mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 11:42 
Cytuj  
Chyba 6850. ;>
Dodali jakiś efekt w sterach, ale to taka czysto kosmetyczna zmiana i nie wygląda tak dobrze jak fxaa.


_________________
@polygamia

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 5 mar 2012, 12:01 
Cytuj  
Mam GTX460, uruchamiam jak radza w readme bez launchera i po prostu po 2-3 sec gra crashuje (wywala puste okienko bez zadnego kodu bledu cos jak przy crashach wowa). Wgrac tego sie zle nie da, wiec to raczej nie to... :D ale pogrzebie moze cos w ustawieniach grafy.

http://puu.sh/jx8G

Edit: na kanale yt autora Dark3D ludzie pisza o tym ze na najnowszych sterach przestalo im dzialac wiec to chyba tego wina :<


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 09:55 
Cytuj  
Cytuj:
Originally Posted by Jay Wilson
Doubled monster damage from levels 1-13 (trailing off to level 20). Feels pretty good! Hopefully we can keep it.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 10:32 
Cytuj  
Grałem Łowczynią Demonów i Szamanką - nie zginąłem ani razu. Wczoraj wybrałem Mniszkę, grało mi się bardzo fajnie, ale zginąłem nią 2-3 razy. Te takie skaczące potworki, które zamrażają po śmierci to istne utrapienie dla klas walczących w zwarciu. No albo to ja jestem takim słabym graczem. Sam już nie wiem. :o


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 10:39 
Cytuj  
ogolnie beta sprzed jakiegos pol roku ,byla imo ciekawsza , nie potrzebnie wyrzucili z gry kikadziesiat rzeczy,wczesniej crafting byl ciekawszy , wiecej animacji postaci , bylo to wszystko bardziej przejzyste


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 11:03 
Cytuj  
Jakie niby animacje wyrzucili, jakie kilkadziesiat rzeczy :F. Możesz powymieniać bo nie za bardzo wiem o czym mówisz...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 11:55 
Cytuj  
bylo na mmo-champion artykol o tym ,ze wywalili duza ilosc animacji postaci, jestem w pracy i nie mam zbytnio czasu zeby Ci znalezc owy artykol


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 11:56 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Wczoraj wybrałem Mniszkę, grało mi się bardzo fajnie, ale zginąłem nią 2-3 razy.


Żeby z ginąć w becie trzeba być AFK a i to nie zawsze wystarcza:>

Moim skromnym zdaniem beta wygląda biednie.
Takie animacje na przykład demon huntera to żal jakiego nie widziałem już dawno.
Rozwój postaci a raczej jego brak też nie zachęca.
Itemizacja w miarę chociaż w becie masz chyba z aż 5 magicznych efetków do przedmiotów, więc ciężko coś powiedzieć.

Ta beta to jakieś biedne demo, które niestety do gry nie zachęca.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 12:42 
Cytuj  
5 affixow ? Chyba z konia spadłeś. Pomijam fakt, ze w becie znerfiono duzo itemów bo ludzie nagminie wbijali 13 lvl szybko i potem psioczyli, ze gra za latwa jest. Na szczescie to ma sie zmienic w kolejnym patchu. Poziom bety to 7-8 lvl jakos jak kiedys mowili wiec nic dziwnego, ze trudno jest zginąć.


Ta beta to nawet nie demo, poczytaj definicje na wikipedii. W becie masz testować i dawać feedback. Demo to juz ukończona gra, jakis gotowy fragment co bys sobie sprawdził co nie co. A tutaj bedą jeszcze kolejne patche i to co najmniej kilka.

Animacje DH załosne? Serio ale na 1000 topików na forum NIKT nie skarżył się animacje. To jest akurat aspekt gry, który wszyscy chwalą i nawet Kabra się tego nie czepiał. Kolejny troll wypełzł ze swojej nory?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 13:11 
Cytuj  
Zaboleq ja nie trolluje ,mowie jak bylo w becie pol roku temu jak jest obecnie ,gdzie gra sie crash'uje , freezuje, wypier dolili w ciul rzeczy ktory dodawaly smaczku grze :)


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

****

Posty: 1042
Dołączył(a): 27.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 13:25 
Cytuj  
zabolequ no offence(sam juz zamowilem diablo i czekam na wydanie), ale wygladasz na typa ktory by opierdolil koguta blizzowi jakby dali ci mozliwosc uzyskania szybciej pelnej gry.

Ja jebie

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 13:30 
Cytuj  
jeszcze raz - beta to nie demo...

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 14:02 
Cytuj  
no a kto twierdzi inaczej?


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 14:42 
Cytuj  
revange napisał(a):
zabolequ no offence(sam juz zamowilem diablo i czekam na wydanie), ale wygladasz na typa ktory by opierdolil koguta blizzowi jakby dali ci mozliwosc uzyskania szybciej pelnej gry.

