mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 21:36 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nadymam? gdziez bym smial, przeciez zaraz doniesiesz, ze wypowiadam sie o beta evencie.


To zaszalales :lol:

Cytuj:
na forum moze i jestesmy, ale ty zachowujesz sie jakbys opieral swoje wnioski na podstawie obejrzanego 3 minutowego filmiku na youtubie.


I znow nic konkretnego.

Opieram swoje wnioski na tym co widzialem w becie. Mialem dostep taki jaki mialem. Napisalem co mi sie subiektywnie nie podobalo i czym bylem zaskoczony. Jak juz prosilem - masz obszerniejsze informacje z forum bety - podziel sie nimi bo na razie rzucasz tylko bardzo opryskliwymi komentarzami.


Ostatnio edytowano 26 mar 2012, 21:44 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 21:44 
Cytuj  
Moze bylo, ale nie chce mi sie szukac za bardzo wsrod tych dywagacji

cena juz jest ustalona? bo rozumiem preordery 10-tego tak?

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 21:45 
Cytuj  
Ceny ustalone, tak. CDP negocjuje lepsze ceny dla PL.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 21:49 
Cytuj  
chyba nie oczekujesz, ze bede wklejal komentarze z forum bety :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 21:53 
Cytuj  
2 strone juz smarujesz wycieczkami osobistymi to i na parafraze tego co wyczytales powinno cie byc stac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 21:54 
Cytuj  
http://guildwars.incgamers.com/blog/com ... a-coverage

Specjalnie dla prosow, skillzorow i innych takich z wypranym mozgiem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 23:06 
Cytuj  
Ogólnie co prawda w betę nie grałem ale po gameplayach etc GW2 wygląda na bardziej skillowe niz na "gear and build based mmo" co mi osobiście odpowiada. No może z tym buildem to nie do końca tak ale chodzi mi o to, że nie bedzie to zawsze copy->paste chyba(a może się mylę?). Mógłby ktoś opisać swoje wrażenia?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 02:44 
Cytuj  
Ło, dawno mnie tu nie było. Ja miałbym pytanie odcinające się od tej idiotycznej pyskówki powyżej :P.
Jak to jest w PvP z systemem "bycia na glebie"? Bo w PvE rozumiem, że jak nas coś połozy i dostrzelimy to do zera 1ką to nas podniesie. Czy w PvP jest to samo? Bo trochę głupia mi się wydaje sytuacja, w której wygram z kimś walkę (ledwo ale wygram) i zanim docastuję na nim F to on mnie jakimiś kamyczkami zbije do zera, wstanie i dorżnie mnie wtedy jak prosię. Ew. ja wtedy jego dorzucam do zera tą 1ką w downed state i co? Będziemy się tak wymieniać? A może są jakieś restrykcje w PvP?

To chyba jedyna rzecz, która nie do końca mi się podoba w GW2. Niezależnie od odpowiedzi na powyższe pytanie. Rozumiem to, że ktoś inny może nas podnieść lub jeśli padniemy lecz nic nas już nie bije i możemy wstać po np. 10 sekundach ale ten cały "fight to survive" jakoś do mnie nie przemawia. A przynajmniej nie w PvP. W PvE "meh". Instancje wyglądają na dosyć wymagające (w końcu coś co nie robi się samo), więc taki system może być nie-najgorszy.

Zaś z rzeczy, które mi się ostatnio spodobały to to jak zmyślnie jest zrobione budowanie własnej postaci. Traitsy mają większy wpływ na build postaci niż wcześniej myślałem. Jeśli ktoś lubi theorycarft tak jak ja to polecam rzucić okiem na ten kalkulator: http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool . Naturalnie wiele rzeczy zapewne brakuje a inne mogą ulec zmianie, ale to i tak jedno z ciekawszych narzedzi związanych z GW2 jakie ostatnio znalazłem.

