mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 31 mar 2012, 06:39 
Cytuj  
Poradze sobie z tym modem?:P Ja to kompletny laik w podstawce a co dopiero mowisz o modzie jakims summony itp :D Wymiękam hhehe

Jak to się mówi chyba wpadłem do gorąćej wody :P. No ale najbardziej sie boje jednego. Że grajac tera z modem to pozniej będe mial problemy z Beta 3, czy moze przesadzam?

--

Wgrałem ten mod niby działa ale wczytuje się bardzo wolno i np opoerowanie w mieście też jest bardzo wolne ;/ . + brakuje drzew :D. Ogólnie wyglądą, że znacznie więcej jest elementów na mapie :)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 mar 2012, 14:32 
Cytuj  
Gra z modem jest trudniejsza wszystkiego jestwięcej. Beta 3 to bedzie bułka z masłem w porównaniu do tego moda bo Ai sie jeszcze nie zajeli w b3. A ten modder niewielkimi zmianami wykorzystując to co jest zrobił Trudniejszą rozgrywkę. Przykład > masa przeciwnikow ma zasięgowe ataki i wpierw walą do najsłabszych twoich jednostek. Imo prawie zawsze ponosisz straty nawet gdy masz armie deadly vs week (a w becie 2 wszystko sie wciagalo nosem od strong w dół). Jest tez problem z expansją i budowa miast bo przeciwnikow jest masai trza to wybić dużp bardziej wymagająca rozgrywka. Trza teraz planować naprawdę jaki tech, jakie czary bo wszystkiego jest mało nawet na normalu.

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:29 
Cytuj  
A dobrze ci się wgrało? Bo mi ten mod powoduje, że nie mam drzew i np ładowanie sejwa lub budowane budynku jest bardzo toporne jakbym miał staroświecki komputer.

a niby dobrze wgrywałem ;/

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 mar 2012, 15:43 
Cytuj  
Drzewa mam (może wyciełes o 1 plik za duzo ? Budowanie jest dłuższe(wpływ ma materiały na starcie na 2 będzie wolno na 3 w miare ok >startowe pole z zarciem i materialem) Next wersja tego moda powinna miec instala (nie będzie trza sie recznie bawic), inne większe mody podobnie.

Gorąco wam polecam tego moda , grę zmienia i to mocno. Wszystkiego jest więcej (itemy>zbalansowane, questy cała masa nowych, różnice w jednostkach, uzbrojeniu,wyglądzie, rozwój miasta DUŻO DUŻO trudniejszy<all trza na starcie w materiały i produkcje> nowe budynki, można znaleźć spell booki, walki taktyczne całkowicie odmienione i w pełni grywalne<full radochy z gry> na normalu jest ciężko, ale pomału do przodu się idzie, mozna upgrejdować jednostki np shadow warg do 9 szt, można upgrejdować uzbrojenie jednostek np z short bow na yew bow itp) Pierwszy raz gram magiem z prawdziwego zdarzenia i po prostu da się ( co prawda teraz mam magie życia i ziemi przez co nie mogę się wyżyć >brak offensywnych czarów, ale i tak gra się naprawdę cool)

Jeszcze raz polecam stestować tego moda !!! warto ! Jest juz nowsza wersja tego moda 0.42 (ja jade na 0.41)

Nawet autorowi tego moda gra obecnie idzie średnio ! AI dużo lepsze !

Wyczesane info (przechwytywanie bestii podczas walki-między innymi- masa ciekawych zapowiedzi )
http://forums.elementalgame.com/421004

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2012, 19:54 
Cytuj  
Wgrałem moda i w sumie lekkie rozczarowanie.
Zgodze się że jest trochę trudniej na poczatku, ale w tej chwili moi bohaterowie są nie do ruszenia :P
Rozbudowa miasta zła nie jest ale zdziwiłem się jak moje pierwsze miasto przestało się rozwijać. Jest napisane, że osiągnęło food limit... Trochę to dziwne gdyż późniejsze miasta na ciut gorszych terenach(dot. żywności) jakoś bez problemu mi się rozwijają...
Jednego z bohaterów zrobiłem sobie na defendera(a swojego pierwszego jako support i leczenie) i w sumie dzięki jednej zdolności(plus okazjonalne leczenie z tyłu) jest nie do ruszenia...


