mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 11:31 
Cytuj  
a dnsy google naprawiają pliki :wtf:
nic nie robiłem, rano był błąd, potem nie - coś zjebała anetka


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 11:33 
Cytuj  
Nie. Poprostu przekierowuja na servery ktore maja nieuszkodzone.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 11:51 
Cytuj  
czasem iniside to lepiej nic nie napisać :lol:


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 12:37 
Cytuj  
W tedy trudniej by mi bylo do 14k postow dobic ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 21:24 
Cytuj  
No, wreszcie chwila czasu wolnego zeby cos odpisac.

Plutonka napisał(a):
I takie rzeczy już są. Zwykle, jeśli boss wymaga jakiegoś konkretnego efektu, możemy go uzyskać przy pomocy interakcji ze środowiskiem. Do tego, mamy też różne lochy i jaskinie, które nie są instancjonowane i możesz tam sobie włazić z 10 osobami w gildii. Ba, możesz nawet z 20!


Ale mnie interesuje calosc przezycia rajdowego a nie to ze rozne jego elementy mozna znalezc rozrzucone po grze.

Cytuj:
Jak napisałam wcześniej - wszystko zależy od tego jak się zaprojektuje lokację. Ja 10 razy bardziej czuję się zintegrowana z gildią idąc w 8 osób do Underworld, niż w 12 do Deep. Dzieje się tak, gdyż Deep polega tak naprawdę na standardzie: bijemy trashe przez godzinę, zmagamy się z pułapkami i efektami środowiskowymi, a potem lejemy bossa. A w Underworld zanim dotrzemy do końcowej skrzyni, musimy wykonać odpowiednio questy, które momentami naprawdę wymagają realnej współpracy. Dlatego nie uważam, żeby to właśnie w liczbie graczy kryła się ta magia o której piszesz.


No ale z takim wlasnie argumentem sie zgodzic nie moge. Patrzac z punktu czystej logiki to porownanie jest chybione. Bo jak chcesz ocenic wplyw liczby graczy na 'integracje' ekipy porownujac ze soba 2 dungeony - jeden zaprojektowany z mysla wlasnie o tej integracji a drugi majac integracje w d...? Nalezaloby porownac dungeon #1 w wersji 8 osobowej do jego wersji 12 osobowej a nastepnie d#2 w wersji 8 do wersji 12.

Cytuj:
Moje doswiadczenia mówią mi co innego. Oczywiście, instancje na 10, 15 czy 20 osób to byłoby pewne urozmaicenie. Ale byłby to raczej krok w bok niż naprzód i nie wiadomo, czy twórcy kiedykolwiek się na to zdecydują. Może tak, może nie. Na pewno nie ma w tej kwestii jakiegoś wielkiego parcia community.


Bo na razie "community" to w wiekszosci fani marki guild wars + hejterzy WoWa przyjmujacy to co prezentuje AN jako objawienie a nie gracze kupujacy gre z pewnymi wlasnymi oczekiwaniami.

Lorath napisał(a):
Tak, 4-5 osób to jest pewna dolna granica, w jakiej możemy odczuwać radość ze współpracy.


No swietnie, ale zdajesz sie sugerowac ze ta dolna granica to zarazem gorny limit udczuwania radosci ze wspolpracy. Ze wieksza ilosc graczy juz dla niewielu bedzie bardziej satysfakcjonujaca.

Lorath napisał(a):
A ja myślę, że nie wiemy nic o tym jak gra będzie rozbudowywana. Gdy GW się ukazywało nie było ani SF, ani Urgoz, ani Deep, ani DoA. A później jednak jakoś te lokacje się w grze znalazły. Jeśli po premierze będzie duże zapotrzebowanie na odpowiedniki Underworld czy FoW, jest szansa, że za jakiś czas znajdą się one w grze.


Coz, z tym spierac sie nie bede. Mowilem o grze w dniu wydania. Nie wykluczam ze kiedy serwery zejda z full do medium/low AN nie zaczna sie zastanawiac za jakims contentem dla wiekszych grup.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 04:09 
Cytuj  
Rozumiem ze musze od nowa sciagnac cala instalke? (sry nie chce mi sie przewijac stron)


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 05:30 
Cytuj  
Kaczy napisał(a):
Rozumiem ze musze od nowa sciagnac cala instalke? (sry nie chce mi sie przewijac stron)

Jeżeli masz klienta na dysku to po prostu go uruchom. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 06:55 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
fani marki guild wars + hejterzy WoWa


To którym ty jesteś ?


GW2 nigdy nie miało być WoWem 2.0 czego niektórzy tego oczekuję od tej gry i od początku było wiadomo że w GW2 nie będzie nastawiania na rajd content i inne pierdy PvE które masz już w wielu innych theme parkach, nie wiem co próbujesz na siłę udowodnic ale ci nie wychodzi.

EOT z mojej strony.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 07:23 
Cytuj  
Niby nie ważne w grze PvP ile osób pojdzie do dungeonu, ale wolałbym żeby poszło 8 bo wtedy bedzie 8 wiecej wolnych miejsc na WvW


_________________
Turbot

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 07:32 
Cytuj  
Zresztą za stary się już chyba robię bo nie rozumiem ciągłego włażenie różnych osób na podfora i hejtowanie gry że to się nie podoba że tamto zjebane, jak się nie podoba to się nie kupuje i tyle, nikt nigdy nikogo nie zmuszał żeby coś kupił, to wolny wybór kupującego daną grę, a jak ktoś kupił grę bez wcześniejszego rozeznania tematu/ kupił i stwierdził że jak pohejtuje to devsi dodadzą to co ON chce bo tak to już tylko jego własna wina.

