mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 07:45 
Cytuj  
W skrocie, ma to byc polaczenie dynamiki i "skillowosci" fps-ow z mechanika i zlozonoscia walki znana z gier mmo.

"What did we do?

• Make progression horizontal, not vertical. Sure, you have to earn experience to level up, but since you don’t gain power, you’re not disadvantaged while you do so. This, combined with the less brutal spread of experience required per level eliminates the feeling of grind.
• Gear always has the same stat budget. Every piece. You can tweak stats to customize your gameplay, but you’re never going to see a sword with 500dps and another sword with 100dps. In fact, in our first release, we’re not even exposing the stats to the player.
• We’re using a much more traditional shooter model for game instances. Join them and leave them at will. There are rewards for sticking them out, but you can still progress even if you can only play 5 of the 15-30 minutes.
• We’re modeling the class abilities after what you’d typically see in a traditional MMO or MOBA. Stuns, silences, interrupts, damage through DoTs etc., to ensure that the combat has depth beyond “put crosshair on enemy, click button until dead”.
• The game is built off of Unreal Engine 3, maintaining its rock solid performance and fluid feel while moving around the game world. You can dodge, jump, strafe… none of it feels as though you’re walking through rubber mud.
• We’ve spent a lot of time breaking down the UI to remove as much of it as possible. As it stands with our playable version: You never have to look at the lower UI area to know what’s going on in the game. We’ll share more of how we accomplished that at a later time, but it really helps keep your eyes glued to the action rather than 2D UI.
• We’re going to have 30-40 abilities per class, but only 9 usable at a time with some category limits. Variety in builds, but keeps the game approachable and even more important while playing, easily manageable. You don’t have 4-5 matches before that one niche ability was useful (if it ever was)."

http://www.playforgewar.com/category/front-page/


Ma wyjsc niby jeszcze w tym roku. Aczkolwiek na razie oprocz teasear-a to nie pokazali nic wiecej.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 08:06 
Cytuj  
najs kurwa. i nie takie kolorkowate. czekam.

"pure pvp"


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 09:18 
Cytuj  
"If you take the camera from Gears of War, the movement from Unreal Tournament, the abilities/classes from an MMO, and the matchmaking/lobby/server browser/gameplay modes from Team Fortress 2, that's what our phase one launch will look like."

Zobaczymy co im z tego wyjdzie. Oby nie to co zwykle;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 09:27 
Cytuj  
"the movement from Unreal Tournament"

wooot. na papierze brzmi zajebiscie.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 22:54 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
"If you take the camera from Gears of War, the movement from Unreal Tournament, the abilities/classes from an MMO, and the matchmaking/lobby/server browser/gameplay modes from Team Fortress 2, that's what our phase one launch will look like."

Zobaczymy co im z tego wyjdzie. Oby nie to co zwykle;)

Zajebali mi pomysł na gre ;/. Poza tą częścią z UT, bo nijak nie moge sobie wybrazić połączenia abilities z MMO z UT ;o.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 23:03 
Cytuj  
czyli w twojej grze nie byloby najlepszej czesci ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 23:07 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
czyli w twojej grze nie byloby najlepszej czesci ;p

To sie dopiero okaże ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 06:25 
Cytuj  
iniside napisał(a):
To sie dopiero okaże ;p


Robisz gre? Dawaj gameplay. Kiedy premiera?;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 06:39 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
iniside napisał(a):
To sie dopiero okaże ;p


Robisz gre? Dawaj gameplay. Kiedy premiera?;)

W tym tępie to pewnie za ~10-15 lat ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 07:04 
Cytuj  
To w ogóle mmo jest?

Brzmi jak jakiś "nakurwiator" w instancjach jak w MOBA-ch czy FPS-ach, tyle, że z innymi mechanikami walki.


Ostatnio edytowano 19 cze 2012, 07:06 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 07:06 
Cytuj  
sula napisał(a):
To w ogóle mmo jest?


Nie. I dobrze. Przynajmniej kolesie nie porywaja sie z motyka na slonce i jest szansa, ze nie wyjdzie z tego drugi Mortal Online.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 07:08 
Cytuj  
candidoser napisał(a):


Nie. I dobrze. Przynajmniej kolesie nie porywaja sie z motyka na slonce i jest szansa, ze nie wyjdzie z tego drugi Mortal Online.

Czy ja mówie, że źle? Tylko, że jest w dziale od mmo.

Nie żeby to miało jakieś duże znacznie po prostu chciałem się upewnić.


PS. Nie ma co imo porównywać z MO. No chyba, że goście od MO chcieli swoją grą konkurować z jakimiś lobby-pvp grami to wtedy rzeczywiście fail. To, że na 'pełnokrwistego' mmorpg-a mieli za mało kasy i doświadczonych ludzi jak zresztą wszystkie prawie indie mmo sandboxy to jeszcze inna kwestia.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 07:24 
Cytuj  
A czy ja mowie, ze ty mowisz, ze zle?;)
Wiem, ze to dzial MMO, ale sa tu tez takie gry jak np. Warface, czy World of Planes. Do tego gra ma combat wyciagniety z MMO, dlatego wrzucilem tutaj, a nie w gry pozostale.
O MO wspomnialem w kontekscie "z motyka na slonce".


