mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 00:44 
Cytuj  
Nie wiem, oglądałem dungów tylko parę minut bo nie chcę sobie ich spoilować opóki sam nie zagram.

Narazie się cieszę ,że coś innego ktoś zrobił. Co do nienaturalności hmm, nie nie bardzo , ja jeszcze pamiętający takie np. UO gdzie nie było klas jako takich i o ile się "troica" sama formowała , to nie było to sztywne.

No ,ale tam tam w sumie dungeony były otwarte nie instancjowane i w ogóle o co innego chodziło :roll:

Wszystko zależy jak będzie w praniu - jeżeli jakaś część dunegonów będzie wymagająca + walka bez dedykowanego tanka & healera bedzie ciekawa to nie mam nic przeciwko ,a ostatnio w mmorpg-u grałem tankiem a moim altem był healer (z opcją dps-a) także też nie jestem z obozu "fajnie w GW2 ,że nie ma tanków / healerów głównie dlatego ,że nie będzie trzeba ich szukać" - z samej natury ja z tym problemu specjalnie nie miałem :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 02:41 
Cytuj  
Jak musiałem kitować Skorpiona na Arenie w Charrowym Personal Queście (spoiler alert) to mi się przypomniało solowanie Hoggera w WoWie. Super :)


Ostatnio edytowano 3 kwi 2012, 04:30 przez Dana, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 04:13 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
mysle, ze next event bedzie gdzies w maju najwczesniej.
anyway trzeba poczekac.


Wez mendol moze poczytaj troche twitera to sie dowiesz kiedy sa eventy a nie chuja wiesz i piszesz glupoty.Nastepny event jest zaplanowany na koniec tego miesiaca a swoje przemyslenia zostaw dla Niaha...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 06:43 
Cytuj  
a po co mam czytac. mam ciebie od tego.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 06:55 
Cytuj  
n/c

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 07:23 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
http://www.mmorpg.org.pl/news/zobacz/Guild-Wars-2-i-43-minuty-z-Ascalonian-Catacombs-Gdzie-jest-Support-klasa

hehe

Gadali, że "GW2" to żadna rewolucja i w ogóle a teraz chcą by gra jeszcze bardzie przypominała inne MMO. Jaki w tym sens? Ja nie widzę żadnego. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 08:04 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
ale szczerze sula nie widzisz nienaturalnsoi w fakcie ze robic insty, gdzie kazdy biega, kituje i napierdala?

Ale szczerze czy ty nie widzisz nienaturalnosci gdzie jeden stoi pod mobem drugi patrzy tylko na hp bary a 3 napierdala jeden przycik stojac w miejscu ?

Srsly m8. Wyjdz z tego swojego pudelkowatego schematu myslowego. Bo wyobrazni to ty nie masz za grosz.

Cytuj:
jeżeli jakaś część dunegonów będzie wymagająca + walka bez dedykowanego tanka & healera bedzie ciekawa to nie mam nic przeciwko ,a ostatnio w mmorpg-u grałem tankiem a moim altem był healer (z opcją dps-a) także też nie jestem z obozu "fajnie w GW2 ,że nie ma tanków / healerów głównie dlatego ,że nie będzie trzeba ich szukać" - z samej natury ja z tym problemu specjalnie nie miałem

Zrobienie pierwszego dungeu, w trybie explorare z 3 developerami, zajelo TB ponad 4h. Z 3 gosciami ktorzy znaja gre na wylot ;p.
O latwe to one nie sa. Jestem pewny ze to jest wiekszy hardcore, niz raidy z wowa, swtora i innego gowna.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 08:16 
Cytuj  
no tu sie musze niestety zgodzic z insidem.
bylo to super zrobione w rifcie, a w gw2 tez nie jest najgorzej.
mozesz robic dps, mozesz cos tam healnac.
a nie znowu nuda i do usranej smierci to samo.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 08:19 
Cytuj  
i tu niestety musze sie zgodzic z mendolem :D

Robienie instancji bedzie mialo troche inny wymiar i mysle ze jedynymi osobami ktore beda narzekc na taki uklad beda ludzie pandy :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 08:53 
Cytuj  
To straszne, tez sie zgadzam z Mendolem, hehehe

A tak serio, to mnie zastanawia co innego. Filmik obejrzalem bardzo pobieznie. Z tego co widzialem koles zginal, wstal na ress pointcie i znowu pobiegl nawalac. Czy w tej grze mozliwy jest wipe? Czy tez generalnie to czy boss padnie, to tylko kwestia czasu?
Nie to, zeby mnie to jakos specjalnie bolalo (ogolnie wbite mam na pve), ale tak z ciekawosci pytam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 08:58 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
To straszne, tez sie zgadam z Mendolem, hehehe

A tak serio, to mnie zastanawia co innego. Filmik obejrzalem bardzo pobieznie. Z tego co widzialem koles zginal, wstal na ress pointcie i znowu pobiegl nawalac. Czy w tej grze mozliwy jest wipe? Czy tez generalnie to czy boss padnie, to tylko kwestia czasu?
Nie to, zeby mnie to jakos specjalnie bolalo (ogolnie wbite mam na pve), ale tak z ciekawosci pytam.