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2012, 20:33 
Cytuj  
Ja gram obecnie 0.42 wersje (wcześniej 0.41) i według mnie są ogromne różnice pomiędzy obecną beta , a tym co dodaje ten mod. Max lev miasta to 5 i jeśli się nie rozwiją z powodu braku żarcia musisz postawić budynki , które je dodadzą or upgrejdować w inny sposób (magia). Ja nie jestem w stanie rozbudować miast oraz rozwinać technologi , która mi pozwoli na raz walczyć z 2 lub 3 przeciwnikami na chelendżu (obecna gra). Stosuje zresztą twoją taktykę (max bufów na bohatera za free dzieki itemowi+ roba + staff 20 mana per kill) Ta taktka się sprawdza gdy grasz life + earth(masa bufow) ale jak idzie w death i fire już nie jest tak różowo. Poza tym jeśli nie wpadna fajne itemy (teraz większa losowość) to tanka nie zrobisz z chempa (jak lazisz razem to malo expa dla nich) Wczesniej za tanka robil u mnie earth elemental(200-300hp) ale idąć w ofensywe, jest kicha delikatnie mowiac.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 10:05 
Cytuj  
Hmmm może dlatego, że grałem w 0.41 ?
Ten staff(20 many za kill) to zresztą według mnie niezłe przegięcie :P
Co do tanka to defender ma taki skill dzieki któremu uzyskuje conterAttack i za każde trafienie przez przeciwnika dostaje +1 def. Właśnie wczoraj rozwaliłem, armię skaładającą się z trzech Demonów(te ze skrzydłami, ich siła deadly) mając w armi dwóch bohaterów plus dwa oddziały magów - które mam notabene od poczatku rozgrywki i to według mnie jest niezłym przegięciem :P

Jednego komputerka dość łatwo i szybko załatwiłem załatwiłem i się trochę zdziwiłem jak zobaczyłem, że jego stolica ma 500 luda kiedy moja ledwo 200 :P

Teraz zresztą spróbuję zagrać po ciemnej stronie mocy i w dodatku będę swego pupilka rozwijał głównie w walce wręcz... zobaczymy czy tak samo łatwo mi pójdzie :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 10:15 
Cytuj  
nie rozumiem was - mody do bety ? trochę przesadzacie chyba :P

ja odinstalowałem i czekam na tę trójkę


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 10:44 
Cytuj  
No ponieważ łatwo modyfikować pliki gry TYCh modów jest już dość sporo . Są dodające itemy, czary, spell booki itp. ten opisywany jest dużo większy i zdecydowanie bardziej wpływa na grę. No i moderzy już mogą się wyżyć, dzięki czemu na starcie będzie kilka super modów, w tym przynajmniej dwa MEGAMODY. Jak dorzuca edytor z prawdziwego zdarzenia (modyfikacja terenów) to bez kitu alpha centauri mod powstanie w tri miga.

Deshroom napisał(a):
nie rozumiem was - mody do bety ? trochę przesadzacie chyba :P

ja odinstalowałem i czekam na tę trójkę


Heretyk, ekskomunika i na stos :D


Z poprzednim modem ten powinien działać dodaje 6 nowych frakcji:
http://forums.elementalgame.com/416160
Masa nowych magic itemów:
http://forums.elementalgame.com/418506

Nowe jednostki:
http://i.snag.gy/nz2jT.jpg
http://i.snag.gy/oYxRs.jpg
http://i.snag.gy/AKgCd.jpg
http://i.imgur.com/2COwB.jpg
http://i.snag.gy/HTl2u.jpg

Zapewne będą dopracowywane, ale jak na dzieło 1 osoby to nieźle.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 14:39 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Teraz zresztą spróbuję zagrać po ciemnej stronie mocy i w dodatku będę swego pupilka rozwijał głównie w walce wręcz... zobaczymy czy tak samo łatwo mi pójdzie :]

No i sobie uaktualniłem wersje do tej 0.42 i zacząłem grać siepaczem...
warhameron na jakim poziomie trudności sobie ustawiasz przeciwników, oraz jakie masz ustawienia mapy ?
Bo ja na poziomie challenging kompów i ustawień mapy large plus wszystko moderate stwierdzam, że gra się łatwiej wojem z magią death niż magiem z magią life ...


