revange napisał(a):
zabolequ no offence(sam juz zamowilem diablo i czekam na wydanie), ale wygladasz na typa ktory by opierdolil koguta blizzowi jakby dali ci mozliwosc uzyskania szybciej pelnej gry.
Ja jebie
Może coś w tym jest - pewnie dlatego, że od dawna w żadnego dobrego H&S nie pocinałem . DS3 był taki sobie i jakoś cieżko mi się było w niego wczuć - to nie to samo co DS 2 czy genialny DS1. A jakieś sacred i TQ to już były dziwne twory bardzo - bardzo nierówno i niedopracowane pod wieloma względami. Ostatnio świetnie bawiłem się w NOX - mechanika prosta a gra baaardzo zajebista.
Miałem dostęp do wczesnej bety po znajomości i z tego co pamiętam, to wywalili a raczej nigdy nie wprowadzili do bety specjalnych animacji zgonów - nie pamiętam by kiedykolwiek pokazało się info u usunięciu animacji ataków czy cuś.
Co do tych wypierdolenia w uj rzeczy - ostatnio było sporo blue postów na ten temat i opinii ludzie co do wywalenia cześci rzeczy. Moje zdanie jest takie, ze nie byly one zbytnio do szczescia potrzebne i lepiej je dopracowac i wprowadzic poźniej, niż dać w retailu niezbalansowany system.
NP talizmany - łatwo dostępne, pozwalały łatwo stackować odpowiednie staty i resisty. W D2 ich nie było i nikt nie płakał bo wtedy wszystko budowało sie inaczej niż w LoD. To znaczy - efekt talizmanow mozna uzyskac dobierajac odpowiednio ekwipunek co dajewiecje do myslenia niz w sytuacji gdy slotow mamy znacznie wiecej do dyspozycji.
Chyba czesc osob nadal nie rozumie, ze caly fun ma polega na tym, ze rozne moby beda wymagaly roznych buildow i rowniez roznych itemow, bo nie bedziemy farmic main Bossów tylko random encountery z których będą najlepsze dropy. Main encountery bedą mocno oskryptowane by dac jak najwiecje funu.
Serio ale obecny system zapobiegnie sytuacjom w stylu: Hammer stojacy w miejscu i rzucający młotki, które zabijają wszystko dookoła. Spam jednego skilla - sad but true. Było to proste, każdy to klonował i całą grę tak można było jechać wiec moim zdaniem nie bylo to idealne rozwiązanie. - obecne wyjda się znacznie lepsze.
Na system run też ludzie psioczyli ale obecnie jakoś to ucichło. Jak każdy przeanalizował ten system to chyba doszedł w koncu do wniosku, że w praniu nie będzie on taki zły. Z hatem lepiej się wstrzymać do czasu wbicia odpowiedniego lvla w retailu.
Mnie jedynie co martwi to obecny BN ale jest szansa, ze to bedzie ostatecznie zmienione- uff.