Jest mozliwy wipe. Za kazdy razem kiedy sie resujesz masz staty ograniczone o 33%. I to nie tak ze ten debuff schodzi. Masz go na reszte dungeonu :lol: (tzn. schodzi. Jak zabijasz moby. Ale kiedy cale party bedziesz mialo -99% to dopiero bedzie hardcore :D)
Inaczej to wyglada jak ktos cie zresuje incombat. W tedy debuff jest duzo mniejszy (albo go wogole nie ma).

Po drugie walki sa na tyle wysrubowane, ze kazdorazowe biegniecie jednej osoby od waypointa moze oznaczac wipe pozostalych 4 (w explorable mode). Chyba, ze sa to dobre ogary i beda w stanie przetrwac.

Gra poprzez usniecie szytwnego podzialu rol stala sie wiele bardziej hardcorowa. Bo teraz KAZDY musi sie starac tak samo. Tak samo patrzec czy cos na niego leci itd. I walki sa duzo randomowe. Nie widac zeby bossy cigle walily w to samo miejsce wiec trzeba zachowac czujnosc..

A w takim WoW czy SWTOR. Mozesz za zamknietymi oczami grac. Wystarczy ze ktos ci powie Rusz sie prawo przez 3s. I chuj. Fascynujace.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 09:07 
Cytuj  
aha, jak jest debuff to ok.
Jasne, brak holy trinity, to tez brak dram. Tank zwala na heala, bo nie wyrobil, heal sie wscieka na dps (bo nie wykrecil dpsa), a dps na tanka, bo to idiota, ktory nawet aggro nie potrafi utrzymac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 09:09 
Cytuj  
No z tym brakiem trójcy to nie wiem czy aby na pewno.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 09:23 
Cytuj  
@up
Teraz dramy beda bardziej epickie, bo "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego" :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 09:26 
Cytuj  
GW2 to nowa jakosc. Takze w dziedzinie dram;)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 10:52 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Zrobienie pierwszego dungeu, w trybie explorare z 3 developerami, zajelo TB ponad 4h. Z 3 gosciami ktorzy znaja gre na wylot ;p.
O latwe to one nie sa. Jestem pewny ze to jest wiekszy hardcore, niz raidy z wowa, swtora i innego gowna.

No to fajnie. Nie zrozum mnie źle ,ja nie jestem żaden tzw. "pro" - zdarzało mi się mocno lamić (i już widzę oczami wyobraźni jak w GW2 będę lamił i powodował wipy hehe) i jest dużo osób które lepiej / szybciej ogarniają ode mnie.

Tylko ,żeby gra się wstrzeliła w tzw. "idealny" poziom trudności dla mnie - to się prawie nie zdarza.
Wobec tego wolę jak gra jest trudna - nawet za trudna , bo nie mam nic przeciwko wipeowaniu czy tego ,że w open world się ginię albo trzeba brać nogi za pas. Przynajmniej jest ciekawie.

Jak jest za łatwo - to się robi po prostu nudno.

A nigdy mi nie zależało ,żeby po prostu coś "skończyć" , "zrobić" - no może trochę ale jest to drugorzędne - sam proces "robienia" jest ważniejszy ,a nie to kiedy / czy coś skończe albo 'pobije'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 11:50 
Cytuj  
Też jak mam do wyboru grę za łatwa lub za trudną to wolę za trudną. Liczę na to że nawet zwykłe pve nie będzie facerollem kompletnym a dungeony dadzą jakieś konkretne wyzwanie.

Dramy jak były tak będą, może o tyle inne że trudniej będzie zwalić własne zgony na drugą osobę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 12:20 
Cytuj  
http://www.guildwarsinsider.com/guild-w ... instances/

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 13:06 
Cytuj  
Dana napisał(a):
http://www.guildwarsinsider.com/guild-wars-2-personal-home-instances/

Byłem w Nornowym home instance i taka popierdółka to nie istotne.

Nawet nie jest to namiastka housingu.


PS. Nie mam nic przeciwko temu ,ani nie spodziewałem się open housingu czy nawet instancjowanego typu EQ2 ,ale po prostu to taki side-feature , chyba ,że jest tam coś czego nie wiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 13:08 
Cytuj  
Być może ma to coś wspólnego z faktem iż beta to beta.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.