Kabraxis napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Gdybyś chociał poświecił trochę czasu na cztanie blue postów i słuchanie podcastów i czytał forum bety i opinie ludzi, to wiedziałbyś że system run w itemach był praktycznie nie do zbalansowania i ostatecznie stwierdzono, że nie można aż tak bardzo zaryzykowac i tracić w uj dodatkwego czasu na ciągłe poprawianie balansu na rzecz jednego systemu. Ostatecznie itemsów i tak będzie o wiele więcej niż w D2 i kolejne poziomy trudności mają być o wiele bardziej wymagające niż Hell w D2 wiec o co kaman?
Haters gonna Hate.
Czyli po 4latach wyjebali system ktory reklamowali od samego poczatku jako uber zajebisty (ik tory byl praktyczni jedynym nowym, fajnym pomyslem ingame) bo go nie moga zbalansowac jako itemki ale jako ikonki skilli an osobnym oknie to juz go beda mogli zbalansowac? Kpisz? To jest zmiana pod konsole podyktowana ergonomia i nieprzystosowaniem pada do HnS. Identyczny system jest w Dungeon Siege 3.
Itemow jest MNIEJ w D3 niz w D2 LOD, mniej setow, unikatow nawet white base itemow jest mniej, takich socketables zrobilo sie CZTERY SZTUKI z KILKUDZIESIECIU SZTUK. Brak eterykow, jeweli, talizmanow, slow runicznych - za to dolozyli hireling only itemki i to by bylo na tyle.
Masz pelny database wyciagniety z gry na stronce. ITEMOW BEDZIE DUZO MNIEJ.
A tego jak gra bedzie wymagajaca tego nikt nie wie - beta ma poziom trudnosci dla szympansow i to tych glupszych.
To jest wlasnie fanbojstwo czystej wody - pierdolenie "ale bedzie fajnie, przeciez to blizzard" nie poparte niczym.
Juz bylo mowione dziesiatki razy ze itemizacja jest ciagle work in progress. Te itemy na stronce pochodza z grudnia czy jeszcze wczesniej. Ot, chociazby w tym patchu dodali nowe affixy; Chance on hit to: Fear, Stun, Freeze, Immobilize, Chill, Blind, Slow, Knockback.
Widzisz Kabra, ty oceniasz juz cala gre na podstawie strzepek informacji, a to jest najdurniejsze mozliwe podejscie...