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 15:23 
Cytuj  
No żesz albo jetes uzdolniony ,albo ci sie generują sami słabi przeciwnicy. Ja mam tabuny róznych troli, earth elementali sand golemów, bandytow z czego polowa to lucznicy (potrafia ubic mi jedna jednostke or czempa zanim ich wybije). Jako tako oczyscilem teren wokól siebie, postawilem 2 miasto i 3 przeciwnikow mnie znalazlo z czego 1 wypowiedzia mi wojne. Ja nie skonczylem jeszcze budowy tartaku i wczesniej postawilem tylko workshop. łucznicy oszczepnicy z questow ubici, stracilem 1 pionierow i 1 fire elementala. gram na chelendżu i na maxa wrogow itp. Band wszelkiego rodzaju mam nasrane w niektorych miejscach 1 obok drugiego. Itemy fajne jakie mam to tylko staff (20 many za kill), a tak sam syf polecial w tej grze. Jak wpadnie komitet powitalny to pewnie ich wybije (chyba ze skonczy sie mana, a wtedy wtopa na 100 %)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 15:34 
Cytuj  
Jedyna różnica między moją grą a twoją to ilość neutralnych potworów w takim razie...
Obstawa bohaterów według mnie to lekkie przegięcie - grając wojem otrzymałem dwa oddziały wojowników - ok 120 ataku ok 200 życia i 20 obrony - normalnie masakra ...
Pierwsze co zrobiłem to założyłem miasto. Zaraz obok zawsze jest bohater, którego można nająć co też zrobiłem, a ten wyskoczył z trzema oddziałami łuczników ... w tej chwili mam dwie armie, każda z bohaterem. Jednego kompa zaciukałem bo znalazłem go dość szybko a był po jasnej stronie mocy :]
Mając dwa oddziały tych łuczników i swego pierwotnego bohatera woja na spokojnie zaciukuję przeciwników "strong" - co dziwne większość armii potworków, bandytów i innych występują na polu taktycznym jako pojedyncze jednostki... Też tak masz?


EDIT: jakie masz ustawienia mapy? surowce,potworki i inne takie na max ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 16:20 
Cytuj  
Tak to mam na maxa. Co do mobkow wiekszosc jest po 1 szt. Co iles tur prawdopodobnie im sie z automatu podbija lev i dostaja x2 hp + te kurduple sa po 3. Wczesniejsza gre poddalem. Nie zawsze sie trafia chemp na stracie tuz obok. W poprzedniej grze mialem go do wziecia ale otoczony mobkami same twardziele, bez szans ,żeby na starcie ich pokonac, a jak sie podchodzic to atakuja i gonia. . Zeby bylo trudniej mozna ustawic malo surowcow, ale to magiem sie juzz srednio gra. ja np stawiam shard w 16 tur workshop 36 tur sie buduje (w polowie odpalam rush i za kase koncze budowe). Nie wiem moze ty jakies traity masz obczajone or cos w tym guscie. grasz samorobionym bohaterem czy gotowym ?

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 16:25 
Cytuj  
Oczywiście, że samo-robionym :p
Ponieważ znowu mi się gra wykrzaczyła to zacznę znowu wojem na twoich ustawieniach i zobaczę co i jak :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2012, 20:23 
Cytuj  
Dobra, to kwestia totalnie random co wyskoczy na około startu. W obecnej grze na czelendżu rozbijam wszystko. Parę trudniejszych walk miałem, ale jestem na prostej. No AI musi być koniecznie usprawnione. Mam w miarę farta bo moje miasta są otoczone górami i morzem, a na jedynym wejściu stoi szef i zjada all.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2012, 12:26 
Cytuj  
Sins of a Solar Empire: Rebellion, Stardock wydaje na steamie (kto kupi preorder dostaje juz teraz bete), wiec moze sie doczekamy nowej bety Elementala takze na steamie ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2012, 15:38 
Cytuj  
rebelion jest prawie ukończony, została kwestia balansu o ile wiem. FE beta może być na steam (na twiterze frogboy stwierdził, że rozważają rozdać steam keye dla obecnych beciarzy), ale dopiero 4 lub 5 (raczej jesień) jak zostaną popierdulki do doszlifowania.

Filmiki z 0.87 bety
http://forums.elementalgame.com/421184
Widać ,że poprawili twarze i neutral mobki sa dużo bardziej agresywne.





http://forums.elementalgame.com/421268

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 09:46 
Cytuj  
Nowa Beta 3 będzie na pewno 13 kwietnia? ;/

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 11:39 
Cytuj  
Ja czytałem, że 12 :P
A czy na pewno? To już inna historia


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 14:02 
Cytuj  
No oficjalnie zapowiedzieli ,że 12 nawet temat założył frogboy. tylko ,że calkowicie zmienione frakcje będa na starcie tylko dwie magnar i gildar. Reszta dojdzie co 2 tygodnie pewnie po 2 frakcje, tak ,że do czerwca minimum będą upgrejdować tą bete. No i będzie mozna stestować każdą nacje.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.