule bez zabijania przeciwnikow. Podoba mi sie system w daoc tylko ze by tam sie pobawic to trzeba byc najpierw lvl 50 i w zergu.
sam koncept zona w grze gdzie mozna sie zabijac jest OK moim zdaniem. Ci ktorzy nie chca ginac jak craftuja nie ida do zona i tyle. Ci co chca sie bic ida do zona i sie zabijaja.
Moim zdaniem nie jest problem w tym czy zrobic gre cala PVP czy tez ze zonami. Problem jest w tym jak to zrobic kolejnego mmo by nie trzeba bylo najpierw 5 miesiecy zabijac stworki by w koncu sie moc bawic w pvp. Koncept PS tu niestety nie pasuje bo WOW to bedzie jak SWG/DAOC/EQ/SB gdzie trzeba nabijac exp i zdobywac lvl-e.
Fajniej jednak by bylo jakby cos zrobili w stylu PS. Od poczatku grania morzesz ruszyc w zone pvp i miec rowne szanse jak ten co gra w to 5 miesiecy.


_________________
Give a man a fish and you will feed him for a day,
Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 14:29 
Cytuj  
1. Praktycznie od razu musisz móc pkilować kogolwiek bo lvl-anie przez nawet krótki tydzień, z przerwynikami w postaci zabijania przez "kolegów" co dziesięć minut jest nudne i irytujące nie uważasz?

Masz racje. Nie ma to jak levelowac postac do 594850934 poziomu bez jakiegokolwiek przerywnika. Wtedy jest ono zabawne i przyjemne. Dlatego zawsze tak cieplo wypowiadam sie na temat mojej ulubionej gry, EQ, bardzo odpowiada sposob w jaki rozwiazano w tej grze system tworzenia postaci.

A od kiedy za mirc-a się płaci?(...)

lmfao :( I wszystko jasne...


Moim zdaniem MMO bez -zadnych- safezone'ow i mozliwoscia zabijania sie doslownie wszedzie jest bez sensu, bo wiadomo, ze zawsze pojawi sie jakis odsetek graczy, ktory czerpie przyjemnosc z rezkilowania nowych i/lub bezbronnych postaci: Safe zony na ksztalt tych z DAoC tez sa do dupy, bo kazdy raz na jakis czas sobie musi pasc, ale nie co 5 minut zakladajac nowe ubranka przy banku, czy respawnujac sie po kolejnej smierci...
W AC na Darktide czesto byla sytuacja, ze koles na 120+ lvlu stal sobie pod respawnem/newb training area i zabijal, albo grupka stala pod portalem i zabijala kazdego przechodzacego gracza, ktoremu jeszcze sie nawet mapa nie zaladowala...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 14:48 
Cytuj  
eee tam nastepny temat rzeka.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 310
Dołączył(a): 27.06.2003
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 15:02 
Cytuj  
Cytuj:
2003-07-17 10:12, Razorback6(3) napisał:
Marku dobre mmorpg powinno dawac mozliwosc przypierdolenia irytujacemy cie gostkowi bez wzgledu na miejsce w ktorym sie znajdujecie i to czy wyraza na to zgode czy nie ...A tymczasem w wielu mmorpg jest tak ze albo sa safezony (jak np. w Neocronie sa safezony ktore mieli usunac postawiajac serwer Neptun ,tymczasem o Neptunie ,jak zreszta o DoY-u ani widu ani słychu ..) albo oponenta trzeba najpierw poprosic o zgode (duelowanie)...Bywa też ze pvp nie istnieje w ogole (EQ).


Razor, muszę Cię zmartwić: nie sądzę aby jeszcze kiedykolwie powstała jakś klasyczna MMORPG, w której każdy może zabijać każdego zawsze i wszędzie. Mam na myśli klasyczne MMORPG, w którym są levele, za śmierć jest XP penalty itd.
Pierwsi twórcy tego typu gier przekonali się boleśnie na własnej skórze, że niekontrolowane PvP powoduje rezygnację z gry pewnej znaczącej grupy ludzi. No a wiadomo: developerom chodzi o kasę = o ludzi, DUŻO ludzi.
Oczywiście co innego dedykowane serwery PvP itp. ale to już jest wprowadzenie konkretnego ograniczenia - w tym przypadku na cały serwer (przy okazji: tak jest w EQ - cały serwer PvP, a nawet pare serwerów, zanotuj sobie na przyszłość! :grin: )

Cytuj:
Ale przeciez nie o to chodzi--czyz nie ciekawiej jest gdy niegdzie w grze nie mozesz sie czuc bezpieczny ,pewny ,wymusza to wieksza czujnosc i podnosi wartosc dzialania ,gry w grupie .. :smile:


dla jednego ciekawiej dla innego nie, Ty tak uważasz ale to nie znaczy że wszyscy tak uważają

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2003, 15:18 
Cytuj  
Brutallus: Asheons Call (1) server DarkTide, imho bylo extra, wkuwriajace bylo jak se kupowales spelle i cie atakowal jakis gosc, ale dlatego byl radarek i trzeba bylo uwazac, ubic od razu, kupic i spierdalac, modlic sie zeby cie nie zaatakowal ;]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.