Isengrim napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Oni nawet na sile (jak w innych MMO) cie nie beda zatrzymywacbo tu nie o to chodzi a i gra jest zrobiona w sposob przciwny do standardowego "nowa marchewka co miesiac w postaci raidu czy battlegrounda" rozwoju MMO z abonamentem.
Heh.
To chyba będzie większy fail niż tor, bo oni przynajmniej walczą o te 500k.
A GW2 widzę ma zamiar srać na klientów - kupiłeś pudło, to spieprzaj dziadu.
ta... ta...
Ja ci nie omieszkam pomachac w styczniu 2013 jak failcom bedzie przechodzil z TSW na F2P i przepraszal za to ze po raz kolejny wydali polowe gry i to zabugowana do bolu.
Serio widze ze niektorym ciezko zrozumiec i przelknac ze to nie TWD czy TSW czy Archage czy cokolwiek innengo ale wlasnie GW2 jest ta "nowa jakoscia" w MMO. Sorry ale tak to wyglada i tak bedzie m8s.
I wchodzi tu wieeeeeeleeee czynnikow.. od wlasnie niecodziennego modelu finansowego czy tego ze to pierwsza w historii gatunku MMORPG gra AAA duzego studia (ponad 200 osob pracuje nad GW2!) i duzego wydawcy, ktora od poczatku do konca jest projektowana jako "no subscription fee" (a to W CHUJ zmienia w podejsciu do budowania MMO, wlasciwie wszystko), porzez niecodzienny design "core" gry (total antygrind, brak "gated" contentu, brak gear treadmill ala WoW/RIFT/TOR, E-sport PvP, itd...) do MNOSTWA ciekawych "malych pomyslikow" takich jak totalny sidekicking w calej grze czy underwater combat jakiego jeszcze nigdy i nigdzie tbh nie bylo (ale to juz pierdolki w sumie sa).
I ide o zaklad ze GW2 bedzie prosperowac podczas gdy nowsze i inne gry beda przechodzic na F2P z podkulonymi ogonami (na czele z Secret World).
Dokladnie tak jak przewidywalem dla RIFTA, ktory i okazal sie znacznym sukcecem dla Trionu jako piersza ich gra a np teraz po failu TORa wrecz rozkwitl i o zadnym F2P nie ma mowy. A dopiero zobaczycie jak rozkwitnie po pierwszym duzym dodatku. Trust me.