mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 12:01 
 
http://www.cdaction.pl/news-26351/the-e ... macje.html

co najwazniejsze w podpunktach


_________________
www.methodwow.com

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 12:14 
 
obejrzalem screeny... o, jakie ladne i kolorowe...
ja pierdole:(

"walka nie będzie odbywać się w czasie rzeczywistym ze względu na lagi. Starcia opierać się będą na pasku staminy, wykorzystywanej do biegu, bloku, kontrataku i przerwania efektu danej zdolności przeciwnika;"

co to niby ma znaczyc?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 12:17 
 
turówka hehe ;d

btw. super frakcje zrobili, wtf.
"w sieciówce dostępne będą trzy frakcje, a każda z nich powiązana będzie z konkretną rasą. Gracze dołączą więc do okupujących północne i wschodnie tereny Tamriel Ebonheart Pact (Nordowie, Dunmerowie i Argonianie), zajmujący południowo wschodnią część krainy Aldmen Dominion (Altmerowie, Bosmerowie i Khajiitowie) oraz posiadający lokacje na północnym zachodzie Daggerfall Covenant (Bretoni, Redguard i Orkowie);"


_________________
.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 12:28 
 
candidoser napisał(a):
obejrzalem screeny... o, jakie ladne i kolorowe...
ja pierdole:(

"walka nie będzie odbywać się w czasie rzeczywistym ze względu na lagi. Starcia opierać się będą na pasku staminy, wykorzystywanej do biegu, bloku, kontrataku i przerwania efektu danej zdolności przeciwnika;"

co to niby ma znaczyc?



combat na staminie , czyli kazda czynnosc sciaga ci oddech , wbiegniesz charga zamachasz łopatą 3razy i sie postac zmeczy i bdziesz musial odpoczac sekunde zanim sie zaladuje , system znany jak swiat


_________________
www.methodwow.com

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 12:34 
 
Bardziej interesuje mnie ten fragment "walka nie bedzie odbywac sie w czasie rzeczywistym";). Strzelam, ze chodzi o sticky target, a nie free. Czyli feee i beee:(


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 12:57 
 
candidoser napisał(a):
Bardziej interesuje mnie ten fragment "walka nie bedzie odbywac sie w czasie rzeczywistym";). Strzelam, ze chodzi o sticky target, a nie free. Czyli feee i beee:(


Idealnie wpisuje sie to w mozliwosci Hero Engine.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:03 
 
CD action juz na tlumacza nawet nie stac? omg.

Czyli dostaniemy zwyczajna gierke na silniku ktory sie nie sprawdzil i odstrasza graczy. Jako bonus beda Xclass combos, ktorymi beda chwalic sie wszedzie i ciagle.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:05 
 
tomugeen napisał(a):
CD action juz na tlumacza nawet nie stac? omg.

Czyli dostaniemy zwyczajna gierke na silniku ktory sie nie sprawdzil i odstrasza graczy. Jako bonus beda Xclass combos, ktorymi beda chwalic sie wszedzie i ciagle.

Zapomniales dodac jeszcze z turowa walka w roku 2013 :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:09 
 
Żałuje że nie napisałem fail, a mogłem jako pierwszy post tu! wstrzymałem się z powodu singla i ludzi którzy łapali podnietę przez miesiąc od premiery i statystyki na steamie. Eh... a by był win post w uj.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:11 
 
Ja naparwde bym chcial TES Online ze wzgledu an to ze w koncu mozna by bylo pobiegac (ponownie) po calym Tamriel. ALE:

- NIE WYOBRAZAM sobie TESa ze sticky/TAB targetem (mimo ze taki combat jak jest dobzre zrobioniony to mnie nie odstrasza)

- NIE WYOBRAZAM sobie TESa ze sztywnym podzialem na klasy i bez skilli (zwlszcza po perkach w Skyrim)

- NIE WYOBRAZAM sobie TESa w takim artstyle choc KOAR mi sie podobal. Tam to pasuje tutaj nie.

