No, wreszcie chwila czasu wolnego zeby cos odpisac.
Plutonka napisał(a):
I takie rzeczy już są. Zwykle, jeśli boss wymaga jakiegoś konkretnego efektu, możemy go uzyskać przy pomocy interakcji ze środowiskiem. Do tego, mamy też różne lochy i jaskinie, które nie są instancjonowane i możesz tam sobie włazić z 10 osobami w gildii. Ba, możesz nawet z 20!
Ale mnie interesuje calosc przezycia rajdowego a nie to ze rozne jego elementy mozna znalezc rozrzucone po grze.
Cytuj:
Jak napisałam wcześniej - wszystko zależy od tego jak się zaprojektuje lokację. Ja 10 razy bardziej czuję się zintegrowana z gildią idąc w 8 osób do Underworld, niż w 12 do Deep. Dzieje się tak, gdyż Deep polega tak naprawdę na standardzie: bijemy trashe przez godzinę, zmagamy się z pułapkami i efektami środowiskowymi, a potem lejemy bossa. A w Underworld zanim dotrzemy do końcowej skrzyni, musimy wykonać odpowiednio questy, które momentami naprawdę wymagają realnej współpracy. Dlatego nie uważam, żeby to właśnie w liczbie graczy kryła się ta magia o której piszesz.
No ale z takim wlasnie argumentem sie zgodzic nie moge. Patrzac z punktu czystej logiki to porownanie jest chybione. Bo jak chcesz ocenic wplyw liczby graczy na 'integracje' ekipy porownujac ze soba 2 dungeony - jeden zaprojektowany z mysla wlasnie o tej integracji a drugi majac integracje w d...? Nalezaloby porownac dungeon #1 w wersji 8 osobowej do jego wersji 12 osobowej a nastepnie d#2 w wersji 8 do wersji 12.
Cytuj:
Moje doswiadczenia mówią mi co innego. Oczywiście, instancje na 10, 15 czy 20 osób to byłoby pewne urozmaicenie. Ale byłby to raczej krok w bok niż naprzód i nie wiadomo, czy twórcy kiedykolwiek się na to zdecydują. Może tak, może nie. Na pewno nie ma w tej kwestii jakiegoś wielkiego parcia community.
Bo na razie "community" to w wiekszosci fani marki guild wars + hejterzy WoWa przyjmujacy to co prezentuje AN jako objawienie a nie gracze kupujacy gre z pewnymi wlasnymi oczekiwaniami.
Lorath napisał(a):
Tak, 4-5 osób to jest pewna dolna granica, w jakiej możemy odczuwać radość ze współpracy.
No swietnie, ale zdajesz sie sugerowac ze ta dolna granica to zarazem gorny limit udczuwania radosci ze wspolpracy. Ze wieksza ilosc graczy juz dla niewielu bedzie bardziej satysfakcjonujaca.
Lorath napisał(a):
A ja myślę, że nie wiemy nic o tym jak gra będzie rozbudowywana. Gdy GW się ukazywało nie było ani SF, ani Urgoz, ani Deep, ani DoA. A później jednak jakoś te lokacje się w grze znalazły. Jeśli po premierze będzie duże zapotrzebowanie na odpowiedniki Underworld czy FoW, jest szansa, że za jakiś czas znajdą się one w grze.
Coz, z tym spierac sie nie bede. Mowilem o grze w dniu wydania. Nie wykluczam ze kiedy serwery zejda z full do medium/low AN nie zaczna sie zastanawiac za jakims contentem dla wiekszych grup.