Pozdrawiam.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 03:26 
Cytuj  
nie wiem jak to sie tyczy u innych klas(ranger chyba moze sie podniesc petem?) ale u thiefa to wyglada tak - padasz to masz 4 skille - rzucanie kupom, vanish w inne miejsce(skill cie teleportuje troszke dalej od miejsca w ktorym padles + stealth na 1sec), rzucanie kupom aoe, ktora CHYBA knockbackuje i 4 skill to channeling healowanie.

i powiem ci tyle - jesli walczysz 1v1 i ktos sie zbije to nie ma szans, zeby cie wykonczyl ponizej 1 minuty. skill ktory nas vanishuje ma chyba 5s cooldowna i mozemy sie w nieskonczonosc bawic z kolesiem.

rzucamy w niego kupom, jak konczy finishowanie to sie vanishujemy, jako ze hp ciagle nam spada to korzystamy z channeling heala i znowu jesli koles jest bliski skonczenia animacji finishowania wciskamy vanish.
nie wiem tylko jak dlugo mozna sie tak bawic, bo jednak nie jestesmy w stanie zregenerowac tyle hp ile tracimy no chyba ze przeciwnik jest tardem i nie namierzy nas szybko po vanishu.
mnie sie tak udalo z trollem bawic ponad minute. dluzej nie dalem rady bo jakis drugi koles przybiegl i zakonczyl zabawe.
no i thief nie ma zadnego podniesienia samego z siebie.


swoja droga nie wiem, po chuj wogle taki feature. tylko irytuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 03:27 
Cytuj  
Cytuj:
Bo trochę głupia mi się wydaje sytuacja, w której wygram z kimś walkę (ledwo ale wygram) i zanim docastuję na nim F to on mnie jakimiś kamyczkami zbije do zera, wstanie i dorżnie mnie wtedy jak prosię.


Wstaje się tylko przy zabiciu, nie położeniu na glebę. Ty go powalisz, on cię powali i będziecie się pstrykać "kamyczkami" na ziemi. Wygrasz ty, bo on padł pierwszy.

Ta gra nie jest zbalansowana pod 1v1. Sytuacje takie będą rzadką rzadkością.

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 04:33 
Cytuj  
Kole0 => Zabawnie trafiłeś bo planuje grać thiefem. Tyle, że z tego co czytam to ten "vanish" (bodaj "Smoke Bomb") o którym piszesz ma 20s cooldownu i nie teleportuje cię nigdzie, po prostu wrzuca stealth. Więc albo moje źródła są stare i zmienili w najnowszej becie skill, albo bardzo mocno naciągasz rzeczywistość :P.
A nawet jeśli, to ArenaNet prędzej czy później takie kwiatki pokryje. Dawno nie widziałem by jakiś developer miał taki łeb na karku.

Dana => Dzięki, to w sumie klaruje sytuację. Chociaż i tak nieprzesadnie mi się podoba, że w temafightach będą kogoś podnosić po 5 razy jeśli nie uda się go dobić z F (bo czystym damagem to widziałem, że oni bardzo wolno schodzą).
No i good point, w tej grze nie ma PK, a na bg i wvw są pewnie prawie same teamfighty (chociaż nigdy nie wiadomo gdzie się ktoś zawieruszy).


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 06:45 
Cytuj  
zeby kogos podniesc, musisz miec dosc czysta sytuacje na polu bitwy.
podnoszenie kogos solo zajmuje ladnych pare sekund, kiedy sam mozesz zginac.
w pare osob robi sie to zdecydowanie szybciej - ale wtedy przeciwnik tez ma troche czasu zeby sie ogarnac i przegrupowac.

u thiefa, z tego co pamietam, pierwsze 2 skille to wlasnie jakis dmg, potem masz teleport (ale doslownie o pare metrow) a ostatni to bandazowanie.
teleport i bandaze aktywuja sie dopiero po paru sekundach.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 10:03 
Cytuj  
Jak ja grałem Arenki to akurat podnoszenie się samemu czy z leczenia od kogoś to może 1 na 3-4 śmierci się zdarzało w innych przypadkach sytuacja się tak szybko zmieniała i była taka rozwałka ,że pozostawało respawnować się - no albo dobijali po prostu.

1 v 1 się zdarzają "głupie" sytuację typu ,że obywoje gracze padną i się potem 'okładają' z ziemi ,ale jak ktoś wspomniał ta gra nie jest zbalansowana 1v1 i całe szczęście...


---------------

Co do 5 skilli i czekanie na cooldown.

Też mi się tak na początku wydawało ,ale szybko się nauczyłem ,że jednak jest inaczej ,a nigdy poza średniactwo w pvp pewnie nie wyjdę ,bo ani czasu ani skilla :P

W każdym razie nie wiem jak inne klasy ,ale ja się wypowiem na temat tej której grałem czyli Nekro.

