Zeby nie bylo. Zgadzam sie ze trzeba poprawić sporo rzeczy czysto technicznych.
Ale combat i jego idea, jest dobra. Jak ktoś tego nie ogarnia to naprawde albo nie jest taki good i pro jak mu sie wydaje, albo inne gry tak na wskors przezarly mu mozg ze cos innego poprostu nie wchodzi gre.
Nie ma skili usless. Sa tylko skile dla ktorych nie potrafi sie znalesc zastosowania. Ktos inny znajdzie i takiego "prosa" z "usless" skilami pojedzie.
Dogde (double tap), dziala na WSZYSTKIE roadzaje atakow.
Tak. Jest czesc animacji sie slizga. Problemem jak przypuszczam, jest tu blendowanie animacje. Nic z tym nie zrobia. Jak ktos liczy ze sie to zmieni to sie przeliczy.
Combat i ogolnie projekt skili jest podobny do tego z GW1. Inny i podobny zarazem. Dla mnie jest to gromny plus. I ile ludzie topowoych GW1 teamow nie beda po tym jechac, to AN robi dobrą robote, a przypadkowym kretynom z innych gier mowimy stanowcze nie.
Nie w spomne nawe o tym, ze o ewntualnym redesignu skili, bedzie mozna dopiero myśleć rok po premierze, jak juz gracze sie wgryza w gre, a nie po 2 dniach bety..
I jeszcze gdzies tam bylo ze NPC scalling ssie, bo boss ich zabil. No kurwa. Rence opadaja... Co ma ten boss robić ? Czekać az go zabija. A moze mysleli ze to bedzie tank&spank (w grze bez tankow
). A moze ten usless dogde, jednak trzeba bylo uzywac ? Oh wait.. A moze warto bylo zmienić broń i skile. Przecież i tak są usless.
Sorry, duza cześć tych narzekań to poprostu oczekiwanie, ze GW2 jest taka gra jak 99% innych MMO. Blad.
To jest skrzyżowanie action-combat z CCG. Deal with it.
Natomiast moge podpisać sie pod zarzutami technicznymi. Jak za duzo particles momentami (mi to osobiscie nie przeszkadza, bo lubie jak wszystko wybucha ;p), nie zawsze czytelnymi animacjami i nie zawsze dobrze sie belndujacymi animacjami pomiedzy skilami (to akurat do poprawwny bo czasem jest ok czasem nie).
Chaotycznosc combatu ? Nie wiem o co chodzi. Mnie to przypomina shootera. Czyli też duży plus ;p.