@Toorop i jak tu się nie zgodzić, nawet niech 20 osobowe zrobią ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 07:58 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
No swietnie, ale zdajesz sie sugerowac ze ta dolna granica to zarazem gorny limit udczuwania radosci ze wspolpracy. Ze wieksza ilosc graczy juz dla niewielu bedzie bardziej satysfakcjonujaca.


Dla mnie najbardziej satysfakcjonujace we wspolpracy byly 40-osobowe rajdy w WoWie.... szkoda ze inne gry juz nie maja takich masowek :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 09:13 
Cytuj  
w wvw mozesz zorganizowac taka masowke :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 10:31 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
w wvw mozesz zorganizowac taka masowke :)

Jeszcze ktoś mu uśmierci awatara i co będzie? Pomyśl Mendol czasem. :wink:

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 10:59 
Cytuj  
@Lorath: nie dogadamy się teraz, bo Ty, pisząc o GW2, myslisz o WoWie, a ja - porównuję je do GW. Nie wiesz co to UW, nie wiesz co to Deep, więc nie wiesz też o czym mówię twierdząc, że wolę to pierwsze. I nie chcę tu teraz udowadniać, że ja wiem dużo, a Ty mało i ja mam rację, a Ty nie - po prostu jesteś z zupełnie innego świata. Jeśli popatrzymy na GW i WoWa jedynie pod kątem tego jak motywują graczy do gry, okaże się, że różnią się od siebie jak dzień i noc. I właśnie dlatego nie jesteś w stanie tego zrozumieć tego stanowiska. I nie chodzi tu o jakieś objawienia, bo to o czym piszę to rzeczy, z którymi każdy fan GW styka się od siedmiu lat. To jest tak, jakbyś przyszedł do jakiejś wioski, gdzie od lat ludzie jeżdzą po ulicach prawą stroną i zaczął ich przekonywać, że powinni zacząc jeździć lewą, bo gdzieś tam ktoś tak jeździ.

Oczywiście, nie wiemy jaką ilość graczy ArenaNet chce uzyskać, jaką uzyska i co zrobi, by daną pulę graczy utrzymać. Dlatego też nie wiadomo, czy w przyszłości zrobia jakieś rajdy, czy nie - bo zawsze podkreślają, że słuchają potrzeb community. Zrozum jednak wreszcie, że brak rajdów w grze jest ich świadomą decyzją, a nie wynikiem lenistwa, partactwa, czy braku wyobraźni.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 13:12 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Dla mnie najbardziej satysfakcjonujace we wspolpracy byly 40-osobowe rajdy w WoWie.... szkoda ze inne gry juz nie maja takich masowek :(


:lol:

Czym więcej ludzi, tym mniejsza współpraca. W 40 polegała ona na "biegnij tu", "biegnij tam". To właśnie 40 osobowe rajdy obrzydziły mi ten rodzaj PvE na dobre. Wolę robić cokolwiek innego niż po raz nty grindować Molten Core przez X godzin z nikłą szansą na osiągnięcie czegokolwiek, poza złudą "satysfakcji".

A wystarczy dać outdoor bossa contestowanego w PvP jak Azuregos i sytuacja zmienia się diametralnie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 13:17 
Cytuj  
@Dana

Agreed world bossy o które się trzeba / można tłuć są fakt lepsze, a patent przecież staruteńki.

Jednak dużo graczy takich rzeczy nie lubi. Nie chcą aby ktoś mógł im przeszkodzić w PVE, a world boss bez PvP to w 99% przypadków mindless-zerg jednak, choć też może być fajny przez jakiś czas.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 15:27 
Cytuj  
ale na dobra sprawe to wszystko sie nudzi. czy to dungeonki, czy raidy, czy pvp, arenki itd. itp.
chociaz w sumie w daoc'u rvr nie nudzilo sie ;) (ale tam wlasnie bylo wiele rzeczy dostepnych - lepszy xp w pve, zdobywanie, obrona itd. itp).
wazne zeby polaczyc wiele elementow w calosc - tak aby w przypadku znudzenia jednym mozna bylo szybko wskoczyc do drugiego.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 16:06 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale na dobra sprawe to wszystko sie nudzi. czy to dungeonki, czy raidy, czy pvp, arenki itd. itp.
chociaz w sumie w daoc'u rvr nie nudzilo sie ;) (ale tam wlasnie bylo wiele rzeczy dostepnych - lepszy xp w pve, zdobywanie, obrona itd. itp).
wazne zeby polaczyc wiele elementow w calosc - tak aby w przypadku znudzenia jednym mozna bylo szybko wskoczyc do drugiego.


Jak mi GW2 starczy na tyle lat, co WoW po premierze (jakieś 3-4 lata), to będę bardzo zadowolony :)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 16:23 
Cytuj  
po co sie nastawiac na lata grania, ja juz dawno przestalem traktowac mmo jako rozgrywke na lata, tak samo jak twierdzenie ze d2 czy d3 tez sa grami na lata. ja jak wyciagne z mmo miesiac gry nie nudzac sie to bede zadowolony :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 16:53 
Cytuj  
no ja mam zamiar powoli robic 80 a potem wpadac sobie do gw2 i robic wvw co jakis czas.
bez abonamentu jest to zajebista sprawa, kolejna gra do kolekcji, do ktorej mozna wracac i pykac kiedy najdzie ochota.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.