Używa się dwóch setów broni i jak chce się ogarniać to trzeba swapować często czyli 2 x 5 + 5 utility skill + w przypadku Necro 4 skille w 'formie cienia' (zapomniałem jak to się nazywa fachowo) + jak się odpali Lich form to + 5 skilli Licha.

Wychodzi 24 skille. Jak liczyć samą 'przemianę w "cień" albo Licha jako osobny skill to wychodzi nawet 26. I tak daje dużo lepsze efekty niż nawalanie "jedynką" i czekania na off-cd z pozostałych 4 skilli.

Jeżeli to działało to sorry albo jesteście tacy mega-pro jeżeli chodzi o 'positioning' i ogólnie ogarnianie otoczenia albo po prostu graliście przeciwko kimś kto jeszcze nie ogarniał pvp i tak samo jak wy uzywał 5 skilli z jednej broni.

Wtedy rzeczywiście gameplay wygląda biednie.

Może ja miałem szczęście nie wiem - bo spotkałem naprawdę kilku ogarniających graczy ,którzy czasem ze mnie totalnego durnia robili i pokazywali gdzie 'moje miejsce' lol i na pewno nie używali 5 skilli czekając na off cd

Co do Rangera - nie grałem nim ,ale z tego co widziałem to jak ktoś chcę tą klasą grać trzymając się tylko i wyłącznie z tylu stojąc w miejscu i robiąc 'pew pew' z łuku nabijając kille tak jak to wygląda w wielu klasycznych mmo to sorry ,ale imo "you're doing it wrong' i lepiej sobie pograć nie wiem w Lotro wziąść Huntera i grając pvp w Ettenmoors.

Wtedy rzeczywiście możesz się podpiąć pod pvp rajd , stać z tyłu i szyć non-stop z łuku - imo bardzo to nudne ,ale co kto lubi...


Aha i koniec końców - to jest gra która czerpie z MOBY definitywnie i ogólnie stawia na e-sportowy 'feel' także komuś może to pasować albo nie po prostu. Devsi postawili na takie coś i będą osoby ,które będą to lubić i będą takie który taki design i mechanika nie pasuje i nie będzie pasować i nic w tym złego.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 11:23 
Cytuj  
Oni tego 10 kwietnia podadza juz date premiery?Czy tylko bedzie mozliwosc zlozenia zamowienia?

Ja w jakims sklepie widzialem info ze premiera 15.05 :D ciekawe czy to ma cos wspolnego z rzeczywistosci...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 11:29 
Cytuj  
k4czy napisał(a):
Oni tego 10 kwietnia podadza juz date premiery?Czy tylko bedzie mozliwosc zlozenia zamowienia?

Ja w jakims sklepie widzialem info ze premiera 15.05 :D ciekawe czy to ma cos wspolnego z rzeczywistosci...

Nie podadza. W dalszym ciagu oficjalna data premiery to "when it's ready".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 11:30 
Cytuj  
Ale to jest troche walenie w gumy zaczynac sprzedaz produktu ktory nie wiadomo kiedy wyjdzie.Slabe , gdyby gra mi sie tak bardzo nie podobala to bym ich olal.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 11:33 
Cytuj  
Eh. Osobiscie wole poczekac kolejny rok i dostac dopracowana gre, niz poczekac 3 miesiace i dostac niewiadomo co.

Pomimo ze mam hype straszny ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 11:38 
Cytuj  
No fakt.Lepiej to wyglada niz D3 gdzie PvP nie bedzie :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 11:43 
Cytuj  
I love it. I haven’t seen PvP like this since DAoC (and then GW2 is leagues ahead of daoc). The huge battleground is amazing, the layout is brilliant. Trade routes adds a great strategy to WvW. I love how you starve out keeps, but if they can keep the supplies comming, then they can hold out for a long time. I like the flow of combat.
Combat in PvP is action packed, but still at the same time it felt a lot less chaotic than most mmos which is impressive considering some of the 50+ player fights we had this weekend.
Combat in general is great. There may only be 10-15 skills at any one time on the bar, but the way combat flows makes it truly great fun. I like the balance of PvP and in all my fighting it seemed – so great that houndreds of fights didn’t expose any class imbalance. That’s also very impressive considering the diversity of the classess.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2012, 11:46 
Cytuj  
Oj bo zaraz DAOCa "odkurze" :D

Ja ogolnie za PvP nie przepadam ale jak wbilem na RvRvR w DAOCu to chyba z dwa tygodnie nie wychodzilem :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.