- NIE WYOBRAZAM sobie TESa z gamplayem polegajacym na zbieraniu wykrzyknikow i jazda w pole zabijac mobki

- pare innych jeszcze

Choc gierka ma pare fajnie zapowiadajacych sie twistow... min. exploracje i rzeczy nie pozaznaczane na mapie i nie bedace objectivami questow, te cross clas combosy choc w GW2 tez sa i szczerze to mogloby ich nie byc bo tak malo to wprowadza do gry, walka oparta na staminie i z recznym blokowaniem moze byc mimo wszystko calkiem fajna i taktyczna, PvP zapowiada sie fajnie, public dungeony - FUCK YEA.

TAk wiec - czekam na gameplay bo az tak zle jako gra to to nie wyglada - niestety jako TES wyglada chujowo. Gralbym w to jak w Fallout 3 - zagryzc zeby, wmowic sobie ze to nie Fallout i probowac grac i miec fun. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:13 
 
Cytuj:
Nowością będą publiczne lochy i podziemia. Nie będą to jednak zwykłe instancje znane m.in. z World of Warcraft – będzie mógł wziąć w nich każdy gracz, a nie tylko członkowie naszej drużyny.


NOWOŚĆ!!!!


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:17 
 
next gen


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:28 
 
Co to ten Xclass?
Jedna klasa zaczyna, kolejna wali swój skill i powstaje dodatkowy dmg/efekt od "sumy"?
Też mi nowość. Było w FFXI i nazywało się skillchainem.
Chociaż fakt faktem - zajebista sprawa, bo wymaga od graczy teamplay, a nie solo forever.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:28 
 
http://www.computerandvideogames.com/vi ... top_banner

obejrzalem shoty, poczytalem zalozenia...generic scierwo ktore nie ma nic wspolnego z TES, styl graficzny (tzn "styl" - plastik + lube) obrzygany wszystkimi kolorami tęczy, tpp combat oparty na klikaniu w hotkeye, drzewka ktore limituja rozwoj - to nie jest Elder Scrolls, do not want

rzadko skreslam gre przed obejrzeniem 1 gameplaya ale tu nie musze, paskudztwo roku


_________________
you are already dead

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:40 
 
tczewiak napisał(a):
Co to ten Xclass?
Jedna klasa zaczyna, kolejna wali swój skill i powstaje dodatkowy dmg/efekt od "sumy"?
Też mi nowość. Było w FFXI i nazywało się skillchainem.
Chociaż fakt faktem - zajebista sprawa, bo wymaga od graczy teamplay, a nie solo forever.


Chodzi bardziej o to co jest w GW2, np. jakis mag castuje sciane ognia i jak archer bedzie przez nia strzelal to strzaly zrobia sie ogniste.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:43 
 
Największa innowacyjność - będzie wersja na Maci :D


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 13:45 
 
tczewiak napisał(a):
Największa innowacyjność - będzie wersja na Maci :D



WoW tez jest

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 14:41 
 
To wszystko wyglada jak WoW w swiecie ES, tylko ze na zjebanym Hero Engine, haha. I jeszcze kaza sobie za to placic, rofl. Moze 5 lat temu to byl dobry concept, dzisiaj to jest samobojstwo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 15:29 
 
http://elderscrollsonline.com/

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 16:21 
 
redruM napisał(a):
http://www.computerandvideogames.com/viewer.php?mode=article&id=282253#top_banner

obejrzalem shoty, poczytalem zalozenia...generic scierwo ktore nie ma nic wspolnego z TES, styl graficzny (tzn "styl" - plastik + lube) obrzygany wszystkimi kolorami tęczy, tpp combat oparty na klikaniu w hotkeye, drzewka ktore limituja rozwoj - to nie jest Elder Scrolls, do not want

rzadko skreslam gre przed obejrzeniem 1 gameplaya ale tu nie musze, paskudztwo roku

Poważne pytanie. Czym sie rozni jebanie w przycisk myszy od wciskania np. 1 na klawiaturze ?
Bo z technicznego punktu widzenia to jest jedna cholera. I to i to jest skilem, możesz sobie podstawowy atak zbindowac pod przyciski myszy na hotbarze i bedziesz mial TESowy combat.

Bo zeby być absolutnie sprawiedliwym to system combatu i rozwoju postaci w TES jest akurat bardzo prymitywny.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.