Ja jebie



Może coś w tym jest - pewnie dlatego, że od dawna w żadnego dobrego H&S nie pocinałem . DS3 był taki sobie i jakoś cieżko mi się było w niego wczuć - to nie to samo co DS 2 czy genialny DS1. A jakieś sacred i TQ to już były dziwne twory bardzo - bardzo nierówno i niedopracowane pod wieloma względami. Ostatnio świetnie bawiłem się w NOX - mechanika prosta a gra baaardzo zajebista.

Miałem dostęp do wczesnej bety po znajomości i z tego co pamiętam, to wywalili a raczej nigdy nie wprowadzili do bety specjalnych animacji zgonów - nie pamiętam by kiedykolwiek pokazało się info u usunięciu animacji ataków czy cuś.

Co do tych wypierdolenia w uj rzeczy - ostatnio było sporo blue postów na ten temat i opinii ludzie co do wywalenia cześci rzeczy. Moje zdanie jest takie, ze nie byly one zbytnio do szczescia potrzebne i lepiej je dopracowac i wprowadzic poźniej, niż dać w retailu niezbalansowany system.

NP talizmany - łatwo dostępne, pozwalały łatwo stackować odpowiednie staty i resisty. W D2 ich nie było i nikt nie płakał bo wtedy wszystko budowało sie inaczej niż w LoD. To znaczy - efekt talizmanow mozna uzyskac dobierajac odpowiednio ekwipunek co dajewiecje do myslenia niz w sytuacji gdy slotow mamy znacznie wiecej do dyspozycji.

Chyba czesc osob nadal nie rozumie, ze caly fun ma polega na tym, ze rozne moby beda wymagaly roznych buildow i rowniez roznych itemow, bo nie bedziemy farmic main Bossów tylko random encountery z których będą najlepsze dropy. Main encountery bedą mocno oskryptowane by dac jak najwiecje funu.

Serio ale obecny system zapobiegnie sytuacjom w stylu: Hammer stojacy w miejscu i rzucający młotki, które zabijają wszystko dookoła. Spam jednego skilla - sad but true. Było to proste, każdy to klonował i całą grę tak można było jechać wiec moim zdaniem nie bylo to idealne rozwiązanie. - obecne wyjda się znacznie lepsze.

Na system run też ludzie psioczyli ale obecnie jakoś to ucichło. Jak każdy przeanalizował ten system to chyba doszedł w koncu do wniosku, że w praniu nie będzie on taki zły. Z hatem lepiej się wstrzymać do czasu wbicia odpowiedniego lvla w retailu.

Mnie jedynie co martwi to obecny BN ale jest szansa, ze to bedzie ostatecznie zmienione- uff.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 14:48 
Cytuj  
zaboleq przejal chyba po mnie paleczke, bo ja za to mam dosyc d3 i calego ego tematu, a im blizej premiery tym mi sie coraz bardziej smiac chce.... no coz.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 15:02 
Cytuj  
Sob ale dlaczego coraz Ci sie śmiać chce:)? Ja sobie dawkuje bete, bo jak widze jak niektórzy mają 60k golda uzbieranego a niektórzy nawet około 100k to ile oni muszą napierdalać :wtf: ??

Ja wolę sobie dawkować i poznać po trochu każdą klase i tyle - potem sobie odpocząć i sprawdzać jakieś zmiany.

Nie mówię, że gra jest zajebista ale na pewno nie zasługuje na tytuł crapu jak to niektorzy się wypowiadają. Na ME3 ci co licza ną na RPG psioczą i mówią, że to crap - jak ja. Ale miliony kupi i bedzie sie zajebiscie bawiło. Dziwny jest ten świat, co nie?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 15:20 
Cytuj  
Sacred to byl fajny twor.

Klasy naprawde dziwne, lore jakis taki z dupy, ale zabijalo sie przyjemnie.

To co wyroznialo sacred od diablo to fakt ze swiat w sacred poprostu byl przeogromny, i to w obydwu czesciach. Ta gra jest tak gigantyczna ze miejscami odechciewalo sie grac, jak czlowiek spojrzal na mape.

Minusem tej serii byl zawsze performance, jakos tak koslawo chodzila zawsze.


_________________
Nestor#1522

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 15:32 
Cytuj  
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... t-imminent

Dobrzy są. :lol:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 15:52 
Cytuj  
Była mowa, że very soon i pewnie trzeba czekać może do jutra - z reguły premiery w środy ogłaszali. Max w ciągu 2 tygodni ogłoszą datę premiery.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2012, 17:01 
Cytuj  
Jak zagram jeszcze Czarownikiem i Barbarzyńcą to opiszę swoje wrażenia z bety. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.