Jak ja grałem Arenki to akurat podnoszenie się samemu czy z leczenia od kogoś to może 1 na 3-4 śmierci się zdarzało w innych przypadkach sytuacja się tak szybko zmieniała i była taka rozwałka ,że pozostawało respawnować się - no albo dobijali po prostu.
1 v 1 się zdarzają "głupie" sytuację typu ,że obywoje gracze padną i się potem 'okładają' z ziemi ,ale jak ktoś wspomniał ta gra nie jest zbalansowana 1v1 i całe szczęście...
---------------
Co do 5 skilli i czekanie na cooldown.
Też mi się tak na początku wydawało ,ale szybko się nauczyłem ,że jednak jest inaczej ,a nigdy poza średniactwo w pvp pewnie nie wyjdę ,bo ani czasu ani skilla
W każdym razie nie wiem jak inne klasy ,ale ja się wypowiem na temat tej której grałem czyli Nekro.
Używa się dwóch setów broni i jak chce się ogarniać to trzeba swapować często czyli 2 x 5 + 5 utility skill + w przypadku Necro 4 skille w 'formie cienia' (zapomniałem jak to się nazywa fachowo) + jak się odpali Lich form to + 5 skilli Licha.
Wychodzi 24 skille. Jak liczyć samą 'przemianę w "cień" albo Licha jako osobny skill to wychodzi nawet 26. I tak daje dużo lepsze efekty niż nawalanie "jedynką" i czekania na off-cd z pozostałych 4 skilli.
Jeżeli to działało to sorry albo jesteście tacy mega-pro jeżeli chodzi o 'positioning' i ogólnie ogarnianie otoczenia albo po prostu graliście przeciwko kimś kto jeszcze nie ogarniał pvp i tak samo jak wy uzywał 5 skilli z jednej broni.
Wtedy rzeczywiście gameplay wygląda biednie.
Może ja miałem szczęście nie wiem - bo spotkałem naprawdę kilku ogarniających graczy ,którzy czasem ze mnie totalnego durnia robili i pokazywali gdzie 'moje miejsce' lol i na pewno nie używali 5 skilli czekając na off cd
Co do Rangera - nie grałem nim ,ale z tego co widziałem to jak ktoś chcę tą klasą grać trzymając się tylko i wyłącznie z tylu stojąc w miejscu i robiąc 'pew pew' z łuku nabijając kille tak jak to wygląda w wielu klasycznych mmo to sorry ,ale imo "you're doing it wrong' i lepiej sobie pograć nie wiem w Lotro wziąść Huntera i grając pvp w Ettenmoors.
Wtedy rzeczywiście możesz się podpiąć pod pvp rajd , stać z tyłu i szyć non-stop z łuku - imo bardzo to nudne ,ale co kto lubi...
Aha i koniec końców - to jest gra która czerpie z MOBY definitywnie i ogólnie stawia na e-sportowy 'feel' także komuś może to pasować albo nie po prostu. Devsi postawili na takie coś i będą osoby ,które będą to lubić i będą takie który taki design i mechanika nie pasuje i nie będzie pasować i nic w tym złego.