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 08:20 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
czyli w twojej grze nie byloby najlepszej czesci ;p

To sie dopiero okaże ;p


wycialbys element, ktory na pierwszy rzut oka odpowiada za skillowosc gry... a nie sry Twoim zdaniem sterowanie/celowanie na padzie/samej klawie bez myszki jest rownie skillowe... lulz

i bardzo dobrze, ze nie bedzie mmo. Nieco mi to przypomina Panzar, to ruskei cos w ktore tez chetnie bym zagral. Hardcore pvp w jakims battlegrundach w klimacie dark fantasy i gites.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 08:36 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
czyli w twojej grze nie byloby najlepszej czesci ;p

To sie dopiero okaże ;p


wycialbys element, ktory na pierwszy rzut oka odpowiada za skillowosc gry... a nie sry Twoim zdaniem sterowanie/celowanie na padzie/samej klawie bez myszki jest rownie skillowe... lulz

i bardzo dobrze, ze nie bedzie mmo. Nieco mi to przypomina Panzar, to ruskei cos w ktore tez chetnie bym zagral. Hardcore pvp w jakims battlegrundach w klimacie dark fantasy i gites.

Moim zdaniem, na padzie ? Lulz ty mnie chyba z mendolem mylisz ;p.

Jakie sa MMO abilities ? Skile wciskane z hotbara. A teraz dorzuc do tego combat z UT, juz na pierwszy rzut oka cos tu nie gra i jestem w 100% ze, combat to bedzie bardzie gearsy przpominal, albo skile beda tylko pasywne ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 08:49 
Cytuj  
Jakos w DFO to funkcjonowalo, dziala niezle, troche poprawic i supcio.

Ty i te Twoje hotbary ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 08:52 
Cytuj  
W sensie ze takim skillem z hotbara bedzie ciezko trafic? Jezeli to bedzie np. stun, czy interupt, to zawsze moga zrobic to na zasadzie strzalu z rakietnicy (splash damage) - nie musisz trafic bezposrednio, zeby zadac damage (czyli w tym wypadku, zeby np. zadzialal stun).

Zreszta ta cala wzmianka o UT, to chyba troche na wyrost z ich strony. Bo napisali rowniez:
"I don't know if I'd go so far as to say very fast gameplay. Movement will feel more like an FPS for sure, but we are keeping the combat pace to something much more common in an MMO setting than an FPS or fighting/action game."

A jak to dziala w DFO? Odpalasz skilla hotkey'em, czy wybierasz skill i odpalasz go lewym klawiszem myszy?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 08:57 
Cytuj  
aha, czyli po prostu powinni napisac, ze w stylu fps a nie fast paced UT ;]


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 09:00 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Jakos w DFO to funkcjonowalo, dziala niezle, troche poprawic i supcio.

Ty i te Twoje hotbary ;p

DFO ma combat z UT ? Nie przesadzajmy ;p.

Cytuj:
"I don't know if I'd go so far as to say very fast gameplay. Movement will feel more like an FPS for sure, but we are keeping the combat pace to something much more common in an MMO setting than an FPS or fighting/action game."

To niejako potwierdza moje przypusczenia. Bo sam sie glowilem jak polaczyc hotbary z celowaniem, zeby to mialo sens ;s (oczywiscie zakladam, ze w grze WSZYSTKO jest skilem, nawet najprostsze machniecie mieczem).

Cytuj:
W sensie ze takim skillem z hotbara bedzie ciezko trafic? Jezeli to bedzie np. stun, czy interupt, to zawsze moga zrobic to na zasadzie strzalu z rakietnicy (splash damage) - nie musisz trafic bezposrednio, zeby zadac damage.

Bezposrednie trafienie nie jest problemem. Bo skile mozna podzielic na dwa typy: Projectile (musi doleciec) i instant hit (trafia odrazu w miejsce w ktore sie celuje). Chodzi o sterowanie. Wyobraź sobie, że masz te 7-9 skili i szybkosc walki rodem z UT.
Musialbys miec palce z gumy zeby to było zabawne.

Cytuj:
A jak to dziala w DFO? Odpalasz skilla hotkey'em, czy wybierasz skill i odpalasz go lewym klawiszem myszy?

To drugie.
I cienko bym to widzial przy walce w zwarciu na przyklad. Pozatym DFO nie ma żadnych ograniczen w kwestii tego co można na hotbary ładować.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 09:07 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
aha, czyli po prostu powinni napisac, ze w stylu fps a nie fast paced UT ;]

Nie wiem może skleroza, ale UT aż tak szybki chyba nie był? Tzn. w porównaniu do np. ET czy CS.

Mówię o tym oryginalnym UT, a nie o jakiś UT 2004, UT3 czy innych cudach, w które grałem może łącznie ze 2 h bo śmierdziały wackiem. Nawet nie pamiętam, może one były szybsze.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.